DISKUZE K ČLÁNKU Kaltenbornová: Pro budoucnost F1 bude klíčová vyrovnanost motorů

Podle šéfky Sauberu, Monišy Kaltenbornové, je vyrovnanost motoru klíčovou pro úspěšnou budoucnost Formule 1. Týmy se na ní musí při jednáních o změnách pro sezónu 2017 zaměřit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kaltenbornová: Pro budoucnost F1 bude klíčová vyrovnanost motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 29.04.2015 17:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 12 lidí) 28.04.2015 18:35
já snad ty Kaprovy perly začnu sepisovat a na… »
» odin (Hlasovalo 11 lidí) 28.04.2015 17:49
Nepochopil jsem 3.tisícročí 21. storočia. Co… »
» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 28.04.2015 19:24
Tak schválně, jestli se hecneš?01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Ja pořád nechápu smysl toho kroku, pokud motory budou výkonově srovnatelné. Nedokážu si představit, že tým vyhodí třeba dvakrát tolik peněz, aby si pořídil komplikovanější zařízení, které bude náchylnější na poruchu než levnější a jednodušší varianta. Nakonec by se totiž mohlo stát, že tým, který bude používat levnější a jednodušší variantu, vyhraje nad týmem, který bude nucen používat dražší a komplikovanější pohonnou jednotku

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Hybridné jednotky,.. ...od rôznych výrobcov nikdy neboli a ani nebudú vyrovnané, lebo tak tomu nebolo ani v minulosti a hoci mal Mercedes najsilnejší V8, tak tento tím nedominoval, lebo ostatok auta nebol urobený tak dobre, aby mohol konkurovať Red Bullu. Ak po 4. tituloch bola FIA týmto znepokojená a zadala konštruktérom a technikom výrobcov pohonných jednotiek zadanie na 1,6 V6 Turbo + ERS a nedala si na to predložiť rozpočet, tak to bol počin podobný, ako pre tých ktorí chceli vybudovať Panamský prieplav a mysleli si, že to bude také ľahké ako vybudovať ten Lamanšký. 02 A to ERS bolo vlastne RIO Čagres ! A v tom bol vlastne ich najväčší omyl v živote, lebo ako u prieplavov, tak u pohonných jednotiek išlo o úplne inú stratégiu a neporovnateľné rozpočty oproti tomu čo bolo, lebo náklady s tým spojené sa samozrejme u pohonných jednotiek museli premietnuť do cien pohonných jednotiek nielen pre vlastný tím, ale aj odberateľské tímy, lebo inak to ani nejde. 11 Preto ak sa niečo bude meniť od r. 2017, malo by sa to meniť tak, aby to auto pre F1 vyzeralo nielen drsne, ale aj dráždilo svojim vzhľadom fanúšikov, ako koncept Ferrari, ktorý tu bol zverejnený a aby pohonná jednotka mala aj svoj zvuk a neutopila ho v turbíne MGU-H len preto, že to vyrobí mizivé percento elektrickej energie na kolo, ktoré stojí v prepočte na cenu pohonnej jednotky ďaleko viac, ak prihliadneme aj na cenu SW a dĺžky kabeláže po celom aute, ktorá sa v podstate zdvojnásobila, takže nielen pohonná jednotka je drahšia milá Monischa, ale aj ostatok auta. 02 Preto ak prejde koncept Ferrari, tak s motorom 1,6 Turbo + KERS, ktorý by mal byť zväčšený na 200 kW, aby sa zvýšil aj brzdný účinok, ktorý vylepší brzdenie monopostu na širokých nízkoprofilových pneumatikách, lebo turbomotory majú ešte značnú rezervu vo výkone a je len na konštruktéroch, aby dosiahli v tomto závodnom športe F1 ich optimum výkonu a spoľahlivosti, na ktoré majú veľký priestor vďaka žetónom, ktoré treba do konca vývoja vyčerpať. Potom bude v poriadku nielen celý monopost F1 ako celok a bude predstavovať všetko, čo má mať, podľa doby kedy vznikol, teda v 3. tiícročí 21. storočia a nebude mu chýbať potrebný zvuk na hranici 120 dB a naviac ani nízka spotreba, vysoký výkon a dynamika pri predbiehaní ani envoromentálny aspekt, pri splnení normy EURO VI.

    + 18 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Nepochopil jsem 3.tisícročí 21. storočia. Co tím chtěl básník říci?
      V podobných příkladech se celkem orientuji např. druhá dekáda dvacátého století je od r. 1911 do roku 1920, ale také čosi neznám Kapříku. vysvětli.
      Podle mne jsi měl použít jedno, nebo druhé. Nikoliv dohromady. Nebo se pletu?03

      + 11 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000968

        uzivatel000968

        90.64.124.XXX
        ... mňa zaujali tie prieplavy...a samozrejme ten "envoromentálny" aspekt ... a splnenie EURO VI ...

        ... 03 ...

        + 8 / − 16

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          80.87.214.XXX
          S prieplavmi je to analógia,... ...Panamský-Suezký : 1,6 V6 Tutrbo+ERS-1,6 Turbo+KERS (náklady), enviromentálny je preklep a EURO VI je dovolená norma výšky emisií vo výfukových plynoch, ktorú spĺňa aj pohonná hybridná jednotka 1,6 V6 Turbo+ERS. 11 Také jednoduché čo, keď ...
          Příspěvek byl redakčně upraven.

          + 15 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Tomur

        Tomur

        188.175.122.XXX
        já snad ty Kaprovy perly začnu sepisovat a na Silvestra tady budeme mít veselo 03

        + 12 / − 15

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        To je zle,... ...lebo žiješ v treťom tisícročí 21. storočia a myslenie by malo odpovedať úrovni toho, že človek je tvorom mysliacim a ovláda všetko tvorstvo a jeho činnosť na planéte Zem, hoci tmavá energia ho unáša stále rýchlejšie do ríše chladu a trvalého zániku nielen života na tejto planéte, ale aj našej galaxie ako takej a celého vesmíru ako takého. 11 18

        + 15 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Tak tohle mi připomělo repliku z filmu Černí baroni. "... a čo vy si Kefalín predstavujete pod slovom absůrný?"
          A tak se zeptám, od kedy do kedy Kapor počítá 3. tisíciletí? A od kedy do kedy Kapor počítá 21.storočie?
          Protože mně se to nějak překrývá18 18 18

          + 6 / − 13

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            80.87.214.XXX
            Je to náš letopočet,.. ...teda po Kristovi, lebo bitka na Maratóne bola pred našim letopočtom, teda pred Kristom. 11 Je rok 2015, teda 15ty-rok 3. tisícročia po Kristovi a 21. storočie, lebo do r. 2000 bolo 20. storočie. 11 18 Asi tak.

            + 14 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Já o koze ty o voze. Tak polopatě.
              Podle mne jsi měl napsat 21. století třetího tisíciletí. A ne třetí tisíciletí jedenadvacátého století. Snažíš se být za vzdělance a plaveš v množinách.
              Třetí tisíciletí je do roku 3000 a jedenadvacáté století je pouze do roku 2100. Tedy třetí tisíciletí obsahuje celé jedenadvacáté století. Naopak to nejde.02

              + 5 / − 13

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kapor

                194.160.178.XXX
                Úplne zle,.. ...praotec ! 18 Tretie tisícročie začína v r. 2001 a kedy končí je úplne jedno pre teba aj mňa nakoľko sa ho nedožiješ a to isté platí aj o konci 21. storočia, ktoré začína v r. 2001, lebo r. 2100 ty nikdy nedožiješ a nemôžeš vedieť, či našu planétu netrafí meteroid a náš svet skončí ohnivom tresku. 14 Takže tak.

                + 14 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama