DISKUZE K ČLÁNKU Probíhá klíčová schůzka strategické skupiny F1 - o čem se jedná?
Ve čtvrtek se v Británii sešli šéfové týmů F1 společně s Berniem Ecclestonem a prezidentem FIA, Jeanem Todtem, aby jednali o změnách a budoucí podobě sportu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Probíhá klíčová schůzka strategické skupiny F1 - o čem se jedná?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Mike17
12:33 15.05.2015 147.229.7.XXXTy jsi nečetl poslední větu? Hlučnější může být i turbomotor s rekuperacemi a zvýšit výkon není problém. Stačí zrušit zbytečné a drahé průtokoměry, omezit spotřebu pouze velikostí nádrže (nebo celkovou spotřebou). Nebo zvednutí otáček zajistí obojí a velmi levně.
Pak je jen otázka, jestli potřebují všechny druhy rekuperací a jestli by nestačilo menší množství akumulátorů. Zvýšení výkonu na (tuším) 33s na kolo je zbytečně moc. To je na většinu okruhu. Nedává to možnosti překvapit soupeře.
Nechápu, proč v tom vidíš návrat do minulosti.
-
-
-
-
-
-
-
-
Kapor
09:48 14.05.2015 194.160.178.XXXMercedes má pravdu,... ...lebo v sezóne by sa pravidla nemali meniť a ak FIA a FOM navrhli a schválili hlúposti, nie je na pláne zase schaľovať nejaké výmysly chorých mozgov, ktoré nemajú ani hlavu a ani pätu a to vedie k zvyšovaniu nákladov, lebo nielen Mercedes a jeho odberateľské tímy budú zásadne proti, lebo práve tie chudobnejšie chcú nasadiť nové aerodynamické balíky zhruba od polky sezóny a ak sa niečo radikálne zmení, všetko čo je vyvinuté a zadané do výroby, bude na draka a to je práve mrhanie prostriedkami, nie to čo chce Mrecedes, lebo ako vidieť 4 pohonné jednotky na sezónu plne postačujú. Ak to nevedia ostatní, nik im nezakazuje použiť ich aj 10, ale na vlastné triko, kým sa nedopracujú tam, kde Mercedes, alebo nech z F1 odídu, lebo povedzme si na to ešte nedorástli a moderná technika im je na hony vzdialená.
-
kronos
12:21 14.05.2015 93.185.2.XXXPřesně tak . Neustálé měnění pravidel a téměř pokaždé k horšímu je cesta do pekel. Hluk oželím . motory mohou zůstat jak jsou , ale proboha neomezovat je spotřebou ať taky mají větší výkon , pneumatiky - více výrobců a ať si každý jezdí na čem chce . Taky by nebylo od věci nějaké omezení aerodynamiky ať se dá předjíždět ze vzduchového pytle. Mladé chtějí něčím přitáhnout , ale ty musí něčím přitáhnout a obávám se že netuší jak a Bernie jasně řekl že "chudé" fandy" stejně nepotřebuje-
tom11
12:56 14.05.2015 77.48.94.XXXsouhlas. jen s tím omezováním bych byl opatrný. ale asi jsi myslel omezení vlivu aera na celkovou výkonnost vozu a s tím souhlasím. to si myslím, že se dá splnit právě tím uvolněním pravidel, resp. požadavků na pneu a připuštěním konkurence.
ale jak jsem psal jinde - nevím, jestli je tohle správná cesta, tedy hlavně jestli je to vůbec průchodné.
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek