DISKUZE K ČLÁNKU Brundle: I my museli šetřit, co se dalo

Expilot F1 Martin Brundle, který během své třináctileté kariéry působil v týmech Tyrrell, Zakspeed, Williams, Brabham, Ligier, Benetton, Jordan a McLaren, vyjádřil svůj názor na některé nářky pilotů, co všechno je omezuje v závodění. Je určitě zajímavé si přečíst, jak tuto problematiku vidí účastník 158 Grand Prix a muž, kterého čas od času vidíme v roli komentátora na stupních vítězů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle: I my museli šetřit, co se dalo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 14.06.2015 19:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovalo 11 lidí) 14.06.2015 17:39
Super, že to řekl... Není to tak,že by současná… »
» achmed-cz (Hlasovali 5 lidé) 14.06.2015 19:32
Jen jestli Brundle ve své době nešetřil až moc,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    XXX
    Jen jestli Brundle ve své době nešetřil až moc, když nevyhrál ani jeden závod

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    XXX
    Super, že to řekl... Není to tak,že by současná F1 byla prostě špatná, že by se její problémy dali jednoduše shrnout a vyřešit... Ani nelze moc brát v potaz většinové názory lidí, protože ti nedokáží domyslet důsledky svých požadavků (Inženýři se toho zase zhostí co nejlépe a vedlejší důsledky těchto opatnření budou jen pro zlost)

    Já bych byl pro zákaz zpětné telemetrie... Komunikace s jezdci jen pro zprávy ohledně bezpečnosti... Módy motorů pro jízdu naplno, pro úsporný režim úplně pryč... Jeden režim jak na závod, tak na kvalifikaci, pokud jezdec potřebuje šetřit palivo, tak ať na to méně šlape...

    Dát jezdci zahulit, více tak prověřit jeho individuální schopnosti... Měnit vozy nebo parametry není řešení... Vždy může někdo dominovat a mezi vozy můžou být velké rozdíly...

    + 11 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama