DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes potvrzuje využití vývojových žetonů: Co nejlepší motor co nejdříve

Mercedes včera opět vyloučil myšlenku, že by v Austrálii nastoupil s loňským motorem, aby získal více času na vývoj toho pro letošní sezónu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes potvrzuje využití vývojových žetonů: Co nejlepší motor co nejdříve

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 03.02.2015 09:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 12 lidí) 02.02.2015 10:56
Honda už oproti jiným výrobcům dostala výhod… »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 8 lidí) 02.02.2015 10:35
Honda Podle mě honda má stále velkou šanci, že… »
» Adi (Hlasovalo 8 lidí) 02.02.2015 15:00
Nejvíc fér by bylo, kdyby každý nový výrobce,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    213.210.156.XXX
    Honda Podle mě honda má stále velkou šanci, že dostane za stávajících pravidel plný počet žetonů jako ostatní, protože nový výklad pravidel úplně mění situaci a není moc důvod proč jí nějak omezovat oproti ostatním.

    + 8 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.130.XXX
      Honda už oproti jiným výrobcům dostala výhod více než dost. Nikdo ji nenutil nasadit motor až po roce od zavedení nové koncepce. Ostatní výrobci museli na konci února zmrazit a s tím se mátořit celou sezónu, to že Honda bude moct dále vyvíjet je pro ně víc než dost. Nevidím jediný důvod, proč by měli oprori konkurenci dostávat další výhody. Spíš by měli začít makat!

      + 12 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000190

        uzivatel000190

        213.210.156.XXX
        No dobře, ale oni začali i o dost později s vývojem tak je jasné, že nemohli nasadit motor tak brzo, podle mě by měli dostat stejnou možnost jako ostatní a k tomu vedou dvě cesty:
        - nechat je homologovat teď a první rok zakázat vývoj, ale na příští rok dostanou stejný počet žetonů jako ostatní letos.
        - nechat je homologovat a dát jim stejný počet žetonů jako ostatním a tím se to krásně srovná
        Pokud by teď někdo přišel a chtěl také udělat motor f1 tak podle současné logiky by musel udělat motor na první dobrou a smůla, protože ostatní v tu dobu už také nebudou mít žádné žetony a to je nesmysl.
        Můj tip je že se honda dohodne s fia na nějaké "polovině", pokud k tomu nedojdou tím vzorcem (což teď vypadá, že neklapne).

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.130.XXX
          Nejvíc fér by bylo, kdyby každý nový výrobce, který přijde do F1 měl úplně stejné začátky jako ti, kteří tuto éru započali (Ferrari, Renault, Mercedes). Tzn. - před první sezónou homologovat do 28.2., pak zmrazit a celý rok jet s tímto. Další specifikaci mohou homologovat postupně během sezóny a použít max 32 žetonů (změnit max cca 40% motoru). Cokoliv navíc je ústupek pro Hondu. Ta na rozdíl od ostatních může vyvíjet i ve své první sezóně, i kdyby to bylo jen 7 tokenu, je to pořád o 7 tokenů víc, než měli její konkurenti loni... promiň, ale já nevidím sebemenší důvod, proč dávat Hondě nějaké privilegia. To, že začali později vyvíjet mě je úplně volný, proč by kvůli tomu měli statní výrobci být bití? Víš jak moc by se Ferrari a Renaultu hodil ten tvůj návrh, že by ve své 1. sezóně mohli po homologaci použit 32 tokenu? A jak by k tomu došel Mercedes? A co další výrobci? Co když za 2 - 3 roky dojde VW? Dáme mu 3 homologace na rok? 2589 tokenu? Jen proto, že začal vyvýjet o roky později než Ren, Mer a Fer?!

          + 8 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000190

            uzivatel000190

            213.210.156.XXX
            Ano v tom vidím nepřipravenost pravidel na nové výrobce a tuto chybu by měli napravit co nejdříve. A ano pokud by někdo přicházel například za už zmraženého stavu tak samozřejmě musí dostat také nějaké žetony na vyladění.
            Představa, že někdo přijde později a tudíž má mít menší počet žetonů na změnu mě přijde trošku nesportovní a nazývat to ještě navíc privilegii je úsměvné. J

            + 5 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              176.74.130.XXX
              Nikdo jim však žetony nebere, naopak, Honda je dostala o rok dřív než ostatní...

              + 5 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000190

                uzivatel000190

                213.210.156.XXX
                No pokud letos dostanou např pouze 8 tak jich budou mít celkově o 24 méně než ostatní.

                + 5 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  176.74.130.XXX
                  Kolik má Honda homologovaných motoru? Pokud vím, tak 0. 32 tokenů může výrobce motorů použít na druhou homologaci ve své druhé sezóně. Takže jestli Honda homologuje do začátku sezóny svoji první specifikaci (což musí), tak by bylo fér, aby ve své první sezóně musela zmrazit motor a tedy nepoužit ani jeden token (stejně jako ostatní ve své první sezóně). Jestli jich bude mít k dispozici ve své první sezóně 8, je to oproti jiným výrobcům o 8 víc, než měli oni v první sezóně. Nevím, asi mě nechceš pochopit :/

                  + 6 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel000190

                    uzivatel000190

                    109.81.210.XXX
                    To co popisuješ dává smysl, ale pouze pokud by honda měla stejné podmínky jako všichni ostatní jen posunuté o rok, ale oni to tak nemají, protože oni na svojí druhou homologaci dostanou stejný počet žetonů jako ostatní na třetí atd. - prostě od dalšího roku jedou podle pravidel jako ti tři co jsou tam o rok déle a zmrazovat motor bude honda také ve stejnou dobu.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel000190

                      uzivatel000190

                      109.81.210.XXX
                      A ještě mají jednu obrovskou nevýhodu v jejich první sezóně budou mít bez penalizací k dispozici pouze 4 pohonné jednotky, takže dle rovnosti šancí...

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      Nemá... Opravdu by to nebylo fér... Vem si, že ostatní museli ukázat motor už loni a letos mohli změnit jen cca 40%... Honda nic nehomologovala, takže do konce února může měnit 100% a pak v závislosti jak měnili ostatní (Průměrný počet žetonů, který si nechali do sezóny)...

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar

        77.240.188.XXX
        Přesně tak, už to že jim vůbec dovolili se po roce takto připojit a ještě budou mít nějaké žetony na další vývoj je velká výhoda.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • 1

          178.255.168.XXX
          Honda mohla nastoupit loni, ale chtěla projekt "dotáhnout" a navíc mi nikdo nevymluví, že nemá info o mercedesu, takže je mi hondy fakt strašně líto...02

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Motorári Mercedesu sú špica,... ...a ja pochybujem, že ich niekto dobehne a už nie tohoto roku. 01 Len ak vtedy, že by im bežali yz tohoto tímu oproti, alebo by kúpili niekoho z úspešného tímu, ktorý drží háky. 18 11

    + 16 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.45.103.XXX
      kurde ta slovenština je super ,někdy mi to hlava nebere....... Len ak vtedy, že by im bežali yz tohoto tímu oproti11

      + 1 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Máš hu asi zaplnenú.... ...hovnami. 18 11 Natri si ju od vonká medom. 11 Hovno tlačí a med ťahá ! 18

        + 12 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • JaroB

    88.212.40.XXX
    Mercedes NO Mercedes je asi jediný ktorý ide ako hodinky a podľa dlhoročného plánu na ktorom sa pred rokmi dohodli...Je vidieť , že nič nenechávajú na náhodu alebo nejaké diery v pravidlách aby im pomohli.
    Ak za túto perfektnú prácu a bezchybné plánovanie majú byť nenávidený tak fakt nechápem mentalitu fanúšikov...na čele so škriatkom hobitom Berniem

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    188.92.14.XXX
    Špatná zpráva. Špatná zpráva pro Hondu která, jak to tak vypadá, bude každý žetonek potřebovat jako sůl.

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      94.112.98.XXX
      A jak to podle tebe vypadá?20

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.130.XXX
        Za 3 dny testování najeli kolik? 10 kol? Z toho 0 kol v alespoň trochu závodním tempu... podle mě má Honda celkem velký problém... a ano, žeton budou potřebovat jako sůl.

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama