DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Jak dobré a špatné pneumatiky ovlivnily kvalifikaci Rosberga

Přinášíme zajímavou analýzu toho, proč neměl Rosberg na výběr a v závěrečné fázi kvalifikace musel jet se 'špatnou' sadou pneumatik. To Němce mohlo stát pole position.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: Jak dobré a špatné pneumatiky ovlivnily kvalifikaci Rosberga

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 08.06.2015 08:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» JOCHEN RINDT (Hlasovali 2 lidé) 07.06.2015 17:24
Kecy všechno je jinak. Mercedes,mlha jak v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    A prečo menia nastavenie,.. ...na základe toho, čo povie Lewis na Nicovom aute ? 02 Je to pekná vtákovina.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Možná to mělo logiku. Pokud je to skutečně tak, že tu "horší" sadu dostal jako tu navíc pro Q3, tak nebyla možnost se jí zbavit dříve v průběhu víkendu. A pak dává logiku to, že tu lepší mu přichystali na úplně závěrečný pokus.
    Stálo za to skutečně věřit tomu, že ta lepší sada bude tou skutečně lepší a nastavení předního křídla neměnit. Otázka je, jestli je lepší nastavit káru podle dat z blbější sady nebo odhadovat vlastnosti té potenciálně lepší gumy a nastavovat to podle ní...

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kubyk002

      78.102.112.XXX
      Tak ono, pokud víš, že to nefunguje, a kolo se ti povedlo a přesto ztrácíš, tak se vždycky pokusíš něco změnit, nic jiného ti nezbývá...

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • JOCHEN RINDT

    JOCHEN RINDT

    88.102.230.XXX
    Kecy všechno je jinak. Mercedes,mlha jak v Londýně.Q3 v Monaku a Kanadě pro Nica jako přes kopírak,špatnej přítlak,no hold Nico za málo peněz málo muziky.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    78.102.112.XXX
    Co to? To si jako ze mne děláte srandu? Chápu, že může být rozdíl u pneumatiky stejného druhu pro osobní auta, natož když to jsou třeba jiné výrobní série. Ale aby byly takové rozdíly i pneumatikách pro Formuli 1? Tohle je fakt moc, Pirelli out. Pro nejlepší motorsport by zde měly být nejlepší pneu. Tohle je hnus ovšem!
    Taky jsem na to včera čuměl jak puk, když mu řekl, že tohle je ta horší sada, myslel jsem, že jim zbyla jedna sada nových a jedna zajetých supersoftů a že ten první stint jeli na použitých. 2 roky zpět, Pirelli bum a teď máme v podstatě 12 směsí pneumatiky do sucha, rozdělení podle měkosti a podle kvality, takže od Pirelli good supersoft, přes Pirelli standart medium, až po Pirelli Shit Hard. (Každá měkost s kvalitami good, standart a shit).

    + 6 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Joblo

      78.98.16.XXX
      Máš to ako s pohonnými jednotkami. Nie každý vyrobený kus je totožný s druhým. A takýchto príkladov môžeš nájsť určite dosť. Proste NIE JE možné, aby výrobca vyrobil 2 na 100% rovnaké výrobky.

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        78.102.112.XXX
        Chápu, že nejde vyrobil 100% kopii, ale prostě aby se pneumatiky lišily i v hmotnosti? To je špička motosportu? Navíc motory jsou komplexní, skládající se ze stovek částí, zatímco pneumatiky budou nepochybně jednodušší na výrobu, a prostě hmotnostní rozdíl? to tam nemají váhu? (Vím, asi to nebude rozdíl ve 1oog, ale třeba v desítkách gramů, ale přesto!

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      212.20.119.XXX
      No právěže ten rozdíl je úplně minimální... Bavíme se tu o desetinách vteřiny na 1 kolo v F1...

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ...

      178.23.219.XXX
      Stejné problémy se řešili u motorek a to ty pneu vyráběli jiní výrobci, mají taky skončit...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        78.102.112.XXX
        Tak to vím, třeba vloni v USA měl Vale přední pneu v půlce závodu na padrť...
        Prostě nevím, výroba pneumatik mi nepříjde zase tak strašně složitá, aby nešly udělat identické kusy pneumatik. U motoru to chápu, to je komplexní celek, ale pneumatiky? Navíc pokud někdo psal, že se lišily i v hmotnosti? To už je hrozné!

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • tim

      94.143.236.XXX
      To máš jako v lukostřelbě. Koupíš od výrobce výběrový tyčky na šípy a z těch ještě vybíráš to nejlepší možný, amatér rozdíl nepozná, ale profík jo. Všechny v koupený sadě jsou špičkový, to ale neznamená že některá z nich není ještě o stupínek lepší.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        78.102.112.XXX
        No tak jo, ale lukostřelba není aktivita kde milion je rozpočet na několik sezon a ne na jeden den...
        Nebo jako nevím kolik stojí lukostřelba, ale prostě rozdíl v nákladech a i následných ziscích je propastný

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama