DISKUZE K ČLÁNKU Bývalý konstruktér viní z problémů Ferrari Alonsa: "Není dobrým testovacím pilotem"
Fernando alonso nese podle bývalého konstruktéra vozů F1, Maura Forghieriho, svůj podíl na nekonkurenceschopnosti monopostů Ferrari v posledních sezónách.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bývalý konstruktér viní z problémů Ferrari Alonsa: "Není dobrým testovacím pilotem"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 13 lidí)
30.01.2015 11:10
Jedna z mála věcí, kterou Ferrari poslední dobou… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
jako
10:17 30.01.2015 46.135.14.XXXAlo Aha..a ja myslel ze Alonso byl zavodni pilot ne testovaci....tak na co pak maji Fisiho Geneho Gutiereze Vergneho a ostatní tymy to same...Ja ac fanda Alonsa tak si myslim ze i na tom neco treba bude..jenze u Alonsa je problem ze se prizpusobi vsemu dobre a kdyz v testech vyjede tak se mu nic nezda spatny ,protoze se hned z orientuje a hlavne nema srovnani ze souperi...problem nastava v prvnich zavodech ,kdy uz sam vidi kde jsou souperi lepsi v rychlostech,pritlaku a atd..Ale myslim ze tak to maji piloti i ostatnich staji... -
-
Kapor
09:37 30.01.2015 80.87.214.XXXNie je to ale chyba Fernanda,... ....lebo on nikdy v F1 ani netestoval, ale Felipe, ktorého si tím odpratal, lebo o Fernandovi sa vie, že nemá vyhranený jazdecký štýl, tak isto ako Lewis. Sú to dvaja najschopenjší jazdci a je jedno, či obrazne povedané sadnú na trojkolku, alebo štvorkolku, vždy vedia svoj jazdecký štýl prispôsobiť, čo najlepšie potrebám auta na ktorom jazdia, čo nevie urobiť napr. Kimi a ani Sebastian, ale vedia povedať na rovinu, čo od auta chcú a na tom trvajú dovtedy, kým sa im v plnej miere nevyhovie. Ale o tom vo Ferrari jasne vedeli a ak by s Felipem počkali ešte rok, namuseli sa tak prepadnúť a mal by pre nich kto testovať. Lebo ani Kimi nie je na testovanie a zohľadňuje len to, čo má rád a to všetci vieme. Vo Williamse si naopak Felipeho vysoko začali ceniť pre jeho dobré testovacie vlastnosti, lebo práve s jeho pomocou išla výkonnosť minuloročného auta veľmi progresívne nahor.
-
mi88ki
09:31 30.01.2015 165.72.200.XXXTestování Problém bude nejspíš v tom, že Ferrari v době Schumiho těžilo z testovacího zázemí, které měli doslova pod nosem a mohli ho nepřetržitě využívat. Když se objevil problém, tak se hledala nová řešení a ty se prověřovali od rána do večera přímo na trati. Dnes je soukromé testování zakázáno, takže na zpětné vazbě od jezdců záleží daleko méně než na intuici inženýrů a koleraci dat mezi skutečností a aero-tunely. A jak známo tam Ferrari zaspalo dobu.
-
-Tony-
09:21 30.01.2015 85.135.73.XXXÚsměvné ... Mauro Forghieri toho dokázal v F1 hodně a jeho 312 T se mi dodnes líbí. A těch několik titulů pod jeho vedením mezi piloty a konstruktéry zasluhuje respekt. Ovšem tento čerstvě osmdesatiletý pán už zřejmě zapomněl, jaké to bylo u Ferrari za Schumachera a jaké to bylo v éře Alonsa. Pokud pominu konstruktérský tým, který byl úplně jinde, tak hlavní úspěch Ferrari byl v neomezeném testování na vlastním okruhu a nadstandartní spolupráce s Bridgestonem, kdy mělo Ferrari pneumatiky šité na míru!
Chápu, že je potřeba najít obět´ a Mauro jako Ital sotva potopí své neschopné krajany, ale tohle je opravdu hloupý názor. A co potom takový Massa nebo loni naprosto tragický Raikkonen? Ti jsou z obliga? Ryba vždy smrdí od hlavy! O tom, že Ferrari se svými prostředky nedokáže léta postavit konkurenceschopný vůz se ví už dávno. Není to ani první a ani poslední jejich kolaps. Možná by si měl Forghieri uvědomit, že hlavně díky Alonsovi se posledních pět let drželo Ferrari "v kurzu" a nezapadlo do průměru startovního pole ...
-
-
TomTom
09:38 30.01.2015 104.207.136.XXXPřesně tak, Massu a Kimiho bych do toho vůbec nemotal. Když mi jednoznačně určená dvojka řekne "Dejte to vejš" a jednoznačně určená jednička řekne "Dejte to níž", tak koho asi poslechnu? Ale i tak si myslim, že větší vinu na podobě a výkonnosti auta maj inženýři než pilot. -
kik
15:24 30.01.2015 165.72.200.XXXNeni to tak davano co vyvoj auta probihal na draze a ne v aerodynamickem tunelu jako je tomu dnes. A v pripade omezeneho testovani se ne vzdy podari auto odladit protoze na to proste neni cas.
Nemuzu uplne porovnat kvalitu informaci poskytovanych kdysi Schumacherem a dneska Alonsem protoze podminky nejsou srovnatelne. A otazkou je zda inzenyri Ferrari opravdu svym pilotum naslouchali. Pripada mi, ze nanejvys tak v treninku ale ne uz tolik pri vyvoji auta.
Tony, vubec cela rada 312 byla nadherna. Uz jenom to cislo - 3 jako objem motoru a 12 jako pocet valcu. Napr. na B3 jeden z mych nejoblibenejsich pilotu Clay Regazzoni prohral v roce 1974 boj o titul v poslednim zavode.
-
-
-
-
-
Mobil1
10:53 30.01.2015 46.135.2.XXXProfesionál, ale může znamenat i to, že člověk má profesionální vystupování vůči lidem okolo, spolupracovníkům a celému týmu. Nejenom to, že rozumí technickým věcem.
Pokud to řekl jak je to v článku tak to podle mě opravdu profesionál nedělá, protože to může být pochopeno jako hledání výmluvy.
Měj se.-
-
-
Jens
11:29 30.01.2015 109.81.245.XXXPíšu někde, že jsi ty nebo David řekl, že je vůl? Pokud jsi to nepochopil: Ne, není na tom nic neprofesionálního, když nepochleboval jako ovečka, nešel s davem a řekl svůj názor - velmi slušně a profesionálně! Ale chápu, že pravda může fanoušky Fernanda bolet.
-
-
-
-
-
-
anonym
09:07 30.01.2015 90.180.29.XXXkonkurenceschopnost Tohle si mohl odpustit, svoji neschopnost házet na někoho jiného je slabost. Alonso tam nebyl sám, to jako Massa ani Kimi také neumějí zpětnou vazbu? Massa řekl že u Ferrari byl problém ten, že on i Alonso něco řekli, Ferrari něco připravilo, a to nefungovalo. Massa ve Will také podává špatnou zpětnou vazbu? Alonso v Rencku také? A Vettel podával a minulou sezónu ne? Jezdec jezdí, konstruktér staví, pokud auto stojí za prd svádět to na jezdce je hloupé. Může mít podíl na špatné atmosféře, ale od toho je tam šéf ať to dá do pořádku.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek