DISKUZE K ČLÁNKU Button: McLarenu by letos nepomohl ani lepší motor. Co vozu MP4-30 schází?
Motor Honda není podle Jensona Buttona jediným problémem letošního monopostu MP4-30, který se musí zlepšit ještě v mnoha oblastech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Button: McLarenu by letos nepomohl ani lepší motor. Co vozu MP4-30 schází?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Kapor
09:54 17.04.2015 80.87.214.XXXÁno, úplný súhlas s Jensomom,... ...ale čo s autom, ktoré má dobrý prítlak a chýba mu približne 100 koní na pohonnej jednotke, aký bol zhruba odhad deficitu na Mercedes na začiatku sezóny. Auto bolo schválne v Mclarene navrhnuté tak, aby malo optimum prítlaku a hlavne malý odpor, aby zmazalo deficit výkonu pohonnej jednotky. Preto filozofia tvorcov auta pre sezónu 2015 bola správna, lebo so zvyšovaním výkonu pohonnej jednotky, budú zvyšovať tvorcovia aj prítlak auta, čo je len logickým vyústením snáh, dostať auto tam, kde patrí, to je na špic štartovného poľa. Preto sa čudujem, že taký skúsený jazdec, ako je Jenson, to nevie.
-
anonym
10:04 17.04.2015 90.176.130.XXXKapře, promiň, ale tvoje úvaha má jednu velkou slabinu, auto je koncepčně navrhnuté buďto na nízký odporu vzduchu jako Williams nebo na silný přítlak jako Red Bull, rozhodně to nefunguje, že na začátku sezoný bude auto nízkopřítlakové a potom budou zvyšovat přítlak, tak to prostě ani není možné, McLaren má solidní přítlak už teď - lepší než Lotus či Williams, to že Button tohle problásil ukazuje spíše, že míří s tímto konceptem za dosažení dominantního auta-
Kapor
10:32 17.04.2015 80.87.214.XXXJe to hlúposť,.. ...čo hovoríš, Wiliams je navrhnutý tak, že má optimum prítlaku a malý odpor a o ďalších veciach ako je lepšia stabilita, bolo pojednané v minulom závode v Číne, kde skúšali nové zadné zavesenie. Ďalším faktorom sú aj navrhnuté prevody na pol sezóny, mapovanie pohonnej jednotky a samozrejme nastavenie a vyvážanie auta na ten, ktorý závod. Takže tých vecí je rozhodne viac ako len prítlak, Mývale. Neviem na čo by Newey robil auto na vysoký prítlak, ak pohonná jednotka je úplne nanič a má deficit výkonu, prítlak je jej momentálne na príťaž, lebo auto spomaľuje. Zvýšenie prítlaku sa dá riešiť dodatočne novou podlahou a ostatnými komponentami aerodynamiky a to podľ toho, aký charakter tratí príde napr. v druhej polke sezóny zároveň so zmenou prevodou tak, aby to čo najlepšie vyhovovalo jazdcom a dosiahli s tým čo najlepšie výsledky To by si si mal predtým uvedomiť, kým začneš plkať ! Nič v živote nie je čiernobiele.
-
-
-
uzivatel000968
19:08 17.04.2015 90.64.124.XXX... tak, ale ako býva u Teba "dobrým zvykom"... si toho dosť nepostrehol ...
... ...
-
-
anonym
12:05 17.04.2015 90.176.130.XXXsakra Kapře ty válíš :D ty tu plácáš jednu technickou věc přes druhou. ale vůbec nevíš jak to v celku všechno zapadá do sebe, jestli opravdu nevíš, že Red Bull je dělán koncepčně na vysoký přítlak, tak to ti tleskám o F1 nevíš za poslední 6 let opravdu nic samozřejmě, že do auta jako takového promlouvá spoustu věcí, ale ty si začal mluvit o konceptu auta na nízkopřítlakovém profilu a vysokopřítlakovém, nějáké tvé přidávání přítlaku nefunguje jako přidávání platu, koncepčně je auto udělané tak, jak to tým zamýšlí, McLaren je od začátku dělaný na vysoký přítlak, to, že na auto budou naszaovat novinky během sezony aby se zlepšovalo, to je logickým krokem ale rozhodně McLaren není nizkopřítlakové auto
-
-
-
-
-