DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodě v Melbourne: Räikkönen věří, že nejsou tak daleko od Mercedesu
Cíl závodu v Melbourne vidělo pouze 11 vozů. Mercedes si dojel pro další double, Vettel při debutu ve Ferrari třetí. Zazářili nováčci, Sauber bere body. Jak hodnotí úvodní závod sezóny jednotliví piloti a představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prohlášení týmů po závodě v Melbourne: Räikkönen věří, že nejsou tak daleko od Mercedesu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000794
(Hlasovali 2 lidé)
15.03.2015 20:01
Podle toho co jsem googlil už v momentě zprávy,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
10:17 16.03.2015 194.160.178.XXXPresne takýto výsledok som očakával,.. ...lebo Mercedes bol jasný a pred Sebastianom, treba dať klobúk dole u všetkých fanúšikov F1, lebo nielenže je ťahúňom tohoto tímu, ale ukázal, že sa to dá, na rozdiel od Fernanda, ktorý odišiel z blata do kaluže a má z toho iste mindráky a bezosné noci.
-
-
uzivatel000794
20:01 15.03.2015 88.101.108.XXXPodle toho co jsem googlil už v momentě zprávy, bych řekl, že Richtr jako obvykle naprosto mimo... Mělo by jít o odkaz na Rona Walkera...
[odkaz na stránku]
Grand Prix Corporation chairman Ron Walker, who is to retire from his role after Sunday's race, told 3AW radio on Friday morning that there was absolutely no chance Sydney could pinch the race.
-
-
anonym
11:50 15.03.2015 89.177.102.XXXJak zlepšit f1? Jestli chce někdo zlepšit podívanou, tak ať zatravní ty vyasfaltované všudypřítomné únikové zóny. Když vyjedeš do trávy nebo štěrku, tak je to prostě průšvih pro jezdce, když ztratí hodně času, i pro auto, když si ho všemožně poskodíš (ikdyby jenom gumy). Kdyby to udělali, tak pak by se teprve mohli projevit rozdíly mezi jezdci, když ne všichni by byli ochotni jezdit na hraně, nemluvím o těch co nejsou schopni jezdit na hraně. Dneska, když udělají chybu, tak člověk, který tomu sportu nerozumí, jí ani nepozná. Austrálie byla z tohohle pohledu vždycky docela dobrá (ikdyž je to městský okruh a asfaltu tam bude vždycky víc), ale byla tam nuda jako nikdy předtim. Hrozím se, jaký utrpení to bude na těch hypermoderních Tylkeho okruzích, kde byste trávu nenašli ani kolem příjezdové cesty.
Myslím si, že více trávy a štěrku = větší význam jezdce, lepší podívaná! -
jurgenb
08:19 15.03.2015 109.105.36.XXXprvní závod Dovolím si shrnutí: Mercedes nemá náskok 2 sekundy na zbytek pole, ale 2,2 sekundy na další nejlepší. Zbytek pole je tragédie. Nemají konkurenci.
Ferrari a Williams jsou na podobné úrovni, jsou nyní ve "druhém sledu".
Red Bull je díky "skvělé práci" Renaultu na úrovni Suaberu a jsou tedy ve "třetím sledu".
No a McL je totálně v zádeli.
A jaké to vlastně bylo? Pátý Nasr na Sauberu nedostal od obou Mercedesů celé kolo jen proto, že v posledním kole se udržel o půl sekundy před nimi.
Dojelo nakonec jen 11 vozů a jediný konončivší bez bodu byl Button s McLarenem. Škoda, tak blízko k bodům hodně dlouho mít nebudou.
Nechci být nějaký hnidopich, ale osobně se mi nelíbí, že jedna stáj je natolik dominantní, že de facto i pátému nadělí celý 1 okruh. To už není o souboji o vítězství, ale maximálně o třetí flek.
Když dominoval RB 4 roky za sebou, tak se pravidla měnila 6krát proto, aby se jeho dominance snížila. Nyní dominuje stejným způsobem Mercedes a pravidla se prostě měnit nebudou, protože Mercedes to vetuje. Navíc omezení vývoje je absolutně proti duchu F1. To neberte jako brekot, ale jako konstatování faktu.
Za mě jde F1 do kopru - asi si ji Bernie chce vzít s sebou do truhly...-
anonym
08:35 15.03.2015 78.80.24.XXXkdyž jde F1 do kopru, tak se na ní nekoukej a máš po starostech.
To že Mercedesy jsou tam kde jsou je jejich výborně odvedená práce. To že je nikdo nemůže dohnat je blbý z důvodů diváka který chce vidět boj na špici který bohužel není a asi ještě dlouho nebude.
Všichni ale měli startovní pozici stejnou, že se Mercedes s tím popral prostě špičkově už loni a ostatní jsou trochu mimo jejich ligu holt to se nedá nic dělat, ale měnit kvůli tomu pravidla mi přijde jako hloupost a že mercedes změny vetuje, tomu se nedá divit. Proč by si měli znehodnotit svojí perfektně odvedenou práci, to by byli proti sobě. To že se to dělo dřív taky nebylo moc fér a už vůbec to není argument aby se to dělo znovu.-
jurgenb
08:43 15.03.2015 109.105.36.XXXJá sleduji F1 od svých cca 8 let, tzn. asi kolem 24 let. Přijde ti normální, že zakážou vývoj motorů? Přijde ti normální, že je těch pravidel více a více a závodění na trati méně a méně? Přijde ti normální, že už ani Newey nedokáže auto posunout výše, protože zmrazily nejen vývoj motorů, ale i možnosti aera? Pokud ano, musíš být se směrem a stavem současné F1 maximálně spokojen.
Já se nezlobím, že Mercedes udělal nejlepší práci a auto. Já se zlobím, že díky pravidlům a jiným nesmyslům starého senily nemají ostatní nárok tuto ztrátu dohnat. To je dost podstatný rozdíl.-
anonym
08:59 15.03.2015 78.80.24.XXXto jo já s tebou souhlasím že díky pravidlům a omezením je F1 až moc svázaná. Já Berniho rozhodnutí taky nemiluju a ty jeho rozhodnutí už vůbec, měl by to nechat už někomu kdo posune F1 lepším směrem. Já jenom reagoval na dominanci Mercedesu a že kvůli RB se měnily pravidla. Rozhodně nejsem zastáncem zmrazení motorů a aera ale měnit to kvůli Mercedesu že dominuje. ale rozhodně má být F1 špička motorsportu, ale ty některý pravidla co jsou jsou opravdu na dvě věci bohužel. nezbývá doufat že to Bernie přenechá kormidlo někomu kdo nastolí F1 nějaký normální řád a pořádek. -
F1fan
10:33 15.03.2015 178.41.96.XXXzmrazenie vyvoja motorov je mytus, alebo nespravny preklad. Renault priznal, ze prekopali 3/4 motora a este stale si ponechali zetony na dalsie zmeny. Pozri na Ferrari, zetonov minuly myslim menej ako Renault a odviedli skvelu pracu a do konca sezony sa este zlepsia jednak motoricky a tiez aerodynamicky (napr. kratsi nos). Cize moznost vyvoja tam je, akurat je jasne povedane, do kedy sa moze motor vylepsovat. Obmedzenie ma usetrit naklady. FIA je teraz zla, ale stajne si to schvalili same. Pockajme, sezona je dlha....
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek