DISKUZE K ČLÁNKU Probíhá klíčová schůzka strategické skupiny F1 - o čem se jedná?

Ve čtvrtek se v Británii sešli šéfové týmů F1 společně s Berniem Ecclestonem a prezidentem FIA, Jeanem Todtem, aby jednali o změnách a budoucí podobě sportu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Probíhá klíčová schůzka strategické skupiny F1 - o čem se jedná?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 15.05.2015 16:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 14.05.2015 13:06
Nechápu. Silnější a hlučnější motory jsou něco… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 14.05.2015 16:51
Promiň, ale kde čteš něco o starých motorech???… »
» tom11 (Hlasovalo 6 lidí) 14.05.2015 12:56
souhlas. jen s tím omezováním bych byl opatrný.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonymouse

    82.119.113.XXX
    F1 Oldies Takže, ak tom to dobre pochopil, Ferrari chce vytvoriť novú skupinu, F1 Oldies? Alebo by to mala byť stále F1 HighTech? 11

    + 0 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Nechápu. Silnější a hlučnější motory jsou něco proti novým technologiím? Nic o parních strojích jsem nečetl. 03

      + 10 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonymouse

        82.119.113.XXX
        prepáč, bavíme sa tu o starších a hlučnejších motoroch. to je nová technológia? staré motory majú už teraz nižší výkon, ako nové. a to tu je ešte obmedzenie v podobe prietoku paliva ...

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Promiň, ale kde čteš něco o starých motorech??? Já čtu o revolučních změnách, ne o návratu do minulosti. Výkonější a hlučnější neznamená návrat k atmosferickým. 03

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonymouse

            82.119.113.XXX
            takže znova "šetrenie" a investovanie miliónov do niečoho, čo sa už v bežnej premávke takmer nevyužíva, áno?

            + 1 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              147.229.7.XXX
              Ty jsi nečetl poslední větu? Hlučnější může být i turbomotor s rekuperacemi a zvýšit výkon není problém. Stačí zrušit zbytečné a drahé průtokoměry, omezit spotřebu pouze velikostí nádrže (nebo celkovou spotřebou). Nebo zvednutí otáček zajistí obojí a velmi levně. 03
              Pak je jen otázka, jestli potřebují všechny druhy rekuperací a jestli by nestačilo menší množství akumulátorů. Zvýšení výkonu na (tuším) 33s na kolo je zbytečně moc. To je na většinu okruhu. Nedává to možnosti překvapit soupeře.
              Nechápu, proč v tom vidíš návrat do minulosti. 03

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Že ti to za to s těmi anonymními trolly pořád stojí.. ty musíš být bohatý jak Kapor. 03

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              147.229.7.XXX
              Tak moc ještě ne. Ale kolega nick má, byť poněkud "anonymní". 04

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                78.157.160.XXX
                To snad ani není nick. Jestli si myslí, že tím ze sebe udělá něco jiného než anonyma, tak to je pěkně hloupý pokus.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Mercedes má pravdu,... ...lebo v sezóne by sa pravidla nemali meniť a ak FIA a FOM navrhli a schválili hlúposti, nie je na pláne zase schaľovať nejaké výmysly chorých mozgov, ktoré nemajú ani hlavu a ani pätu a to vedie k zvyšovaniu nákladov, lebo nielen Mercedes a jeho odberateľské tímy budú zásadne proti, lebo práve tie chudobnejšie chcú nasadiť nové aerodynamické balíky zhruba od polky sezóny a ak sa niečo radikálne zmení, všetko čo je vyvinuté a zadané do výroby, bude na draka a to je práve mrhanie prostriedkami, nie to čo chce Mrecedes, lebo ako vidieť 4 pohonné jednotky na sezónu plne postačujú. 01 Ak to nevedia ostatní, nik im nezakazuje použiť ich aj 10, ale na vlastné triko, kým sa nedopracujú tam, kde Mercedes, alebo nech z F1 odídu, lebo povedzme si na to ešte nedorástli a moderná technika im je na hony vzdialená. 02

    + 21 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kronos

      93.185.2.XXX
      Přesně tak . Neustálé měnění pravidel a téměř pokaždé k horšímu je cesta do pekel. Hluk oželím . motory mohou zůstat jak jsou , ale proboha neomezovat je spotřebou ať taky mají větší výkon , pneumatiky - více výrobců a ať si každý jezdí na čem chce . Taky by nebylo od věci nějaké omezení aerodynamiky ať se dá předjíždět ze vzduchového pytle. Mladé chtějí něčím přitáhnout , ale ty musí něčím přitáhnout a obávám se že netuší jak a Bernie jasně řekl že "chudé" fandy" stejně nepotřebuje 03

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        souhlas. jen s tím omezováním bych byl opatrný. ale asi jsi myslel omezení vlivu aera na celkovou výkonnost vozu a s tím souhlasím. to si myslím, že se dá splnit právě tím uvolněním pravidel, resp. požadavků na pneu a připuštěním konkurence.
        ale jak jsem psal jinde - nevím, jestli je tohle správná cesta, tedy hlavně jestli je to vůbec průchodné05.

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • kronos

          93.185.2.XXX
          Obávám se že to průchodné nebude . Bohužel - jak rád bych se mýlil.

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama