DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Ferrari odhaluje, jak si představuje budoucí vůz F1

Ferrari oficiálně zveřejnilo svou představu o budoucích monopostech Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FOTO: Ferrari odhaluje, jak si představuje budoucí vůz F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 22.02.2015 10:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000415 (Hlasovalo 23 lidí) 17.02.2015 10:13
:-) Bomba 01 Mně se to moc líbí. »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 17 lidí) 17.02.2015 11:27
Super ale už je to takový hybrid mezi klasickou… »
» mi88ki (Hlasovalo 14 lidí) 17.02.2015 13:09
Studie Ferrari je nádhera, ale tohle co posíláš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • mi88ki

                      mi88ki

                      165.72.200.XXX
                      jj, kola a volanty mají stejný :D

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • 1

                        178.255.168.XXX
                        nejspíš to pro tebe je překvapení, ale v začátcích F1 bylo běžné, že se jezdilo s jedním typem vozu několik sezon a měnit karoserii bylo to nejednodušší...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                    • rock

                      37.188.142.XXX
                      Já vůbec nehodlám zpochybňovat, že ta kapotáž šla vyměnit lehce a že podvozek byl stejnej. Ale blatníky? Mluvíme o stejným autě???

                      [odkaz na stránku]
                      [odkaz na stránku]

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • 1

                        178.255.168.XXX
                        jj, w196 - ty boky měli jít celý odmontovat - u mě blatník. Já to samozřejmě nikdy neodmontovával, jenom sem četl článek o tomto voze, kde to bylo popsáno jako demontovatelné a dle charakteristiky okruhu se to mělo nasazovat, ale s těmi "blatníky" se hůř ovládalo, ikdyž mělo vyšší maximálku, tak to nakonec přestali nasazovat...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • rock

                          46.33.96.XXX
                          Podle mne nemáš tak úplně pravdu. W196 byla jako kapotovaná stavěná od začátku a s open wheels verzí se vůbec neuvažovalo. Až když se ukázalo, že kapotáž funguje jenom někde, byla narychlo postavená verze s odkrytými koly.
                          Tím chci říct, že pod tou kapotáží se rozhodně neskrývá ta nekapotovaná verze, kterou by šlo získat jen odšroubováním přebytečných blatníků. Ani tam být nemůže, když se s ní nepočítalo. Ta specifikace se měnila v továrně, demontáží a montáží celé karoserie (a nebyly jiné jenom blatníky, ta karoserie se liší na celým autě) a byly i mírné úpravy ve vnitřním uspořádání (kapotovaná verze například využívala prostor mezi předním a zadním kolem pro jakési nádrže, ty se v open wheels verzi musely přestěhovat jinam). Zůstalo samotné šasi s trubkovým rámem.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • 1

                            178.255.168.XXX
                            No hádat se nebudu, hledal sem ten článek a nenašel, zato sem našel jinej a ten by odpovídal spíš tvojí verzi a že první verze byla kapotovaná vím
                            Zkusím to ještě někde pohledat, protože si pamatuju, že na vysokorychlostní okruhy jako monza chtěli používat tu kapotovanou verzi a na členitější tu odkrytou. je možný že to byl jenom plán, protože se v 55 stáhli po tý havárce v le mans a 54 absolvovali celou s plnou kapotou...

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              176.74.136.XXX
              Byla to kapotovana auta, viz Mercedes

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • mi88ki

              mi88ki

              165.72.200.XXX
              Vidíš rozdíl jen v blatníku?

              ***


              Příspěvek byl redakčně upraven.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.132.XXX
      "hybrid mezi klasickou formulí a spiderem"

      Tak s tím problém nemám vůbec. Klasickej koncept open wheels je >100 let starej a dávno překonanej. Konstruktéři řeší milimetrový klapky někde na křídlech a přitom musí mít odkrytý kola, který co do odporu vzduchu fungují jak otevřenej padák. Dyť je to absurdní.

      + 15 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000635

        uzivatel000635

        88.101.0.XXX
        Já s tím taky žádný problém nemám, jen konstatuji. Podle mne je to cesta, jak udělat F1 zpátky výjimečnou, udělat jí tak na 1/2 cesty mezi klasickou formulí a klasickou plackou. Když jsem uviděl toto, tak se mi vybavil i návrh od AN, který se zde myslím vloni objevil. Odkrytá kola vznikla z nutnosti úspory hmotnosti někdy v plenkách motorismu vůbec a tak nějak se to drží dodnes, ale např americké formule už mají kola také zčásti zakrytá. Fyzika je prostě pořád jenom jedna 03

        + 12 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Souhlas. Navíc by se na takových autech dalo jezdit i za velkého deště, protože by se do vzduchu nedostalo tolik vody a bylo by vidět před sebe. Nemuselo by se trapně čekat, až bude trať skoro suchá a pro fanoušky bude jistě příjemné vidět, jak si jezdci poradí s mokrou tratí. 03

        + 9 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • ttt

        212.5.221.XXX
        Ja prave ten stary koncept mozem, podla to robi formulu formulou. Pozriem si napr aj Formulu E, ale tie kryty kolies mi tam proste vadia 04

        K tej mokrej trati - to je predsa na riaditelstve pretekov, mozu zavodit aj skor.. slo to pred 30 rokmi, moze to ist aj dnes. A to ani nehovorim, ze bezpecnost dnesnych monopostov je nikde uplne inde (samozrejme, vzdy sa nieco moze stat, vid Bianchi).

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Jak píše kolega přede mnou za těch 30 let se změnila aerodynamika. A dodal bych, že také gumy dokáží odvádět mnohem větší množství vody. Kam? Do vzduchu.
          Jo, ať musí dokázat udržet auto na vodě, ale měli by aspoň něco vidět. 03

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ttt

            212.5.221.XXX
            To sa nehadam, ale v tom pripade takymto tempom zrusia za chvilu mokre preteky komplet 03
            Asi som stara skola, ale stale si myslim, ze monopost Formule 1 by mal byt pre jazdca vyzvou - so vsetkym co k tomu patri (aj nepriaznive pocasie).

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              217.170.103.XXX
              Pokud jde o schopnost zvládat vůz v náročných podmínkách, pak naprosto souhlasím. Pokud jde o jízdu naslepo, pak to není o schopnostech, ale o náhodě a zbytečný hazard. O náhodu nestojím, to bych mohl sedět u automatu a tupě zírat, jestli mi nepadnou 3 citrony, nebo co tam mají. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • ttt

                212.5.221.XXX
                Ak je jazda naslepo sposobena pocasim ze nevidim z garaze ani na boxovou zidku tak suhlasim, ze vyjizdat je zbytocny hazard. Ale ak je pocasie prijatelne a mokra je len trat (samorejme aj tu musia platit iste limity) tak by som rad videl pilotov nech predvedu co v nich je 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Tady nejde o vodu co pádá shora. Ale o vodní tříšť, kterou vytváří vozy vepředu. A kdyby byly auta s blatníky, té vody ve vzduchu by bylo mnohem míň. Pak by piloti viděli před sebe a mohli by ukázat své umění na hodně mokré dráze. Odpadly by hodiny čekání na to, až bude skoro sucho. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • ttt

                    212.5.221.XXX
                    No vidis, a zase sme u riaditelstva zavodu, ved netreba cakat az bude skoro sucho 04 Podmienky su dane tak nech piloti prisposobia jazdu svojim schopnostiam, monopostu a stave vozovky. Ved svoje umenie mozu predvadzat aj bez blatnikov 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      A jsme zase u toho, že pokud je pustí v současné době v podmínkách, kdy je vody na trati moc, pak piloti vzadu vidí na 10m před sebe. To při rychlostech přes 200km/h ujedou za 0,1-0,2s. Vyhnout se čemukoliv je mimo lidské schopnosti a není to o umění pilota, ale o náhodě. Jestli před ním něco bude, nebo nebude stát. Naprosto zbytečný hazard a o žádných schopnostech to nebude vypovídat. Proto teď čekají na to, až trať trochu oschne.
                      Když budou blatníky, bude viditelnost mnohonásobně vyšší a pak budou moct piloti teprve předvést, jestli na vodě jezdit umí, nebo ne. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • ttt

                        213.215.108.XXX
                        Oki no, zhodneme sa na tom, ze sa asi moc nezhodneme :-) Ja mam k formuli zafixovany koncept "open wheels", so vsetkymi plusmi aj minusmi co to prinasa. Stale si myslim, ze jazdci sa maju vediet prisposobit podmienkam, ked nevidim 10m pred seba tak nejdem 200. Je to rovnake ako v beznej premavke, proste husto prsi alebo snezi - dam nohu z plynu a idem tak ako mi to okolnosti dovoluju. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama