DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále chce zákaznické vozy

Šedá eminence Formule 1 prohlásila, že by pro současnou F1 bylo dobré, aby byl vytvořen dvoustupňový šampionát na základě zákaznických týmů. To by mohlo odvrátit krizi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone stále chce zákaznické vozy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 10.03.2015 16:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001571 (Hlasovali 2 lidé) 08.03.2015 23:26
krize Krize motosportu je podle meho nazoru… »
» odin (Hlasoval 1 člověk) 10.03.2015 16:45
To je zase nesmysl. Podívej se na to, kolik… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kik

    165.72.200.XXX
    Tohle vsechno uz tady kdysi bylo - zakaznicka auta vyrabel napr. March ci Surtees. Napr. Hunt zacinal s Marchem a teprve pozdeji Hesketh postavil vlastni vuz. A to same bylo v roce 1970 kdy napr. Tyrrell jeste nemel vlastni vuz a tak pro Stewarta koupil March. Takze bych zakaznicke vozy chapal jako predstupen k vlastnimu monopostu a uplne bych je nezatracoval.
    Spis mi pripada ze v posledni dobe Bernie nejdrive mluvi a teprve pak premysli o tom co vlastne chtel rict a co rekl.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Sú to hlúposti,.. ...a degradovanie tvorčieho ducha F1, lebo je to nezlučiteľné s myšlienkou, že každý tím sa podieľa v celom rozsahu na tvorbe šasi a ich aerodynamických doplnkov a na to má zriadený tím odborníkov, len pohonná jednotka je od oficiálnych dodávateľov pre F1 a tak to aj ostane. 01 Kúpiť si ročné šasi od Ferarri a dať tam novú pohonnú jednotku je úbohosť, s ktorou prišiel Haas a ak to majú robiť aj ostatní, tak zbohom zdravý rozum. 02 Neprinesie to nič nové, len okukané z minulého roka a inak namaľované. Hnus, ako sa môže degradovať monopost F1, na veterána. 02 Lebo v F1 je aj minuloročné auto z technického hľadiska, už veterán.

    + 15 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001571

    uzivatel001571

    90.182.76.XXX
    krize Krize motosportu je podle meho nazoru nevyhnutelna.Nezavisle na nejake ty prkotiny kolem techniky a utrat. Uplne stejne jako krize a nasledny restart ekonomiky celeho sveta je naprosto nevyhnutelny. Hlavni problem je obecne "chronicka hamiznost a korupce" a spatne vedeni tech nahore a to, ze si to da druha strana necha stale jeste libit, mozna uz ji nic nezbyva. Celkovy stav ekonomiky nepreje ted uz ani drive vysoce profitujicimu motosportu.McLarren nema sponzora, protoze uz se to nevyplati . Vlastne muzeme byt radi, ze vidime dalsi rocnik F1 . Vim, ze to zni pesimisticky, ale rok 2015/16 bude hodne bourlivy.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.177.228.XXX
    Nu a nebo by pomohlo kdyby dědek pustil nějaké peníze ze sledovanosti??

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    84.244.117.XXX
    Odvrátit krizi by mohlo kdyby ten senilní nenažranec natáh bačkory...02

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    85.93.124.XXX
    Cesta by tu byla... Ale těžko to vybalancovat... Jakou má pak motivaci např. Williams vyvjíjet svůj vůz, když si může koupit vůz např. Mercedesu... Já bych to viděl tak... Že by auto vyvíjel někdo kdo vlastní stáj nemá a ten ho pak prodával... Např. jak koupilo HRT vůz od Dallary...

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      To je zase nesmysl. Podívej se na to, kolik stojí vývoj současné týmy. Mnozí kvůli tomu krachují a ty vymyslíš tohle? Ukaž mi někoho, kdo do vývoje vozu F1 nasype takové peníze s mlhavou vidinou, že si od něho někdo koupí jeden, dva, či více aut. Současné týmy mají vybavení (prakticky mají postavené fabriky) ve kterých běží vývoj aut po celou sezónu. Vyvíjí pro sebe, pro svůj úspěch. To je ta motivace. Obávám se, že by v tomto systému velmi pravděpodobně nastaly podobné problémy ve vztazích, jako loni mezi Renaultem a RedBullem. Kdo chce vyhrávat, musí sám vyvíjet. Kdo se chce jen svézt může si koupit sedačku (což už dnes funguje), případně auto jiného týmu (o čemž Bernie uvažuje). Ale nedělej si iluze, že by Mergl prodal Williamsu TOP vůz. Nikdy tomu tak nebylo a určitě nebude.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama