DISKUZE K ČLÁNKU Massa začíná pochybovat o tom, že Williams dostává stejný motor jako tovární Mercedes

Felipe Massa v Melbourne veřejně zapochyboval o tom, zda dostávají stejné pohonné jednotky, jako tovární tým Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massa začíná pochybovat o tom, že Williams dostává stejný motor jako tovární Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 57, poslední 16.03.2015 17:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovalo 21 lidí) 16.03.2015 08:06
:-) Jak mam Mercedes a nikdy jsem nemusel Massu,… »
» uzivatel000046 (Hlasovalo 10 lidí) 16.03.2015 12:44
Rovnaký ako "rovnaký" Pán Vlk s dvomi… »
» mi88ki (Hlasovalo 8 lidí) 16.03.2015 09:32
Massa Já bych řekl, že sekundu dělá jezdecky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mr.B

      188.92.14.XXX
      I když pominu všechno okolo, tak železo nikdy není naprosto stejné a i když jsou výrobní odchylky minimální, vždycky je nějaký motor ve výsledku lepší, než ten druhý. Výrobce motoru je projede na stolici, vybere si pro sebe nejvýkonnější a ostatním dá ty horší, smlouva nesmlouva.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • RevolutionX

      90.177.159.XXX
      Začal bych reakcí na to že nejlepší dva tými mají krátké nosy.. u Mercedesu to beru, ale že by Ferrari mělo nějak krátký nos se mi nezdálo a ano, opravdu si myslím že je Ferrari rychlejší než Williams, v závodě určitě.

      Massova reakce na výkon motoru je podle mě oprávněná, protože jenom aerodynamika nemůže udělat takový rozdíl (viz. Red Bull poslední 4 roky, měli náskok, ale byli porazitelní) a že by Mercedes měl o tolik lepší aero balík oproti Williamsu, to by kluci z Williamsu museli udělat pořádnou botu.

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.255.168.XXX
    Palivo A nemuze byt rodil tim, ze Williams se rozhodl pouzivat vlastni palivo? To same minuly rok delal McLaren a tvrdilo se, ze tim prichazi az o 10% vykonu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      95.102.39.XXX
      williams pouziva rovnake palivo ako mercedes
      tento rok este na petrobras nepresli

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Minuly rok pouzivali Petronas a tenhle by uz meli Petrobras, vzdyt i prohlasovali, ze jim to muze prinest vyhodu.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          95.102.39.XXX
          tento rok este nepouzivaju od petrobras, pisalo sa o tom este pred testami

          petrobras na vyvoji paliva pracuje ale este ho williams nepouziva
          mozno niekde na stolici ho uz skusaju ale v pretekoch urcite nie

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Massa Já bych řekl, že sekundu dělá jezdecky Massa a 0,5 sec. lepší aerodynamika , v lepším případě obráceně 18

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Carl

      147.32.121.XXX
      Sekundu? Probuď se kamaráde :), Rozdíl mezi jezdci může být maximálně 0,5s spíše 0,2/0,3 sekundy na kolo. Rozhodně ne 1 sekunda :)

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      A sekundu dělá i Bottas?

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.176.130.XXX
    williams Se tomu vysmál loni, když to prohlásil McLaren, teď to říkají sami, nic proti, ale logicky, Williams byl loni Mercedesu nejblíže, proč by jim tedy pomáhali a dávali stejný motor?

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Red_Blaff

    62.169.180.XXX
    pravidlo o tlaku paliva mam obavu ze to je mireno proti stribrnakum! Proto maji ten naskok bych rekl. Cetli ste ten clanek? To by byla brutalni vyhoda pri akceleraci ze zatacek a hlavne dost slusny podvod. A proc to zavadeji? No ev. to tak nekdo s jistototu pouziva. MB ma v rukavu neco co nema nikdo jiny! To je jiste a netvrdim unisono ze podvadeji... proste na neco prisli. Navic vyhoda kratkeho nosu - je ROCNI vyhoda ve vyvoji!!! A to je pekelne poznat. Takovy RB to neumi nadizajnovat aby to vyhovelo... sou presne o rok vzadu oproti MB jen v tomto! Era RB skoncila nenavratne jako era Ferek s MSCH... vse jede ve vlnach... i vlna BM skonci.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      176.74.136.XXX
      No nepodvadi, stejne jako nepodvadel RB a další, umí využít pravidel...

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • majod

      195.160.182.XXX
      variabilna palivova lista preto chcu merat tlak paliva lebo maju variabilnu palivovu listu za meracom spotreby a tym padom tlacia stale palivo pod limitom a neskor ho vyuziju pri akcelracii ale tam nastava pokles tlaku a niekto to vyniesol na svetlo -no a politicky ich za to nemozu sfuknit tak ich upozornili aby si to dali do poriadku .a massa konecne povedal pravdu -motor mercedes a mercedes nie je to iste
      ked sa nad tym zamyslime wiliams ma dlhe skusnosti s bolidom a podvozkom a jeho mizeria sa taha odkedy nma poriadny motor -vid kde bol Wiliamms -BMW ,a odrazu nimandi ktori postahovali sefov vyvoja s takmer vsetkych stajni su na spici vdaka monopostu o 1.5 s na kolo. vsetko je mozne ale tu porovnavam lin Wiliams a mercedes a na zazraky neverim takze -massa ma pravdu

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    46.13.13.XXX
    o motorech nevím, ale felipe, jezdce, jezdce nemají týmy stejné, jestli to nebude spíše tím.... 18

    + 6 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ladislaFcz

    93.99.68.XXX
    Podle mě je to nesmysl. Massa by si měl uvědomit, že Mercedes si celý auto staví kolem motoru, stejně tak SW má určitě nejlepší, protože o tom motoru všechno ví. Navíc má prostředky, o kterých se Wilíkům může jen zdát. A pak samozřejmě Massa není podle mě jezdecky na úrovni Hamiltona a ani Rosberga.
    Co se týče McL vloni, tak ti měli podepsáno s Hondou, takže tam bych chápal, kdyby nedostávali všechny novinky. Jenže si nejsem jistý, jestli to vůbec jde. Motor je homologován, zapečetěn. Všechna dokumentace je u FIA. Pokud udělají úpravy na motoru, pak jedině za žetony a zase to musí být schváleno a zdokumentováno FIA. Pokud by dle mě měli jednu verzi motoru pro sebe a jinou dávali zákaznickým týmům, tak není pro FIA problém, aby na to přišla a pak by zřejmě přišla diskvalifikace z mistrovství.
    Ale každý ten motor (i když jsou na chlup stejné) má určitě trochu jiný výkon. Určitě je proženou na stolici a ty lepší si nechají pro sebe. A upřímně, kdo by to neudělal :).

    + 13 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      176.74.136.XXX
      Smarja naivo, to neni motor z Hatapky, tam je dulezitej sw a další pitomosti, takže jednak,nejde o stolici, max o Tvoji, a uz vůbec není problém mít motory jine, čímž netvrdim, ze to dělaj, i když bych tomu věřil...

      + 3 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Honza

      94.112.166.XXX
      Naprosto souhlasim. FIA by tohle musela odhalit. Cela vyhoda je proste v tom, ze je vse delano pod jednou strechou a tim s absolutni znalosti vsech komponent vozu.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama