DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Vettel s náskokem vyhrával 4 roky, se stejným autem porazím kohokoliv
Lewis Hamilton srovnává svou dominanci s dominancí Sebastiana Vettela. Rozdíl je podle něj v tom, že má za svého týmového kolegu výborného jezdce, se kterým musí závodit. Věří ale, že by se stejným vozem porazil kohokoliv.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton: Vettel s náskokem vyhrával 4 roky, se stejným autem porazím kohokoliv
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
odin
08:22 19.03.2015 77.240.96.XXXPánové (Pikaso, skejpa), nerad se vám do toho míchám. Mám stejné názory jako vy dva a s oběma souhlasím tak na 90-95%. Ale neodpustím si poznámku tuším že ke skejpovi, který naznačuje, že v 2007 byl McL postaven "na míru" Hamiltonovi. Podle mne nemohl být. Oba, jak Alonso, tak Hamilton, byli nováčky v týmu, navíc auto musí začít stavět od poloviny předešlé sezóny a v tu dobu možná ani nevěděli, kdo v něm bude sedět.
Já porážku Alonsa přisuzuji odlišnému přístupu k oběma pilotům. V tomto roce byl pro tým Alonso vedle Hamiltona, jako Webber vedle Vettela. S jediným rozdílem. Alonso si to nenechal líbit. Ale nakonec odešel jak Webber, tak Alonso. Jinak souhlas.
A ještě k výroku Hamíka v tomto článku. Na to, že prohrál ve stejném autě s Buttonem (a není to tak dávno), má po prvním závodě nové sezóny obrovské sebevědomí, nebo si nic nepamatuje, když tvrdí, že ve stejném autě porazí kohokoliv.-
skejpa
08:48 19.03.2015 88.146.158.XXXJá jsem nepsal, že to auto bylo dělané na Hamiltona. Psal jsem, že víc MOŽNÁ sedělo Hamiltonovi :) Nicméně mám rád takovéhle věcné diskuze, ikdyž občas nesouhlasím - viz Webber a Alonso protože Alonsovi by se nestalo, že by mu vzali křídlo a dali ho Hamiltonovi. Podle mě prostě Fernando tou dobou neměl špatné podmínky a stejně prohrál - podle mě to ale klidně mohlo být tím autem. Pravdu se nicméně asi nikdy nedozvíme :))-
odin
09:30 19.03.2015 77.240.96.XXXPromiň, nechtěl jsem ti vložit do úst něco jiného. Jen jsem si to asi nešťastně takto vyložil, když jsi to srovnával s dalšími příklady, kdy auta byla dělána opravdu na konkrétního pilota.
V diskuzích se s tebou a tobě podobnými většinou shoduji, možná právě pro tu věcnost. Tak že ve výsledku spolu příliš nediskutujeme (dám ti plusko a bývá to pro mne vyřizené )
Ještě k Alonsovi. Také si nemyslím, že měl špatné podmínky. Jenom bych řekl, že Hamilton přestal respektovat interní dohody a vedení týmu (Dennis) s tím nebyl ochoten nic dělat a tak se Alonso zařídil po svém. A vznikla válka. Tak jako mezi Sennou a Prostem. Jenže Alonso nebyl Prost. Nenechal se "vmanévrovat" do boje "jenom" proti Hamiltonovi, ale zacílil na odpovědné, kteří měli zajistit klid uvnitř týmu a kteří tohle nedělali, nebo dělat nechtěli. V tom vidím paraleru se situací u RedBullů. V postoji vedení týmu.
-
-
-
-
-
-
-
FoxPw
08:56 18.03.2015 213.192.37.XXXNa tom něco je Protože Vettelovi stačilo mít na soupeře tak 15 sec náskok a šetřit auto, když se jeho kolega mrkosil až někde kolem 4. místa. Tak ten rozdíl výkonnosti nebyl tak viditelný. Na druhou stranu v kvalifikacích má Mercedes mnohem větší náskok, než měl tehdy RB.-
-
-
Pikaso
23:50 18.03.2015 62.240.164.XXXTak jenom pro ukázku. Letošní první závod M a další v cíli rozdíl cca. 34 sekund, V roce 2013 GP Brazílie oba RBR, třetí FA ztráta jenom 18s, ale další v cíli 37s, GP USA 1. RBR,SV, druhý RG 6s, ale o jednu zastávku v boxech méně, tedy v USA cca. 25-30s třetí kupodivu MW a čtvrtý už má zase 27s ztrátu no a minimálně ve třetině sezony to bylo stejné. M taky nebude všude vyhrávat jako teď. Jednoduché by bylo nechat je vyvíjet auta všechny pořád a pak si nemusí nikdo na nic ztěžovat, to je totiž ten základ. O nesmyslnosti současných pravidel a vlastně jako věštec jsem psal už dávno. Tahle pravidla prostě F1 ničí a podíl pilota je čím dál tím menší. Nic to nemění na jejich umění a na možnosti si ho nějak porovnat, ale pro mě laika jenom subjektivně.-
Mike17
09:56 20.03.2015 217.170.103.XXXVíš pokud vybereš několik málo závodů kde byl náskok PODOBNÝ, pak to ještě neznamená, že se to dá srovnávat. Navíc přece nemůžeš brát zastávku v boxech, jako ztrátu 25-30s. To je naprostá hloupost. Může to být menší ztráta, ale i časová výhoda. Jinak by ty zastávky přece nedělali.
Mercedes byl nejrychlejší loni ve všech závodech. A nebýt jejich technických problémů a kolize ve Spa, neměl by žádný tým šanci ani na boj o druhé místo v jediném závodě. Jedině v Rakousku měl Williams rychlost aspoň na to, aby vytvořil na Mercedes nějaký tlak. V ostatních závodech to bylo jen o tom, za jak rychle jim zmizí z dohledu. U RB měli v nejlepší sezoně 13 vítězství a v těch zbývajících to nebylo většinou o technických problémech, ale konkurence byla prostě rychlejší.
Další věc je ta, že podle mne Mercedes v Austrálii jel závod v nějakém úsporném režimu motoru. Jinak si nedovedu vysvětlit, kam se jim poděla ta skoro 1s na kolo. Ono dát doslova všem ostatním kolo (podle rychlosti v kvalifikaci) by bylo i pro Mercedes kontraproduktivní.
S druhou půlkou tvého příspěvku určitě souhlasím.
-
-
-
-
-
-
-
Eracer
08:19 18.03.2015 62.168.11.XXXTohle je trochu mimo mísu v McLarenu si celkem vyžral svou daň za velkohubost takže ty tituly nyní co ho možná čekají v Mercedesu tak budou právem jeho. Samozřejmě fandím Nicovi ale po VC Austrálie mě trochu zklamal, myslel jsem že to bude silnější Nico.-
anonym
08:26 18.03.2015 94.112.220.XXXJasně, že si nyní právem užívá, za to se nezlobím a to mu neberu. Kdysi prohlásil, že by chtěl dosáhnout na 3 tituly jako jeho idol Senna, což se mu letos může splnit. A pokud tomu tak bude, může se s klidným srdcem vrátit a pomoci. Tedy jestli má koule-
-
Pikaso
09:22 18.03.2015 77.104.216.XXXPokud má sám za sebe říci v čem je LH jasně lepší než FA tak to jsou právě ta rozhodnutí. Jeho dochod do M každý považoval za bláznovství a všichni vidíme jak to bylo geniální. To co jako fanda zazlívám FA jsou právě ta rozhodnutí. V roce 2008 jsme psal, že má jít k RBR to byl můj názor a škoda, že to neudělal. Letošní nebo vlastně loňské rozhodnutí bylo taky na hraně a byl jsme spíše za to, aby zůstal u F, kam konečně přišli lidé, kteří mu mohli poskytnout auto na úrovni. Kecat zde od stolu je, ale hrozně jednoduché a já doufám, že Honda dokáže své problémy vyřešit co nejdřív a pak teprve uvidíme jaký skutečný potenciál má celé auto. No a velkohubé kecy jak tu někdo psal to podle mě rovněž jsou. Jak totiž může někdo vědět jaký potenciál má auto, když s ním dle mého názoru neměl ještě ani jednu jízdu v plné současné výkonosti. Pokud pojedu 80 km/h nemůžu přeci vědět jak se auto bude chovat ve 120 km/h.-
marty
12:16 18.03.2015 217.30.64.XXXOno to nebude tak jednoduche. Mne spis prijde, ze ma Alonso na rozhodnuti obrovskou smulu. Odchod do McLarenu nebyla nejspis uplne jeho volba, Ferrari ho vyhodilo a nebylo kam jinam jit a to jednoduse proto, ze v ostatnich tymech je plno, nemaji, jak ho zaplatit a nebo ho jednoduse nechteji, protoze maji svuj vlastni vychovny program, ktereho se drzi. Zatimco Lewisuv odchod k Mercedesu je ohromna vyhra a Vettel svym odchodem k Ferrari take nic neztratil, Alonso jde s kazdym rozhodnutim stale niz. A na lepsi casy se zatim neblyska. RB se bude drzet sveho vychovneho programu, u Mercedesu je plno (snad jedine, ze by selhala jednani s Hamiltonem o cemz pochybuji), Ferrari ho asi jen tak zpatky neprijme ani po pripadnem odchodu Raikkonena z F1 (radsi asi sahnou po Bottasovi), na Williams je moc drahy a do stredu pole nepujde. Muze jen doufat, ze problemy Hondy nejsou prilis dlouheho trvani. -
PC
12:53 18.03.2015 46.13.21.XXXFernando ve své genialitě dělá velké chyby. Myslí si, že sází na jistotu - na tradiční a silné týmy. Zapomíná ale, že do takových týmů nalezou žrouti peněz, různí známí známých, různé žáby na prameni hájící si své fleky a postupně to jde s výkonností dolů. Trvá to sice léta, ale následná obnova výkonů také.
-FA odešel a velmi poškodil McLaren, když ten byl na vrcholu. Odmítl se přizpůsobit a příjmout výzvu. Věřím, že by Lewise postupně dostal měl by titul 2007, možná i 2008.
-Odmítl začínající RedBull - neviděl ohromné prostředky, nové nadšence a přetáhnuté zkušené lidi.
-Přešel k zahnívajícímu Ferrari. Zde ale proběhly řádné čistky a znovuzrození až když padlo na dno. FA to znovu špatně odhadl a odešel v okamžiku, kdy se konečně začlo blýskat na lepší časy.
-Nepřešel ani k Mercedesu v době MSCH. Opět neviděl začínající nadšence, zkušené konstruktéry a ohromné prostředky týmu.
-Přešel zpět k legendárnímu McLarenu - ten je ale momentálně až na úplném dně a zatím se zdaleka neblýská na lepší časy.
Podle mě FA buď skončí jako dobrý jezdec na špatných vozech a bez titulu, nebo mu pomůže k titulu už jen náhoda (třeba z mrtvých vstání McLarenu, zpětný přestup k Ferrari nebo prodej RedBullu a jeho přestup k němu apod...)
Buď jde Fernando jen po penězích a nebo má opravdu špatný úsudek a poradce.....
-
-
-
-
Kalty
10:50 18.03.2015 165.72.200.XXXTy si fakt úplně mimo ;) Co by tam asi tak dělal? Jak mu může pomoc?
Od toho tam je JB a FA. Jsou dost zkušení a stejně si těmito porodními bolestmi musí projít...
Jinak Lewis udělal jedno rozhodnutí, které dnes už nikdo nevidí. Šel do teamu, který byl až pátý v té sezóně, kdy byl McLaren třetí.
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek