DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Návrhy změn a tribuny ukazují, že se F1 několik let ubírala špatným směrem
Fernando Alonso na základě předložených změn Strategickou skupinou F1 předpokládá, že se královská disciplína motorsportu v posledních letech ubírala špatným směrem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso: Návrhy změn a tribuny ukazují, že se F1 několik let ubírala špatným směrem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SebVonVett
(Hlasovalo 9 lidí)
21.05.2015 10:08
Před rokem jsem si dovolil poznamenat, jak jsou … »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
limbi
11:05 21.05.2015 109.105.44.XXXPředjíždění Od doby kdy se vozy zpomalili se začlo řešit jak se můžou vůbec předjíždět? Obecné pravidlo je že aby se ukázal rozdíl vozu a jezdce je zapotřebí trochu větší výkon který oddělí pomalejší od rychlejších. Uvedu příklad. Pokud jezdec netrefí apex zatáčky a má horší výjezd logicky nemůže přidat tolik plynu a ten za ním pokud nemá dostatek výkonu a možného zrychlení ho nepředjede i kdyby měl výjezd ideální. Vraťte výkon a nechte si DRS. Za návrat tankování jsem vděčný a už když ho rušili jsem říkal že je jen otázka času než ho vrátí, protože to byla jedna z mála možností jak srovnat rychlost u ne stejně rychlých vozů a zvýšit tak zajímavost závodu. -
-
SebVonVett
10:08 21.05.2015 62.204.233.XXXPřed rokem jsem si dovolil poznamenat, jak jsou "nové grgly" neskutečně pomalé, v zatáčkách impotentní a na piloty nejsou kladené fyzické nároky jako např.v 80 let. Záhy se mi na hlavu snesla kritika v podobě půl tuny kamení... S Alonsem a Buttníkem jen souhlasit a doufat, že plánované změny proběhnou, protože současná situace je děsběss... -
-
Pepan
09:40 21.05.2015 89.24.157.XXXPodobný názor má více jezdců, ale na jejich názory nikdo nedá. Oni sami pak nemohou příliš nahlas vykřikovat, že současná formule jedna je na ho... protože by se klidně mohlo stát, že by byli označeni za potížisty a už by si třeba nikdy nezajezdili. Nebo snad někdo věří tomu, že životním cílem každého pilota je, aby opatrně kroužil po trati a kontroloval, zda teplota pneumatik je na správné výši, aby byly přilnavé a zase aby se nepřehřály a brzy neodešly?-
-
mi88ki
11:19 21.05.2015 165.72.200.XXXJak se to takhle spustí a jeden dva piloti se nebudou bát říci co si myslí, tak to spustí dominový efekt.
Tak pořádné gumy, uvolnit spotřebu a chci vidět, jak tam jezdci lítají jak zběsilí a závodí kdo dokáže jet víc na hraně. Závody v úspoře gum, na to vám, víte co !!!
-
-
-
-
1
08:00 21.05.2015 178.255.168.XXXrok 2006 Je zajímavé, že porovnává zrovna vítěze malaysie (vettel na ferrari) s vítězem roku 2006 (fisi na renaultu - ikdyž konkurence píše že porovnává se sezonou 2005 kdy vítězí on) a ne s rokem 2004 kdy byl vítězem schumacher a byl o 1s na kolo rychlejší než v roce 2006 fisi nebo alonso...-
Petr
08:08 21.05.2015 109.81.245.XXXKonkurence kromě špatných překladů už neumí ani opisovat čísla. Alonso opravdu srovnával s vítězem Malajsie 2006, nikoliv 2005 (viz BBC [odkaz na stránku] , Autosport atd.). -
rock
08:42 21.05.2015 37.188.138.XXX2003 - 1:32'22.195 (Raikkonen)
2004 - 1:31'07.490 (Schumacher)
2005 - 1:31'33.736 (Alonso)
2006 - 1:30'40.529 (Fisichella)
2007 - 1:32'14.930 (Alonso)
2008 - 1:31'18.555 (Raikkonen)
2010 - 1:33'36.531 (Button)
Když počítá ztrátu v cíli, tak je potřeba to brát podle délky závodu a nejrychlejší kolo je jenom doplňující údaj. A trend doby trvání závodu je zřejmý.-
1
09:37 21.05.2015 178.255.168.XXXupřímně řečeno, v roce 2004 byl schumacher o 1s na kolo rychlejší nejen v nejrychlejším kole, ale mám pocit, že tenkrát dokonce pršelo. Já spíš chtěl poukázat na to, že si vybral k porovnání jedinej letošní závod, kde vyhrálo ferrari a porovnával je se závodem, kde vyhrál jeho týmový kolega (na konkurenci on sám). Podle mě je směrodatnější výkon mercedesů, když chce porovnat rychlost v závodě a sezona 2006 rozhodně byla dávno za zenitem pokud se bavíme o rychlosti vozů. Nejrychlejší auta byla v sezoně 2004 a potom už to začala FIA krouhat - pneu na celej závod, motor 2,4 atd...-
rock
11:06 21.05.2015 37.188.138.XXX"...V Malajsii jsme letos s inženýry provedli výpočet..."
Jestliže se o téhle záležitosti Alonso bavil s inženýry v Malajsii, tak to vztáhli k nejrychlejšímu závodu v Malajsii. A pokud si vzpomínám, tohle už před nějakou dobou Alonso zmínil v nějakým rozhovoru, takže to pro něj není teď aktuálně nový poznatek, ale starší izolovaná informace, kterou teď zrovna zase využil jako odpověď v rozhovoru.
A mimochodem: i kdyby si vybíral právě závod v Malajsii z nějakýho vyššího důvodu (jakože myslím, že ne), tak by si taky nevybral špatně; v Bahrajnu a Austrálii ten rozdíl na délku závodu nebyl tak velký, v Číně byl zhruba stejný (+6 kol v cíli). Ve Španělsku sice byl mnohem větší (cca 11 kol ztráty a skoro 12s na kolo. Shodou okolností zase ve srovnání s r. 2006), ale Catalunya se od té doby lehce upravovala, tak porovnání není dokonalé. Víc se toho letos nejelo.-
1
11:31 21.05.2015 178.255.168.XXXjá pochybuju, že je to rozhovor dělanej po malaysii, a jak řikáš, pokud by mu šlo jen o poukázání na pomalost současné F1, proč to neudělal na vc španělska? Ta úprava není rozhodující pro změnu času na kolo, když chceš jenom teoreticky porovnávat...
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek