DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg v kvalifikaci těsně za Hamiltonem, McLaren opět v poli poražených

ČÍNA - KVALIFIKACE; Stejně jako při Velké ceně Malajsie jste mohli sledovat kvalifikaci on-line. Zde je výpis minutu po minutě ze sobotního dění, které přineslo jasnou dominanci Mercedesu. Kvjat s Red Bullem se nepodíval do Q3 a z úvodní části kvalifikace nepostoupil ani jeden vůz McLaren, ač oba piloti si v úvodu víkendu věřili.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg v kvalifikaci těsně za Hamiltonem, McLaren opět v poli poražených

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 14.04.2015 10:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 19 lidí) 11.04.2015 10:11
kimi... ... pekne posral nejlepsi kolo. Jeste… »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 10 lidí) 11.04.2015 10:33
Si myslím, že v tomto stavu auta je pro oba… »
» uzivatel000324 (Hlasovalo 6 lidí) 11.04.2015 09:41
Ber to tak ze ALO je v novom. Nemusi ti hned… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Michal Š.

    Michal Š.

    88.103.119.XXX
    Z jeho hlasu je jasný kdo za to může :D ...ale zase se dá pochopit, že frustrace stoupá a pak člověk kope kolem sebe https://www.youtube.com/watch?v=ybJsVrImDR0

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jirka j.

    90.176.196.XXX
    TV Čau lidi, sleduju tréninky a kvalifikace, závody na tv Sport1 ,Sport2 ...bohužel pan Richter je stejně zmatený jako minulý rok. Ještě ,že tam má toho Honzu, co sem tam hodí do "placu" nějakou poznámku z vlastních zkušeností ,čehož si cenním a zpestří to přenos.
    Jinak je to stená bída jako před rokem, akorád bez nanuků.
    11 11

    PS: nemyslím to zle...

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Karel

      78.157.160.XXX
      Já bych řekl, že to je ještě horší. Pominu to, že to je placené, ale jak Richter stárne, tak plácá čím dál větší nesmysly a čím dál horší vtípky. To se v té TV museli dobře zhulit, že vzali tak neschopného a arogantního člověka.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • AAA

    147.229.208.XXX
    Dotaz Tak páni, mám na vás dotaz. Vie mi niekto vysvetliť, čo sa stane ak sa McLaren kvalifikuje napr. 15. a dostane odsun 10 miest na štarte za použitie 5. motora? To sa zvyšok trestu presúva do ďalšieho závodu alebo ako to je?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Byl by přesunut o 5 pozic a zbylých pět 5 pozic se promění v časovou penalizaci - 5 sekund při zastávce v boxech (u 6 - 10 nevybraných pozic 10 sekund atd.) - nic se nepřevádí do dalších závodů.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • crazytunny

    62.182.234.XXX
    HMM Jak můžou lidi od Hondy vědět kolik koní má motor Mercedes??? To že seškrtili výkon o 100 - 200 -300 koní znamená od svého maxima, ale to maximum může být klidně o 100 koní méně než Mercedes stejně jako klidně o 100koní více než mercedes

    Osobně se nedivím že Denis chtěl a bojoval za to aby měl v MCL většinu, protože jinak by už dávno letěl a sním i 1/2 vedení za to co předvádí, jak dokázali rychlý vůz z 2012 poslat za 3 roky na opačný konec startovního pole to je prostě neomluvitelné....

    Dnes nadělil Mercedesy mclarenum přes 3 sec v kvalifikaci to je naprosto neakceptovatelné - tímhle tempem si letos mekáč stěží sáhne na body a to snad už konečně bude ta tvrdá rána aby se o povyházelo..
    Honda naprosto otřesná práce, McLaren to samé přes kopírák s motory Mercedesu aspoň jezdili na bodech !!!!!

    + 4 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      78.157.160.XXX
      Mohou to vědět poměrně snadno z akustických analýz a analýz přesných GPS dat a rychlostí. Soupeři o sobě dobře vědí, jaký mají výkon.

      + 13 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • 1

        178.255.168.XXX
        Upřímně řečeno, v okamžiku použití turba jsou akustické remise poměrně dost nepřesným způsobem určení výkonu, ale souhlas, že týmy věnují dost pozornosti soupeřům, aby odhalili vlastní slabiny...

        + 4 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          78.157.160.XXX
          Divil by ses, jak přesně dokáží odhadnout výkon pomocí sofistikovaných akustických analýz i u současných přeplňovaných motorů.

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • 1

            178.255.168.XXX
            Tak je mi jasný, že mají výsledky. Já vycházím z toho, že čím bude motor účinnější, tak tím menší hluk by měl vydávat. Zároveň do toho kecá ERS, protože určitě ne každej tým je schopen stejně efektivně využít zbytkovou energii.
            U atmosfér to bylo mnohem jednodušší...

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • XR

              78.157.160.XXX
              To máš pravdu: hluk = zmařená energie. ERS do toho "kecá," za dob V8 atmosfér do toho kecal KERS - jenže týmy přesně ví, kolika kW do toho kecá. U atmosfér to jednodušší bylo, nikoliv ale mnohem.

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • 1

                178.255.168.XXX
                s tím ERS je to složitější, uvědom si, že teď jsou pravidla postavena tak, že v jednom kole využijí víc energie, než jsou schopni dobít (původní myšlenka byla ta, že energii potřebnou na jedno kolo, se dobije za cca 4 kola, což už loni byly týmy lepší) a právě účinnost využití energie může hrát poměrně velkou roli a jak dokáží dobíjet baterky budou soupeři zjišťovat dost těžko... to byla ta moje původní myšlenka...

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Libor

        89.190.61.XXX
        Krome max vykonu je taky dulezity dynamicky chovani motoru.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • nikos

    94.74.229.XXX
    mcl ja cumim co fanousci mcl dokazi odpoustet, jsem fanousek ferrari taky proste roky doufa, minula sezona tragedie, ale mcl je srovnatelny tym, honda neni novinka a oni predvadi tohle? asi dostanu minus, ale fakt me zajima jak jeste dlouho je budete omlouvat. Za me jsou ostudy ...

    + 14 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.98.74.XXX
      tak nadavat na mclaren mozu zacat az ked honda doda motor ktory moze ist na plny vykon
      dovtedy tazko moze mclaren nieco ovplyvnit a ani potencial auta sa neukaze kym nemozu jazdit s plnym vykonom

      terajsie problemy mclarenu idu na min.90% na vrub hondy

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • nikos

        94.74.229.XXX
        mcl No ale mcl sakra ma tlacit hondu, oni snad nevedeli behem zimy jak je na tom honda na stolici nebo na cem to ta honda testovala to by me zajimalo. Kdyz nevideli jak mizerny motor postavili.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • 1

        178.255.168.XXX
        To bych takhle netvrdil, Honda má především problémy s chlazením a to bude souviset s chasis mcl. Jak jinak by věděli o kolik museli seškrtit výkon? Na stolici jim ten motor jistě funguje bez potíží. Mcl měl holt pro tu první sezonu navrhnout spíš konzervativnější řešení a utahovat šrouby postupně během sezony, ale oni navrhnou super úzkou záď - což konstrukce Hondy umožňuje - a pak se hrozně diví, že nedokážou využít potenciál motoru, protože se to přehřívá i ve studených destinacích... 02

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David

          109.105.48.XXX
          Ale i tak se dá stejně říct že honda věděla o super úzké zádi a měla počítat s přehříváním. Mercedesu to trvalo tři roky než něčeho dosáhli a to samé red bul. Výsledky čekám až příští rok kdy budou ke konci sezóny bojovat o stupně vítězů.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • 1

            178.255.168.XXX
            tak předně si myslím, že se spíš staví auto podle motoru, ne motor podle auta.
            Mcl má jistě nějakou představu jak to chce dál vést, ale zvláště po loňských zkušenostech, by asi udělali líp, kdyby postavili konzervativnější auto, které by umožnilo agresivnější vývoj, než že musí hasit požáry ve spolehlivosti. Už teď mají v podstatě pryč dva motory pro každé auto a jestli nedojde k uvolnění na 5 kousků, tak jim bude houby platné, že budou na konci sezony blíž mercedesu, když dostanou za každej závod pentli...

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              78.98.74.XXX
              ich problem nieje vobec agresivna zadna cast auta, ak by bolo len treba trochu viac priestoru a lepsi privod chladiaceho vzduchu tak to uz maju davno vyriesene. minimalne by urobili redbulacke riesenie s vyrezanim dier flexou 18

              im sa prehrieva hlavne vnutro V-cka az tak ze sa im topia kable a senzory

              tak ako mclaren tak aj honda postavila priestorovo usporny motor a to si vyziada riadny kopec casu kym vyriesia to prehrievanie

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama