DISKUZE K ČLÁNKU Red Bullu se návrh na zavedení dvou druhů motorů v F1 zamlouvá
Šéf Red Bullu Christian Horner uvedl, že se mu líbí myšlenka na zavedení dvou druhů motorů ve Formuli 1 od roku 2017.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bullu se návrh na zavedení dvou druhů motorů v F1 zamlouvá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
13:33 25.04.2015 194.160.178.XXXNedostihli by Mercedes,... ...ani Ferrari, Wiliams a Lotus a Force India to má úplne jedno, s akým motorom by štartovala, ak by tento praštený návrch chorého Bernieho prešiel, lebo by sa vozila na chvoste a Manor, s pohonnou jednotkou od Ferrari by iste mala navrch, možno by dala aj Red Bull a tí by zase plakali a žiadali žrušiť aerotuleli aj similátori a možno aj spodnú bielizeň, ak sa im nebude dariť. Ja ale pochybujem, že tento návrch strešteného Bernieho prejde. Nie je totiž dobrý a výhľadove nič neprináša pre fanúšikov, ani automobilky, lebo tu budú súťažiť prežité atmosferáky s hybridnými pohonnými jednotkami, ktoré nikdy nebudú upotrebené u komerčných aut a to je vlastne zastavenie sa na ceste pokroku u niečoho, čo nemá budúcnosť.
-
-
Ferda
17:12 24.04.2015 46.47.176.XXXNa to je zcela jednoduché řešení.
Jako základní měřítko bych stanovil váhu monopostu bez pohonné jednotky s příslušenstvím. I kdyby motor s ERSem vážil třeba 300 kilo a motor bez ERSu 100 kilo, tak by mi to bylo zcela jedno pro jakou verzi se týmy rozhodnou. -
-
-
Pepan
15:49 24.04.2015 89.24.157.XXXPokud budou vedle sebe závodit dva druhy motorů, pak bych navrhoval, aby ten jednodušší měl taková omezení, aby, dosahoval menšího výkonu než verze komplikovanější.. Důvod je jednoduchý. Komplikovanější verze je nákladnější, náročnější na údržbu a samozřejmě i náchylnější k poruchám, než verze jednodušší, což celkem logicky může mít za důvod častější vypadnutí pro poruchu. Takže motoráři by si měli sami rozhodnout, zda jít do složitějšího zařízení s vyšším výkonem, nebo zvolit jednodušší verzi, která bude sice méně výkonná, ale bude spolehlivější.-
-
Duncan66
17:13 24.04.2015 89.29.32.XXXinzenyri nevytvorili zadny paskvil. Vytvorili pravdepodobne to nejlepsi, co bylo mozne podle danych pravidel.
Osobne mi prijde pekne prasteny napad, kdyz vedle sebe budou na startu vozy ktere budou mit uzne motory, jejichz cena se lisi skoro radove, ale vykonove diky ruznym pitomym pravidlum budou cca stejne neli ten drazsi a komplkovanejsi na tom bude hure. To by uz byla F1 opravdu totalni fraska.-
Ferda
17:24 24.04.2015 46.47.176.XXXV rámci pravidel je to technický skvost, ale z logického je to předražený paskvil a ekologická katastrofa.
V minulosti bylo zcela běžné, že výrobci motorů šli různými cestami a nikdo proti tomu nic nenamítal. Právě naopak, bylo hodně zajímavé sledovat jak těžké dvanactiválce bojují se slabšími a lehčími motory, nebo jak postupem času atmosféry začaly dostávat na frak od turba, kterému se ze začátku moc nedařilo.
-
-
-
-
-
rock
16:35 24.04.2015 37.188.225.XXXPro každýho, kdo by je dokázal za čtyři mega vyvinout a postavit a za šest prodat, by to mohlo být zajímavý. Při víceletým kontraktu a více zákaznících (míněno víc než jeden) se ty náklady trochu rozloží. Namátkou Cosworth, Zytec, Judd a určitě i další by to mohli zvládnout.
Týmy jako Manor, co teď jezdí s loňským motorem, který je stejně nekonkurenceschopný a schlamstne 60% jejich rozpočtu, by mohly mít motory třeba o 100k slabší než jsou Mercedesy a letošní Ferrari (tedy stejně tak nekonkurenceschopné), akorát za čtvrtinovou cenu a na zbytek auta by jim zbylo o 20 mega víc. Suma sumárum by třeba měli lepší balík, než mají teď.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek