DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes potvrzuje využití vývojových žetonů: Co nejlepší motor co nejdříve
Mercedes včera opět vyloučil myšlenku, že by v Austrálii nastoupil s loňským motorem, aby získal více času na vývoj toho pro letošní sezónu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes potvrzuje využití vývojových žetonů: Co nejlepší motor co nejdříve
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovalo 8 lidí)
02.02.2015 10:35
Honda Podle mě honda má stále velkou šanci, že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000190
10:35 02.02.2015 213.210.156.XXXHonda Podle mě honda má stále velkou šanci, že dostane za stávajících pravidel plný počet žetonů jako ostatní, protože nový výklad pravidel úplně mění situaci a není moc důvod proč jí nějak omezovat oproti ostatním.-
Adi
10:56 02.02.2015 176.74.130.XXXHonda už oproti jiným výrobcům dostala výhod více než dost. Nikdo ji nenutil nasadit motor až po roce od zavedení nové koncepce. Ostatní výrobci museli na konci února zmrazit a s tím se mátořit celou sezónu, to že Honda bude moct dále vyvíjet je pro ně víc než dost. Nevidím jediný důvod, proč by měli oprori konkurenci dostávat další výhody. Spíš by měli začít makat!-
uzivatel000190
14:37 02.02.2015 213.210.156.XXXNo dobře, ale oni začali i o dost později s vývojem tak je jasné, že nemohli nasadit motor tak brzo, podle mě by měli dostat stejnou možnost jako ostatní a k tomu vedou dvě cesty:
- nechat je homologovat teď a první rok zakázat vývoj, ale na příští rok dostanou stejný počet žetonů jako ostatní letos.
- nechat je homologovat a dát jim stejný počet žetonů jako ostatním a tím se to krásně srovná
Pokud by teď někdo přišel a chtěl také udělat motor f1 tak podle současné logiky by musel udělat motor na první dobrou a smůla, protože ostatní v tu dobu už také nebudou mít žádné žetony a to je nesmysl.
Můj tip je že se honda dohodne s fia na nějaké "polovině", pokud k tomu nedojdou tím vzorcem (což teď vypadá, že neklapne).-
Adi
15:00 02.02.2015 176.74.130.XXXNejvíc fér by bylo, kdyby každý nový výrobce, který přijde do F1 měl úplně stejné začátky jako ti, kteří tuto éru započali (Ferrari, Renault, Mercedes). Tzn. - před první sezónou homologovat do 28.2., pak zmrazit a celý rok jet s tímto. Další specifikaci mohou homologovat postupně během sezóny a použít max 32 žetonů (změnit max cca 40% motoru). Cokoliv navíc je ústupek pro Hondu. Ta na rozdíl od ostatních může vyvíjet i ve své první sezóně, i kdyby to bylo jen 7 tokenu, je to pořád o 7 tokenů víc, než měli její konkurenti loni... promiň, ale já nevidím sebemenší důvod, proč dávat Hondě nějaké privilegia. To, že začali později vyvíjet mě je úplně volný, proč by kvůli tomu měli statní výrobci být bití? Víš jak moc by se Ferrari a Renaultu hodil ten tvůj návrh, že by ve své 1. sezóně mohli po homologaci použit 32 tokenu? A jak by k tomu došel Mercedes? A co další výrobci? Co když za 2 - 3 roky dojde VW? Dáme mu 3 homologace na rok? 2589 tokenu? Jen proto, že začal vyvýjet o roky později než Ren, Mer a Fer?!-
uzivatel000190
15:19 02.02.2015 213.210.156.XXXAno v tom vidím nepřipravenost pravidel na nové výrobce a tuto chybu by měli napravit co nejdříve. A ano pokud by někdo přicházel například za už zmraženého stavu tak samozřejmě musí dostat také nějaké žetony na vyladění.
Představa, že někdo přijde později a tudíž má mít menší počet žetonů na změnu mě přijde trošku nesportovní a nazývat to ještě navíc privilegii je úsměvné. J
-
-
uzivatel000190
15:38 02.02.2015 213.210.156.XXXNo pokud letos dostanou např pouze 8 tak jich budou mít celkově o 24 méně než ostatní.-
Adi
15:45 02.02.2015 176.74.130.XXXKolik má Honda homologovaných motoru? Pokud vím, tak 0. 32 tokenů může výrobce motorů použít na druhou homologaci ve své druhé sezóně. Takže jestli Honda homologuje do začátku sezóny svoji první specifikaci (což musí), tak by bylo fér, aby ve své první sezóně musela zmrazit motor a tedy nepoužit ani jeden token (stejně jako ostatní ve své první sezóně). Jestli jich bude mít k dispozici ve své první sezóně 8, je to oproti jiným výrobcům o 8 víc, než měli oni v první sezóně. Nevím, asi mě nechceš pochopit :/-
uzivatel000190
09:48 03.02.2015 109.81.210.XXXTo co popisuješ dává smysl, ale pouze pokud by honda měla stejné podmínky jako všichni ostatní jen posunuté o rok, ale oni to tak nemají, protože oni na svojí druhou homologaci dostanou stejný počet žetonů jako ostatní na třetí atd. - prostě od dalšího roku jedou podle pravidel jako ti tři co jsou tam o rok déle a zmrazovat motor bude honda také ve stejnou dobu.-
uzivatel000190
09:52 03.02.2015 109.81.210.XXXA ještě mají jednu obrovskou nevýhodu v jejich první sezóně budou mít bez penalizací k dispozici pouze 4 pohonné jednotky, takže dle rovnosti šancí...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
12:22 02.02.2015 194.228.208.XXXNemá... Opravdu by to nebylo fér... Vem si, že ostatní museli ukázat motor už loni a letos mohli změnit jen cca 40%... Honda nic nehomologovala, takže do konce února může měnit 100% a pak v závislosti jak měnili ostatní (Průměrný počet žetonů, který si nechali do sezóny)... -
-
-
-
-
JaroB
09:22 02.02.2015 88.212.40.XXXMercedes NO Mercedes je asi jediný ktorý ide ako hodinky a podľa dlhoročného plánu na ktorom sa pred rokmi dohodli...Je vidieť , že nič nenechávajú na náhodu alebo nejaké diery v pravidlách aby im pomohli.
Ak za túto perfektnú prácu a bezchybné plánovanie majú byť nenávidený tak fakt nechápem mentalitu fanúšikov...na čele so škriatkom hobitom Berniem -
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek