DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton přiznává, že jel pomalu a Mercedes ho několikrát vybízel ke zrychlení

Na tiskové konferenci po Velké ceně Číny to mezi Nicem Rosbergem a Lewisem Hamiltonem trochu zaskřípalo. Němec vítěze závodu obvinil, že myslel jen na sebe a jel zbytečně pomalu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton přiznává, že jel pomalu a Mercedes ho několikrát vybízel ke zrychlení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 13.04.2015 22:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 21 lidí) 13.04.2015 09:12
Vettel Ten kluk se mi zase začíná líbit. S tím… »
» Hr3bec (Hlasovalo 18 lidí) 13.04.2015 09:28
Zajímavé bylo, že třeba v Brazílii minulý rok… »
» Mike17 (Hlasovalo 16 lidí) 13.04.2015 09:17
Rosberg Sakra. A já myslel, že si to Rosberg s… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      78.98.74.XXX
      ak je niekto labilny tak je to lewis, uz nie raz to dokazal
      to ze je rosberg pomalsi neznamena, ze je labilny. labilny clovek robi take sprostosti ako lewis napr. v 2011 alebo posledne 2 GP v 2007, to je labilnost

      neviem co by mu na tu genialitu povedali v mercedese ak by sa cez boxy vettel dostal pred rosberga. wolff na to priamo upozornil

      + 8 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • zeto

        89.102.65.XXX
        Labilní člověk právě dělá přesně to, co dělal Ros minulou sezonu třeba v Monaku a i jinde. A tento případ, kdy zase brečí, je ukázkový případ. A to netvrdím, že LH labilní není.

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    130.226.139.XXX
    ROS Rosberg by si měl přestat stěžovat a začít předjíždět. Nevím, co to loni bylo za závod, ale ROS, ač celkem rychlý byl vždy blízko HAM, ale prostě se bál ho na brzdách předjet, myslím, že to bylo USA.
    Zatímco když byl HAm za ním, tak se nějakého útoku nebál a poslal to tam vždy když mohl. Tohle mi u ROS chybí a myslím si, že je to důvod, proč nikdy nebude mistr světa.
    Jsem si celou dobu myslel, že VET je kroužič, ale letos mi prokázal opak, a jeho roli převzal ROS.

    + 15 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.151.83.XXX
      Zajímavé. ROS je fuj, on si stěžuje. Když totéž dělal "božský Alík", tak se jednalo o spravedlivé rozhořčení nejlepšího pilota všech dob. Troch objektivity pánové.

      + 4 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.98.74.XXX
      ako ti fettel dokazal ze nieje kruzic? ved vyhral svojim stylom, jazdit na cistom vzduchu a kontrolovat pretek

      v aus sa cez massu dostal cez boxy, v malajzii sa pred mercedesy dostal vdaka SC, v cine nikoho nepredbehol, kde preboha stratil titul kruzica?

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        212.10.81.XXX
        Napřiklad ROS v Malajsii předejel... A i loni s horsim autem pekne predjizdel...

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          78.98.36.XXX
          ano na novych stredne tvrdych predbehnut toho co ma stare tvrde a este ktomu znicene po niekolkych subojoch, tak to je ten pravy dokaz ze uz nieje kruzic

          ved vettel daval 2s rychlejsie kola, to nieje predbiehanie 18

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Zajímavé bylo, že třeba v Brazílii minulý rok jel Lewis v podstatě pořád za Nicem a na konci byl na něm nalepený půl metru xx kol a takhle si nestěžoval. Rosberg si stěžuje na brzdění, na gumy, na problémy se držet za vozem atd.....bohužel, tohle je problém F1 a né Lewise. Navíc to není žádná novinka s tím držením se v závěsu a to s těmi gumami. Musí hledat jinou sérii, pokud s tím má takový problém. Všichni bychom si přáli, aby to bylo jinak, ale to je problém vedení F1 a ne Lewise. Navíc může být naštvaný na svou stranu garáže....proč mu neprohodili strategie jako vždycky? Mohl to zkusit opačně než Lewis. To, že si Lewis jede svoje a šetří své gumy i auto je snad normální ne? Slýcháváme to od každého jezdce závod co závod a najednou je z toho takové halo :-D Měl by začít u sebe a né hledat pořád chybu někde jinde....byť chápu, že začíná být nervozní, protože minulý rok, kdy stačilo porazit jednoho jezdce mu to nevyšlo a teď dominance Mercedesu už bude jen odeznívat viz tempo Ferrari a tuší, že už to bude jen těžší a těžší....

    + 18 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Ve spoustě věcí máš pravdu.
      Ale nemůže si stěžovat na svoji stranu garáže, když je Mercedes asi jediný tým, který má stranu garáže jen jednu. A prohodit směsi nemohli právě díky strategii Lewise (o to mu přece šlo). Na tvrdé směsi by se nemusel Nico udržet před Vettelem jednoucím na měkké. A pak by ho zase musel předjíždět, což při maximálkách Ferrari nemusí být hračka. 03

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Rosberg Sakra. A já myslel, že si to Rosberg s tím Lewisovým šetřením vymyslel. Kecám. 12 Stačilo se podívat na Lewisovy časy. 04
    Ale od Hamíka to byla výborná práce. Kvalifikace a start budou od teď velmi důležité a pro nás diváky to bude super, když se ti dva budou navzájem brzdit. Už se těším na Monako. 12

    + 16 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      Tak v Monaku stačí být "jen" o 2 vteřiny pomalejší na kolo a stejně si to pozici můžeš celkem v klidu udržet :D takže na to se zrovna moc netěším :D

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Jo, to máš celkem pravdu. Ale představ si scénář aut jedoucích v takovém vláčku:
        První do boxů na výměnu zajede třetí jezdec v pořadí (třeba i čtvrtý a pátý), v dalším kole logicky pojede ten první. Měl na třetího drobný náskok a za to jedno kolo by neměl o pozici přijít. A až další kolo zajede ten druhý. Mezitím jezdci za ním zajeli 2 rychlá kola na nových gumách. Může se propadnout celkem solidně hluboko. Ano, je to čistá spekulace a trochu riskantní plán. Ale představ si kolik desítek článků a stovek komentářů na téma "podrazák" Rosberg by tu bylo, kdyby ten druhý byl LH. A nechtěl bych vidět Lewisův Twitter. Když si vzpomenu na jedno probrždění loni....
        12

        + 8 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Vettel Ten kluk se mi zase začíná líbit. S tím zbytkem peněz zabodoval. 12

    + 21 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Rozumím tomu správně, že pneumatiky šetřil nepotřeboval a jen chtěl Nicovi zničit závod? 04

      + 17 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Nechtěl mu zničit závod. Jen tím dosáhl toho, že Nicovi nemohli ve 2.stintu dát tvrdší směs a tím mít na zbytek závodu odlišné směsi. Eliminoval tím Nicovu šanci na předjetí. Tím ale netvrdím, že by ho Nico předjel.
        Podle časů zbylo na konci stintu Lewisovi 99 liber (jo přeháním). 12

        + 13 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonymouse

        213.181.129.XXX
        myslím, že si si dal zlú otázku, chcel vyhrať Lewis, alebo darovať víťazstvo Nicovi? 03

        + 7 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Já si to nemyslím. To je otázka, nakolik by měl jezdec myslet na tým, když má náskok. Ale to si musí vyřešit v Mercedesu.

          + 11 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Však ho mohol Nico predbehnúť,.. ...a ísť inú stratégiu ako Lewis, lebo ten išiel len toľko koľko potreboval a nedal sa hnať tímom jednak do ďalšej výmeny, ak by nebol šetril pneumatiky, ale šetril aj pohonnú jednotku, lebo s jednotlivými komponentami je na tom horšie ako Nico a to by mohlo byť na konci sezóny rozhodujúce. 01 Ako vidieť Lewis má svoj rozum a skúseností na rozdávanie a v Číne sa posunul zas o krok ku svojmu ďalšiemu titulu.01

    + 24 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Xinho

    195.91.14.XXX
    :-) Pekna otazka od Vettela 12 kazdopadne koniec druheho stintu bol od Hama neskutocny, chcem si este pozriet presne casy, ale mam pocit, ze tam nakladal polsekundy každé kolo! Pekne manažovanie preteku 11

    + 13 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama