DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Daimleru touží po dalších titulech: Ještě nejsme spokojeni

Výkonný ředitel Daimleru, Dietrich Zetsche, touží po dalších úspěších ve Formuli 1. Povolení vývoje pohonný jednotek nepovažuje za nevýhodu pro Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf Daimleru touží po dalších titulech: Ještě nejsme spokojeni

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 28.03.2015 13:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000968 (Hlasovalo 10 lidí) 05.03.2015 17:19
... hold Kapor prišiel v encyklopédii už po… »
» uzivatel000968 (Hlasoval 1 člověk) 28.03.2015 13:57
... páči sa mi, ako si každý deň sám pridávaš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áa,... ...zrejme nám predstavili novú priateľku Lewisa, ktorý sa rozišiel so svojou starou a samozrejme tu nemôže chýbať ani štunbanfírer Štetke. 01 Aj ja som názoru, že ak nové motory, tak pre všetkých rovnaká štartovná čiara od r. 2017 a to Wankely Turbo+KRES (jedna komora objem 0,4 litra) ako ekvivalent, ktoré budú ešte výkonnejšie ako 1,6 V6 Turbo + ERS, jednoduchšie, lacnejšie a monoposty budú mať nižšie ťažisko, lebo bude na jednom hriadeli motor Wankel s motorgenerátorom na úrovni diferenciálu. Aerodynamika bude ďaleko viac účinná, ako teraz a auto bude mať lepší prítlak a nižší odpor. Pohonná jednotka bude môcť mať kľudne až 20 000 min-1, spoterba 100 kg na závod a prietok sa zachová a bude spĺňať normu Euro VI, ako nový šporťák od Mazdy. 01 Motor samozrejme vydrží 1.500 km na 5 závodov rovnako dobre, ako ten súčasný od Mercedesu, preto bude pre pretekanie ideálny pre každého. 01 To bude výzva a štartovacia čiara rovnaká pre všetkých. 01 Tak do toho Christián, či uspejete ?

    + 18 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.41.72.XXX
      Nebudem sa vyjadrovať k tým nezmyslom o tých motoroch :-D Ale vyjadrím sa k tejto vete: "To bude výzva a štartovacia čiara rovnaká pre všetkých.". Nezačínali snáď všetci od nuly? :-D Resp. od jednej štartovacej čiary?

      + 12 / − 19

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Joblo

        178.41.72.XXX
        Och, až som sa zabudol podpísať ..

        + 5 / − 17

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.173.188.XXX
          v buducnosti budu jazdit formuly nie s wankelovym ale kaprovym motorom

          + 10 / − 15

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000968

            uzivatel000968

            85.237.234.XXX
            ... hold Kapor prišiel v encyklopédii už po stranu s Wankelovým motorom ...

            ... 12 03 12 ...

            + 10 / − 16

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                78.157.160.XXX
                Počkej, počkej.. nejvhodnější je přece adiabatický, a ne Wankelův! Co ti přeskočil list? 11

                + 9 / − 16

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kapor

                  194.160.178.XXX
                  Každý preplňovaný motor,... ...môže byť pseudoadiabatický, to si nevedel a je charakterisstický tým, že teplota nasávaného vzduchu, je posunutá smerom dole, o koľko, o to je účinnosť vyššia, lebo o to môžem ísť hore s kompresným, preto je aj pomer množstvo paliva/vzduch menšie a motor je úspornejší a čistejší, ako ten piestový, lebo tu nedochádza ku kontaktu spalín s nasávaným vzduchom. 01 Jensi, máš hlboké neznalosti v motorovej technike, alebo sa len pretvaruješ ? 09 To ale nič, toto ťa postaví trochu na nohy a možno aj to, že Mazda zadala zákazku NASA na nový materiál rotora, z krotrého bude vyrobený pre nový šporťiak RX-7, ktorý majú uviesť na svetlo sveta koncom r. 2016. 01 Ak by FIA zadala tento motor do F1, tak by sa určite urýchlil nielen vývoj a zdokonalenie, ale aj tá 8 stupňová prevodovka by mala opodstatnenie, ak by motor točil 20 000 min-1. 01 Bol by to úsporný projekt, lebo pohonná jednotka by určite nepresiahla 10 mil. dolárov a hravo by vydržala 5 závodov. 01 Ak by sa Wankel-hybrid zdokonalil, po piestových motorch by sa len zadymilo a bol by s nimi koniec, už len preto, že by takýto, ako som ho popísal, mal proti piestovým samé výhody. 01

                  + 16 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    109.81.245.XXX
                    Tak to jsem jako vzdy vedel - to je snad samozrejmost, ze kazdy preplnovany motor muze byt pseudoadiabaticky. V motorove technika mam hlubo znalosti, ktere se snazis zbytecne a lacine zpochybnovat, no nemas jak. Jde o to, ze se snazis zakryt hloupost, kterou jsi rekl - Wankeluv adiabaticky byt nemuze. Hadej proc!

                    + 9 / − 16

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Kapor

                      194.160.178.XXX
                      Ja nič nezakrývam,.. ...a nehovorím o adiabatickom, ale o pseudoadiabatickom Wakkel Turbo-hybride, čo je veľký rozdiel, lebo žiaden motor nie je perpetum-mobile so 100% účinnosťou. 09 Ja vždy diskutujem na rovinu a neviem, prečo Wankel Turbo nemôže byť pseudoadiabatický a čo tomu bráni na rozdiel, od piestového 4-taktu. 08

                      + 17 / − 8

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Kapor

                        80.87.214.XXX
                        Neodpovedal si,... ...hlbokoznalý, lebo otázka bola matúca. 02 Ja som však tu položil pred časom úplne logickú, na ktorú mi nik neodpovedal :"Aký je ekvivalent objemu Wankelu-Turbo, k objemu 1,6 V6 Turbo?" A odpoveď znela 1/2". Je to preto veľmi jednoduché, lebo pracovný cyklus Wankelu je jedna otáčka a u 4 taktného piestováho turbomotora 2. 01 Asi sau vás Logika nevyučovala, keď si chodil do školy, alebo so bol vtedy na PN. 18 11

                        + 15 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          212.79.110.XXX
                          Nepleteš otáčky pístu a otáčky výstupniho hřídele? Na jednu otáčku pístu připadají 3 otáčky výstupního hřídele. 13

                          + 4 / − 13

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Kapor

                            194.160.178.XXX
                            Nepletiem,.. ...ja som jasne hovoril o jednom cykle motora Wankel na jednu otáčku piestu a u piestového motora na 2 otáčky. Pričom je každému jasné, že ak má 1,6 V6 Turko 1600 cm3, tak Wankel musí mať dve komory o obsahu 400 cm3, lebo koeficient je 2, k piestovému 4-taktu. A ak má mať výstupné otáčky 15 000 min-1, tak otáčky piesta sú 5 000 min-1.01 Inak pseudoadiabatické riešenie motora WANKELl-Turbo vyrieši jeho problémy, lebo môžu byť použité tesnenia s nízkym trením, čím sa vylúči mazanie olejom a namáhanie nesymetrických tepelným zaťažením. 01

                            + 14 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        No nezmysly tu tropíš,.. ...len ty Mývale ! 18 09

        + 13 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    78.102.112.XXX
    Na konkurenčním webu Na konkurenčním webu(ne ten co byl je a bude nejlepší v TV) se objevil článek, o vztahu Rosberga a Hamiltona a těmito dvěma odstavci článek končil...


    Rosberga se zeptali i na nehodu Alonsa, kterou ale komentovat nechtěl, protože o ní nic neví. „Mám důvěru ve svůj tým a v bezpečnost našeho vozu. Četl jsem paměti Juana Manuela Fangia. V GP Argentiny v roce 1955 ve voze téměř omdlel. Oživovali ho v boxech kbelíkem vody. Byli to hrdinové, možná i trochu blázni.“

    Mám důvěru v mém týmu a v bezpečí našeho vozu. Četl jsem pamětí Juan Manuel Fangio, GP Argentiny v roce 1955, kdy téměř omdlela v závodě a byl oživen v boxech s kbelíkem vody. To byli hrdinové. Dokonce trochu "blázen".

    Jsou takoví amatéři, že to po sobě ani nepřečtou a co je snad nejhorší, že překládají za pomocí google translatoru!!!

    + 20 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jarda

      109.81.245.XXX
      Tak o tom desítky tisíc lidí ví, jen je pravda, že se to moc nezmiňuje. Tam to mažou, tady jsou lidé spokojeni. A Richter zase bude prznit F1 v TV, tak jim počty ovcí zase stoupnou. Špatně měli časy z testů, počty kol i uváděné pneumatiky. Prostě "profíci," kteří ze sebe dělají insidery.

      + 18 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama