DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: U Ferrari se po mém odchodu nic nezměnilo

Velikost náskok, s jakým Mercedes v Barceloně porazil Ferrari, podle Fernanda Alonsa potvrzuje správnost jeho rozhodnutí přestoupit k McLarenu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: U Ferrari se po mém odchodu nic nezměnilo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 13.05.2015 20:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000190 (Hlasovalo 16 lidí) 13.05.2015 09:19
Já mu to věřím Ať si každý říká co chce tak já… »
» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 13.05.2015 08:33
U Ferrari se toho v loňském roce změnilo hodně. … »
» mi88ki (Hlasovalo 14 lidí) 13.05.2015 11:17
Přestup jsem si jistý, že jsou všichni spokojeni… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ttt

    213.215.108.XXX
    Alo Ja neviem, tak ako som kedysi fandil Alovi a nemal rad Vettela, tak sa to teraz akosi otaca. Alo cim dalej viac keca ("karieru ukoncim s Ferrari") a menej jazdi, zatial co Vettel ani moc nekeca (okej, "blue flag, blue flag!!" 12 ) ale aspon poriadne jazdi.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000968

    uzivatel000968

    85.237.234.XXX
    Práve, že zmenilo... ... prestali sa politické hrátky a každý sa snaží zo svojej pozície dostať tím dopredu...

    ... myslím, že táto zmena energie prinesie v budúcnosti svoje ovocie...

    ... 03 ...

    + 11 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      90.176.164.XXX
      A jak to víš, že přestali politické hrátky?

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000968

        uzivatel000968

        90.64.92.XXX
        ... odišiel najväčší politik v paddocku Alonso a Ferrari spravilo obrovský krok vpred...dokonca aj doteraz "chladný" a málovravný Räikkönen sa usmieva a vraví o 106...

        ... nikto s pilotov nehaní a nespochybňuje prácu tímu...dokonca si ani nežiada dominantný monopost Mercedesu k sviatku ...

        ... 04 ...

        + 12 / − 16

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Přestup jsem si jistý, že jsou všichni spokojeni, jak Alonso tak Ferrari a já jako fanoušek ostatně taky, že jejich spolupráce jednou pro vždy skončila. Jsem zvědavý, jak Alonso bude mluvit příští sezónu až zjistí, že McLaren stále zaostává nejen za Mercedesem ale i za Ferrari, což je víceméně pravděpodobné, protože předsezonní představy McLarenu a Hondy jsou trochu jinde než očekávali a stejné nereálné jsou i jejich představy o možnosti vyhrávat závody. Ty první kroky mohly být sice rychlé ale čím se bude tráta zmenšovat tím pomaleji to pak půjde a na to Alonso rozhodně trpělivý nebude. Dřív jak v roce 2017 nebudou mít šanci zabojovat o vítězství a to pokud vše půjde správným směrem. Očekávám, že Alonso nejdřív začne fňukat, pak nadávat a nakonec vyhrožovat. Jen jsem zvědavý kam půjde dál, možná k Williamsu pokud mu nepůjde jen o peníze.

    + 14 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      188.92.14.XXX
      To se mi líbí, jak přesně víš po několika odjetých závodech sezóny 2015, kde přesně se bude McLaren - Honda nacházet v roce 2017. To jsi asi věštec s hodně velkou křišťálovou koulí, co? 11 04

      + 12 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        To není věštba, ale realistický odhad, který právě duu McLaren Honda poněkud chybí, jak se na začátku sezóny již prokázalo. Tím nechci říci, že se nemohu mýlit, ale je to dost nepravděpodobné.
        Můj optimistický scénář, letos mohou na nějaké podia zapomenout, příští rok se mohou přiblížit těm nejlepším, někde na úrovni současného Williamsu a v roce 2017 mohou při shodě okolností utrhnout nějaké to pódium, pokud budou pracovat správně.

        Letos třeba Ferrari stáhlo 1,5 sec loňskou ztrátu na kolo, někam na polovinu a považuje se to za velký úspěch no a Mclaren ztrácí nějaké tři sekundy na kolo, takže i kdyby se jim dařilo jako Ferrari letos tak to mají spíš na tři až čtyři roky úspěšné práce. Když budeme předpokládat, že Mclaren bude dvakrát úspnější než FErrari ve vývoji i proto, že ztrácejí hodě, takže mají velké rezervy tak pořád jsou dva roky hodně optimistický scénář.

        + 10 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ttt

          213.215.108.XXX
          suhlasim, a ono je tiez nieco ine stiahnut 3 sec ked stracas 5 a ine najst desatinu ked stracas 0,5 sec (Williams by mohol rozpravat)..

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ale zmenilo,.. ...lebo ak by nebol do F1 prišiel veľmi zdatný protivník Mercedes, tak Ferrari by v súčastnej ére turbomotorov hviezdilo. Že bol Mercedes od začiatku proti, je len dobre. 01 Je to preto, lebo v tomto tíme majú úžasné skúsenosti s pretekov Tracov, odkiaľ technonógie preniesli do F1 a hoci to má svoje odlišnosti, podarilo sa. Tu ale v Mercedese už na začiatku motorári jasne pochopili, že základ je dobre skonštruovaný turbomotor, ktorý má vysoký výkon a krútiaci moment a optimálne ho uspôsobili na predpísané hodnoty prietoku paliva, aj množstva na závod, ktorý sa dá dobre vyvíjať a ostatné subsystémy sú len doplnkom, ktoré svojou energiou doplnia o potrebný deficit pri predbiehaní, alebo bránení pozície, čo jasne nepochopili v Renaulte a aj vo Ferrai a mysleli si, že práve MGU-H je všeliek a je tá ohnivá čaša, čo tomuto klenotu techniky za astronomickú cenu chýba. 02 Nie nechýba, lebo nielen pohonná jednotka sa predražila o dvojnásobnú cenu, ale aj o dvojnásobnú dĺžku kabeláže a zložitejšie robenie tunelov pre ňu v šasi a najmä komplikovaný SW, aby sa prišlo na jedinú vec, že výroba elektriny v MGU-H, je kompromis v tom, že budˇ vyrábam potrebné množstvo elektrickej energie a dusím motor, alebo ak ho mám výkonný, ho nedusím a snažím sa práve z neho dostať maximum. 11 Oboje totiž dosť dobre nejde na okruhoch, kde je málo roviniek, a Monaco je toho príkladom. Tam ak niekomu vypovie na Mercedese MGU-H, tak to nemá žiaden dôsledok, aby pretekár, ak je v čele nevyhral. 11

    Inak vo Ferrari sa veľa zmenilo, lebo nielen Maurízio, ale aj Sebastian doniesli do týmu čersvý vzduch, ktorý sa dá dobre dýchať a Ferrari dkonale a rýchlo napravilo svoje omyly a na určité prišlo aj pri testoch a je na nás, aby sme ich mi fanúšikovia ktortizovali dovtedy, kým nebudú z autom na úrovni Mercedesu, aby mohli VC vyhrávať nie vtedy, ak pretekári Mercedesu okazia, ale ako konkurencieschpný tím v každom závode. 01 A to je rozdiel Fernando, lebo vývoj vo Ferrari k tomu v tomto roku speje. 01 Forza Ferrari.

    + 19 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    109.81.210.XXX
    Já mu to věřím Ať si každý říká co chce tak já mu to věřím, že je rád za pouhou naději místo jistého slušného vozu se kterým by možná vyhrál i nějaký závod. Mě to přijde naprosto logické, na konec kariéry prostě zariskoval, protože nemá co ztratit.
    U Mercedesu volno není a nebude a ostatní stáje se oproti minulému roku spíše propadly, takže zvolil dobře jen je otázka zda to opravdu dokáže mcl s hondou dát dohromady.

    + 16 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    U Ferrari se toho v loňském roce změnilo hodně. Měnil se. systém, vyměnila se i spousta lidí. Většinu těch změn Alonso viděl zevnitř firmy a přes to odešel. Asi pro něj nebyly zárukou že tento systém mu skutečně mistrovské auto dá. Uvidíme dál v průběhu sezóny, jestli má Alonso pravdu a nebo se mýlí.

    + 15 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mič

      90.180.29.XXX
      Ono Ferrari předčilo očekávání myslím všech. Přesto to ještě nestačí, nedivím se že jim nevěřil, minulá sezóna byla fakt strašná. Na druhou stranu takhle špatnej začátek McLarenu také nikdo nečekal. Ať tak či onak, myslím že Alonso udělal správně, protože už tam nebyl šťastný a pro obě strany dostat nový impuls byla správná volba. Ideální by bylo kdyby Mercedes, Ferrari a McLaren na tom byly výkonnostně podobně a rozdávali by si to jezdci přímo na trati o titul, ale není tomu tak. McLaren koukej zabrat!

      + 17 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ...

      193.165.74.XXX
      On jinou možnost než odejít ani neměl a McL byl jediný tým ochotný ho vzít..
      To jek to McL bude mít těžké se ukázalo v předešlém závodě. Body opět nula, už se těším na další závod a optimistická prohlášení tady...
      Určitě nějaký bod urvou, ale potřebují pomoc z venčí= vypadne dostatek soupeřů.
      Až budou pravidelně bodovat uznám, že se zlepšili. Peněz na to mají dost, na rozdíl od Saubru a FI jejich hlavních soupeřů 03

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mič

    90.180.29.XXX
    Alonso No, já myslím že se toho změnilo dost. Jediné co Alonsovi hraje do karet je to že Ferrari zatím nemá na Mercedes. Jestli se tak stane, bude to mít Alonso mnohem těžší. Ale zpětně litovat přestupu je také hloupost, o tom žádná. Otázkou také zůstává jak si povede McLaren, který je na tom zatím hodně špatně. Pokud by dokázali to co predikuje, pak následující rok může být velmi zajímavý. Zatím Alonso vypadá nezvykle velmi optimisticky, hlavně vzhledem k tomu co teď předvádějí, vypadá to že je opravdu přesvědčen že to přijde. No přeju McLarenu ať se jim to podaří, je to sport, a možné je téměř vše.

    + 15 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      188.92.14.XXX
      Ty pokroky tam zcela jasně jsou, ale budou čím dál tím menší, jak se budou přibližovat ke špičce. Na špičce pole je každá stáhnutá desetinka velmi tvrdě zaplacena. Kdyby se ale nestala ta nepříjemnost s tou fólií, což nebyla chyba vozu, tak si Alonso v závodě nevedl špatně. Horší to bylo s Knoflíkem, snad v McL příjdou na to, co bylo špatně.

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ...

        193.165.74.XXX
        Folie... oni nemůžou přiznat selhání brzd...
        Těch příčin mohlo být více, jelikož na brzdění na zadní nápravě se podílí více komponent

        + 3 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Vzhledem tomu, že brzdy si sami nedělají, ale nakupují je, neměli důvod ke lhaní. A navíc, spousta lží se časem proflákne, což ví i Alonso.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ...

            193.165.74.XXX
            To nejsou jenom třmeny, součástí systému je MGU-K a vše řídí elektronika.
            A co se týká brzd určitě nekupují celé řešení, případně ho alespoň navrhují.
            Už jsou oficiální výsledky z nehody z testů??
            Alonso lže při každém rozhovoru jak je vše skvělé, takže Alonsa bych vůbec jako bernou minci nebral.

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama