DISKUZE K ČLÁNKU Klíčový test pro McLaren: V Barceloně zkouší spoustu nových dílů
McLaren má pro první sezónní test připraveno spoustu nových dílů, které jsou zaměřeny na aerodynamickou i mechanickou stránku vozu MP4-30 poháněného Hondou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Klíčový test pro McLaren: V Barceloně zkouší spoustu nových dílů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Petr
12:48 12.05.2015 109.81.245.XXXNe. Přineseme fotografie a stručné shrnutí. Průběžné výsledky zveřejňuji na Twitteru [odkaz na stránku]
-
-
-
1
12:24 12.05.2015 178.255.168.XXXJá se začínám také uculovat nad jejich sladkejma řečičkama, jak je vlastně v pohodě, že závodí s manorem a jakej mají super progres, že do konce sezony budou nadělovat medvědům 2s na kolo, když to takhle pude dál
Když se na to ale člověk podívá bez růžových brýlý, tak nemaj 3 roky významějšího sponzora a nedokážou nikoho sehnat, výkonnostně se pouze propadají, jestli si dobře vzpomínám, poslední vítězství mají ze sezony 2012 a pokud se nestane zázrak, tak letos budou rádi když vůbec dojedou na bodech, natož že by zvítězili v závodě.
Další otázkou je, jak dlouho tenhle image nechá na sobě Honda, protože ti do toho určitě nešli s tím, že nedokážou získat ani body a můj názor je, že problém není ani tak u hondy, jako u mcl...-
Adi
12:55 12.05.2015 176.74.130.XXXTěžko říct, kde je větší slabina, jestli ještě stále v motoru Honda, nebo už v šasi Mclarenu... jako jediní jeli VC v Barceloně s dodatečným chlazením (žebrování) - tady bych viděl problém v Hondě a jejich nárocích na chlazení. Jejich filozofie "size zero" Hondě nadělala asi ty největší vrásky. Na druhou stranu, v kvalifikačním módu měl Mclaren vyší top speed než týmy poháněné Renaultem, jestli to bylo primárně nastavením nižšího odporu než měly RB a TR, nebo opravdu Honda v kvalifikačním módu je již silnější než Renault, to se těžko odhaduje. Každopádně závodní rychlost v Barceloně byla tragická - na úrovni FI a Sauberu max a to není dobré.-
-
-
anonym
14:55 12.05.2015 95.102.115.XXXnie vzdy, ak na plny vykon by potreboval motor "bez kapotazove riesenie" tak asi nieje spravne zvalovat vinu na chasis :)
a ako som pisal honde sa doslova(nie obrazne) tavia kable a senzory vo vnutri "V"cka a to nieje sposobene len tesny okapotovanim
ak ti vyrobca motora da urcite parametre ake treba na chladenie a ty to dodrzis ale motor sa napriek tomu prehrieva, tak koho to je vina?
ano mozu zhodit zadne "plechy" a jazdit s odkrytym motorom a snad budu moct zdvihnut vykon, ale bude to mat vyznam?
keby to bolo len o miernom zvacseni bocnic a nasavacich otvorov, tak to davno spravia-
1
15:07 12.05.2015 178.255.168.XXXTak tohle se mi nezdá, ten motor musel fungovat na stolici bez potíží a kdyby se mu tavili kabely, tak se to dělo už na stolici... S přístupem mcl k novým řešením, bych se nedivil, kdyby odmítli přistoupit na zvětšení bočnic, protože by jim to narušilo jejich pohled na konstrukci... -
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 15.9.2024
GP Ázerbájdžánu51kol (306.049 km)
Baku City Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (11:30 - 12:30)
- 2. Trénink (15:00 - 16:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (10:30 - 11:30)
- Kvalifikace (14:00)
-
Neděle
- Závod (13:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek