DISKUZE K ČLÁNKU Kubica výkonem na Rallye Monte Carlo zaujal Loeba a Ogiera, dva mistry světa

Dva poslední mistři světa WRC, Sébastien Loeb a Sébastien Ogier, chválí Roberta Kubicu za jeho výkon na Rally eMonte Carlo. Polák sice několikrát havaroval, avšak předváděná rychlost byla neuvěřitelná.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kubica výkonem na Rallye Monte Carlo zaujal Loeba a Ogiera, dva mistry světa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 30.01.2015 08:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 14 lidí) 29.01.2015 09:49
Fordy pro mistrovství světa značek v… »
» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 29.01.2015 09:31
Zkuste mu dát pánové ještě nějaký čas. Když… »
» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 29.01.2015 10:50
Počkejme jestli dostane stejnou Fiestu jako… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapora

    80.87.214.XXX
    Ako vidieť Róbertovi... ....to ide a to je hlavné, hoci má oproti konkurencii značný handicap. 01

    + 17 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Veľakrát som čítal ako ľahko je jazdiť F1. Kubica uznal, že na to po zranení fyzicky nemá. Buď je Rally Monte Carlo úplná rekreácia, alebo niekto o náročnosti F1 nehorázne táral.

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ladislaFcz

      93.99.68.XXX
      On na F1 nemá ne proto, že by bylo těžký ji řídit, ale proto že se s tou svojí pochroumanou rukou nevleze do úzkýho kokpitu.

      + 11 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • wrt

        88.80.244.XXX
        Netušil som, že sa mu ruka zväčšila.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • McKakao

          217.30.64.XXX
          Omg...nejde o velikost ruky ae o její pohyblivost a s tím spojené problémy při nastupování do kokpitu formule...

          + 8 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Frank

    77.48.176.XXX
    To co jsem od něj viděl, tak to podle mne byly jízdy na hranici jeho možností a proto ty kolize.
    Myslím si, že na pravidelné dojíždění na vysokých příčkách s tím to šíleným stylem nemá.

    + 25 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.136.XXX
      Vidím to podobně. Kubica absolutně neměl pro co jet. V první RZ ztrácel na Loeba víc než sekundu/kilometr a ve druhé to naboural a schytal +10 minut. I kdyby pak dokázal zbytek soutěže jezdit vyrovnaně s Ogierem, pořád by ho jenom tyhle dvě RZ poslaly někam k 10. místu v cíli. Tak holt jel vabank.

      + 12 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Tak je taky otázkou, jakou roli hraje auto. Ono to jeho určitě nebude na takové úrovni jako auto Loeba a Ogiera...

        + 8 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Fordy pro mistrovství světa značek v automobilových soutěžích připravuje firma M-sport. Zatím tam platí zásada že soukromí jezdci nemají plnohodnotný materiál jako jezdci M-Sportu, což v praxi znamená, že musejí jet více na hraně, pokud chtějí docílit časy srovnatelné s továrními jezdci. Nevím jak Kubica, ale náš Martin Prokop by měl mít plnohodnotnou Fiestu letos na jaře. Snad ji dostane i Kubica a bude moci naplno ukázat co v něm je. To je právě důvod, proč se o něm pochvalně vyjadřovali Loeb s Ogierem. S horším autem jim dokázal na některých rychlostkách nařezat. A to je věc, kterou většina lidí nevidí nebo vidět nechce. Tovární auta mají, mimo jiné, líp vyladěné a upravené podvozky a může přijít zatáčka, kterou horší vůz už nezvládne, zatímco tovární mašina se na cestě udrží. No a pak slyšíme řeči, že Kubica to umí akorát někde opřít, přičemž vina je spíše v materiálu než v jezdci.

          + 14 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • skejpa

            skejpa

            88.146.158.XXX
            Přesně to sem měl na mysli...

            + 8 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.136.XXX
            Já mu neberu, že dokáže být rychlej. Ale taky vidím, že mu ještě nedošlo, že rally se jede na 300+ km a ne na dvě RZ. Rally se prostě nedá jet neustále za hranou. Teda dá, ale pak ty výsledky budou podle toho vypadat. S tím, jak jezdí teď, by to možná raději měl zkusit v rallycrossu.

            + 11 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Zkuste mu dát pánové ještě nějaký čas. Když nastoupil do kategorie WRC2, taky první půlku sezóny boural a v druhé půlce dokázal zažehlit celý zbytek startovného pole. Já bych mu ještě čas dal. Plnokrevné WRC je o něčem úplně jiném než slabší kategorie a vypěstovat si soutěžácký cit pro trať je běh na dlouhou štreku. To nechce nic jiného než jezdit, jezdit a jezdit. Ostatně, stačí se podívat na fenomenálního Loeba. Devítinásobný mistr světa, sedminásobný vítěz RMC udělal drobnou chybku a z boje o vítězství byl boj o umístění v první desítce. Prostě bylo poznat že více než rok ve wéercéčku neseděl. Přitom není řádné ořezávátko a na okruzích loni vybojoval třetí místo v jednotlivcích. Prostě to chce čas.

        + 9 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.136.XXX
          Nooo, Kubica má odjeto skoro 60 závodů v rally, víc než třetinu z toho v MS. Uznávám, že zkušení piloti mají dvoj- a staří pardálové trojnásobek, ale přesto z něho nemůžeme dělat úplného nováčka. To on už dávno není. A stylem panna-orel jede pořád. Já bych ho do továrního týmu nechtěl, protože k čemu je ti pilot, co vyhraje RZ, ale nedoveze body? Loni jel sezónu s WRC, schválně jsem koukl na výsledky:

          Monte Carlo - nedokončil, havárie
          Švédsko - 24. po několika návštěvách příkopů
          Mexiko - nedokončil, havárie
          Portugalsko - nedokončil, havárie
          Argentina - 6.
          Sardínie - 8. (s jedním vylomeným kolem po cestě)
          Polsko - 20. (min. dvě zásadnější nehody)
          Finsko - 34. (tady nevím, jestli naboural, nebo se mu to rozpadlo, ale do problému jel okolo 10. místa)
          Německo - nedokončil, porucha. Ovšem ve 3.RZ stihl ještě nehodu
          Austrálie - 9. (tentokrát bez nějakých příhod)
          Alsasko - nedokončil, nehoda
          Katalánsko - 17. (po problémech s technikou. Do té doby okolo 6. místa)
          Wales - 11. (bez zásadních problémů)

          V celkovým pořadí Prokop 44b - Kubica 14b (oba měli soukromou Fiestu, oba odjeli víceméně plnou sezónu, takže naprosto srovnatelní). Před Kubicou byli loni borci, co odjeli polovinu sezóny...

          ad Loeb:
          To je kapitola sama pro sebe. Po roční pauze skočil do auta a jel vyrovnaně s nejrychlejším Polem - teda dokud jel. To se loni někomu dařilo jenom výjimečně.

          + 16 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            To srovnání je mimo mísu. Prokop má odježděno s WRC více sezón a celý život jezdí jenom automobilové soutěže, takže má daleko více vypěstovaný onen soutěžácký cit. A i když před tím jezdil WRC2, je něco jiného, jestli jedu stejnou soutěž třeba popáté, byť s jiným vozem a nebo pokud jedu podruhé. Soutěžáci si navíc cvičí paměť, takže celou řadu rychlostek, které jedou po několikáté, dokáží zpaměti odvykládat zatáčku po zatáčce. Schovávají si rozpisy z předcházejících let a ty pak třeba v dalším ročníku už jenom upravují. A tohle všechno Kubicovi chybí. Proto ho neodepisuji.
            Tady si něco přečti o Prokopovi a potom suď Kubicu
            [odkaz na stránku]

            + 9 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              37.188.136.XXX
              OK, i kdybych odhlédl od srovnání s Prokopem, pořád mi zbývá soupis Kubicových loňských výsledků: dyť ten kluk měl možná tři-čtyři soutěže MS bez větší havárie, naopak v některých soutěží těch větších nehod stihl i víc než jednu...
              Kubica udělal za loňskou sezónu víc havárií, než ten Ogier za celou svoji kariéru dohromady.
              Až se naučí udržet auto na trati, můžeme se začít bavit o rychlosti. Rally není sprint.

              + 12 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000792

                uzivatel000792

                213.160.185.XXX
                Ale o tom prave Pepan pise. Daj Kubicovi cas. Len malo dobrych jazdcov rally jazdilo rychlo a spolahlivo od zaciatku. Vacsinou bud jedno alebo druhe.

                + 6 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                A s tím že rally není sprint jsi taky mimo mísu. Když se podíváš na výsledky některých RZ, tak rozdíl mezi jezdci může být třeba jenom pár desetinek vteřiny, i když se jedná o rychlostky dlouhé i desítky kilometrů. Dneska už není velký prostor na zvolnění a jezdci obvykle celou soutěž jedou na doraz. A stačí jedna malá chybička a jezdec vypadne z první desítky.

                + 9 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  37.188.233.XXX
                  Ve dvaceti na sobě nezávislých sprintech si můžeš dovolit je v každém za hranou. Když ve dvou ztratíš po deseti minutách, a v 18 o pár desetinek vyhraješ, jseš king.
                  V závodu, který se skládá z dvaceti úseků a boduje se jejich součet, tenhle princip jaksi nefunguje. Stejným stylem jízdy získáš 18xpár desetinek a ztratíš 2x10 minut.
                  Rally se jezdí tím druhým způsobem, Kubica -zatím, ale vývoj nevidno- jezdí tím prvním.
                  Je tohle opravdu tak k nepochopení?

                  + 8 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama