DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes a Ferrari mají nelegální uchycení kamery, problém mělo i Toro Rosso

Striktně vzato, auta Mercedesu a Ferrari neodpovídají během zimních testů v Jerezu a Barceloně pravidlům. Upevnění, na kterých jsou přední kamery, nejsou v souladu s předpisy. 'Auto-Motor-und-Sport' přináší podrobnější informace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes a Ferrari mají nelegální uchycení kamery, problém mělo i Toro Rosso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 25.02.2015 11:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» zipp (Hlasovalo 12 lidí) 23.02.2015 23:16
souhlas, ten příspěvek za historickou tradici… »
» Michal Š. (Hlasovalo 11 lidí) 23.02.2015 18:02
Loni to u mercedesu nevadilo? »
» zipp (Hlasovalo 10 lidí) 23.02.2015 20:48
nerozumím počtu záporných hlasů, když jsi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Je to úplne od veci,... ...zaujímať sa takýmito somarinami, lebo je len normálne, že každý volí spôsob, aby to bolo pre aerodynamiku auta čo najlepšie a ak niekto brojí proti takýmto veciam, pripadá mi trochu nenormálny. 02 Nech si každý rieši uchytenie a tvar tak nosníkov kamier, ako mu to vyhovuje. 01

    + 11 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.36.XXX
    ;-) Myslim, ze (na zaklade niekt. prispevkov v diskusii) by bolo vhodne rovno vypustit z nadpisu Ferrari a STR. Ak chapem spravne, ten zakaz poskodi to len Mercedes.12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonymouse

    82.119.113.XXX
    a ostatné týmy? Obávam sa, že taký Renault má väčšie ramená kamier, ako taký Mercedes. tiež McLaren má zaujímavý tvar. Ale Ferrari jasne vyhráva ... :-)

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    109.105.48.XXX
    Testy Hlavně si myslím že pokud jde o testy tak není co řešit. Tohle může být FIA ukradený. A pokud do Austrálie bude vše v pořádku nebo ne je na týmech které musí potom převzít zodpovědnost.

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      85.93.124.XXX
      Lepší když to řeknou teď než později... Navíc Mercedes tím neztratí skoro nic... Tohle jsou takové ty nápady jak využít alespoň něco...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        37.48.32.XXX
        Možná tím neztratí, ale určitě tím nezíská, když auto vyvíjeli od počátku s tímto řešením kamer. Navíc je práce navíc, nevim proč to FIA vadí, pokud je to tak super výhoda, tak to můžou všichni použít, navíc když to celou loňskou sezónu už Mercedes používal a loni jim to nevadilo, i když to pravděpodobně bylo taky nelegální...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Michal Š.

    Michal Š.

    88.103.119.XXX
    Loni to u mercedesu nevadilo?

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kubyk002

      85.207.90.XXX
      Zase FIA došla k závěru, že Mercedes bude dominantní a tak zase budou budou omezovat a zakazovat co mají oni viditelně i neviditelně odlišné od jiných týmů, stejně jako loni FRIC, kdy Ferrari nebo Red Bull poplakal u FIA aby to zrušili aby Mercedes nebyl tak dominantní...
      Letos to aspoň snaží změnit před sezonou, a ne uprostřed sezony...
      Hlavně, že loni Red Bullu zakázali jejich uchycení kamery a pak zavedli taky tyto oslí uši a letos to vadí... mi to osobně nevadí, ono ty oslí uši moc pěkné nejsou no, takže jen dobře, ale prostě měli to říct na konci loňské sezony a ne teď na poslední chvíli....

      + 11 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • zipp

        zipp

        213.191.110.XXX
        nerozumím počtu záporných hlasů, když jsi nenapsal jedinou nepravdu... asi antifanoušci mercedesu

        + 10 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Nejspíš proto, že nepravdu napsal. A ne jednu.
          1. Nezakázal něco Mercedesu, ale i Ferrari a částečně STR.
          2. Fric byla věc, kterou používala většina týmů. Na dominanci Mercedesu nezměnila naprosto nic.
          3. Kvůli Fricu prostetovalo u FIA Ferrari a RB? Nějaký odkaz?
          4. Jak můžou zakázat na konci sezony něco, co se objevilo až teď?
          5. Po druhých testech není na poslední chvíli. To by bylo před kvalifikací v Melbourne. Na tak drobnou úpravu nepotřebují půl roku.

          Stačí některý z důvodů na mínus??? 04

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kubyk002

            37.48.32.XXX
            Já neříkám, že to zakázali jen Mercedes, ale prostě prostě FIA vidí, že Mercedes má něco jinak a tak to zakáže. Na poslední chvíli, bylo myšleno tak, že to řekli až teď, kdy Mercedes, Ferrari a i STR měli zpracované to držení kamer takto, ale pokud FIA věděla, že je to mimo pravidla, tak to měla oznámit na konci sezóny, že to nesmí být, ne potom co ty týmy na tom pracovaly dlouhé hodiny...
            To že stížnost na Frič podalo Ferrari nebo Red Bull nevím, ale Ferrari od roku 2009 brečí neustále, vždyť loni, po první sezóně s více změnami v pravidlech, brečeli po nějaké radikální změně motorů od roku 2016, a Red Bull taky vloni co přestal vyhrávat, tak začal kolem sebe plavat a plakát...
            Mi minusko nevadí, ani se nedivím, že je jich tolik, díky nadavkam na milované Ferrari a Vettelova, ale prostě naštve mne, když dostanu 10 minusek za normální komentář, kde nikoho neurážím a nedostanu ani jeden komentář co se komu nelíbí.
            A sám musíš uznat, že Web má největší komunitu fan.blbečků, jako má i inteligentní, třeba tebe, ale jako na fóru konkurenční stránky, co napíše Vettel fan tak je blábol a výmysl.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kubyk002

              78.102.112.XXX
              poslední odstavec Vet ne Web... blbý autocorrect na mobilu...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Podle mne je to o vnímání "svého" týmu. Nemám pocit, že by si Mercedes nestěžoval, třeba na začátku roku 2013 ohledně gum. Každý tým si stěžuje na to, co mu nesedí a nemyslím si, že Ferrari nebo RB jsou v tom nějakou vyjímkou. ;)
              Co se týká kamer, co vypadá stejně nemusí být úplně stejné. Předpokládám, že je mají letos trochu jiné (jinak tvarované). Kamery na to místě být můžou, ale nesmí působit nějakým aerodynamickým efektem (třeba mít tvar jako křídlo). Proto to loni bylo v pořádku a letos ne a proto to zakázali až po tom, co je viděli. 03
              A fan klub Vettela? To je podle mne stejné jako s těmi týmy. Protože s těmito lidmy nesouhlasíš, logicky se ti zdá, že je tam většina blbců. Já bych řekl, že blbosti najdeš u fan klubů všech pilotů a nemyslím si, že by v množství pitomostí byl zásadní rozdíl. 03
              Mínusy bych neřešil. Na ten první příspěvek jsi jich neměl tak moc. A sám taky na drtivou většinu příspěvku dám jen + nebo -. Kdybych měl reagovat na každý komentář, který se mi nelíbí, nedělal bych nic jiného. 12 Jen jsi to tím následným komentářem zbytečně vyhrotil. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Iscarian

            Iscarian

            89.177.211.XXX
            V zásadě cos napsal, není na závadu, až na bod 4. Mercedes s takto umístěnými kamerami jezdil celou minulou sezónu ne až teď v testech...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Nejde o umístění, ale o tvar. Tedy aspoň si to myslím. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • rock

              37.188.235.XXX
              Loni měl Mercedes to uchycení zřetelně menší, kamery blíž k trupu.
              Letos se Mercedes a hlavně Ferrari mnohem víc odvázali, možná přetáhli nějaké limitní maximum (nevím jak přesně to uchycení předpisy definují), tak jim to Whiting skrouhnul, dokud je čas a dřív, než by to týmy dotáhly do extrému a vytvořily z uchycení kamer další přítlačné křídlo. Nevidím na tom nic špatnýho.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Iscarian

                Iscarian

                89.177.211.XXX
                Díky za info, popravdě ani nevím, že ty uchycení Mercedes zvětšil. A ano, ani já na tom nevidím nic špatnýho, že to Whiting zkrouhnul.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Kubyk002

          85.207.90.XXX
          Tohle neřeš, to jsou palečkáři, upocení a mastní "ajťáci" kteří nemají nic jiného na práci, než celý den palečkovat, ale co se jim na tvém názoru nelíbí to ti nenapíšou... pokakaní něco říct i přes monitor...
          Nebo fanoušci Vettela, kteří jsou taky takoví uplakánci jako jak Ferrari a když se něco nelíbí tak pláčou u taťky, potažmo u FIA (nechci říkat, že všichni fanoušcí Vettela jsou máklí, ale velká většina ano, hlavně na forech konkurenčních webů, a samozřejmě i ostatní jezdci mají své máklé fanoušky, ale Vettel jich má s přehledem nejvíc)

          + 8 / − 54

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Nejsem ajťák, ráno jsem se okoupal a právě proto, že mám i jiné věci na práci, tak jsem ti dal jen mínus a nezdržoval se vyjmenováváním tvých zaujatých nepřesností. Ale když po tom tak toužíš, máš to níž v reakci na Zippa. 03
            A tvou zaujatost jen podtrhuje ten konec. Co má s tím Vettel společného??? Jestli jsi ten článek četl, tak stejnou věc zatrhli i Ferrari. A jestli jsi to nečetl, tak on jezdí za Ferrari!!!!! 12

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama