DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Tři vozy na tým nejsou řešením, musíme lákat nové týmy

Tři vozy na tým nejsou při ubývajícím počtu startujících podle Ferrari tím správným řešením. Formule 1 by měla spíše lákat ke vstupu nové zájemce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari: Tři vozy na tým nejsou řešením, musíme lákat nové týmy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 08.03.2015 09:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 06.03.2015 07:42
Je zajímavé že bývalý prezident Ferrari pan… »
» Rendy (Hlasovalo 10 lidí) 06.03.2015 08:34
Chtějí pomoct? Ale aby se vzdali části těch… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 06.03.2015 08:29
Na dva. Mateschirz by si určitě juniorku nechal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Už zase budu za spekulanta Tak se mi zdá, že panu Ecclestonovi a jeho chráněncům docházejí "kořeni". Bude třeba zase nějaké nalákat, aby měli koho obírat. Jsem zvědavý, na co je budou lákat tentokrát, když finanční stropy byl podvod, o kterém si cvrlikají vrabci na střechách po celém světě.
    Ještě nedávno tito lidé vážně uvažovali o třetích vozech. Ale pak zjistili, že by to divadlo museli zatáhnout z vlastních kapes. Tak změnili rychle názor a budou "lákat hejly", které oškubou a nechají krachnout. Tak jak to udělali s HRT, Caterhamem a Marussií. Je veřejným tajemstvím, že i další týmy budou mít letos hluboko do kapsy. Tak to vypadá, že by tam mohli být do dvou-tří let Ecclestone s Ferrari, RedBullem, Mercedesem a McLarenem sami.
    Proto najednou změnili rétoriku a třetí vozy nejsou dnes populární.18 18 18 02

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Presne tak,... ...čím lepšie budú pravidlá postavené tak, aby pohonná jednotka nepresiahla 10 mil. dolárov a bude sa dbať, aby aj ostatné náklady rapídne nestúpali, prídu do F1 aj iné tímy a tiež automobilky a bude to mnoho zaujímavejšie. 01

    + 17 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rendy

    Rendy

    91.221.212.XXX
    Chtějí pomoct? Ale aby se vzdali části těch nehorázných peněz, které dostávají za to, že tam jsou nejdéle (což si vůbec nezaslouží), aby přežili aspoň ty stávající, tak to už jim nevoní a nic pro to neudělají...02

    + 10 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      176.74.128.XXX
      Zase tieto nezmyselné keci. Ferrari si peniaze za historický prínos zaslúži to za prvé, za druhé nedostáva tie peniaze len Ferrari/to logicky dostáva najvyššiu čiastku/, za tretie,i keby sa tieto peniaze rozdelili tak malé týmy budú do troch rokov v rovnakom srabe. Problém nieje v tom,že malé týmy krachujú,krachovali i v minulosti. Problém je vtom,že kôli roznym obmedzeniam pravidiel je vstup do F1 hodne drahý a hranica minimálnej udržatelnosti sa posunula hodne vysoko. To čo dostávajú malé týmy by v minulosti tak 10 roikov dozadu uživilo dva týmy,dnes to nestačí jednému. O tázka má stáť prečo? Pritom rozpočty velkých týmov sú zhruba rovnaké - 300 do 500 miliónov Euro. Tam sa nič nezmenilo. Prečo potom Sauberu a Lotusu na holé prežitie nestačí 130 miliónov?

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • marzal

      46.23.60.XXX
      Žvaníš kraviny, ukaž mi na jedinej tým, kterej by se o ty peníze, kdyby je taky dostával, podělil s ostatníma...? Je to byznys, když na to někdo nemá, ať jde z kola ven, to je běžný všude jinde.. Jako kdybys přišel po vyučení do fabriky a chtěl po chlapovi, co tam dělá 30 let, aby ti dával třetinu ze svýho platu jen proto, že je tam delší dobu, má víc zkušeností a jeho názor má tudíž větší váhu, než tvůj20

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    194.213.42.XXX
    třetí vozy Abychom za pár sezón neměli 20 vozů na tým ...na jediný tým 03

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    93.99.7.XXX
    ke článku by se hodila anketa, jestli jsou fanoušci pro třetí vozy nebo ne, docela by mě to zajímalo. :) osobně souhlasím s tímto názorem, ale holt, to by se musely přední týmy uskromnit a dostávat méně peněz, aby zbylo i na ty slabší, takže hawk. 07

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      93.99.7.XXX
      všimla jsem si, že už jste anketu vytvořili, paráda, děkuji. :) 01

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Je zajímavé že bývalý prezident Ferrari pan Montezemolo tvrdil pravý opak a nasazení třetích vozů dost prosazoval.

    + 11 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama