DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo: Ferrari za vítězství v Malajsii vděčí i bývalým šéfům
Podle bývalého prezidenta Ferrari, Lucy di Montezemola, současné vedení v Malajsii sklidilo jen výsledky práce jeho předchůdců. Práce na současném voze SF15-T totiž byly zahájeny na začátku minulého roku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Montezemolo: Ferrari za vítězství v Malajsii vděčí i bývalým šéfům
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001402
(Hlasovalo 14 lidí)
31.03.2015 12:10
Mediální hra Montezemolo se potřebuje obhájit a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pikaso
11:01 02.04.2015 77.104.216.XXXkonečně někdo řekl pravdu LM jsem nikdy neměl moc rád, ale v tomto článku mu musím dát za pravdu. Psal jsem to už na konci loňské sezony a stojím si za tím. Do F přišli lidé, kteří konečně začali odvádět práci. Smůla je pouze to, že ta práce se ukáže vždy až v dalším roce. Vítězství jim přeju, ale zároveň jsem rád, že konečně někdo řekl pravdu. To auto nestavělo současné vedení, ale inženýři, kteří jsou tam skoro dva roky. Smutné je, že prostě loni byl motor tragickej a nebyla jejich práce pořádně vidět. Pokud srovnáte letošní auto s loňským z konce sezony je takřka identické. Je tam doladěno pár drobností, na jejichž doladění se podílel KR a samozřejmě i FA, kteří poskytovali tu zpětnou vazbu. Hlavní rozdíl je v motoru a zadním zavěšení, ale to je dokonce práce ne loňského roku, ale základ k ní byl položen už v roce předminulém. Evidentně ani delší čumák není až tak špatný jak před sezonou psali. Nepochybuji, že ten kratší bude asi lepší a asi i F ho změní, ale třeba právě proudění vzduchu kolem tohoto "velkého" nosu umožňuje lepší práci s pneumatikami a ke změně možná ani nedojde. Uvidíme. -
mi88ki
15:26 31.03.2015 165.72.200.XXXMontemoula Montemoula úspěšně zničil vítězný tým, protože začal politikařit, když žárlil na jejich výsledky a že se ji každý spojuje s Todtem, Brawnem a Schumacherem. Všichni tři odešli na základě zásahu Montemouli do týmu, kdy bez vědomí ostatních, podepsal Kimiho, aby ukázal kdo je ve Ferrari pánem. Chvíli pak žil ze setrvačnosti zbytku původního týmu, než ho úplně rozložil. Jeho nesmyslná manažerská rozhodnutí, jako např. blokace stavby vlastního aero-tunelu, posouvala Ferrari postupně dále od špičky. Už loni jsem tady psal, že odchod Montemouli je první vlaštovkou na cestě vzhůru. Druhou byl odchod Alonsa. Sice je to špičkový top jezdec, ale bohužel není to člověk, pro kterého se někdo přetrhne, protože to není týmový hráč a určitě atmosféra uvnitř týmu nemohla být dobrá, zvláště když jako vždy uměl jen kritizovat.
Když se teď jasně potvrzuje, kdo byl ta žába na prameni, tak si Montemoula přivlastňuje dobrou práci jiných, aby tím popřel svojí vlastní neschopnost vést špičkový tým. Přitom jeho podíl na změnách byl především negativní, když na začátku loňského roku přitáhnul manažera, který byl pro neschopnost rovněž odejit, stejně jako on.-
...
18:51 31.03.2015 178.23.219.XXXAč toho udělal dost špatně, tak v tomhle má pravdu.
Nový lidé jako Alison a další už najalo staré vedení a nové auto se začalo vyvíjet také za nich.
Ten neschopný manažer byl spíš oběť. On rozprášil přežité stereotypy, pár lidí vyšoupnul a jak je vidět ovoce to přineslo.
Co mě na Ferrari se.e, že ho nenechali do letoška zřejmě by byl dnes za hrdinu...
-
-
-
Pepan
08:23 01.04.2015 89.24.157.XXXOni mu 5 let slibovali mistrovské auto a výsledek známe všichni. V posledním závodě loňské sezóny ferka dojela na posledních dvou bodovaných pozicích, takže tehdy se jeho rozhodnutí zdálo pochopitelné. Taky je otázka, zda forma Ferrari vydrží po celou sezónu. Sám bych si to přál taky, protože závody stylu "co zajímavého se děje za vedoucími Mercedesy" asi nikoho moc nepotěší.
-
-
AAA
14:26 31.03.2015 147.229.208.XXXVidel som technickú analýzu Ferrari a dosť zapracovali na ovládateľnosti. To bol podľa mňa dosť veľký problém lebo predtým to brali tak ako, že Alonsovi to vyhovuje tak nech sa Massa a Kimi prispôsobia. A je to teda aj poriadne vidieť na trati. Vettelova jazda pripomína Schumiho, je vidno, že auto pevne drží je predvídateľné a Vettel mu môže veriť a môže na to tlačiť. To isté aj Kimi. Z onboard záberov je jasne vidieť, že už s tým autom nebojuje ako minulý rok, a že už môže jazdiť s chladnou hlavou a jeho výkony sa začínajú podobať tým aké sme u neho boli zvyknutý z Lotusu. Práca Jamesa A. sa začína prejavovať.-
-
-
-
AAA
16:13 31.03.2015 147.229.208.XXXTak je pravda, že ešte nevyhral z horšieho ako 3. mieste na štarte, ale ukázal zopár pekných pretekov. Napr Singapore 2012 štartoval z pit lane a skončil 3. a mal veľa dobrý pretekov kde bol mimo top 10 a dotiahol to na krásne 2., 3. miesto v cieli. a to v Red Bulle jazdil s monopostami, ktroré mali zlú maximálku takže nechajme sa ešte prekvapiť čo ukáže túto sezónu.
-
-
-
uzivatel000190
13:28 31.03.2015 109.81.210.XXXAno Je jasné, že auto se nedá postavit za půl roku a už vůbec ne za tři měsíce (hlavně když potřebujete přepracovat pohonnou jednotku), každopádně mě tohle překvapilo hodně a musím přiznat, že jsem se mýlil ohledně nárůstu formy ferrari, ale pořád si myslím, že si to mercedes v klidu letos pohlídá. Jinak lidé zapomínají ferrari za poslední léta nebylo mimo naopak to bylo ono kdo jako jediný reálně s rb bojoval o titul. Loňský rok byl špatný, ale bylo to hodně dané tím, že se soustředili na letošek a jediné v čem vidím opravdový posun je jejich pohonná jednotka, kde určitě zaslouží obdiv a vypadá to, že na rozdíl od renaultu nekecali a začali investovat, shánět lidi a pracovat, že se to vyplatilo a já jim za to děkuji, protože vlastně vzali rb všechny argumenty. Jinak renaultu a rb také stále věřím a i přes ty řeči a špatnou formu si myslím, že ve španělsku/monaku budou zpět vepředu.-
anonym
16:31 31.03.2015 85.70.70.XXXPo Velké ceně Itálie 2014 u Ferrari poznali, že jsou definitivně na dně a že pokud nenastane nějaká zásadní změna, tak se z toho už nevyhrabou. Tak ať mi tady nikdo neříká, jak už měli vyvinutý auťák na letošek. Stejně tak měli vyvinutý auťák předloni na loňský rok a takhle bychom mohli pokračovat do nekonečna ....-
uzivatel000190
00:29 01.04.2015 193.165.164.XXXAle oni samozřejmě neví přesně jak to auto bude povedené a hlavně jak moc se jim podařilo stáhnout ztrátu pohonné jednotky kor v takhle rané fázi vývoje. Tohle se opravdu neděje z tejdne na tejden a ani z měsíce na měsíc, to je dlouhodobý proces viz renault jak nadává, že se nechal přemluvit k přeskočení dílčích kroků a kolik s tím bude starostí. Kdo podle tebe zapříčinil obrat ve ferrari a kdo ho přivedl? Mě to prostě vše vychází na původní složení vedení.
-
-
-
enzo
12:20 31.03.2015 89.177.132.XXXV něčem má pravdu... ... a v něčem ne. Vývoj, jasně, tam nové vedení asi velké zásluhy nemá. Nemyslím si, že auto zázračně zrychlilo za dva týdny zásluhou nových lidí.
Ale třeba strategie. Tam Ferko v posledních letech dokázalo prokoučovat kde co. Taktéž pitstopy dokázali úspěšně podělávat. Teď je měli špičkové. Celkově to na mě působí dojmem, že "nová" Scuderia má nového ducha a šlape líp. Ale možná jim taky jen prostě všechno klaplo. Uvidíme, co dál. -
uzivatel001402
12:10 31.03.2015 85.70.70.XXXMediální hra Montezemolo se potřebuje obhájit a tak přihřívá svou polivčičku a nemyslím, že má pravdu. Luca nedokáže strávit fakt, že vsadil na nesprávné lidi. Ze strany Lewise je to jen součást jeho psychologické hry na Vettela. Loni tyhle hrátky mimo dráhu zkoušel na Nica a naopak uškodily právě Lewisovi, teprve když se soustředil plně na vlastní závodění, tak mu to přineslo úspěch. -
-
Jens
12:39 31.03.2015 109.81.245.XXXA jak to souvisí s Vettelem a Malajsií? Měl snad Vettel nějaký vliv na konstrukci vozu, když byl v době jeho příchodu už skoro hotový? Navíc jsem si nevšiml, že by měl Button při souboji s Barrichellem nějaké štěstí nebo že by měli lepší auto než soupeři v závěru sezóny, kdy získal titul. A s dvojitými difuzory od počátku tehdy jezdily i jiné týmy, než pouze Brawn, takže tvému povyku o jakémsi štěstí moc nerozumím.-
FanF1
14:43 31.03.2015 85.237.230.XXXS Vettelom a Malajziou to súvisí tak, že sa k tomu Jenson vyjadril. A vyjadril sa tak, že by radšej mal držať jazyk za zubami. Proste mali štastie s tými difúzormi, pretože u nich to fungovali a boli medzi prvými, kto s nimi prišiel, ostatní ich len napodobňovali a snažili sa ich zakomponovať do auta počas sezóny. V tom mal Jenson veľké šťastie pri zisku svojho titulu.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek