DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Tři vozy na tým nejsou řešením, musíme lákat nové týmy
Tři vozy na tým nejsou při ubývajícím počtu startujících podle Ferrari tím správným řešením. Formule 1 by měla spíše lákat ke vstupu nové zájemce.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari: Tři vozy na tým nejsou řešením, musíme lákat nové týmy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
09:01 08.03.2015 77.240.96.XXXUž zase budu za spekulanta Tak se mi zdá, že panu Ecclestonovi a jeho chráněncům docházejí "kořeni". Bude třeba zase nějaké nalákat, aby měli koho obírat. Jsem zvědavý, na co je budou lákat tentokrát, když finanční stropy byl podvod, o kterém si cvrlikají vrabci na střechách po celém světě.
Ještě nedávno tito lidé vážně uvažovali o třetích vozech. Ale pak zjistili, že by to divadlo museli zatáhnout z vlastních kapes. Tak změnili rychle názor a budou "lákat hejly", které oškubou a nechají krachnout. Tak jak to udělali s HRT, Caterhamem a Marussií. Je veřejným tajemstvím, že i další týmy budou mít letos hluboko do kapsy. Tak to vypadá, že by tam mohli být do dvou-tří let Ecclestone s Ferrari, RedBullem, Mercedesem a McLarenem sami.
Proto najednou změnili rétoriku a třetí vozy nejsou dnes populární. -
-
anonym
09:42 06.03.2015 176.74.128.XXXZase tieto nezmyselné keci. Ferrari si peniaze za historický prínos zaslúži to za prvé, za druhé nedostáva tie peniaze len Ferrari/to logicky dostáva najvyššiu čiastku/, za tretie,i keby sa tieto peniaze rozdelili tak malé týmy budú do troch rokov v rovnakom srabe. Problém nieje v tom,že malé týmy krachujú,krachovali i v minulosti. Problém je vtom,že kôli roznym obmedzeniam pravidiel je vstup do F1 hodne drahý a hranica minimálnej udržatelnosti sa posunula hodne vysoko. To čo dostávajú malé týmy by v minulosti tak 10 roikov dozadu uživilo dva týmy,dnes to nestačí jednému. O tázka má stáť prečo? Pritom rozpočty velkých týmov sú zhruba rovnaké - 300 do 500 miliónov Euro. Tam sa nič nezmenilo. Prečo potom Sauberu a Lotusu na holé prežitie nestačí 130 miliónov? -
marzal
16:45 06.03.2015 46.23.60.XXXŽvaníš kraviny, ukaž mi na jedinej tým, kterej by se o ty peníze, kdyby je taky dostával, podělil s ostatníma...? Je to byznys, když na to někdo nemá, ať jde z kola ven, to je běžný všude jinde.. Jako kdybys přišel po vyučení do fabriky a chtěl po chlapovi, co tam dělá 30 let, aby ti dával třetinu ze svýho platu jen proto, že je tam delší dobu, má víc zkušeností a jeho názor má tudíž větší váhu, než tvůj
-
-
-
anonym
07:49 06.03.2015 93.99.7.XXXke článku by se hodila anketa, jestli jsou fanoušci pro třetí vozy nebo ne, docela by mě to zajímalo. :) osobně souhlasím s tímto názorem, ale holt, to by se musely přední týmy uskromnit a dostávat méně peněz, aby zbylo i na ty slabší, takže hawk.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek