DISKUZE K ČLÁNKU Lotus: Grosjean před nárazem Verstappena nezpomaloval dříve, ale o 5 m později
Šéf traťových činností Lotusu včera na Twitteru uvedl, že Romain Grosjean nebrzdil před srážkou s Maxem Verstappenem dříve, ale o 5 metrů později.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lotus: Grosjean před nárazem Verstappena nezpomaloval dříve, ale o 5 m později
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
14:41 28.05.2015 37.188.232.XXXMax a Romain Holt Max to do té zatáčky píchl jak vidle do hnoje a dopadlo to, jak to dopadlo. Stane se. Příště mu třeba dojde, že občas nezaškodí přemýšlet.
A Romain alespoň vidí, jaký to je, když se na něj někdo přiřítí s vočima podlitejma krví. Pár sezón zpátky to býval on, kdo takhle strašil zbytek startovního pole, teď se to obrátilo . -
kronos
12:21 28.05.2015 93.185.2.XXXZavinění bylo jasné od začátku Po závodě jsem psal že při záběrech z kokpitu se mi zdálo že Grosjean brzdil dříve ale že to nemohu posoudit protože nemám data. Nyní je podle dat jasné že důvod proč to vypadalo že brzdil dříve je to že Max byl moc rychlý a prostě to nezvládl. Otázkou je jestli to předjetí bylo vůbec reálné i bez této chyby. Stalo se a věřím tomu že si dá příště pozor.-
MrWashek
14:52 28.05.2015 89.24.200.XXXNo v téhle zatáčce to vždycky bylo hrbolaté, takže tam je jednoduché zablokovat kola. Ale četl jsem, že před letošní VC upravovali povrchy, tak možná proto si na to Max věřil a kdyby se hned nestrefil do Grosjeanovi nápravy, tak to možná dobrzdil. To by ale podle mě stejně bylo posouzeno jako nebezpečný manévr.
-
-
Jenik
09:31 28.05.2015 89.176.246.XXXkolize Myslím, že není pochyb, čí je to chyba. Ale Verstappena bych nekriminalizoval, jak se děje v různých diskuzích; jedna chyba z něj nedělá nebezpečného jezdce a nemyslím, že v tom hrál roli věk. V Monaku už byli k vidění podobné hlouposti od daleko zkušenějších jezdců. Třeba loni od Kimiho. Nejvíc mě ovšem překvapuje, kolik vydrží zadní kolo/zavěšení lotusu. -
eR
08:37 28.05.2015 62.245.107.XXXV sériích kde jsou v průběhu závodu nasazovány různé gumy a různé strategie se musí počítat s tím, že brzdný bod není fixní čára na dráze před zatáčkou, ale může se měnit v závislosti na opotřebení gum a jejich volbě až o desítky metrů.
S tím musí piloti prostě počítat, případně jim to má říct závodní inženýr. -
erdedy
08:16 28.05.2015 195.80.166.XXXTak jo... Ked to potvrdila telemetria, je to cista chyba Maxa. Bol asi prirychly a vsetko sa zbehlo "rychlejsie". Asi preto ma clovek pocit, ze GRO (resp. jeho gumami) brzdil skor nez kolo predtym....(?)
V kazdom pripade - mozno to bude zniet drsnejsie (havarka to bola poriadna), ale Romain mu udelil dalsiu dolezitu lekciu a jemu to (verim, ze ano) len pomoze. "Musi odteraz pocitat aj s nevypocitatelnym..."
Ak si da na toto pozor, bude silny super.
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek