DISKUZE K ČLÁNKU Bývalý konstruktér viní z problémů Ferrari Alonsa: "Není dobrým testovacím pilotem"

Fernando alonso nese podle bývalého konstruktéra vozů F1, Maura Forghieriho, svůj podíl na nekonkurenceschopnosti monopostů Ferrari v posledních sezónách.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bývalý konstruktér viní z problémů Ferrari Alonsa: "Není dobrým testovacím pilotem"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 58, poslední 01.02.2015 08:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» -Tony- (Hlasovalo 33 lidí) 30.01.2015 09:21
Úsměvné ... Mauro Forghieri toho dokázal v F1… »
» mi88ki (Hlasovalo 17 lidí) 30.01.2015 09:31
Testování Problém bude nejspíš v tom, že Ferrari… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 13 lidí) 30.01.2015 11:10
Jedna z mála věcí, kterou Ferrari poslední dobou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • anonym

          142.91.81.XXX
          alfonzo s tym zavesenim nemal nic, to bola praca Pata Frya, ten nad tym uz uvazoval pocas posobenia v mclarene a podla jeho vlastnych slov je to aerodynamicky lepsie riesenie

          o takychto veciach jazdec urcite nerozhoduje

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • jako

    46.135.14.XXX
    Alo Aha..a ja myslel ze Alonso byl zavodni pilot ne testovaci....tak na co pak maji Fisiho Geneho Gutiereze Vergneho a ostatní tymy to same...Ja ac fanda Alonsa tak si myslim ze i na tom neco treba bude..jenze u Alonsa je problem ze se prizpusobi vsemu dobre a kdyz v testech vyjede tak se mu nic nezda spatny ,protoze se hned z orientuje a hlavne nema srovnani ze souperi...problem nastava v prvnich zavodech ,kdy uz sam vidi kde jsou souperi lepsi v rychlostech,pritlaku a atd..Ale myslim ze tak to maji piloti i ostatnich staji...

    + 10 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    213.192.26.XXX
    Ano, sveďte neschopnost inženýrů na Alonsa. Věřím, že monopost z roku 2013 byl ze začátku perfektní. Ale pokud aerodynamici neumí vyvíjet během sezony díly, chyba pilota to opravdu nebude..

    + 16 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.192.26.XXX
      Tím myslím především neschopnost vyladit korelaci dat z tunelu. S tím se potýkají doteď. Sám Massa se po přestupu k Williamsu divil, že většina nových dílů se chytne, oproti Ferrari. 03

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Nie je to ale chyba Fernanda,... ....lebo on nikdy v F1 ani netestoval, ale Felipe, ktorého si tím odpratal, lebo o Fernandovi sa vie, že nemá vyhranený jazdecký štýl, tak isto ako Lewis. Sú to dvaja najschopenjší jazdci a je jedno, či obrazne povedané sadnú na trojkolku, alebo štvorkolku, vždy vedia svoj jazdecký štýl prispôsobiť, čo najlepšie potrebám auta na ktorom jazdia, čo nevie urobiť napr. Kimi a ani Sebastian, ale vedia povedať na rovinu, čo od auta chcú a na tom trvajú dovtedy, kým sa im v plnej miere nevyhovie. Ale o tom vo Ferrari jasne vedeli a ak by s Felipem počkali ešte rok, namuseli sa tak prepadnúť a mal by pre nich kto testovať. 11 Lebo ani Kimi nie je na testovanie a zohľadňuje len to, čo má rád a to všetci vieme. Vo Williamse si naopak Felipeho vysoko začali ceniť pre jeho dobré testovacie vlastnosti, lebo práve s jeho pomocou išla výkonnosť minuloročného auta veľmi progresívne nahor. 01

    + 21 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Testování Problém bude nejspíš v tom, že Ferrari v době Schumiho těžilo z testovacího zázemí, které měli doslova pod nosem a mohli ho nepřetržitě využívat. Když se objevil problém, tak se hledala nová řešení a ty se prověřovali od rána do večera přímo na trati. Dnes je soukromé testování zakázáno, takže na zpětné vazbě od jezdců záleží daleko méně než na intuici inženýrů a koleraci dat mezi skutečností a aero-tunely. A jak známo tam Ferrari zaspalo dobu.

    + 17 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    85.135.73.XXX
    Úsměvné ... Mauro Forghieri toho dokázal v F1 hodně a jeho 312 T se mi dodnes líbí. A těch několik titulů pod jeho vedením mezi piloty a konstruktéry zasluhuje respekt. Ovšem tento čerstvě osmdesatiletý pán už zřejmě zapomněl, jaké to bylo u Ferrari za Schumachera a jaké to bylo v éře Alonsa. Pokud pominu konstruktérský tým, který byl úplně jinde, tak hlavní úspěch Ferrari byl v neomezeném testování na vlastním okruhu a nadstandartní spolupráce s Bridgestonem, kdy mělo Ferrari pneumatiky šité na míru!
    Chápu, že je potřeba najít obět´ a Mauro jako Ital sotva potopí své neschopné krajany, ale tohle je opravdu hloupý názor. A co potom takový Massa nebo loni naprosto tragický Raikkonen? Ti jsou z obliga? Ryba vždy smrdí od hlavy! O tom, že Ferrari se svými prostředky nedokáže léta postavit konkurenceschopný vůz se ví už dávno. Není to ani první a ani poslední jejich kolaps. Možná by si měl Forghieri uvědomit, že hlavně díky Alonsovi se posledních pět let drželo Ferrari "v kurzu" a nezapadlo do průměru startovního pole ...

    + 33 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Aless

      90.179.75.XXX
      Ty jsi se ale rozepsal03 , ale článek je pouze o zpětné vazbě Alonsa. Nic víc, jinak ho chválí. Massu a Kimiho do toho netahej, celé Ferrari poslochalo Alonsa, ne Massu. Už by bylo záhodno sundat ty brýle jedinečnosti.

      + 20 / − 27

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • TomTom

        104.207.136.XXX
        Přesně tak, Massu a Kimiho bych do toho vůbec nemotal. Když mi jednoznačně určená dvojka řekne "Dejte to vejš" a jednoznačně určená jednička řekne "Dejte to níž", tak koho asi poslechnu? Ale i tak si myslim, že větší vinu na podobě a výkonnosti auta maj inženýři než pilot.

        + 12 / − 17

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • kik

        165.72.200.XXX
        Neni to tak davano co vyvoj auta probihal na draze a ne v aerodynamickem tunelu jako je tomu dnes. A v pripade omezeneho testovani se ne vzdy podari auto odladit protoze na to proste neni cas.
        Nemuzu uplne porovnat kvalitu informaci poskytovanych kdysi Schumacherem a dneska Alonsem protoze podminky nejsou srovnatelne. A otazkou je zda inzenyri Ferrari opravdu svym pilotum naslouchali. Pripada mi, ze nanejvys tak v treninku ale ne uz tolik pri vyvoji auta.
        Tony, vubec cela rada 312 byla nadherna. Uz jenom to cislo - 3 jako objem motoru a 12 jako pocet valcu. Napr. na B3 jeden z mych nejoblibenejsich pilotu Clay Regazzoni prohral v roce 1974 boj o titul v poslednim zavode.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • David

    206.190.158.XXX
    Forghieri Forghieri bude velký profesionál 11

    + 16 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Není divu, taky byl konstruktérem a technickým ředitelem, takže o tom něco ví. Na rozdíl od palečkujících diskutérů - rádobyodborníků. 14

      + 30 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mobil1

        Mobil1

        46.135.2.XXX
        Profesionál, ale může znamenat i to, že člověk má profesionální vystupování vůči lidem okolo, spolupracovníkům a celému týmu. Nejenom to, že rozumí technickým věcem.

        Pokud to řekl jak je to v článku tak to podle mě opravdu profesionál nedělá, protože to může být pochopeno jako hledání výmluvy.

        Měj se.

        + 8 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Někdo se ho zeptal na názor a on slušně odpověděl. To ale musí být vůl, že? 02

          + 15 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mobil1

            Mobil1

            46.135.2.XXX
            Píšu já nebo David něco o volech?

            + 6 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Píšu někde, že jsi ty nebo David řekl, že je vůl? Pokud jsi to nepochopil: Ne, není na tom nic neprofesionálního, když nepochleboval jako ovečka, nešel s davem a řekl svůj názor - velmi slušně a profesionálně! Ale chápu, že pravda může fanoušky Fernanda bolet.

              + 15 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.180.29.XXX
    konkurenceschopnost Tohle si mohl odpustit, svoji neschopnost házet na někoho jiného je slabost. Alonso tam nebyl sám, to jako Massa ani Kimi také neumějí zpětnou vazbu? Massa řekl že u Ferrari byl problém ten, že on i Alonso něco řekli, Ferrari něco připravilo, a to nefungovalo. Massa ve Will také podává špatnou zpětnou vazbu? Alonso v Rencku také? A Vettel podával a minulou sezónu ne? Jezdec jezdí, konstruktér staví, pokud auto stojí za prd svádět to na jezdce je hloupé. Může mít podíl na špatné atmosféře, ale od toho je tam šéf ať to dá do pořádku.

    + 34 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonymouse

      82.119.113.XXX
      zdá sa, že si si neprečítal poriadne nadpis, nie to článok. Tvrdil, že na začiatku sezóny sa zdalo auto v poriadku, chválil si ho, ale postupom času sa začas sťažovať...

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama