DISKUZE K ČLÁNKU Michelin se tendru FIA nezúčastní, o 13" pneumatiky nemá zájem

Michelin prohlásil, že se nezúčastní tendru FIA na dodavatele pneumatik pro F1, pokud se bude pokračovat s 13" pneumatikami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Michelin se tendru FIA nezúčastní, o 13" pneumatiky nemá zájem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 04.06.2015 15:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 21 lidí) 04.06.2015 08:26
To rád čtu že moje oblíbená značka nehodlá… »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 17 lidí) 04.06.2015 11:06
Na motorkách nebyli Pirellky nikdy nic moc,… »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 17 lidí) 04.06.2015 13:58
Zadní jezdci hodnotí celkem pozitivně a na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Presne tak,... ...tak ako Michelin určuje trend vo výrobe pneumatík pre Moto GP, aj Moto GP určuje trend, ktorým sa má motoristický šport uberať a povedal to aj Maurízio, ktorý bol osobne na VC Talianska v Moto GP a bol prekvapený, že tu našiel nielen plný dom, ale aj veľa mladých ľudí, ktorí tomuto úžasnému motocyklovému športu fandia v Mekke motorizmu Strednej Európy, ktorou Taliansko bezpochyby je. Je otázne, prečo sa to nedarí v F1 ? Odpoveď znie, že asi na miestach vo FOM, nebudú tí správny ľudia. 02

    + 12 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    To rád čtu že moje oblíbená značka nehodlá kolaborovat s hlouposti globálních svazarmovců a prznitelů pořádného závodění.
    Ostatně, co jsem díky Slovak Sport1 začal sledovat závody IndyCar, tak si závodů opět užívám a nevšiml jsem si, že by tam používali nějaké bazmeky, které po pár kolech vypnou a jezdci se jim musí pořizovat a moc nezávodit, aby vydržely o nějaké kolo více.

    + 21 / − 26

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Já nechápu ani Pirelli, že je ochotno předvádět, že vyrábí šunty, které vydrží jenom pár kol.

      + 12 / − 26

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • droopy299

        193.245.34.XXX
        No... Ono to má možná i jiný aspekt...
        Pirelli naopak ukazuje, že dokáže vyrobit cokoliv si kdo objedná... Což taky není špatný marketingový nástroj když se dobře uchopí...

        + 17 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000397

          uzivatel000397

          90.178.29.XXX
          Vyrábět pneu s filozofii *** mi přijde absurdní. I když na druhé straně ekonomika postavená na spotřebě to používá z důvodů, aby se výrobky co nejčastěji inovovaly.
          F1 by měl být výspou technologii ve všech používaných komponentech. Tedy aby i pneu měly nejlepší vyrobitelné vlastnosti. Tedy co největší přilnavost i co největší životnost. Tyto dva požadavky se stejně kříží, protože čím je pneu přilnavější tak logicky se dříve opotřebuje. Je to ale záležitost používaných materiálů, jejich vývoj jde stále vpřed a technologie i předpisy by vývoj k vyšším použitelným hodnotám měly motivovat. Jako spotřebitel si také nepřeji výrobek který ztratí vlastnosti dle libovůle výrobce a musím pořídit jiný.
          Příspěvek byl redakčně upraven.

          + 14 / − 22

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Pirelli odvedlo pro fanoušky skvělou práci. S nižší výdrží to je jen celé účelově nafouknutá bublina, kterou podporovaly nevyhrávající týmy. Závody jsou pestré, mnohem více se předjíždí. Díky Bohu za ně, doufám, že se Michelin, tankování a děsná nuda do F1 nevrátí. Vyrobit pneumatiku, která v pohodě vydrží celý závod, je pro dodavatele ten nejmenší problém.
            A Michelin mají po posledním testu v Mugellu a držkopádech v MotoGP taky určitě rádi 02 Kvůli těm jejich šmejdům havarovali Lorenzo, Marquez i Rossi. Na high-tech F1 nemají, což sami najednou přiznali výmluvou na 13" kola.

            + 28 / − 20

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000397

              uzivatel000397

              90.178.29.XXX
              Na motorkách nebyli Pirellky nikdy nic moc, moje osobní zkušenost. prosazovaly se v katalogových závodech kde byly předepsány stejně jako ve F1.
              V GP padají běžně a nelze svádět jen na pneu, to co píšeš je ptákovina. A navíc jsem si nevšiml, že by Rossi nějak padal. Marquez tedy naposledy ano, jel prostě přes limit.

              + 17 / − 20

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                V GP padají běžně, ale koukni na poslední test Michelinu minulý víkend v Mugellu a jak hodnotí jejich přední pneumatiky.

                + 24 / − 13

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel000397

                  uzivatel000397

                  90.178.29.XXX
                  Zadní jezdci hodnotí celkem pozitivně a na předních musí údajně ještě zapracovat. Jde i o to, že se také musí pneumatikám přizpůsobovat nastavení motocyklu. více budeme vědět až budou v "ostrém" nasazení.
                  Michelinové mají v motorkách nespočet titulů, kolik jich má Pirelli? Snad v katalogových třídách jako jsou SS atd. Netuším, že by někdo v půllitrech a později na nich vyhrával. Myslím ale že utíkáme od meritu věci, tedy že se globální svazarmovci snaží, podivnou netrvanlivosti a měnícími se vlastnostmi pneu, současnou F1 bez koulí udělat zajímavou.

                  + 17 / − 19

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    109.81.245.XXX
                    Vybíráš si, co ti sedí. Na přední gumy všichni nadávají. Ale o MotoGP nejde, jde o F1. Doufám, že tam ty žabaře nikdy nepustí, úplně by královnu motorsportu zničili. Zřejmě na to nemají odvahu ani schopnosti jako Pirelli, což je jen dobře.

                    + 25 / − 14

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel000397

                      uzivatel000397

                      90.178.29.XXX
                      Na takové hlouposti už odmítám dále reagovat.

                      + 13 / − 28

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Jens

                        109.81.245.XXX
                        Aha, takže na argumenty nemáš odpověď. Klasika, puberťák si tady přišel plivnout na Pirelli. S hloupostmi jsi tady začal ty, příště zapni mozek, než začneš sypat takové nesmysly. 02

                        + 26 / − 20

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama