DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Návrhy změn a tribuny ukazují, že se F1 několik let ubírala špatným směrem

Fernando Alonso na základě předložených změn Strategickou skupinou F1 předpokládá, že se královská disciplína motorsportu v posledních letech ubírala špatným směrem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Návrhy změn a tribuny ukazují, že se F1 několik let ubírala špatným směrem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 23.05.2015 10:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 13 lidí) 21.05.2015 08:55
Má pravdu předsedo Fernanda nemusím, ale zde… »
» Pepan (Hlasovalo 12 lidí) 21.05.2015 09:40
Podobný názor má více jezdců, ale na jejich… »
» SebVonVett (Hlasovalo 9 lidí) 21.05.2015 10:08
Před rokem jsem si dovolil poznamenat, jak jsou … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • limbi

    109.105.44.XXX
    Předjíždění Od doby kdy se vozy zpomalili se začlo řešit jak se můžou vůbec předjíždět? Obecné pravidlo je že aby se ukázal rozdíl vozu a jezdce je zapotřebí trochu větší výkon který oddělí pomalejší od rychlejších. Uvedu příklad. Pokud jezdec netrefí apex zatáčky a má horší výjezd logicky nemůže přidat tolik plynu a ten za ním pokud nemá dostatek výkonu a možného zrychlení ho nepředjede i kdyby měl výjezd ideální. Vraťte výkon a nechte si DRS. Za návrat tankování jsem vděčný a už když ho rušili jsem říkal že je jen otázka času než ho vrátí, protože to byla jedna z mála možností jak srovnat rychlost u ne stejně rychlých vozů a zvýšit tak zajímavost závodu.

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Já bych spíš řekl, že tankování dávalo smysl alternativním více-zastávkovým strategiím. Jinak souhlas.

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • 1

        178.255.168.XXX
        jenže když už si nemůže svobodně zvolit pneu, tak je to stejně jen poloviční šance...

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • limbi

          85.70.206.XXX
          pokud vím, tak se teď hlasovalo o tom, že si od příští sezony budou moci týmy vybírat směsi pro závod sami.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • SebVonVett

    SebVonVett

    62.204.233.XXX
    Před rokem jsem si dovolil poznamenat, jak jsou "nové grgly" neskutečně pomalé, v zatáčkách impotentní a na piloty nejsou kladené fyzické nároky jako např.v 80 let. Záhy se mi na hlavu snesla kritika v podobě půl tuny kamení... S Alonsem a Buttníkem jen souhlasit a doufat, že plánované změny proběhnou, protože současná situace je děsběss...

    + 9 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No a to je dôkaz,... ...že i mistr Bystrozraký se utne ! 02

    + 18 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Když jsem to tu napsal já, někteří diskutující mě málem ukřižovali. Teď jsem zvědavý, jak vynadají Alonsovi.

    + 9 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Má pravdu předsedo Fernanda nemusím, ale zde palec nahoru. Přesně tohle už řvu několit let, že se na ty pomalé slimáky nejde ani dívat. A koukám, že nejsem sám. 03

    + 13 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Podobný názor má více jezdců, ale na jejich názory nikdo nedá. Oni sami pak nemohou příliš nahlas vykřikovat, že současná formule jedna je na ho... protože by se klidně mohlo stát, že by byli označeni za potížisty a už by si třeba nikdy nezajezdili. Nebo snad někdo věří tomu, že životním cílem každého pilota je, aby opatrně kroužil po trati a kontroloval, zda teplota pneumatik je na správné výši, aby byly přilnavé a zase aby se nepřehřály a brzy neodešly?

      + 12 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Koukám že už se vyjádřil i Ricciardo.

        + 8 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          Jak se to takhle spustí a jeden dva piloti se nebudou bát říci co si myslí, tak to spustí dominový efekt.
          Tak pořádné gumy, uvolnit spotřebu a chci vidět, jak tam jezdci lítají jak zběsilí a závodí kdo dokáže jet víc na hraně. Závody v úspoře gum, na to vám, víte co !!!

          + 6 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ...

            178.23.219.XXX
            To, že všichni všechno kritizují F1 moc nepomůže...
            Pokud chtějí náročnější ježdění stačí vyndat posilovač.
            Rychlost je hodně limitována pneu.
            A nezapomeňte proč byli snahy v historii F1 zpomalit...

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • 1

    178.255.168.XXX
    rok 2006 Je zajímavé, že porovnává zrovna vítěze malaysie (vettel na ferrari) s vítězem roku 2006 (fisi na renaultu - ikdyž konkurence píše že porovnává se sezonou 2005 kdy vítězí on) a ne s rokem 2004 kdy byl vítězem schumacher a byl o 1s na kolo rychlejší než v roce 2006 fisi nebo alonso...

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Konkurence kromě špatných překladů už neumí ani opisovat čísla. Alonso opravdu srovnával s vítězem Malajsie 2006, nikoliv 2005 (viz BBC [odkaz na stránku] , Autosport atd.).

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.138.XXX
      2003 - 1:32'22.195 (Raikkonen)
      2004 - 1:31'07.490 (Schumacher)
      2005 - 1:31'33.736 (Alonso)
      2006 - 1:30'40.529 (Fisichella)
      2007 - 1:32'14.930 (Alonso)
      2008 - 1:31'18.555 (Raikkonen)
      2010 - 1:33'36.531 (Button)

      Když počítá ztrátu v cíli, tak je potřeba to brát podle délky závodu a nejrychlejší kolo je jenom doplňující údaj. A trend doby trvání závodu je zřejmý.

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • 1

        178.255.168.XXX
        upřímně řečeno, v roce 2004 byl schumacher o 1s na kolo rychlejší nejen v nejrychlejším kole, ale mám pocit, že tenkrát dokonce pršelo. Já spíš chtěl poukázat na to, že si vybral k porovnání jedinej letošní závod, kde vyhrálo ferrari a porovnával je se závodem, kde vyhrál jeho týmový kolega (na konkurenci on sám). Podle mě je směrodatnější výkon mercedesů, když chce porovnat rychlost v závodě a sezona 2006 rozhodně byla dávno za zenitem pokud se bavíme o rychlosti vozů. Nejrychlejší auta byla v sezoně 2004 a potom už to začala FIA krouhat - pneu na celej závod, motor 2,4 atd...

        + 10 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.138.XXX
          "...V Malajsii jsme letos s inženýry provedli výpočet..."

          Jestliže se o téhle záležitosti Alonso bavil s inženýry v Malajsii, tak to vztáhli k nejrychlejšímu závodu v Malajsii. A pokud si vzpomínám, tohle už před nějakou dobou Alonso zmínil v nějakým rozhovoru, takže to pro něj není teď aktuálně nový poznatek, ale starší izolovaná informace, kterou teď zrovna zase využil jako odpověď v rozhovoru.



          A mimochodem: i kdyby si vybíral právě závod v Malajsii z nějakýho vyššího důvodu (jakože myslím, že ne), tak by si taky nevybral špatně; v Bahrajnu a Austrálii ten rozdíl na délku závodu nebyl tak velký, v Číně byl zhruba stejný (+6 kol v cíli). Ve Španělsku sice byl mnohem větší (cca 11 kol ztráty a skoro 12s na kolo. Shodou okolností zase ve srovnání s r. 2006), ale Catalunya se od té doby lehce upravovala, tak porovnání není dokonalé. Víc se toho letos nejelo.

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • 1

            178.255.168.XXX
            já pochybuju, že je to rozhovor dělanej po malaysii, a jak řikáš, pokud by mu šlo jen o poukázání na pomalost současné F1, proč to neudělal na vc španělska? Ta úprava není rozhodující pro změnu času na kolo, když chceš jenom teoreticky porovnávat...

            + 6 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama