DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: U Ferrari se po mém odchodu nic nezměnilo
Velikost náskok, s jakým Mercedes v Barceloně porazil Ferrari, podle Fernanda Alonsa potvrzuje správnost jeho rozhodnutí přestoupit k McLarenu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso: U Ferrari se po mém odchodu nic nezměnilo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovalo 16 lidí)
13.05.2015 09:19
Já mu to věřím Ať si každý říká co chce tak já… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
ttt
20:27 13.05.2015 213.215.108.XXXAlo Ja neviem, tak ako som kedysi fandil Alovi a nemal rad Vettela, tak sa to teraz akosi otaca. Alo cim dalej viac keca ("karieru ukoncim s Ferrari") a menej jazdi, zatial co Vettel ani moc nekeca (okej, "blue flag, blue flag!!" ) ale aspon poriadne jazdi. -
uzivatel000968
13:43 13.05.2015 85.237.234.XXXPráve, že zmenilo... ... prestali sa politické hrátky a každý sa snaží zo svojej pozície dostať tím dopredu...
... myslím, že táto zmena energie prinesie v budúcnosti svoje ovocie...
... ...-
-
uzivatel000968
18:02 13.05.2015 90.64.92.XXX... odišiel najväčší politik v paddocku Alonso a Ferrari spravilo obrovský krok vpred...dokonca aj doteraz "chladný" a málovravný Räikkönen sa usmieva a vraví o 106...
... nikto s pilotov nehaní a nespochybňuje prácu tímu...dokonca si ani nežiada dominantný monopost Mercedesu k sviatku ...
... ...
-
-
-
mi88ki
11:17 13.05.2015 165.72.200.XXXPřestup jsem si jistý, že jsou všichni spokojeni, jak Alonso tak Ferrari a já jako fanoušek ostatně taky, že jejich spolupráce jednou pro vždy skončila. Jsem zvědavý, jak Alonso bude mluvit příští sezónu až zjistí, že McLaren stále zaostává nejen za Mercedesem ale i za Ferrari, což je víceméně pravděpodobné, protože předsezonní představy McLarenu a Hondy jsou trochu jinde než očekávali a stejné nereálné jsou i jejich představy o možnosti vyhrávat závody. Ty první kroky mohly být sice rychlé ale čím se bude tráta zmenšovat tím pomaleji to pak půjde a na to Alonso rozhodně trpělivý nebude. Dřív jak v roce 2017 nebudou mít šanci zabojovat o vítězství a to pokud vše půjde správným směrem. Očekávám, že Alonso nejdřív začne fňukat, pak nadávat a nakonec vyhrožovat. Jen jsem zvědavý kam půjde dál, možná k Williamsu pokud mu nepůjde jen o peníze.-
-
mi88ki
14:52 13.05.2015 165.72.200.XXXTo není věštba, ale realistický odhad, který právě duu McLaren Honda poněkud chybí, jak se na začátku sezóny již prokázalo. Tím nechci říci, že se nemohu mýlit, ale je to dost nepravděpodobné.
Můj optimistický scénář, letos mohou na nějaké podia zapomenout, příští rok se mohou přiblížit těm nejlepším, někde na úrovni současného Williamsu a v roce 2017 mohou při shodě okolností utrhnout nějaké to pódium, pokud budou pracovat správně.
Letos třeba Ferrari stáhlo 1,5 sec loňskou ztrátu na kolo, někam na polovinu a považuje se to za velký úspěch no a Mclaren ztrácí nějaké tři sekundy na kolo, takže i kdyby se jim dařilo jako Ferrari letos tak to mají spíš na tři až čtyři roky úspěšné práce. Když budeme předpokládat, že Mclaren bude dvakrát úspnější než FErrari ve vývoji i proto, že ztrácejí hodě, takže mají velké rezervy tak pořád jsou dva roky hodně optimistický scénář.
-
-
-
Kapor
09:49 13.05.2015 194.160.178.XXXAle zmenilo,.. ...lebo ak by nebol do F1 prišiel veľmi zdatný protivník Mercedes, tak Ferrari by v súčastnej ére turbomotorov hviezdilo. Že bol Mercedes od začiatku proti, je len dobre. Je to preto, lebo v tomto tíme majú úžasné skúsenosti s pretekov Tracov, odkiaľ technonógie preniesli do F1 a hoci to má svoje odlišnosti, podarilo sa. Tu ale v Mercedese už na začiatku motorári jasne pochopili, že základ je dobre skonštruovaný turbomotor, ktorý má vysoký výkon a krútiaci moment a optimálne ho uspôsobili na predpísané hodnoty prietoku paliva, aj množstva na závod, ktorý sa dá dobre vyvíjať a ostatné subsystémy sú len doplnkom, ktoré svojou energiou doplnia o potrebný deficit pri predbiehaní, alebo bránení pozície, čo jasne nepochopili v Renaulte a aj vo Ferrai a mysleli si, že práve MGU-H je všeliek a je tá ohnivá čaša, čo tomuto klenotu techniky za astronomickú cenu chýba. Nie nechýba, lebo nielen pohonná jednotka sa predražila o dvojnásobnú cenu, ale aj o dvojnásobnú dĺžku kabeláže a zložitejšie robenie tunelov pre ňu v šasi a najmä komplikovaný SW, aby sa prišlo na jedinú vec, že výroba elektriny v MGU-H, je kompromis v tom, že budˇ vyrábam potrebné množstvo elektrickej energie a dusím motor, alebo ak ho mám výkonný, ho nedusím a snažím sa práve z neho dostať maximum. Oboje totiž dosť dobre nejde na okruhoch, kde je málo roviniek, a Monaco je toho príkladom. Tam ak niekomu vypovie na Mercedese MGU-H, tak to nemá žiaden dôsledok, aby pretekár, ak je v čele nevyhral.
Inak vo Ferrari sa veľa zmenilo, lebo nielen Maurízio, ale aj Sebastian doniesli do týmu čersvý vzduch, ktorý sa dá dobre dýchať a Ferrari dkonale a rýchlo napravilo svoje omyly a na určité prišlo aj pri testoch a je na nás, aby sme ich mi fanúšikovia ktortizovali dovtedy, kým nebudú z autom na úrovni Mercedesu, aby mohli VC vyhrávať nie vtedy, ak pretekári Mercedesu okazia, ale ako konkurencieschpný tím v každom závode. A to je rozdiel Fernando, lebo vývoj vo Ferrari k tomu v tomto roku speje. Forza Ferrari. -
uzivatel000190
09:19 13.05.2015 109.81.210.XXXJá mu to věřím Ať si každý říká co chce tak já mu to věřím, že je rád za pouhou naději místo jistého slušného vozu se kterým by možná vyhrál i nějaký závod. Mě to přijde naprosto logické, na konec kariéry prostě zariskoval, protože nemá co ztratit.
U Mercedesu volno není a nebude a ostatní stáje se oproti minulému roku spíše propadly, takže zvolil dobře jen je otázka zda to opravdu dokáže mcl s hondou dát dohromady. -
Pepan
08:33 13.05.2015 89.24.157.XXXU Ferrari se toho v loňském roce změnilo hodně. Měnil se. systém, vyměnila se i spousta lidí. Většinu těch změn Alonso viděl zevnitř firmy a přes to odešel. Asi pro něj nebyly zárukou že tento systém mu skutečně mistrovské auto dá. Uvidíme dál v průběhu sezóny, jestli má Alonso pravdu a nebo se mýlí.-
Mič
08:43 13.05.2015 90.180.29.XXXOno Ferrari předčilo očekávání myslím všech. Přesto to ještě nestačí, nedivím se že jim nevěřil, minulá sezóna byla fakt strašná. Na druhou stranu takhle špatnej začátek McLarenu také nikdo nečekal. Ať tak či onak, myslím že Alonso udělal správně, protože už tam nebyl šťastný a pro obě strany dostat nový impuls byla správná volba. Ideální by bylo kdyby Mercedes, Ferrari a McLaren na tom byly výkonnostně podobně a rozdávali by si to jezdci přímo na trati o titul, ale není tomu tak. McLaren koukej zabrat! -
...
12:00 13.05.2015 193.165.74.XXXOn jinou možnost než odejít ani neměl a McL byl jediný tým ochotný ho vzít..
To jek to McL bude mít těžké se ukázalo v předešlém závodě. Body opět nula, už se těším na další závod a optimistická prohlášení tady...
Určitě nějaký bod urvou, ale potřebují pomoc z venčí= vypadne dostatek soupeřů.
Až budou pravidelně bodovat uznám, že se zlepšili. Peněz na to mají dost, na rozdíl od Saubru a FI jejich hlavních soupeřů
-
-
Mič
08:10 13.05.2015 90.180.29.XXXAlonso No, já myslím že se toho změnilo dost. Jediné co Alonsovi hraje do karet je to že Ferrari zatím nemá na Mercedes. Jestli se tak stane, bude to mít Alonso mnohem těžší. Ale zpětně litovat přestupu je také hloupost, o tom žádná. Otázkou také zůstává jak si povede McLaren, který je na tom zatím hodně špatně. Pokud by dokázali to co predikuje, pak následující rok může být velmi zajímavý. Zatím Alonso vypadá nezvykle velmi optimisticky, hlavně vzhledem k tomu co teď předvádějí, vypadá to že je opravdu přesvědčen že to přijde. No přeju McLarenu ať se jim to podaří, je to sport, a možné je téměř vše.-
Mr.B
09:24 13.05.2015 188.92.14.XXXTy pokroky tam zcela jasně jsou, ale budou čím dál tím menší, jak se budou přibližovat ke špičce. Na špičce pole je každá stáhnutá desetinka velmi tvrdě zaplacena. Kdyby se ale nestala ta nepříjemnost s tou fólií, což nebyla chyba vozu, tak si Alonso v závodě nevedl špatně. Horší to bylo s Knoflíkem, snad v McL příjdou na to, co bylo špatně.-
-
-
...
14:06 13.05.2015 193.165.74.XXXTo nejsou jenom třmeny, součástí systému je MGU-K a vše řídí elektronika.
A co se týká brzd určitě nekupují celé řešení, případně ho alespoň navrhují.
Už jsou oficiální výsledky z nehody z testů??
Alonso lže při každém rozhovoru jak je vše skvělé, takže Alonsa bych vůbec jako bernou minci nebral.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek