DISKUZE K ČLÁNKU Garcia: Alonso věděl, že se vůz Ferrari hodně zlepší
Prezident španělské automobilové federace, Carlos Gracia, je přesvědčen o tom, že Fernando Alonso o zlepšení Ferrari pro sezonu 2015 věděl. Dle něj by s letošním autem jeho krajan mohl vyhrávat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Garcia: Alonso věděl, že se vůz Ferrari hodně zlepší
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kronos
12:30 29.04.2015 93.185.2.XXXAlonso věděl, že se vůz Ferrari hodně zlepší.. Nechci spekulovat jakým způsobem proběhl Alíkův odchod , ale dle toho že téměř neměl kde přestoupit a nepokrytě se spekulovalo že je možné že sezónu vynechá , vsadil bych na to že byl "odejit". Pokud si dobře pamatuji tak Ron Dennis nejevil žádné známky nadšení z toho že by měl u nich Alík jezdit a vymlouval se na akcionáře že budou rozhodovat oni. Odcházet dobrovolně z týmu o kterém vím že se konečně zlepší a přestoupit do naprosté nejistoty ? No nevím. Nyní je to už jedno a přesto že je Alonso poslední pilot kterému bych fandil je smutné vidět 2násobného mistra světa jak se trápí s nekonkurence schopným autem . Raději bych ho viděl jak se rve se špičkou už jen proto že by to mistrovství bylo zajímavější. -
Kapor
09:47 29.04.2015 194.160.178.XXXNie je to pravda,... ...čo tu splieta Carlos, lebo úspechy prišli len po reštrukturalizácii tímu. Dovtedy zo strany predstaviteľov vtedajšej suity, vedenej Montezomolom, Domenicalim, Tombasisom a plešiakom, ktorý boli zodpovední za motor aj šasi, sme sa žiadneho pokroku nedočkali, preto sa dobrý strýko Machióne nasral a po správnej rade Fiatu, ktorá jeho ďalšie kroky schválila, sa začala reštrukturalizácia tímu Ferrari a prvý kto stratil nervy a odstúpil sám, bol Domenicali a vlastne vyhral, lebo dobré miesto dostal u Audi a je spokojný. Ak si myslel, že tým zachráni Lucu, bol na omyle, lebo strýko Machione s tým neprestal a žiadal o odstúpenie aj jeho, čo Luca rešpektoval. Na miesto Domenicaliho prišiel macelatóre Mattiaci a ten v diele reštrukturralizácie pokračoval a chcel sa rozumne dohodnúť s Fernandom, ktorý mal však prehnané predstavy o svojej nenahraditeľnosti a doplatil na to. V manageských činostiach Mattiaci nepochybil a ak pozval a dohodol sa so Sebastianom a urobil pre Ferrari najlepšie čo mohol. Ak do tímu prišiel od Lotusu už predtým James E. bolo to najlepšie, čo sa mohlo stať, lebo len po odchode Tombasisa, Frýho a plešiaka, sa auto vylepšilo po tom, čo bol ako externý konzultant prizvaný už vyše 70 ročný Rory, tvorca víťaznej série vozov Ferrari za éry Michaela Schumaschera a povedzme si úprimne, že to malo veľký význam, lebo autá Ferrari sú tam, kde mali byť už o rok skôr a neboli. Prečo ? Zato, že neboli môžu v plnej miere Luca a spol, preto hovoriť o tom, že niečo bolo vo výhľade, keď o tom ešte ani vrabce na streche nechyrovali je scestné, Carlos !
-
Pepan
07:01 29.04.2015 89.24.157.XXXOtázka, zda Alonso odešel dobrovolně, nebo ho vyhodili, je spekulativní. Nikdo u toho jednání Alonsa s Mattiaccim nebyl, takže se můžeme průběh schůzky domnívat na základě bulvárních zpráv. Je docela možné, že Alonso už měl dost týmu, který mu nebyl pět let schopen dát mistrovský vůz a odešel sám. Je ale taky možné že si Mattiaci uvědomoval, že Alonsův styl jízdy je diametrálně odlišný od stylu jízdy Kimiho a oběma jezdcům nebyl tým schopen postavit vhodný vůz a proto jej vyhodil a angažoval Vettela, jehož styl je s Kimiho stylem podobný. Navíc, i když Alonso věděl, že tým chystá na letošní sezónu mnohem lepší vůz, nikde na základě loňských výsledků, neměl záruku, že tento vůz bude schopen soustavně porážet Mercedes. A určitě jej v tom utvrdilo prohlášení vedení týmu, kteří po jeho odchodu sdělili, že v letošní sezóně vyhraje jeden závod Vettel a jeden Raikkonen. Jenže Alonso nechce vyhrát jeden závod, on chce vyhrát titul. A proto šel jinam.-
-
-
Karel
07:45 29.04.2015 109.81.245.XXXJaké spekulace? To jsou dobře známá fakta, o kterých se psalo i tady: [odkaz na stránku] a [odkaz na stránku]-
-
-
Pepan
08:13 29.04.2015 89.24.157.XXXVíš, existuje jedna poučka, která hovoří o tom, že při ústním sdělení se z původní informace ztratí zhruba 20%, takže zůstane 80% informace původní. Pokud ta informace projde třeba přes čtyři lidi, spočti si, kolik z informace původní v té finální zůstane. A dej tady výsledek. Já ho vím.-
Karel
09:48 29.04.2015 109.81.245.XXXAno, vím, že pouček existují miliony a některé stojí za houby.
Jak si myslíš, že vznikají ostatní články? Třeba tento: Garcia něco řekl - ústní sdělení, které někdo přepsal. A takových článků je většina. Tato informace nemusela projít přes 4 lidi, navíc u tak jasných věcí není co zkreslit. Ale jak říkám, tvůj problém. Takové reakce jsou u Alonsových fanoušků přirozené.
-
-
-
-
-
-
Jendo
02:01 29.04.2015 89.173.188.XXXStale sa chybne interpretuju veci Alonso neodisiel z Ferrari ale ho vyhodili.
Keby tam Alonso zostal auto by sa nezlepsilo kvoli jeho jazdeckemu stylu 5 rokov preferoval nedotacave auto s lahkym predkom co sa teraz zmenilo na ziadost Raikkonena a Vettela.
V sucasnosti preziva tragicke obdobie a ozyva sa zopar priatelov na jeho podporu avsak situaciu to nijak nezmeni.
Nemal na vyber jediny kto ho mohol vziat je Mclaren a tam sa zakopal strasnym sposobom takze na nejaky titul uz moze uplne zabudnut.
-
David
07:02 29.04.2015 213.29.26.XXXZavěšení přední nápravy je stejné. Zmenil se vykon motoru a projevuje se novy aerotunel. Nikdy se nestaví auto na jednoho člověka. To že vyhovuje jednomu či druhemu je vzdy a bude. Za to jake ma dnes ferrari auto může bývalé vedení i s Alonsem a Kimim-
tom
07:41 29.04.2015 85.237.234.XXX1. Typ zavesenia prednej napravy Ferrari je rovnaky - použili o dosť inú geometriu zavesenia ako v min. Rok.
2. Rozloženie hmotnosti je iné
Ps: Alonsa mi je fakt ľúto už len preto že vyhrával vo Ferrari. Čo sa tyka McL som presvedčený o tom že chceli byť uplne niekde inde a to čo doposiaľ predvadzali určite nemali ani v najhorších snoch - nech si hovoria čo chcú.
Môj názor je ten že sú vsetci extrémne frustrovaný z tejto situacie.
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek