DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo: Ferrari za vítězství v Malajsii vděčí i bývalým šéfům
Podle bývalého prezidenta Ferrari, Lucy di Montezemola, současné vedení v Malajsii sklidilo jen výsledky práce jeho předchůdců. Práce na současném voze SF15-T totiž byly zahájeny na začátku minulého roku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Montezemolo: Ferrari za vítězství v Malajsii vděčí i bývalým šéfům
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001402
(Hlasovalo 14 lidí)
31.03.2015 12:10
Mediální hra Montezemolo se potřebuje obhájit a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
uzivatel000968
17:18 31.03.2015 95.105.187.XXX... Jenson ťažil len z technickej prevahy monopostu počas prvých 7-mich pretekov ročníka...kedy z prvých 7 pretekov 5x vyhral...
(pre zaujímavosť Vettel z prvých 7-mich pretekov dokončil iba 4 a i napriek tomu raz vyhral)...
... od 7.júna (VC Turecka) až do konca sezóny v novembri Jenson už nevyhral ani raz ...
(pre zaujímavosť Vettel vo zvyšku sezóny opäť 2x nedokončil preteky, ale 3x dokázal vyhrať)
... ešte snáď dodám, že počet vypadnutí počas sezóny : Jenson 1x Vettel 5x ...
... body 95 : 84 v prospech Jensona ...
... ...-
Jens
21:00 31.03.2015 78.157.160.XXXAha, a jiné týmy neměly od samotného počátku dvojité difuzory? A neměl týmového kolegu? Obhajovat tak ubohý argument, že vděčí jen štěstí, to je magořina! Toho třitečkového přicmrdávače pod tebou, který nedokáže sám přemýšlet a přijít s nějakým argumentem, toho raději vůbec nekomentuji.-
-
uzivatel000968
14:29 01.04.2015 95.105.187.XXX... ale jasne, že mal šťastie ...
... celé to bolo o kontroverznom dvojitom difúzore...
... áno, na začiatku sezóny ich mali ich aj iné tímy...to je fakt...ale ani jeden z TOP tímov (Ferrari, Mc Laren, BMW Sauber, Renault, či RED BULL)... Tieto tímy považovali kontroverzné dvojité difúzory za nelegálne a monoposty mali navrhnuté bez nich...
... legálnosť difúzorov potvrdil Medzinárodný odvolací súd FIA až po VC Malajzie... všetky spomínané TOP tímy sa nimi začali zaoberať, čo pri obmedzení testovania a nutnosti prerobiť "polovicu monopostu" nebolo jednoduché ...
... ešte snáď dodám, že po sezóne 2009, FIA na svojom zasadaní 02.02.2010 rozhodla o zákaze dvojitých difúzorov od sezóny 2011 ...
... Tak mal ten BRAWN a Jenson šťastie, či nie ...
... ...-
Jens
15:30 01.04.2015 109.81.245.XXXZasekl se ti růženec, že pořád opakuješ tytéž nesmysly? Neměl štěstí!
Titul musel vybojovat - musel porazit ostatní týmy, které od samotného počátku nastupovali s dvojitým difuzory (takže argument zcela o ničem, každý tu nedávno uhistorii zná) i svého týmového kolegu. Takže argumenty zhrzených chudáčků, jakéže měl Jenson štěstí a že mu to spadlo do klína, jsou úplně mimo mísu. Zkus s nimi bavit holky v pondělí, nebo se zase snažit zesměšňovat Lojzka.-
uzivatel000968
15:59 01.04.2015 95.105.187.XXX... presne, musel poraziť len dva "B"-čkové tímy, ktoré mali od začiatku spomínané difúzory ...
... TOP tímy z predošlej sezóny (Ferrari, Mc Laren, atď) difúzory nemali, takže si v úvode Jenson jazdil ako v sérii GP2 ...
... nie je síce pondelok, ani nie som dievča, ale bavíš ma...aj s tým zaseknutým rúžencom ...
... ...-
Jens
21:30 01.04.2015 78.157.160.XXXAha, takže ke štěstí si přidal už dva týmy, B-čkové pouze v tvých představách. Nečteš, nevíš - nedivím se. A týmového kolegu pořád ignoruješ - Barrichello jezdil s uříznutou nohou a rukou asi. Panečku, kde na ty blbiny v těch vesnicích chodíte..-
uzivatel000968
14:07 02.04.2015 95.105.187.XXX... ale čítam, čítam ...
... ak si zoberieš silu tímov na konci roku 2008, teda tesne pred zavedením kontroverzných difúzorov, tak prvé štyri miesta v pohári konštruktérov obsadili tímy Ferrari, Mc Laren, BMW Sauber a Renault ...
... myslím, že tieto tímy môžem považovať za TOP, A-čkové, či jednoducho lepšie ako trebárs v tom čase trápiaci sa Williams, ktorý skončil v pohári na 8. mieste ...
... A Barichello...? Ak si pozeral chvíľu aj po pretekoch (čo my na dedine spravidla robíme)...nuž videl by si, ako Barichello sa pravidelne postavil pred novinárov a spustil svoje kritické výlevy na svoj tím... Tím mu nepripravil dobrú taktiku, nemal potrebnú podporu, Button bol zvýhodnený...
... Po VC Nemecka v Nürburgringu, to došlo tak ďaleko, že priamo do kamery povedal :
"Som neuveriteľne nahnevaný na to, ako to dnes prebehlo. Všetko som urobil správne... Ak to pôjde takto ďalej, tak o majstrovský titul napokon prídem."
... a napokon rozhovor zaklincoval ...
"Aby som bol úprimný, najradšej by som okamžite nastúpil do lietadla a letel domov. Nemám chuť komunikovať s nikým z nášho tímu. Všetko je to totiž len blabla a to ma nezaujíma."
... takže, ako...?
... Buď bol Barichello teda neschopný, alebo bol v tíme dvojkou ...
... ...
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000968
16:20 01.04.2015 95.105.187.XXX... Áno...som dokonca taký chytrák, že sa viem i zaregistrovať...
... ...
-
-
FanF1
19:27 31.03.2015 62.197.243.XXXProste keď prídeš na nejakú kulehu v pravidlách, ktorú iní nenašli, máš štastie, a to BrawGP mal. Tých tímov nebolo tak veľa možno ešte dve a u nich to ten dvojitý difuzor nefungoval. Tak ako titul Jensona, proste o šťastí. A neber si to tak k srdcu, možno Jenson ešte niekedy niečo zajazdí, proste bude mať jednoducho šťastie. Je to jedna z tých situácií, ktoré niekedy vyjdu.-
Jens
07:45 02.04.2015 109.81.245.XXXNe ne, prostě plácáš nesmysly. Kdyby jim ten difuzor nefungoval, tak nezískají ani bod. Pokud nebyli sami, pak Button nemohl mít štěstí. A Barrichello mu nic nedal zadarmo, dostávali navíc stejnou techniku. Svádět titul na štěstí, to už chce mít hodně vymytý mozek!
-
-
-
-
-
-
Kapor
11:18 31.03.2015 80.87.214.XXXJe to hlúposť,... ...a Luca sa len strapňuje a ukazuje, aký je primitív, lebo auto zazanamenalo pokrok hlavne medzi Austráliou a Malaizijou o čom bola aj reč s Totom Wolfom, ktorý to potvrdil a povedal aj to, že musia finišovať, lebo Ferrari sa im behom krátkeho času veľmi priblížilo tak, že ich to ohrozuje a mal úplnú pravdu, lebo ani forma oboch pilotov Williamsu na nich nestačila. Po Lucovom odchode a jednotlivých šéfov, Tombasisa a Frýho, sa v tíme urobila kompletná reštrukturalizácia, že by to dnes ani nepoznal, preto si privlasňovať zásluhy, je chváliť sa cudzím perím, Luca.
-
alfa
12:09 31.03.2015 94.199.40.XXXAuto nezaznamenalo žádný pokrok, je stejné jako v Austrálii. U Ferrari vsadili na riskantní strategii, protože jim nic jiného nezbývalo, a ta vyšla. Ale nevěřím, že se to bude letos ještě opakovat, zbytek sezony bude patřit Mercedesu a pokud nebude mít problémy, nikdo jiný už na vítězství nedosáhne.-
Kapor
12:58 31.03.2015 80.87.214.XXXPo porovnaní časov zo závodu,... ...v Austrálii a Malajzii je zrejmé, že Ferrari strácalo omnoho menej nielen v kvalifikácii, ale aj závode a ja si myslím, že to ich úsilie ešte posilní a v Čine budú ešte omnoho lepší a to by bolo len na prospech F1. Určite bude lepší výsledok Kimiho v kvalifikácii, preto aj v závode očakávam pódium a množstvo bodov.
-
-
-
Meky81
10:45 31.03.2015 77.104.250.XXXS timhle s Montezemolem souhlasim na voze i na motoru se pracovalo o mnoho driv nez prijel Marchione ci Arrivabene...podilej se na tomto uspesnem zavode vsichni cop na voze ci ve Ferrari pracovali od zac r 2014...
Taky souhlasim s Hamiltonem...ze to pro Fernanda musi byt horka pilulka a jsem rad ze si na nej Hamik vzpomnel....proste radeji by tam videl Alonsa nez Fetlika...nevim proc ale nejen my laicky fandove se spise priklanime k tomu ze Fetl neni spatnej, ale neni ani top pilot....a myslim ze nejlip to umi srovnat prave piloti F1... Na Alonsa si vzpomenou vsichni....taky vsichni prejou takhle vitezstvi Fetlovi? Nemyslim si...je to jen bobmba ze Ferrari vyhralo a to je nejdulezitejsi :-) Pojd Kimi, nadel Fetlovi par horkych pilulek a poraz jej :-)
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek