DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes o strategii a závodu v Sepangu: "Nečekali jsme to, musíme urychlit vývoj"

Sportovního ředitele Mercedesu překvapila rychlost Ferrari a to, že je v Malajsii porazili. Jeho tým nyní musí zabrat ve vývoji, aby soupeřům dalo jasnou odpověď.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes o strategii a závodu v Sepangu: "Nečekali jsme to, musíme urychlit vývoj"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 01.04.2015 16:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Machus (Hlasovalo 14 lidí) 31.03.2015 08:29
Strategie Proč konečně nepřiznají, že zastávka… »
» Machus (Hlasovali 2 lidé) 01.04.2015 09:22
Souhlas, kdyby jel stejnou strategii jako… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • anonym

                  109.81.245.XXX
                  Za nikým, ale to bys to musel vidět, že? 03 OK, nemehlo se zaseklo za safety carem - hned po restartu měl ztrátu 6 sekund. Do tří kol všechny tři před sebou předjel, takže jakýpak zásek? Nebo těmi koly chceš omluvit jeho neschopnost stáhnout Vettela ve zbytku závodu na čistém vzduchu? 18 02

                  + 6 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • badys

        46.13.68.XXX
        Když si odmyslím Ferrari , tak byla strategie dobrá , kontrolovala riziko gum a vedle k vítězství . Ale když porovnáme strategii s Ferrari , tak už tak dobrá není. U první sady měkkších nevyužili jejich životnost a u druhé sady gum životnost zkrátili , protože zastávkou uvízli v provozu. Rychlost Ferrari byla tady asi stejná jako u Mercedesu takže těžko říct , že Mercedes zvolil dobrou strategii...... A pro nás pro diváky by taky byla zajímavější strategie Mercedesu , kdyby do boxu během SC nezajížděl...Mně mrzí Mcl ten ani nedojel je to ostuda .

        + 8 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • lejnach

        95.103.46.XXX
        ...plny suhlas 01 , to iste dookola vysvetlujem aj ja a ludia hladaju vsetko mozne i nemozne, len nechcu prijat skutocnost - realitu, ze Ferrari bolo v tejto VC jednoducho najlepsie a nedokazal to zmenit ani mercedes.
        Ako to bude pokracovat o tom mozeme polemizovat, ale to co bolo je realita, o tom "žádná"...

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • badys

          46.13.68.XXX
          Být v Mercedesu odvážní , tak měli u Rosberga použít stejnou strategii jako Ferrari. Možná by byl vyhrál - v horším případě by o moc hůře než jak skončil , nedopadl. Otázkou je , jak by to v případě úspěchu vzal Lewis???

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Kozák

        62.77.89.XXX
        Vždyť se píše v článku, protože uvízli v provozu za pomalejšími jezdci a zničili si tam pneu. Musíš to čís celé, ne jen to co se ti hodí.

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lojza

          109.81.245.XXX
          Ano, zasekli se na 3 kola v provozu, ztratili během nich 6 sekund. V cíli měli ztrátu 8,5s. Na jejich závod to mělo jistě ohromný dopad, když měli dalších 46 kol na čerstvém vzduchu a nestáhli lautr nic. Musíš také trochu přemýšlet, ne slepě vytrhávat z textu to, co se ti hodí.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kozák

            62.77.89.XXX
            Ještě si zapomněl na to, že tou zbytečnou zastávkou v boxech půstili hlavního soupěře bez boje před sebe. Kdyby musel Lewise předjet na trati byla by to jiná.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Lojza

              78.157.160.XXX
              Myslíš tu zbytečnou zastávku, bez které by nedojeli do cíle? 04 Když někdo jede strategii o zastávku více, počítá s předjížděním na dráze. Zkrátka podcenili rychlost Ferrari. Kdyby kdyby kdyby si strč za klobouk. Kdyby Lewise s jeho bídnou degradací, kvůli které musel jet na tři zastávky, musel předjet na trati, tak by to udělal. Máš pravdu jen v tom, že by to byla trošku jiná. 03

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Kozák

              62.77.89.XXX
              Viz vyjádření technického ředitele Ferrari Jamse Allisona:

              Myslím, že jsme v neděli byli o trošičku rychlejší. Ale pokud jste rychlejší jenom o jednu nebo dvě desetiny sekundy, což by asi odpovídalo naší situaci, tak je těžké předjet vůz před vámi a mimořádně těžké je pak za takových podmínek porazit dva vozy. Měli příležitost rozdělit strategii, aby před námi zůstal alespoň jeden z jejich vozů. Safety car nám dal příležitost dostat se před oba vozy relativně bezbolestně."

              11 11 11 11 11

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Machus

                Machus

                213.175.36.XXX
                Souhlas, kdyby jel stejnou strategii jako Vettel tak by se před něj nedostal a záleželo by nejspíš na to jak rychle provedou zastávky v boxem. Kdyby se Vettel držel za Hamiltonem, tak mu taky více degradují pneumatiky.
                Je to můj názor, tak si odpusťte uštěpačné komentáře, pořád ještě žijem v zemi kde názory můžeme sdělovat.
                Někdo souhlasí, někdo ne a tak to Lojzo prostě je.
                Dík

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Lojza

                  109.81.245.XXX
                  Kdyby, kdyby, kdyby.. 03 Jaké uštěpačné komentáře myslíš? Ten tvůj poslední a snahu omezit svobodu ostatních se slušně vyjadřovat? Nebo právo sdělovat názor máš jen ty a ti, co s tebou souhlasí? Ke zbytku se už raději nebudu vyjadřovat, stejně tak ke lidem, kteří reagují sami na své příspěvky bez nějakých protiargumentů na to, co bylo dříve řečeno.

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama