DISKUZE K ČLÁNKU Honda: V Monaku jsme měli dobrou ovladatelnost, potřebujeme ale zvýšit výkon

Honda přiznává, že stále potřebuje pracovat na zvýšení své pohonné jednotky, aby mohla s McLarenem pomýšlet na body i v dalších závodech. V Monaku totiž počet koní nebyl tak kritický jako na následujících okruzích.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda: V Monaku jsme měli dobrou ovladatelnost, potřebujeme ale zvýšit výkon

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 28.05.2015 08:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 18 lidí) 26.05.2015 10:00
Podle Kapora deklem na toaletě. »
» mi88ki (Hlasovalo 7 lidí) 26.05.2015 15:31
A jaké to tam bylo, studená, teplá a zpátky do… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 27.05.2015 17:14
Na Ferrari a Mercedes už ztrácejí "jen… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapora

    80.87.214.XXX
    Nastolil som tu veľmi plodnú diskusiu,... ...ktorá bola aj úsmevnou, lebo v takom duchu sa má diskusia viesť, kde som sa vás snažil priviesť na stopu toho, prečo má Mercedes náskok. Nuž preto priatelia, lebo miesto škrtenia používa reguláciu a miesto škrtiacej klapky, uzavierací regulačný ventil. Aký je v tom rozdiel ? No ten, že pri skrtení vnášam do sacieho potrubia turbomotora F1 odpor a pri uzatváracom regulačnom ventile, prúdenie naopak urýchľujem, lebo element, ktorý to v tomto ventile spôsobuje je variabilná Venturyho tryska (s variabilne sa meniacim priemerom), ktorá sa otvára a zatvára podľa potreby a tým prietok vzduchu do motra reguluje. Ďalej nie je tam poistný ventil, ktorý pri radení neprepúšťa pretlak do atmosféry, ale vracia ho do systému a ak je všetko dobre naprogramované v ECU, tak vlastene odstraňuje turbodieru a ich turbomotor má výbornú trakciu, čo nakoniec aj na tratiach F1 potvrdzujú.01
    Inak ak sa Bernie nechal inšpirovať nápadom, aby súťažili v F1 monoposty s pohonnými jednotkami s atmosferickými motormi a turbomotormi, bolo by to možné, ako je to vypísané napríklad v triede automobilov do 2000 cm3, kde môžu štartovať aj autá s turbomotormi, násobené koeficientom, ktorý zníži ich objem na požadovaný ekvivalent toho atmosferického, ale oba hybridné systémy v F1 musia byť totožné a to KERS, lebo na atmosfrický motor nie nje montáž ERS jednoducho možná a na to nik ani tu neprišiel, lebo od tých tupcov komisárov FIA som to nečakal. Inak do predpisu by sa muselo zaviesť kontrolovať tak ako u turbomotorov priekok aj spotrebované množstvo na závod, u tých atmosferických, t.j 150 kg na závod a prietok stanovený na xy.
    A to tiež nikoho nenapadlo hoci je to veľmi jednoduché.
    A nakoniec správa, že sa aj Moto GP dočkáme, aby atmosferické motory Honda preháňali preplňované turbomotory Kavasaky. Je to aj tu o tom, prepočítať objem atmosferického štvortaktu 1200cm3 na preplňovaný ekvivalent a výsledok bude, ako v triede automobilov do 2000 cm3, že turbomotory budú víťaziť. Je to tým, že majú vyšší výkon, krútiaci moment, nižšiu spotrebu, čiže vezú menej pohonných hmôt a aj preto majú lepšiu trakciu ale aj celkovú dynamiku a tak to bude aj pri motorkách. 01 Ďakujem, že ste ma pochopili !11

    + 25 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ...

    178.23.219.XXX
    Max výkon Tak už jedou na ten jejich super výkon a pořád je to málo nebo mají stažených pořád 100 HP??

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • *04*

    141.170.129.XXX
    McLaren Ať si říká kdo chce, co chce,
    ať jim to auto jede, jak chce,
    stejně mají nejkrásnější formuli.
    04

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Araj si zrejme pletie,... ...dekel na toalete v hoteli so škrtiacou klapkou, lebo turbomotor s priamim vstrekovaním ju žiadnu nemá. 18 11

    + 20 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      193.245.34.XXX
      A na to jsi přišel jak? Vzduch dostáváš do válců asi čím ty experte?

      + 12 / − 19

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Podle Kapora deklem na toaletě.

        + 18 / − 20

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Nie klapkov,... ...ani deklom. Ak, tak clonou na zvýšenie rýchlosti prúdenia vzduchu do valcov, ktorá má špecifický tvar, páni ! Si zapamätajte. 11

          + 21 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            193.245.34.XXX
            Což se dá vyjádřit jako škrtící klapka právě proto, aby tomu široká veřejnost rozuměla ty clono....

            + 13 / − 19

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              80.87.214.XXX
              Nerozumieš pojmom,... ...preto si ich nájdi v slovníku. 11 Ide zlú interpretáciu novinára, čo to prevzal priamo od Araya a uverejnil, lebo preklad bol urobený českou redakciou správne. 01

              + 19 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • known

            62.77.89.XXX
            Tady máš a uč se. [odkaz na stránku]

            + 7 / − 18

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Klapky sú len u atmosferických motorov,... ...to vie na Slovensku aj kominársky učeň. Je to smutné, že to nevedia v Čechách a takýto ľudia tu nemajú čo hľadať, ak nerozumejú základným veciam. 11 Ostáva sa mi len nad tým všetkým pousmiať. 18

              + 17 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          80.87.214.XXX
          Však si to dajte patentovať na Úrad,... ...duševného vlastnícta ČR. 11 Určite to zabere a pošlú váš na špeciálny odbor Psychiatrickej kliniky, fakultnej nemocnice v Motole ! 01

          + 18 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            A jaké to tam bylo, studená, teplá a zpátky do klece ? 18

            + 7 / − 20

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Klapkou určitie nie,.. ...tobôž u závodného motora, ak má navyše deficit výkonu, ako ho má Honda. 11 Je to hlúposť jak Brno ! 02

        + 16 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Od kompresora turba,... ...do medzichladiča a odtiaľ pri stálom tlaku cez ventily priamo do valca. 01
        To ti je novinka ! Čo ? 18

        + 19 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Mal by si vedieť,... ...že u turbomotora s priamym vstrekovaním, sa do motora dostáva vzduch z kompresoru turbokompresoru, cez intercoller, kde sa ochladí a potom cez sacie ventily do každého z valcov.01 Klapky sú len u atmosferických motorov s nepriamym vstrekovaním a v tom je zásadný rozdiel. Som rád, že to konečne teraz vieš ! 11 18

        + 18 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Known

          212.79.110.XXX
          A co je potom tohle? https://www.google.cz/search?q=%C5%A1krtic%C3%AD+klapka+TSi&biw=1093&bih=478&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=-bdkVbDhCYSuswHnyYPIDQ&ved=0CDUQsAQ#imgrc=_

          + 5 / − 18

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama