DISKUZE K ČLÁNKU Sainz jr: Nelíbí se nám kritika F1

Španělský pilot stáje Toro Rosso uvedl, že nedávný výrok Nikiho Laudy o chování a přístupu současných jezdců k F1 "naštval" nejen jeho. Naopak je podle nedávného průzkumu mezi fanoušky F1 přesvědčen, že současná generace pilotů má na budoucnost tohoto sportu "velmi pozitivní vliv".

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz jr: Nelíbí se nám kritika F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 20.06.2015 19:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» di Apetitto (Hlasovalo 6 lidí) 20.06.2015 12:01
04 Dal bych tam atmosférické dvanáctiválce s… »
» fujtajblik (Hlasovalo 6 lidí) 20.06.2015 19:54
Nejjednodušší a levné by bylo zrušit asfaltové… »
» ladys (Hlasovali 4 lidé) 20.06.2015 19:48
To by dobře nedopadlo,po tvých úpravách by nikdo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fujtajblik

    fujtajblik

    XXX
    Nejjednodušší a levné by bylo zrušit asfaltové únikové zóny a vrátit kačírek. Jistě, občas by někdo nedojel, ale nevšiml jsem si, že by to v jiných sériích nebo nedejbože vedle silnice bylo.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    První chyba byla, že se v F1 začlo moc hrát na ekologii. To krásně přebrala FormulaE. Momentální motory s rekuperací energie apd mi přijde jako strašný úlet.
    Na druhou stranu se opravdu hodně předjíždí, ještě trochu stáhnout rozdíl mezi motory. Aktuálně asi největší propast a s velkým omezením aerodynamiky se nedá rozdíl srovnat.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • di Apetitto

    di Apetitto

    XXX
    04 Dal bych tam atmosférické dvanáctiválce s objemem 3 litry, sebral jak přední, tak zadní spoilery, zakázal zadní difuzory, aby se mohlo jezdit za sebou i v zatáčkách a mohlo se předjíždět ze vzduchového pytle. Zase by byly závody zajímavé 01

    + 6 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ladys

      ladys

      XXX
      To by dobře nedopadlo,po tvých úpravách by nikdo nedojel.
      Ti odvážnější by skončili na boudě(ala Le Mans) a ti opatrní by neujeli kola v časovém limitu

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama