DISKUZE K ČLÁNKU Button věří, že se McLaren s Hondou dostane na špici: "Vědí, co ostatní z motorů dostávají"

Jenson Button věří, že se McLaren po opětovném spojení s Hondou dostane mezi špičku Formule 1. Vědí, co ostatní dostávají ze svých pohonných jednotek a co musí udělat, aby byli konkurenceschopní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button věří, že se McLaren s Hondou dostane na špici: "Vědí, co ostatní z motorů dostávají"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 11.02.2015 11:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000224 (Hlasovalo 7 lidí) 10.02.2015 10:54
Já bych vyjádření Garyho nebral vůbec Vážně.… »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 10.02.2015 10:40
Určitě jsou překvapení, protože přehřívání pod… »
» uzivatel000968 (Hlasovali 2 lidé) 10.02.2015 16:44
... čo má podľa Tvojich informácií Honda lepšie… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    90.176.130.XXX
    Dnes, 08:22 Eracer - neregistrovaný - Jensone Myslíš toho Andersona, co posledních 5 let tipoval vyloženě rozložení sil a nikdy se netrefil? až během sezony, kdy to všem bylo jasný a strašně si protiřečil14

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      No vidíš, a najdou se i takoví jako Eracer, kteří jeho bláboly mají za posvátné 04

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    176.74.128.XXX
    Ja hlavne nechápem prečo stále niekto rieši niaky hrubý výkon motoru. Pokiaľ si niekto myslí,že najväčšia výhoda Mercedesu je v hrubom výkone motoru tak sa mýli. Tá je v systéme Brake-by-wire a je to vidieť. Areodynamický prítlak je obmedzený, auto už k ceste tak dobre "nelepí" ani cez pneu. Takže je hrozne dôležité ako optimálne je schopné auto brzdiť tak aby sa nestávalo nestabilné a ako vie nabehnúť výkon po pridaní za zákrutou zase aby sa auto nestalo nestabilné lebo areo a pneu niesu na silu motora dostatočné. Je vidieť,že práve v tomto má Mclaren najväčšie medzery podobne ako Ferrari minulí rok. Celkoví výkon motora asi bude dobrý,ale zbytok nefunguje tak ako má. Mclaren jazdil na pol plynu a pritom Alonsovi ustreloval zadok pri nájazde i pri výjazde zo zákrut ako keby išiel na limite...

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepa

      78.45.168.XXX
      Tak brzdy to taky nevyhrajou :). Auto musí makat dobře celý.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.151.83.XXX
      Souhlasím. Jenom nevím, jestli to ustřelování bylo autem, nabo pilotem.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Jenson má plnú pravdu,... ...nová pohonná jednotka od Hondy pôsobí veľmi homogénne a je výborne riešená nielen usporiadaním, ale aj po stránke dizajnu, dokonca by som povedal, že ešte lepšie, ako tá od Mercedesu, nakoľko Honda mala dobrú predlohu a nezačínala s čistým listom papiera a ja keď som ju zbadal ihneď som sa potešil, že tým McLaren získal to, čo potrebuje, aby okolo nej postavil víťazné auto. 01 Predtým však treba vychytať rôzne muchy, ktoré táto nová pohonná jednotka má a ja len dúfam, že sa im to podarí a v Barcelóne najazdia toľko kilometrov ako ostatní. 01

    + 20 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000968

      uzivatel000968

      95.103.217.XXX
      ... čo má podľa Tvojich informácií Honda lepšie ako Mercedes..?

      + 2 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Aerodynamiku pohonnej jednotky,... ...a jasne najlepšie tvarované potrubie a ich dĺžku. Potom lepšie obtekanie pohonnej jednotky vzduchom a možnosť lepšie a rýchlejšie ju odvetrávať spod zadnej kapoty a využiť vzduch za pomoci výfuku, vťahovať pod zadné krídlo a zvyšovať prítlak na zadné kolesá. 11

        + 15 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepa

    78.45.168.XXX
    No, ve srovnání s loňským rokem, ujeli více kilometrů než týmy s motory Renault, tam byl myslím nejlepší Caterham. Nemají se co vykecávat, Mergl a Ferrari oproti nim najeli v loni hromadu. Ať máknou a držej...ty kecy okolo jim snad nikdo nežere. Ať jim to šlape a daj nám pořádnou zábavu, přeju jim to.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Jensone já tě mám fakt rád, ale tohle oblbování na úrovni mi už přijde více než trapné. Před chvíli jsem si četl názor a pohled Garyho Andersona na celou věc "McLaren" a označil to za snůšku keců. McLaren je prý zklamaný a neví jaká je jejich úroveň výkonu. A já bych mu celkem věřil vždyť neodjeli jedno jediné kolo pod slušným výkonem. Myslím si že McLaren je na tom hůře než si každý myslí.

    + 13 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar

      77.240.188.XXX
      Souhlasím, tyhle PR kecy a lhaní jsou k ničemu.02

      + 6 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mrs

      109.81.245.XXX
      Nesmysl, McLaren je z Hondy nadšený, minulý rok na brzdě dosahovala skvělého výkonu. Kdo tomu nerozumí, tak se podívá na počet ujetých kol a už panikaří a pomlouvá.

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El Senor

        89.111.73.XXX
        Neco blizsiho nemas? jaky byl ten vykon, ...
        Osobne take verim, ze vykon amj, ale jak je dobre auto tezkop rici a hlavne aby se to povedlo odladit a jezdilo to spolehlive.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mrs

          109.81.245.XXX
          Byl zhruba na úrovni Mercedesu. Spolehlivost je otázkou, zpočátku se přirozeně budou trápit. Ale tvrdit, že McLaren je zklamaný a že je na tom hůře, než se zdá nebo že neví, jak je na tom Honda s výkonem - to je nesmysl.

          + 8 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Eracer

            62.168.11.XXX
            Neví jak na tom jsou. Neodjeli jediné kolo pod plným nebo větším výkonem. A zástupci z Hondy sami přiznali že jsou překvapeni tím jak se motor chová když je ve voze než jak fungoval na dynamometru. Což je ale amatérské zjištění. Jestli si páni klucí mysleli že to otestují na lavici a pak se z nich každý zblázní tak jsou na omylu. Honda neví jak jim motor bude fungovat za plných otáček a McLaren neví jak jim funguje auto na plný výkon jestli má požadovaný přítlak či ne. Těch pár Out Lapů co odjeli je naprostá mizérie a můžou vydávat kvanta nekončících sebeobohacujících řečí jak na to jsou skvěle ale realitu stejně každý vidí.

            + 12 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              109.81.245.XXX
              Zástupci Hondy nic takového neřekli, že jsou překvapení tím, jak se motor chová. 02

              + 8 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Eracer

                62.168.11.XXX
                Na konkurenčním webu byl článek, že Honda je překvapena chováním motoru ve voze.

                + 4 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  109.81.245.XXX
                  bulváru nevěřím, tam už bylo tolik nesmyslů..

                  + 7 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Pepan

                  Pepan

                  89.24.157.XXX
                  Určitě jsou překvapení, protože přehřívání pod kapotou, případně vliv odstředivých sil se nasimulovat nedá. dodneška si pamatuji, jak tady někteří před počátkem loňských prvních testů psali, jaká to bude brnkačka a pak přišly první testy a bylo to Waterloo. Prostě si Honda musí projít stejnými porodními bolestmi jako ostatní týmy loni.

                  + 6 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • El Senor

                    89.111.73.XXX
                    Tak o tech bolestech asi nikdo nepochyboval, je ale spise otazka, kde budou az bude po bolestech. Bavit se o tom ze auto nejede je o nicem, kdyz vlastne nejede jen diky nespolehlivosti.

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama