DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Hondy Araj: Cílem jsou podia kolem poloviny sezony
Šéf Hondy pro motorsport, Jasuhisa Araj, stále věří tomu, že mohou dosáhnout na své vysoké cíle, které si stanovili před touto sezonou, a to i přesto, že se jim doposud nepodařilo získat ani bod.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéf Hondy Araj: Cílem jsou podia kolem poloviny sezony
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Dlhý
11:34 17.05.2015 188.123.100.XXXtrapas Jedine co ma na mclarene trapi viac ako vysledky su tieto nezmysly co pustaju do medii. Absolutne nevedia pochopit ze najprv by mali prist vysledky a az po nich reci. Vsetci sme radi, ze si veria a su pozitivne naladeni, ale mozno by boli lepsie najprv aspon (v barcelone slubene) body, potom nejake body, body, body body body a potom rozmyslat nad podiom. Namiesto toho prvy postup oboma autami do Q2 (!!!!), v pretekoch velke kulove a o tyzden sa docitam ze v polke sezony chcu podia. -
-
-
Pepan
08:06 17.05.2015 89.24.157.XXXDost by mě pobavilo, kdyby se jim to pódium v druhé půlce sezóny podařilo. Spousta lidí zapomíná, že se potáceli v těch problémech proto, že se jim nepodařily předsezónní testy. Na autě, které je prakticky celý den v boxech, asi těžko poznám, zda funguje dobře aerodynamika nebo chlazení. Poslední testy ale zvládli celkem dobře, takže mají dost dat a mohou pokračovat ve vývoji. Jenom pro připomenutí - loni se Marussii taky nedávaly šance na zisk bodu a přes to se jí podařilo v jednom závodě zabodovat.-
Duncan66
09:28 17.05.2015 89.29.32.XXXno tak sis vlastne odpovedel sam. Ano je to mozne, ze by nejakou haluzi, ktera nastane tak 1:100 mohli nejake podium ziskat, stejne jako Maruska k bodum jako slepy k houslim prisla.
Takze ciste teoreticky samozrejme muzou ziskat podium. Ale rozhodne to nebude za normalniho stavu, ze Oba Mercedesy, obe Ferrarri a dost mozna i dalsi vozy pojedou normalni zavod. A o tom to cele je. Oni porad ztraci 3s na Mercedes a pres 2 sekundy na Ferrarri. To se jednoduse nesmaze jen tak, protoze na vyvoji nepracuji jenom oni. -
David
10:36 17.05.2015 109.105.48.XXXJojo, testy jsou důležité. Prachy mají a Honda taky takže problém je pouze v ujetých kilometrech. Pódia jsou letos nereálná ale body budou. Co se týče výkonu tak nikdo z diskutujících neví kolik vlastně motor Honda má v sobě potenciálu takže pokud to je tak jak tvrdí šéfové tak se vyrovnají Mercedesu a bude pouze záležet na aeru což s tím čím McLaren přišel by měl předčit i Mercedes. Spravil jsem ti trochu palce ať je to trochu vyvážený-
Duncan66
11:01 17.05.2015 89.29.32.XXXnevim kolik ma potencialu, ale kdyz jako jedini musi mit diry v aute kvuli chlazeni a maji porad omezeny vykon atd., tak maji evidentne velke problemy, ktere se nevyresi jen tak ze dne na den a neni to jen v ujetych kilometrech, ale jednoduse ve spatnem navrhu, ktery letos asi tezko muzou zmenit, kdyz maji jen 7 zetonu.-
-
Duncan66
12:23 17.05.2015 89.29.32.XXXkdyz mas diru navic tam kde ji nikdo nema a mas ji pouze a jen kvuli tomu, abys uchladil motor, tak mas jednoduse problem oproti ostatnim. Nizsi vykon a vetsi teplo je proste spatny navrh vuci konkurenci. To kilometry neokecas.
Jak vidis, tak jsou zde clanky a mnozi fandove maji stejny pocit, ze Mcl bude mit podia didky svemu vykonu uz letosni sezonu, nekteri pisou dokonce uz v Angli apod. Stejne tak nas krmi "optimismem" zastupci Hondy apod.
Ano behem 2 sezon by se mohli vypracovat. Ale konkurence nespi, takze musi s vyvojem krapet zrychlit, protoze v Barcelone ztraceli na Mercedes a Ferrarri vice nez v Bahrajnu.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek