DISKUZE K ČLÁNKU Majitel Red Bullu ztrácí zájem o F1
Majitel nápojového koncernu Red Bull Dietrich Mateschitz připustil, že neustálé dohady s Renaultem mají za důsledek pokles jeho zájmu nadále udržet své týmy ve formuli 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Majitel Red Bullu ztrácí zájem o F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Rostislav M.
(Hlasovalo 14 lidí)
18.06.2015 19:21
Jak moc nemám rád poslední dobou dost uplakaný RB… »
» Rostislav M.
(Hlasovalo 12 lidí)
18.06.2015 19:18
To oni sice musí, ale po pár závodech už být za… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Zix.
21:41 19.06.2015 XXXBohužel taková je dnešní F1 a ani trochu se Mateschitzovi nedivim.
Musejí totiž jen doufat, že přijdou nový motory a s nima SNAD nový výrobci, který by neměli svůj tým - tedy by měli šanci pořádně bojovat o titul i jiný týmy než ty hlavní pro který sou ty motory dělaný (Mercedes, Ferrari) .
A je to otázka více let než se ty pravidla změní. Jen blbec by lezl s novýma motorama do F1, když vidíme jak to vypadá s Hondou a měli by nějakej ten rok zpoždění.
PS. Můžeme jenom děkovat FIA za tak neatraktivní vozy,motory apod., díky kterým nemá až na Mercedes žádná větší automobilka zájem o F1.
Plus samozřejmě Bernie a jeho cpaní nudných závodů + to jak odrazuje fanoušky(snad nemusím psát více). -
tom11
13:01 19.06.2015 XXXproč mě to nepřekvapuje?
zde je vidět, jak k F1 kdo přistupuje. když se před několika léty nepříliš dařilo ferkam, tak se snažili něco udělat, změnit, ale o odchodu z F1 opravdu vážně nikdy nemluvili. teď se nedaří McL a taky vidím spousty PR prohlášení ( jako u RB ), ale taky spoustu nových pokusů něco změnit, a slova o odchodu z F1 jsem poněkud nezaznamenal.... -
-
-
Rostislav M.
19:21 18.06.2015 XXXJak moc nemám rád poslední dobou dost uplakaný RB, tak v tomto ohledu se mu moc nedivím.
Chápu totiž, že z takové vítězné šňůry spadnout do středu pole je dost frustrující. Zároveň ale po nějakém to dílčím neúspěchu ihned hrozit odchodem? To je pěkná prasárna.-
Sakki
19:44 18.06.2015 XXXOno nejde tak o to, že se jim přechodně nedaří, ale spíše o nemožnost to změnit, protože je to jednak mimo ně (mimo jejich možnosti to změnit) a také tomu přímé zabraňují pravidla, takže můžou jen smutně koukat a doufat, že třeba to příští rok bude trochu lepší.
-
-
-
Rostislav M.
19:18 18.06.2015 XXXTo oni sice musí, ale po pár závodech už být za limitem s motory? To opravdu není něco v pořádku.-
erdedy
19:29 18.06.2015 XXXUz sa budem opakovat - v neporiadku nieco je, ale mali by vysvetlit "o co slo" medzi predsezonnymi testami a Australiou - "preco" a "co" konkretne chceli tvrdosijne zmenit na motore?!
V testoch nemali skoro ziadny problem ani so spolahlivostou ani s vykonnostou! Nieco nedostatocne odskusane/otestovane (podla vsetkeho pod natlakom) sa dostalo "do motora" a tu mame vysledok. Tam je pes zakopany.-
ladys
20:08 18.06.2015 XXXS tím souhlasím.
Akorát bych dodal, že pro ně se F1 marketingově vyčerpala, dosáhli všeho a podle mne to za pár let zabalí. Pokud si nebudou vyrábět motor sami nebo nebudou exkluzivním dodavatelem. Alespoň tak to mi to vychází z jejich vyjádření...
A je vidět, že ti lidé kteří odešli, znamenali obrovskou státu. Prostě jeden člověk může určit vizi ale v dnešní F1 vše sám bez týmu nejlepších odborníků nemá šanci. Za rok dva čeká úprk lidí Mercedes, to se opakuje stále dokola...
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek