DISKUZE K ČLÁNKU Honda: V Monaku jsme měli dobrou ovladatelnost, potřebujeme ale zvýšit výkon

Honda přiznává, že stále potřebuje pracovat na zvýšení své pohonné jednotky, aby mohla s McLarenem pomýšlet na body i v dalších závodech. V Monaku totiž počet koní nebyl tak kritický jako na následujících okruzích.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda: V Monaku jsme měli dobrou ovladatelnost, potřebujeme ale zvýšit výkon

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 28.05.2015 08:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 18 lidí) 26.05.2015 10:00
Podle Kapora deklem na toaletě. »
» mi88ki (Hlasovalo 7 lidí) 26.05.2015 15:31
A jaké to tam bylo, studená, teplá a zpátky do… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 27.05.2015 17:14
Na Ferrari a Mercedes už ztrácejí "jen… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapora

    80.87.214.XXX
    Nastolil som tu veľmi plodnú diskusiu,... ...ktorá bola aj úsmevnou, lebo v takom duchu sa má diskusia viesť, kde som sa vás snažil priviesť na stopu toho, prečo má Mercedes náskok. Nuž preto priatelia, lebo miesto škrtenia používa reguláciu a miesto škrtiacej klapky, uzavierací regulačný ventil. Aký je v tom rozdiel ? No ten, že pri skrtení vnášam do sacieho potrubia turbomotora F1 odpor a pri uzatváracom regulačnom ventile, prúdenie naopak urýchľujem, lebo element, ktorý to v tomto ventile spôsobuje je variabilná Venturyho tryska (s variabilne sa meniacim priemerom), ktorá sa otvára a zatvára podľa potreby a tým prietok vzduchu do motra reguluje. Ďalej nie je tam poistný ventil, ktorý pri radení neprepúšťa pretlak do atmosféry, ale vracia ho do systému a ak je všetko dobre naprogramované v ECU, tak vlastene odstraňuje turbodieru a ich turbomotor má výbornú trakciu, čo nakoniec aj na tratiach F1 potvrdzujú.01
    Inak ak sa Bernie nechal inšpirovať nápadom, aby súťažili v F1 monoposty s pohonnými jednotkami s atmosferickými motormi a turbomotormi, bolo by to možné, ako je to vypísané napríklad v triede automobilov do 2000 cm3, kde môžu štartovať aj autá s turbomotormi, násobené koeficientom, ktorý zníži ich objem na požadovaný ekvivalent toho atmosferického, ale oba hybridné systémy v F1 musia byť totožné a to KERS, lebo na atmosfrický motor nie nje montáž ERS jednoducho možná a na to nik ani tu neprišiel, lebo od tých tupcov komisárov FIA som to nečakal. Inak do predpisu by sa muselo zaviesť kontrolovať tak ako u turbomotorov priekok aj spotrebované množstvo na závod, u tých atmosferických, t.j 150 kg na závod a prietok stanovený na xy.
    A to tiež nikoho nenapadlo hoci je to veľmi jednoduché.
    A nakoniec správa, že sa aj Moto GP dočkáme, aby atmosferické motory Honda preháňali preplňované turbomotory Kavasaky. Je to aj tu o tom, prepočítať objem atmosferického štvortaktu 1200cm3 na preplňovaný ekvivalent a výsledok bude, ako v triede automobilov do 2000 cm3, že turbomotory budú víťaziť. Je to tým, že majú vyšší výkon, krútiaci moment, nižšiu spotrebu, čiže vezú menej pohonných hmôt a aj preto majú lepšiu trakciu ale aj celkovú dynamiku a tak to bude aj pri motorkách. 01 Ďakujem, že ste ma pochopili !11

    + 25 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ...

    178.23.219.XXX
    Max výkon Tak už jedou na ten jejich super výkon a pořád je to málo nebo mají stažených pořád 100 HP??

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • *04*

    141.170.129.XXX
    McLaren Ať si říká kdo chce, co chce,
    ať jim to auto jede, jak chce,
    stejně mají nejkrásnější formuli.
    04

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Araj si zrejme pletie,... ...dekel na toalete v hoteli so škrtiacou klapkou, lebo turbomotor s priamim vstrekovaním ju žiadnu nemá. 18 11

    + 20 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      193.245.34.XXX
      A na to jsi přišel jak? Vzduch dostáváš do válců asi čím ty experte?

      + 12 / − 19

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Podle Kapora deklem na toaletě.

        + 18 / − 20

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Nie klapkov,... ...ani deklom. Ak, tak clonou na zvýšenie rýchlosti prúdenia vzduchu do valcov, ktorá má špecifický tvar, páni ! Si zapamätajte. 11

          + 21 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            193.245.34.XXX
            Což se dá vyjádřit jako škrtící klapka právě proto, aby tomu široká veřejnost rozuměla ty clono....

            + 13 / − 19

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              80.87.214.XXX
              Nerozumieš pojmom,... ...preto si ich nájdi v slovníku. 11 Ide zlú interpretáciu novinára, čo to prevzal priamo od Araya a uverejnil, lebo preklad bol urobený českou redakciou správne. 01

              + 19 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • known

            62.77.89.XXX
            Tady máš a uč se. [odkaz na stránku]

            + 7 / − 18

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Klapky sú len u atmosferických motorov,... ...to vie na Slovensku aj kominársky učeň. Je to smutné, že to nevedia v Čechách a takýto ľudia tu nemajú čo hľadať, ak nerozumejú základným veciam. 11 Ostáva sa mi len nad tým všetkým pousmiať. 18

              + 17 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          80.87.214.XXX
          Však si to dajte patentovať na Úrad,... ...duševného vlastnícta ČR. 11 Určite to zabere a pošlú váš na špeciálny odbor Psychiatrickej kliniky, fakultnej nemocnice v Motole ! 01

          + 18 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            A jaké to tam bylo, studená, teplá a zpátky do klece ? 18

            + 7 / − 20

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Klapkou určitie nie,.. ...tobôž u závodného motora, ak má navyše deficit výkonu, ako ho má Honda. 11 Je to hlúposť jak Brno ! 02

        + 16 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Od kompresora turba,... ...do medzichladiča a odtiaľ pri stálom tlaku cez ventily priamo do valca. 01
        To ti je novinka ! Čo ? 18

        + 19 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Mal by si vedieť,... ...že u turbomotora s priamym vstrekovaním, sa do motora dostáva vzduch z kompresoru turbokompresoru, cez intercoller, kde sa ochladí a potom cez sacie ventily do každého z valcov.01 Klapky sú len u atmosferických motorov s nepriamym vstrekovaním a v tom je zásadný rozdiel. Som rád, že to konečne teraz vieš ! 11 18

        + 18 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Known

          212.79.110.XXX
          A co je potom tohle? https://www.google.cz/search?q=%C5%A1krtic%C3%AD+klapka+TSi&biw=1093&bih=478&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=-bdkVbDhCYSuswHnyYPIDQ&ved=0CDUQsAQ#imgrc=_

          + 5 / − 18

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama