DISKUZE K ČLÁNKU Brundle: I my museli šetřit, co se dalo

Expilot F1 Martin Brundle, který během své třináctileté kariéry působil v týmech Tyrrell, Zakspeed, Williams, Brabham, Ligier, Benetton, Jordan a McLaren, vyjádřil svůj názor na některé nářky pilotů, co všechno je omezuje v závodění. Je určitě zajímavé si přečíst, jak tuto problematiku vidí účastník 158 Grand Prix a muž, kterého čas od času vidíme v roli komentátora na stupních vítězů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle: I my museli šetřit, co se dalo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 14.06.2015 19:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovalo 11 lidí) 14.06.2015 17:39
Super, že to řekl... Není to tak,že by současná… »
» achmed-cz (Hlasovali 5 lidé) 14.06.2015 19:32
Jen jestli Brundle ve své době nešetřil až moc,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    XXX
    Jen jestli Brundle ve své době nešetřil až moc, když nevyhrál ani jeden závod

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    XXX
    Super, že to řekl... Není to tak,že by současná F1 byla prostě špatná, že by se její problémy dali jednoduše shrnout a vyřešit... Ani nelze moc brát v potaz většinové názory lidí, protože ti nedokáží domyslet důsledky svých požadavků (Inženýři se toho zase zhostí co nejlépe a vedlejší důsledky těchto opatnření budou jen pro zlost)

    Já bych byl pro zákaz zpětné telemetrie... Komunikace s jezdci jen pro zprávy ohledně bezpečnosti... Módy motorů pro jízdu naplno, pro úsporný režim úplně pryč... Jeden režim jak na závod, tak na kvalifikaci, pokud jezdec potřebuje šetřit palivo, tak ať na to méně šlape...

    Dát jezdci zahulit, více tak prověřit jeho individuální schopnosti... Měnit vozy nebo parametry není řešení... Vždy může někdo dominovat a mezi vozy můžou být velké rozdíly...

    + 11 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama