DISKUZE K ČLÁNKU Vettel chce, aby vozy F1 naháněly větší strach

F1 je na hraně toho, aby opět zavedla vozy, které budou po jezdcích vyžadovat odvahu. Tím by významnější roli začal opět sehrávat talent, míní Sebastian Vettel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel chce, aby vozy F1 naháněly větší strach

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 23.05.2015 12:39 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    95.102.125.XXX
    minuly rok vettelovi to auto nahanalo taky strach ze rozmyslal o konci kariery kedze ho nedokazal ovladat 04

    brundle to povedal dobre, s terajsim auto je ovela tazsie ist na limite ako s autom ktore ma vacsi pritlak a zaroven mensi krutiaci moment

    jedine co je jednoduchsie je ze su nizsie naroky na fyzicku kondiciu ale toto dnes uz nieje problem, v f1 sa nikdy nedostanu na limit fyzickej kondicie cloveka.
    kondicka je len otazkou spravneho treningu

    cize chcelo by to silnejsie motory ale pri zachovani(mozno aj znizeni) terajsieho pritlaku
    len to si niesom isty ci by toto prave vettelovi sadlo kedze ten ma rad auto ktore ide ako po kolajniciach 18

    + 9 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kubyk002

      85.207.90.XXX
      souhlas...jen tvrdím, že motory jsou dobré, jediná chyba u nich je maximální možný průtok, ten zrušit, zavést tankování během závodů, dát dvojnásobek motorů na sezonu tedy 8(jen ICE a TC, ostatní části nechat na 4 na sezonu) a máme formule jako lusk s výkonem v kvalifikacích přes 11oo koní a v závodě s potřebným výkonem navíc pokud je třeba!!!!

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        85.93.124.XXX
        To tankování je hrozně ošemetná věc... Omezení průtoku je správná věc (Myslím pevně stanovená hodnota)... Už tak můžou různé triky s motorem působit jako umělý prvek... Rozhodně bych to tedy neměnil... Spíš bych byl proto, aby nebylo možné s ním během závodu hýbat. Pokud jezdec chce šetřit palivo, tak ať na to méně šlape... Nikoli, že změní nějaký parametr a bude mu to méně táhnout...

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          95.102.125.XXX
          s tym sa da suhlasit, ze ked treba setrit mal by sa o to postarat jazdec a nie nova palivova mapa

          a celkovo by sa ale mala obmedzit moznost menit nastavenia auta pocas pretekov
          ved je to uplny nezmysel ako dnes pomaly pred kazdou zakrutou menia niekolko nastaveni, plus elektronika si pamata urcite nastavenia a automaticky ich meni pocas jazdy

          nastavenie ma byt 1 a o zvysok sa ma starat umenie jazdca
          maximalne by sa mohla povolit zmena rozlozenia brzdnej sily ked pride k poruche rekuperacnych systemov a pridu o brzdny ucinok kersu

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            85.93.124.XXX
            Já si myslím, že samo se to měnit nemůže... Že to musí přepínat jezdec... Tak či tak, jsem proti tomu... Zakázal bych, aby měli týmy během závodu k dispozici telemetrii z vozů... A rovněž bych zakázal tyhle všechny funkce...

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ono sú to všetko len brepty,... ...lebo nielen v závodnom športe, ale aj v bežnej doprave sa vývoj uberá ruka v ruka s novou motorovou technikou a elektronikou, s použitím nových materiálov tak, aby autá čo najlepšie spĺňali požiadavky spotrebiteľa, boli výkonné, spoľahlivé, na pohľad krásne a mali primeranú cenu. Len po takýchto autách túži vyspelý spotrebiteľ. 01 To isté by malo platiť v F1 a je teda na pováženie, ako sa tam ocitli pohonné jednotky s astronomickou cenou, ktoré nemajú uplatnenie v praxi, autá stratili nielen prítlak, ale aj zvuk a podľa toho sú aj rýchlosti na jednotlivých tratiach nižšie.09 Kto hovorí, že to chce väčší motor, je úplne na omyle, lebo to nezaručuje väčší prítlak, ako to povedal Jetel, ale fúkaný, alebo dvojitý difúzor, ktorý tu bol predtým, aby jazdec bol na trati ako priklincovaný a mohol ísť do zákrut rýchlejšie, lebo povedzme si úprimne na rovinkách sú súčasné rýchlejšie, lebo súčasné pohonné jednotky majú nielen vyšší výkon, ale aj krútiaci moment. Takže v motore to rozhodne nie je, ale v difúzoroch, ktoré tu boli a ktoré som menoval a tie boli zakázané a bez ktorých to nepôjde vrátiť späť a kto si to myslí, tak je technický antitalent a hlupáčik. 11 Cena pohonnej jednotky sa dá jednoducho zraziť nadol tak, že sa z nej vyhodí MGU-H a na to konto sa zvýši výkon turbomotora na 1200 koní a posilní sa výkon MGU-K na cca 200 kW a bude všetko v najlepšom poriadku, lebo atmosferické motory sú jednoducho minulosť a kto to nevie, tak mu to treba povedať, lebo sa úžasne mýli a vani človek by sa už nevrátil na strom, ak by ho aj o to slušne poprosili. 18 Teda tubomotory áno, ale pohonné jednotky len s KERSom, povolenie využiť výfukové plyny na zvýšenie, prítlaku, čo je alfa a omega tohto riešenia. To nám prinesie pri malých úpravách to, že zvuk budeme zase brutálny, prítlak veľmi dobrý, zvuk brutálny, výkon turbomotora vysoký aj celej pohonnej jednotky, pričom hlavné ostane to, že sa zachová doterajší nielen prietok, ale aj 100 kg paliva na závod a turbomotor bude spĺňať emisnú normu Euro VI, ako ju spĺňa doteraz. 01 Kto navrhuje niečo iné, je to cesta do pekla ! 02

    + 18 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • libor

    37.48.33.XXX
    Ja bych chtel, aby vetsi strach nahanel Vetel14

    + 12 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    85.93.124.XXX
    Na těchto okruzích sotva... Vettel jen žvaní... Prý vyhrávat nejrychlejší... Říká pan 4 tituly s dominantním vozem v řadě... Fanoušci možná teď souhlasí, ale zda budou spokojeni těžko předvídat...

    + 12 / − 29

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Trautenberg

      Trautenberg

      85.13.68.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 14 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        85.93.124.XXX
        Co to s tím má společného... Vettel básní o nejrychlejším jezdci a sám vyhrával s dominantním vozem, to je pokrytecké... Měl by si připomenout výprask od Ricciarda...

        + 4 / − 16

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Trautenberg

          Trautenberg

          85.13.68.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 12 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            85.93.124.XXX
            Aha takže troll... Je tohle snad článek o LH ?? Je tu snad jeho pokrytecké vyjádření ??

            Každý titul má stejnou váhu, vždy ho má ten, kdo byl ve správný čas na správném místě...

            + 3 / − 14

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama