DISKUZE K ČLÁNKU Red Bullu se návrh na zavedení dvou druhů motorů v F1 zamlouvá

Šéf Red Bullu Christian Horner uvedl, že se mu líbí myšlenka na zavedení dvou druhů motorů ve Formuli 1 od roku 2017.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bullu se návrh na zavedení dvou druhů motorů v F1 zamlouvá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 25.04.2015 13:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 24.04.2015 15:49
Pokud budou vedle sebe závodit dva druhy motorů, … »
» Ferda (Hlasovalo 9 lidí) 24.04.2015 17:24
V rámci pravidel je to technický skvost, ale z… »
» Ferda (Hlasovalo 8 lidí) 24.04.2015 16:32
Nesouhlasím. Nevidím žádný rozumný důvod proč… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nedostihli by Mercedes,... ...ani Ferrari, Wiliams a Lotus a Force India to má úplne jedno, s akým motorom by štartovala, ak by tento praštený návrch chorého Bernieho prešiel, lebo by sa vozila na chvoste a Manor, s pohonnou jednotkou od Ferrari by iste mala navrch, možno by dala aj Red Bull a tí by zase plakali a žiadali žrušiť aerotuleli aj similátori a možno aj spodnú bielizeň, ak sa im nebude dariť. 01 Ja ale pochybujem, že tento návrch strešteného Bernieho prejde. Nie je totiž dobrý a výhľadove nič neprináša pre fanúšikov, ani automobilky, lebo tu budú súťažiť prežité atmosferáky s hybridnými pohonnými jednotkami, ktoré nikdy nebudú upotrebené u komerčných aut a to je vlastne zastavenie sa na ceste pokroku u niečoho, čo nemá budúcnosť. 02

    + 19 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Že by se chtěl Red Bull vrátit k Foukanému Difuzoru12

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tom

    90.182.20.XXX
    super nápad V8 by byly bez všech těch elektrosrágor sice méně výkonné, ale zato mnohem lehčí, šetrnější ke gumám a tak dále.. Takže by jsme mohli vidět velmi zajímavé souboje, kdyby FIA správně nastavila minimální váhu V6 a V8... 04 04

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Na to je zcela jednoduché řešení.
      Jako základní měřítko bych stanovil váhu monopostu bez pohonné jednotky s příslušenstvím. I kdyby motor s ERSem vážil třeba 300 kilo a motor bez ERSu 100 kilo, tak by mi to bylo zcela jedno pro jakou verzi se týmy rozhodnou.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tom

        90.182.20.XXX
        To máš pravdu, jen by se muselo doufam, aby týmy nevymýšlely, jak toto obejít.. jinak by se vždy po závodě muselo rozebrat a zvážit motor a šasi zvlášť.. Protože týmy by mohli tvrdit, že odlehčili motor, přitom by bylo lehčí šasi

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Na to je hromada komisařů kteří by si s tím dokázali poradit a tresty za podvod FIA velice ráda rozdává.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pokud budou vedle sebe závodit dva druhy motorů, pak bych navrhoval, aby ten jednodušší měl taková omezení, aby, dosahoval menšího výkonu než verze komplikovanější.. Důvod je jednoduchý. Komplikovanější verze je nákladnější, náročnější na údržbu a samozřejmě i náchylnější k poruchám, než verze jednodušší, což celkem logicky může mít za důvod častější vypadnutí pro poruchu. Takže motoráři by si měli sami rozhodnout, zda jít do složitějšího zařízení s vyšším výkonem, nebo zvolit jednodušší verzi, která bude sice méně výkonná, ale bude spolehlivější.

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nesouhlasím.
      Nevidím žádný rozumný důvod proč by měl být zdravý selský rozum omezován domýšlivými inženýry kteří za drahý peníz vytvořili paskvil.

      + 8 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        inzenyri nevytvorili zadny paskvil. Vytvorili pravdepodobne to nejlepsi, co bylo mozne podle danych pravidel.
        Osobne mi prijde pekne prasteny napad, kdyz vedle sebe budou na startu vozy ktere budou mit uzne motory, jejichz cena se lisi skoro radove, ale vykonove diky ruznym pitomym pravidlum budou cca stejne neli ten drazsi a komplkovanejsi na tom bude hure. To by uz byla F1 opravdu totalni fraska.

        + 13 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          V rámci pravidel je to technický skvost, ale z logického je to předražený paskvil a ekologická katastrofa.
          V minulosti bylo zcela běžné, že výrobci motorů šli různými cestami a nikdo proti tomu nic nenamítal. Právě naopak, bylo hodně zajímavé sledovat jak těžké dvanactiválce bojují se slabšími a lehčími motory, nebo jak postupem času atmosféry začaly dostávat na frak od turba, kterému se ze začátku moc nedařilo.

          + 9 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Myron

            95.173.207.XXX
            To by ale předpokládalo do jisté míry (široce pojaté) uvolnění vývoju motorů. To se ovšem nebude, ale opravdu nebude líbit...

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • anonym

    85.13.65.XXX
    A kdo by měl vlastně ty alternativni motory zajem vyrabet a dodavat ?

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.225.XXX
      Pro každýho, kdo by je dokázal za čtyři mega vyvinout a postavit a za šest prodat, by to mohlo být zajímavý. Při víceletým kontraktu a více zákaznících (míněno víc než jeden) se ty náklady trochu rozloží. Namátkou Cosworth, Zytec, Judd a určitě i další by to mohli zvládnout.
      Týmy jako Manor, co teď jezdí s loňským motorem, který je stejně nekonkurenceschopný a schlamstne 60% jejich rozpočtu, by mohly mít motory třeba o 100k slabší než jsou Mercedesy a letošní Ferrari (tedy stejně tak nekonkurenceschopné), akorát za čtvrtinovou cenu a na zbytek auta by jim zbylo o 20 mega víc. Suma sumárum by třeba měli lepší balík, než mají teď.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama