DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes a Ferrari mají nelegální uchycení kamery, problém mělo i Toro Rosso
Striktně vzato, auta Mercedesu a Ferrari neodpovídají během zimních testů v Jerezu a Barceloně pravidlům. Upevnění, na kterých jsou přední kamery, nejsou v souladu s předpisy. 'Auto-Motor-und-Sport' přináší podrobnější informace.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes a Ferrari mají nelegální uchycení kamery, problém mělo i Toro Rosso
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
10:53 24.02.2015 80.87.214.XXXJe to úplne od veci,... ...zaujímať sa takýmito somarinami, lebo je len normálne, že každý volí spôsob, aby to bolo pre aerodynamiku auta čo najlepšie a ak niekto brojí proti takýmto veciam, pripadá mi trochu nenormálny. Nech si každý rieši uchytenie a tvar tak nosníkov kamier, ako mu to vyhovuje.
-
-
anonymouse
09:09 24.02.2015 82.119.113.XXXMierka sa asi nezhoduje, ale treba sa pozrieť na tie vzdialenosti kamier od monopostu.
[odkaz na stránku]
-
-
-
-
Kubyk002
07:35 24.02.2015 37.48.32.XXXMožná tím neztratí, ale určitě tím nezíská, když auto vyvíjeli od počátku s tímto řešením kamer. Navíc je práce navíc, nevim proč to FIA vadí, pokud je to tak super výhoda, tak to můžou všichni použít, navíc když to celou loňskou sezónu už Mercedes používal a loni jim to nevadilo, i když to pravděpodobně bylo taky nelegální...
-
-
-
-
Kubyk002
18:10 23.02.2015 85.207.90.XXXZase FIA došla k závěru, že Mercedes bude dominantní a tak zase budou budou omezovat a zakazovat co mají oni viditelně i neviditelně odlišné od jiných týmů, stejně jako loni FRIC, kdy Ferrari nebo Red Bull poplakal u FIA aby to zrušili aby Mercedes nebyl tak dominantní...
Letos to aspoň snaží změnit před sezonou, a ne uprostřed sezony...
Hlavně, že loni Red Bullu zakázali jejich uchycení kamery a pak zavedli taky tyto oslí uši a letos to vadí... mi to osobně nevadí, ono ty oslí uši moc pěkné nejsou no, takže jen dobře, ale prostě měli to říct na konci loňské sezony a ne teď na poslední chvíli....-
-
Mike17
12:34 24.02.2015 93.99.87.XXXNejspíš proto, že nepravdu napsal. A ne jednu.
1. Nezakázal něco Mercedesu, ale i Ferrari a částečně STR.
2. Fric byla věc, kterou používala většina týmů. Na dominanci Mercedesu nezměnila naprosto nic.
3. Kvůli Fricu prostetovalo u FIA Ferrari a RB? Nějaký odkaz?
4. Jak můžou zakázat na konci sezony něco, co se objevilo až teď?
5. Po druhých testech není na poslední chvíli. To by bylo před kvalifikací v Melbourne. Na tak drobnou úpravu nepotřebují půl roku.
Stačí některý z důvodů na mínus???-
Kubyk002
16:59 24.02.2015 37.48.32.XXXJá neříkám, že to zakázali jen Mercedes, ale prostě prostě FIA vidí, že Mercedes má něco jinak a tak to zakáže. Na poslední chvíli, bylo myšleno tak, že to řekli až teď, kdy Mercedes, Ferrari a i STR měli zpracované to držení kamer takto, ale pokud FIA věděla, že je to mimo pravidla, tak to měla oznámit na konci sezóny, že to nesmí být, ne potom co ty týmy na tom pracovaly dlouhé hodiny...
To že stížnost na Frič podalo Ferrari nebo Red Bull nevím, ale Ferrari od roku 2009 brečí neustále, vždyť loni, po první sezóně s více změnami v pravidlech, brečeli po nějaké radikální změně motorů od roku 2016, a Red Bull taky vloni co přestal vyhrávat, tak začal kolem sebe plavat a plakát...
Mi minusko nevadí, ani se nedivím, že je jich tolik, díky nadavkam na milované Ferrari a Vettelova, ale prostě naštve mne, když dostanu 10 minusek za normální komentář, kde nikoho neurážím a nedostanu ani jeden komentář co se komu nelíbí.
A sám musíš uznat, že Web má největší komunitu fan.blbečků, jako má i inteligentní, třeba tebe, ale jako na fóru konkurenční stránky, co napíše Vettel fan tak je blábol a výmysl.-
Mike17
10:12 25.02.2015 93.99.87.XXXPodle mne je to o vnímání "svého" týmu. Nemám pocit, že by si Mercedes nestěžoval, třeba na začátku roku 2013 ohledně gum. Každý tým si stěžuje na to, co mu nesedí a nemyslím si, že Ferrari nebo RB jsou v tom nějakou vyjímkou. ;)
Co se týká kamer, co vypadá stejně nemusí být úplně stejné. Předpokládám, že je mají letos trochu jiné (jinak tvarované). Kamery na to místě být můžou, ale nesmí působit nějakým aerodynamickým efektem (třeba mít tvar jako křídlo). Proto to loni bylo v pořádku a letos ne a proto to zakázali až po tom, co je viděli.
A fan klub Vettela? To je podle mne stejné jako s těmi týmy. Protože s těmito lidmy nesouhlasíš, logicky se ti zdá, že je tam většina blbců. Já bych řekl, že blbosti najdeš u fan klubů všech pilotů a nemyslím si, že by v množství pitomostí byl zásadní rozdíl.
Mínusy bych neřešil. Na ten první příspěvek jsi jich neměl tak moc. A sám taky na drtivou většinu příspěvku dám jen + nebo -. Kdybych měl reagovat na každý komentář, který se mi nelíbí, nedělal bych nic jiného. Jen jsi to tím následným komentářem zbytečně vyhrotil.
-
-
rock
10:25 25.02.2015 37.188.235.XXXLoni měl Mercedes to uchycení zřetelně menší, kamery blíž k trupu.
Letos se Mercedes a hlavně Ferrari mnohem víc odvázali, možná přetáhli nějaké limitní maximum (nevím jak přesně to uchycení předpisy definují), tak jim to Whiting skrouhnul, dokud je čas a dřív, než by to týmy dotáhly do extrému a vytvořily z uchycení kamer další přítlačné křídlo. Nevidím na tom nic špatnýho.
-
-
Kubyk002
21:08 23.02.2015 85.207.90.XXXTohle neřeš, to jsou palečkáři, upocení a mastní "ajťáci" kteří nemají nic jiného na práci, než celý den palečkovat, ale co se jim na tvém názoru nelíbí to ti nenapíšou... pokakaní něco říct i přes monitor...
Nebo fanoušci Vettela, kteří jsou taky takoví uplakánci jako jak Ferrari a když se něco nelíbí tak pláčou u taťky, potažmo u FIA (nechci říkat, že všichni fanoušcí Vettela jsou máklí, ale velká většina ano, hlavně na forech konkurenčních webů, a samozřejmě i ostatní jezdci mají své máklé fanoušky, ale Vettel jich má s přehledem nejvíc)-
Mike17
12:44 24.02.2015 93.99.87.XXXNejsem ajťák, ráno jsem se okoupal a právě proto, že mám i jiné věci na práci, tak jsem ti dal jen mínus a nezdržoval se vyjmenováváním tvých zaujatých nepřesností. Ale když po tom tak toužíš, máš to níž v reakci na Zippa.
A tvou zaujatost jen podtrhuje ten konec. Co má s tím Vettel společného??? Jestli jsi ten článek četl, tak stejnou věc zatrhli i Ferrari. A jestli jsi to nečetl, tak on jezdí za Ferrari!!!!!
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek