DISKUZE K ČLÁNKU Button: McLarenu by letos nepomohl ani lepší motor. Co vozu MP4-30 schází?

Motor Honda není podle Jensona Buttona jediným problémem letošního monopostu MP4-30, který se musí zlepšit ještě v mnoha oblastech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button: McLarenu by letos nepomohl ani lepší motor. Co vozu MP4-30 schází?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 17.04.2015 19:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000968 (Hlasovalo 7 lidí) 17.04.2015 19:08
... tak, ale ako býva u Teba "dobrým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • crazytunny

    88.146.158.XXX
    RB Nevíte někdo jak je to s předním krátkým nosem RB? Pořád žvaní že motor je nahovno a že krátký nos jim přidá 0,7sec ale stále nic?

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.176.130.XXX
      musí projít crashtestama a to není jen tak, McLaren a Ferrari mají nasadit krátké nosy v Barceloně03 nos má přidat 0,8 desetin na kolo přesně

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Áno, úplný súhlas s Jensomom,... ...ale čo s autom, ktoré má dobrý prítlak a chýba mu približne 100 koní na pohonnej jednotke, aký bol zhruba odhad deficitu na Mercedes na začiatku sezóny. Auto bolo schválne v Mclarene navrhnuté tak, aby malo optimum prítlaku a hlavne malý odpor, aby zmazalo deficit výkonu pohonnej jednotky. Preto filozofia tvorcov auta pre sezónu 2015 bola správna, lebo so zvyšovaním výkonu pohonnej jednotky, budú zvyšovať tvorcovia aj prítlak auta, čo je len logickým vyústením snáh, dostať auto tam, kde patrí, to je na špic štartovného poľa. Preto sa čudujem, že taký skúsený jazdec, ako je Jenson, to nevie. 01

    + 17 / − 23

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.176.130.XXX
      Kapře, promiň, ale tvoje úvaha má jednu velkou slabinu, auto je koncepčně navrhnuté buďto na nízký odporu vzduchu jako Williams nebo na silný přítlak jako Red Bull, rozhodně to nefunguje, že na začátku sezoný bude auto nízkopřítlakové a potom budou zvyšovat přítlak, tak to prostě ani není možné, McLaren má solidní přítlak už teď - lepší než Lotus či Williams, to že Button tohle problásil ukazuje spíše, že míří s tímto konceptem za dosažení dominantního auta

      + 22 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Je to hlúposť,.. ...čo hovoríš, Wiliams je navrhnutý tak, že má optimum prítlaku a malý odpor a o ďalších veciach ako je lepšia stabilita, bolo pojednané v minulom závode v Číne, kde skúšali nové zadné zavesenie. Ďalším faktorom sú aj navrhnuté prevody na pol sezóny, mapovanie pohonnej jednotky a samozrejme nastavenie a vyvážanie auta na ten, ktorý závod. Takže tých vecí je rozhodne viac ako len prítlak, Mývale. 08 Neviem na čo by Newey robil auto na vysoký prítlak, ak pohonná jednotka je úplne nanič a má deficit výkonu, prítlak je jej momentálne na príťaž, lebo auto spomaľuje. Zvýšenie prítlaku sa dá riešiť dodatočne novou podlahou a ostatnými komponentami aerodynamiky a to podľ toho, aký charakter tratí príde napr. v druhej polke sezóny zároveň so zmenou prevodou tak, aby to čo najlepšie vyhovovalo jazdcom a dosiahli s tým čo najlepšie výsledky 11 To by si si mal predtým uvedomiť, kým začneš plkať ! Nič v živote nie je čiernobiele.

        + 16 / − 20

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Joblo

          178.41.21.XXX
          Ty by si si mal uvedomiť, že prevody budú mať po celý rok rovnaké a nie je im umožnené, aby ho mohli meniť :-D Tak ako vo väčšine prípadov si teraz mimo jedine a len ty 03

          + 17 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            80.87.214.XXX
            Minulý rok sa mohli meniť,... ...raz za sezonu a aj som nepostrehol, že by niekto na tom niečo menil.

            + 11 / − 18

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Joblo

              178.41.21.XXX
              Minulý rok mali možnosť meniť prevody raz z dôvodu nových motorov. Avšak pre túto sezónu už musia mať prevody počas celej sezóny, také ako v prvom závode.

              + 11 / − 14

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000968

              uzivatel000968

              90.64.124.XXX
              ... tak, ale ako býva u Teba "dobrým zvykom"... si toho dosť nepostrehol ...

              ... 03 ...

              + 7 / − 15

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • anonym

          90.176.130.XXX
          sakra Kapře ty válíš :D ty tu plácáš jednu technickou věc přes druhou. ale vůbec nevíš jak to v celku všechno zapadá do sebe, jestli opravdu nevíš, že Red Bull je dělán koncepčně na vysoký přítlak, tak to ti tleskám o F1 nevíš za poslední 6 let opravdu nic 11 samozřejmě, že do auta jako takového promlouvá spoustu věcí, ale ty si začal mluvit o konceptu auta na nízkopřítlakovém profilu a vysokopřítlakovém, nějáké tvé přidávání přítlaku nefunguje jako přidávání platu, koncepčně je auto udělané tak, jak to tým zamýšlí, McLaren je od začátku dělaný na vysoký přítlak, to, že na auto budou naszaovat novinky během sezony aby se zlepšovalo, to je logickým krokem ale rozhodně McLaren není nizkopřítlakové auto 14

          + 15 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Tak do tvých zkušeností mu evidentně stále ještě něco chybí. 11

      + 15 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        217.197.144.XXX
        No mě osobně se taky zdá, že v technických pasážích to auto jede celkem v pohodě.
        Celkem mě to od Jensona překvapilo, jen jestli nemlží.

        + 4 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.151.83.XXX
      Z čeho usuzuješ, že McL patří na špici startovního pole? První čtyři jsou velice vzdálení od středu pole. I dostat se na špici středu bude velice obtížné. Síla fandění na to nebude stačit.

      + 2 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Sleduj Fernanda,... ...ako jazdil v dnešnom tréningu a s vozom, čo má nízky prítlak, ako mu to dobre ide. 01 Určite sa v kvalifikácii umiestni dobre, ak mu auto v závode vydrží. Možno sa chystá aj prekvapenie. 01

        + 12 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Luke

    78.157.134.XXX
    Kvalita šasi Tohle budou někteří hodně těžko skousávat...13

    Škoda, Mekáč patří nahoru a čím více aut bude bojovat o špici tím lépe.

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama