DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes o strategii a závodu v Sepangu: "Nečekali jsme to, musíme urychlit vývoj"

Sportovního ředitele Mercedesu překvapila rychlost Ferrari a to, že je v Malajsii porazili. Jeho tým nyní musí zabrat ve vývoji, aby soupeřům dalo jasnou odpověď.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes o strategii a závodu v Sepangu: "Nečekali jsme to, musíme urychlit vývoj"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 01.04.2015 16:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Machus (Hlasovalo 14 lidí) 31.03.2015 08:29
Strategie Proč konečně nepřiznají, že zastávka… »
» Machus (Hlasovali 2 lidé) 01.04.2015 09:22
Souhlas, kdyby jel stejnou strategii jako… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kakaa

    85.70.156.XXX
    no řekl bych, že ta ztráta je větší než se zdá, ale konečně po letech to u ferrari vypadá, že by mohli v průběhu sezony zkracovat náskok na nejlepší a ne se jen propadat, jinak radost by z toho měl mít hlavně hamilton protože jestli jim to vydrží, tak budou nejdřív okusovat rosberga, kterýho mohl možná udělat kimi, kdyby nebyl v q zase myšlenkama jinde

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • MikiKimi

    85.71.147.XXX
    Já si myslím, že i dvojice Alison - Raikkonen rovněž přispěli k letošním úspěchům a nezapomeňme na Domenicali a Matiacci...

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.176.130.XXX
    Strategie a celkový vývoj Strategie závodů z pohledu Mercedesu - podle mého názoru nebyla chyba zajet se SC do boxů pro výmněu pneu, ale chyba byla u poslední zastávky L. H. kdy dostal o5 tvrdé pneu a jak jste sami slyšeli v radiu, Ham to týmu vyčítal, inženýři Mercedesu o5 tvrdili, že vědí co dělají ohledně startegie, ale už i loni, kde Mercedes všechny válcoval dělal špatná strategická rozhodnutí a upřímně, jestli se k Ferrari zapojí někdo z dalších týmů, klidně až okolo Monaka, Kanady, může se boj o titul zajímavě vyvinout a poslední věc je celkový vývoj, loni Mercdes vyvijel dá se říct minimálně s tím náskokem, letos měli podobnou strategii a ejhle .. tvrdím to furt, teď McLaren vypadá bídně, ale McLaren může dostat letos po Barceloně takovou formu, že ne jen Ferrari může Mercedes portápit03

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      109.105.48.XXX
      Ať mu nasadí jakékoli pneu i tak by Seba nedostihl. Tohle je uvedeno v jiném článku na tomhle webu kde je rozebraná strategie jak by to dopadlo. Takže byl Mercedes regulerně poražen. Šlo to vidět hned od začátku, Seb byl těsně za Hamiltonem a jen čekal na příležitost se před něj dostat.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ...

      193.165.74.XXX
      Neměli už měkčí pneu...

      Myslíš, že McL po Barceloně už dojede do cíle?

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.176.130.XXX
        dělej si z toho srandu, uvidíš sám, z Austráli do Malaysie stáhli 1,5s a přesto jsou uškrcení o 200koní :)

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ...

          178.23.219.XXX
          spíš o 800koní 18 a stejně to uvařili...
          V časech na kolo se semkli všechny týmy do hodně menšího rozmezí, uvidíme v dalším závodě jak se to vyvine.
          To co Honda zatím předvádí je totální neschopnost a budou rádi vůbec za nějaký bod. To je můj osobní názor. Určitě nespí, ale letos to stačit nebude...
          A to jak Alonso vyskočil v garáži z vozu a ani se neohlédl taky o něčem svědčí.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ono vidieť,.. ...že aj mistr tesař se utne a závod v Sepangu to jasne dokázal. Navyše nielen pri Sebastianovi, ale aj Kimim stálo závodnícke šťastie, ktoré ich po celý závod sprevádzalo a nakoniec viedlo k tomu, že sú po favoritovi druhým najúspešnejším tímom v rebríčku a mi len dúfame, že Ferrari na tomto peknom mieste zotrvá a bude do konca sezóny Mercedesu dôstojným súperom. 01

    + 16 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • lejnach

      95.103.46.XXX
      ...no teda nerozumiem tvojej logike. Odporucam dokladnejsie precitat clanky po VC Malajzie. Vitazstvo Ferrari vobec nebolo o stasti, bolo uplne zasluzene a vybojovane na trati.
      " Do dvu tydnu nas stahlo Ferrari a zavod jsme jasne a ferove prohrali na draze" - to akoze tieto slova ti nic nehovoria?? a pod tento clanok vypotis vetu, ze Ferrari malo iba stastie... Neviem, ci som mal vobec na take nieco reagovat, ale nedalo mi to...02

      + 5 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • kapko

      178.40.136.XXX
      no ty kokso, takže ked máš v kvalde min. 4 najrýchlejšie auto a pre počasie a premávku na trati sa s ním ani nekvalifikuješ do Q3, ked ti v preteku Nasr rozreže pneumatiku, musíš ísť cele kolo do boxov po troch kolesách, tak si mal podľa teba šťastie02

      + 1 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ...

        193.165.74.XXX
        Měl štěstí na SC 03

        + 2 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Áno, mal šťastie v nešťastí,.. ...lebo sa dostal po výmene pneumatík po defekte mimo provoz a skončil na 4. mieste aj napriek tomu, že sa kvalifikoval ako 11.-ty a kolidoval s Nasrom, zvládol trojzástavkovú stratégiu a skončil pred oboba Williemsami. 01

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    Mali asi nastavený až príliš veľký prítlak. Vidieť to z maximálnych rýchlostí a počtu zastávok.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Machus

    Machus

    213.175.36.XXX
    Strategie Proč konečně nepřiznají, že zastávka na měkkých pneu ve 4. kole byla blbost. Za safety carem by ty pneu navíc ušetřili. Vůbec nevyužili jejich potencionál, nečekali prostě že bude Ferrari tak rychlé a měli by to přiznat.

    + 14 / − 23

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lojza

      109.81.245.XXX
      Protože to blbost nebyla? V tu chvíli to tak rozhodně nevypadalo, pro zastávku zdarma se rozhodlo více týmu, také blbost? Navíc když data a algoritmy Mercedesu ukazovali, že to na dvě zastávky neodjedou? Po bitvě je každý generálem, ale což takhle trochu přemýšlet?

      + 22 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonymouse

        82.119.113.XXX
        ako sa to vezme. zastávka "zdarma", keď uviazneš za cca o 1sekundu pomalšími jazdcami? hm ...

        + 7 / − 15

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lojza

          109.81.245.XXX
          Při vyšším počtu zastávek vždy vjedeš do provozu a musíš předjíždět na dráze, s tím každý tým počítá. Zastávka za safety carem je zastávkou zdarma, proto toho obvykle většina využívá. Zastávka navíc znamená, že na pneumatiky můžeš více tlačit a snadněji předjíždět (navíc máš DRS) - obzvlášť Mercedes nemá problém s jezdci o sekundu pomalejšími.

          Ale hlavně: můžeš mi říct, kdy se Lewis v Malajsii zasekl "za cca o 1sekundu pomalšími jazdcami? hm ..."

          + 15 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            104.131.94.XXX
            problem byl, ze masinku vlacku delal Hulk, ktery byl o 2 sekundy na kolo pomalejsi, nez Vettel a tim vznikla ta rozhodujici ztrata. Tim ze vsichni mohli diky vlacku pouzivat DRS a Mercedes prezul na tvrdou, zatimco ti pred nimi ve vlacku jeli na stredne tvrdych, tak se "smazalo" hodne rozdilu z vykonnosti a Mercedesum opravdu trvalo az moc kol, nez se dostaly pred vsechny jezdce a mohli stihat Seba, Navic ten jel opravdu skvele a holt vyuzil zavahani Mercedesu. Stejne jako minulou sezonu 3x dokazal potrestat zavahani Mercedesu Riciardo, tak letos se to hned na prvni pokud podarilo Sebovi. A to je dobre, alespon to vypada trochu zajimaveji.

            + 8 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              109.81.245.XXX
              Mercedes se za nikym nezasekl, nekecej. V 10. kole Lewis předjel Saize, Grosjeana i Hulkenberga (všechny tři v jednom kole), byl hned za Sebem se ztrátou 9,9 sekund. Pak jezdil celý závod na čistém vzduchu.

              + 12 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                104.131.94.XXX
                takze za nikym se nezasekl, ale po predjeti Hulka mel ztratu 10 sekund. Jak tu ztratu teda ziskal, kdyz ho tedy podle tebe nebrzdilo vubec nic? 12

                + 4 / − 10

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama