DISKUZE K ČLÁNKU Páté motory: Čeká se na návrh výrobců

Týmy Formule 1 usilují o to, aby během sezóny mohly nasadit pět pohonných jednotek pro každé auto místo původních čtyř. Důvodem jsem obavy o přílišné šetření, kvůli kterému by aktivita během pátečních tréninků mohla razantně poklesnout, a na okruhu by se objevovalo málo aut.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Páté motory: Čeká se na návrh výrobců

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 10.04.2015 13:08 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kronos

    93.185.2.XXX
    Pět motorů ? Není to zbytečně mnoho ? Vždyť aby to bylo echt eko stačil by jeden a pokud ne ať třeba ty auta tlačí . Ekoteroristi by hýkali nadšením . Pamatuji dobu kdy vůz formule 1 měl motor o téměř dvojnásobném výkonu než nyní (kvalifikace) přičemž byl stavěn jen na pár kol , nevzpomínám si že s tím byl nějaký problém - jo a v každém případě nemohly tyhle monstra pilotovat děti jako nyní . "Pokrok" prostě nezastavíš , asi je to levnější než kdysi 03 Nebo ne ?

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    V tomto roku je už o závod menej,... ...preto by to malo byť na rok dosť, 4 pohonné jednotky, ak sa jedná o osvedčený výrobok zo strany zhotoviteľa, najmä pre malé tímy, lebo ak tie väčšie, ktoré šetriť nikdy nepotrebovali ich môžu mať aj 6 a nič sa nedeje, u malých tímov to hrá veľmi veľkú úlohu, vzhľadom na ich astronomické ceny. 11 Tu sa jedná ale aj o iný problém. Ak FIA schválila 4 pohonné jednotky na sezónu, mala si už vtedy vyžiadať stanovisko výrobcov pohonných jednotiek, aby garantovali 4 pohonné jednotky a každá ďalšia by išla na triko výrobcu a nie tímu, ak ju ten nepoškodil neodborným zásahom, alebo nesprávnou činnosťou pilota pri riadení auta. V sezóne má použiť každý tím 4 pohonné jednotky, lebo tak to bolo schválené a výrobca musí dať na ne predsa záruku, že vydržia všetky závody a predpísaný počet motohodín, ako to garantuje aj výrobca motorov , alebo hybridných pohonných jednotiek, pre osobné automobily. Predsa výrobok musí spĺňať dodržanú kvalitu a ak už boli pohonné jednotky za uplynulý rok riadne preverené a vyladené, nie len po stránke HW, ale aj SW, tak nevidím priestor na stále špekulácie a menenie pravidiel a zbytočné plytvanie prostriedkami, lebo koľko má pohonná jednotka absolvovať závodov malo byť rozdebatované pred sezónou 2015, nie až teraz po funuse, keď to FIA schválila a len Honda mala dostať možnosť použiť 5 v prvej sezóne. 01 Človek sa len čuduje, o čom to idú zase mlátiť slamu, ak v tom už malo byť dávno jasno. O rozpočtovom strope debatujte vážení a nie o vtákovinách ! 02

    + 16 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama