DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Renault má zájem o Toro Rosso. Prodáme pouze tehdy, pokud zlepší výkonnost

Renault přemýšlí od odkupu některého z týmů Formule 1. Jedním z vhodných kandidátů je Toro Rosso. Odborný poradce Helmut Marko nevyloučil, že o něm společně jednali. K dohodě podle něj ale může dojít pouze tehdy, pokud Renault zlepší své pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Renault má zájem o Toro Rosso. Prodáme pouze tehdy, pokud zlepší výkonnost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 20.03.2015 22:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 16 lidí) 20.03.2015 10:13
V případě, že Renault vstoupí do nějakého týmu … »
» Adi (Hlasovalo 14 lidí) 20.03.2015 08:58
Žluté oživení? To, že Renault chce zpátky do F1… »
» Adi (Hlasovalo 14 lidí) 20.03.2015 09:50
Poslední tovární tým, který si postavil… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • rock

                37.188.140.XXX
                "Bojovali by stejně" bylo míněno "se stejným nasazením", ne nutně "se stejným výsledkem"

                + 1 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.80.165.XXX
          Svoj vlastny team odstavili primarne kvoli "ostude" Briatoreho a spol.s.r.o., nasledne odstupilo ING a uz sa to samozrejme "viezlo" dole kopcom.

          Co spravil Renault pre RedBull a znevyhodnil svoj team? Opytaj sa "ako" prisli pani z RedBullu k mapovaniu "ala-EBD". Toto je jedna z veci, ktora zmenila kompletne "dejiny F1"!03
          Ak by boli tak "strategicky rozumni", najprv by mal mat tento system nahodeny/vyladeny/vymakany tovarny team a potom zakaznik (analogicky k terajsiemu stavu Mercedesu vs zakaznici).
          Ale Renault sa na vlastnych vykaslal a primarne sa uz orientoval len na RedBull. Je to pochopitelne, ked sa chceli zbavit svojho teamu, ale... aj "nechcene dieta je stale moje dieta".03

          + 6 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ferdinand

            78.98.215.XXX
            o akom tovarnom time to pises?
            ked prisli tie mapovania a fukane difuzory tak renault uz ziadny tovarensky tim nemal

            a ak by zvyhodnovali svoj byvali tovarensky tim, tak co by im to pomohlo? lotus by na titul nemal tak ci tak a ak by RB neziskal titul, tak to by renaultu akoze pomohlo?18

            to, ze sa primarne zameral na RB malo svoju logiku, lotus ani zdaleka nemal take zdroje ako RB a ak chces vyhravat tak urcite nevsadis na priemerny tim

            + 2 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              195.80.165.XXX
              Toto sa skusalo uz na R30 este ked bol tovarny!
              Nasl. R31 bol este stale "polo-tovarny"...

              + 4 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • ferdinand

                78.98.215.XXX
                a boli tie auta schopne ziskat titul? podla mna ani v najmensom 18

                R30 jazdil v 2010 a to tam uz mal renault len 25%
                r31 v 2011 tak v tom case uz renault nemal ziadny majetkovy podiel v tom time

                + 0 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  195.80.165.XXX
                  Neviem ci´mali moznost ziskat titul, ale mali plnu tovarnu podporu! Ved na toto sa RedBulll stazoval este donedavna, tak nezavadzaj.

                  + 1 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    78.98.215.XXX
                    ja zavadzam? ty tu tvrdis, ze renault obetoval svoj tovarensky tim a viac pomahal redbullu a zrazu napises, ze ten renault/lotus mal plnu tovarensku podporu 18

                    je jedno aku podporu renault poskytoval timu renault/lotus, ten tim aj tak nemal najmensiu sancu v tych rokoch ziskat titul

                    ze renault nedokazal marketingovo vytazit viac zo spojenectva s redbullom je problem renaultu

                    + 0 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • erdedy

                      erdedy

                      195.91.13.XXX
                      To sa nevylucuje. Lotus mal nejaku, ale RedBull mal nadstandardnu (z akehokolvek dovodu). Na striebornom podnose im pani z Viry doniesli "tie" mapy (povodne vyvinute pre tovarny) , zadarmo, so slovami - tu mate a keby ste nevedeli co s tym, tak mozete to "takto a takto" vyuzit.03

                      To s marketingom neriesim, to je ich starost. Ale obuvat sa do R. aj vtedy ked bola pravda (ako neskor vysvitlo) inde, bola ich bezna "donucovacia pomocka". A ze frantici si nechali kakat na hlavu aj v takom pripade, je tiez len ich problem.

                      + 0 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • ...

                        178.23.219.XXX
                        Nebyli ty mapy, vylepšením foukaných difůzorů?
                        Jde o to kde byl podnět... spíš bych řekl, že ne od Renaultu
                        Spíš to dokázali vyvinout na podnět týmu, možná to bylo obráceně
                        Každopádně díky spolupráci mají čtyři tituly....

                        + 0 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.140.XXX
            To je strašně hezký, ale to myslíš, že to Renault dělal nezištně?
            Vůbec ne, úspěchy Red Bullu využili při propagaci a tak se jim ta investice vrátila.

            Možná by bylo přesnější říct, že nebýt Red Bullu, může si Renault nechat o titulech 2010-2013 jenom zdát a měli by líbat Red Bullům nohy za to, že je tak zviditelnili.

            + 6 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              195.80.165.XXX
              Zistne/nezistne... Na to sere pes. A co sa tyka "propagacie"... Ved prave o tom je to (naznacuje to aj sam "velky" Carlos) - ked RedBull drtil konkurenciu, nikde sa Renault pomaly ani nespominal, takze o tom "marketingu" ci "vrateni investicie" by som radsej pomlcal. Este si vyzrali od RedBullu cez media aj to casto, co nebola pravda!!!

              A mimochodom - bez toho co RS27 "dokazal" by RedBull tiez nevedel "tu" svoju vyhodu hnat "tak do extremu". Ak by sa vobec nieco udialo. Bezpochyby to ale boli vsetko skvele auta.

              Takze znovu - ruku v ruke...!

              + 4 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                37.188.140.XXX
                Jenom namátkou

                https://www.youtube.com/watch?v=deNqB4nNwPw

                + 1 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  195.91.12.XXX
                  Tak toto asi neni ten komercny megauspech. 03 MeganRS bol uz predtym uspesny, nie vdaka RedBullu. Myslim, ze najviac sa spopularizoval este za Alonsa.03

                  + 0 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • rock

                    37.188.140.XXX
                    Já napsal, že to využíval při propagaci. Jestli dokázali vytěžit všechen potenciál, který v tom byl, to už je věc Renaultu.
                    Ale Renault podobně postupoval samozřejmě i dřív, ještě před Red Bullovskou érou; z hlavy si vybavuji Espace s motorem F1, akční edice Clia, "Williams" atd atd. Měl to takhle nastavený komerční plán už dlouhý roky.

                    Chci říct - měli z toho profit, nedělali to pro Red Bull (ani předtím pro Williams) pro Dieterovy (Frankovy) krásný oči. Byla to spolupráce jako každá jiná.

                    + 2 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • ...

                    178.23.219.XXX
                    Renault to podcenil-myslím marketingovou spolupráci...
                    Jinak vytvořili dost šmejdů Laguna 2 beta a motory v dieslu, katastrofa..

                    + 0 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • rock

                37.188.140.XXX
                ...a pes na to samozřejmě nekálí. Protože jestli zištně, tak to dělali pro sebe. V tom spočívá celá ta nesmyslnost výroku "co vsetko pre nich Renault urobil". Protože "pro Red Bull" neudělali nic. Byla to prostá spolupráce, do které každý vložil něco svýho, ze které mohli profitovat oba a jak toho kdo využil, to je každého věc.

                + 1 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  195.91.12.XXX
                  Nejde vobec o vyuzitie. Ako pises "kazdy vlozil"... Presne o toto ide. "Ruka v ruke..." Nikto nikomu nemusi za nic dakovat ani "libat nohy" ale ani nadavat.
                  Alebo inak - nech nadava, ale ociernovat najblizsieho (potrebneho) pratnera, este pocas aktivnej spoluprace ho vlacit/ociernovat po mediach kade-tade, je trochu na hlavu... Toto ma byt ta podpora? To je ta spolupraca? Ci myslia si, ze "takto ked zatlacime, tak nam budu zobat z ruky...". OK, sice nie "normalna" ale jedna z moznosti to je, ale tie demagogie a polopravdy co hlása Helmut pri akomkolvek probleme "okamzite na pockanie", su uz dost ubohe. To sa nerobi. Nedivim sa, ze Ghosn reagoval tak ako reagoval.
                  Zaverom - maju v tom probleme namocene ruky obaja, tak nech laskavo neperu svoje spinave pradlo v novinach ale "tam kde treba". Zacal by som u seba.

                  + 2 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • ...

                    178.23.219.XXX
                    Podle hesla: Co se doma uvaří to se doma sní

                    + 0 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • rock

                    82.117.159.XXX
                    To byla ode mne jen nadsázka. Použil jsem to jako kontrast k tomu "co pro ně Renault udělal" abych naznačil, že stejně tak Red Bull "něco" udělal pro Renaulty. S nutnou spoluprací jako předpokladem úspěchu samozřejmě souhlasím, i s tím, že špinavý prádlo by si měli vyprat doma.

                    + 1 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • ferdinand

                78.98.215.XXX
                ten fukany difuzor bol takpovediac z nudze cnost, kedze vykonom ten motor nevedel konkurovat ostatnym(okrem cosworthu) motorom ale jednu jeho vyhodu v nizsej spotrebe dokazali vyuzit na dodatocne generovanie vyfukovych plynov

                ak by bol ten motor rovnako vykonny ako mercedes tak nepotrebuju take hracky s vyfukovymi plynmi

                + 0 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama