DISKUZE K ČLÁNKU Vettel po změně pravidel, která ukončila jeho dominanci, vážně přemýšlel o odchodu z F1

Šéf Red Bullu Christian Horner přiznal, že čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel po velkých změnách minulý rok přemýšlel o tom, že v F1 skončí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel po změně pravidel, která ukončila jeho dominanci, vážně přemýšlel o odchodu z F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 83, poslední 15.02.2015 18:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasovalo 19 lidí) 28.01.2015 11:14
šok chápu že pro něho byl šok nemít jednou… »
» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 28.01.2015 12:10
Typický přístup Markova mazánka. Nejde mi to tak… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 7 lidí) 28.01.2015 13:22
já si myslím že vettel chtěl, aby to všichni… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                                  • Mike17

                                                    Mike17

                                                    93.99.87.XXX
                                                    V roce 2010-2012 nehrály gumy takovou roli. A kdyby byly takové i loni, MOŽNÁ by to dopadlo jinak. Třeba jako v kvalifikacích, kde také nehrají velkou roli. A Nico by byl mistrem a porazil by Lewise (top pilota i podle tebe). Ano je to spekulace, ale podle toho hodnotím Nica, ne pro obhajování Schumiho. 03
                                                    Je zajímavé, že LH máš jako TOP a pilota, který je v kvalifikacích rychlejší než on ne. 03

                                                    + 6 / − 1

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                                    • odin

                                                      odin

                                                      77.240.96.XXX
                                                      Miku to co píšeš je směšné. Najdi si roky 2010-2012 a své komentáře ke gumám. Mě připadalo, že podle tebe hrály gumy velkou roli vždy, alespoň než začal Vettel vítězit. Pak už to bylo vpořádku. Ale to jenom týmy pochopily jak s pneumatikami zacházet. Je to tak každý rok a bylo by tomu i v sezóně 2013, kdyby...
                                                      Loni byly gumy konzervativnější než kteroukoliv sezónu před. Tak nechápu, co chceš říci. Připadá mi tvoje tvrzení nelogické (možná jsem jen špatně pochopil).
                                                      Já vidím Webbera stejně jako Rosberga. Také mohl být mistr světa. Pro mnohé průměr, pro mne slušný pilot, stejně jako Rosberg. Loni na dráze Rosberg Hama nedal. Opačně tomu bylo jináč. Nicovi se povedlo pár závodů, kdy dokázal udržet pozici před Hamiltonem, ale v pár závodech podlehl. Naproti tomu Hamík nikdy nebyl Nicem předjet. Na smůlu to měli cca stejné, bodový rozdíl jasný. A to ještě vidím pár nepříliš košér akcí ze strany Nica.
                                                      A ještě poznámka: na kvalifikace se závody nejezdí, ani se za ně neudělují body. Zase hledáš zástupné argumenty.

                                                      + 1 / − 6

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
                                                      • Mike17

                                                        Mike17

                                                        93.99.87.XXX
                                                        V několika věcech ti dám za pravdu. Ano, je to možná zástupný argument. Ano, na kvaldy se nevyhrává. Ano Nico měl nepříliš košér akce. Ano, bodový rozdíl tu je.
                                                        Teď s čím nesouhlasím:
                                                        1. Gumy hrály největší roli (a nejvíc jsem je řešil) v roce 2013. V době kdy vyhrál Vettel nejvíc suveréně, takže tvoje podsouvání, že je řeším kvůli Vettelovi je totálně mimo a hloupé.
                                                        2. Loni byly konzervativnější než v roce 2013, nikoliv kdykoliv předtím. Předtím to nebyly takové hadry. Nevím teď od kterého roku bylo Pirelli dodavatelem, ale do té doby to bylo úplně o něčem jiném.
                                                        3. Oba jsme se nedávno shodli (ještě jsem chtěl to chtěl někam napsat), že Nico byl rychlejší na měkčích, Lewis na tvrdších. Takže stačila by měkčí specifikace a všechno mohlo být jinak. A prosím nepodsouvej mi ZASE, že to chci. Prostě ukazuje, že za určitých podmínek je rychlejší jak Lewis. Jezdit v jiné době, kdy se závodilo a nešetřilo, MOŽNÁ by mu dával na prdel.
                                                        4. I Lewis měl nepříliš košér momenty.

                                                        + 5 / − 2

                                                        ohodnotit kladně záporně

                                                        Reagovat Nahlásit
                                                        • odin

                                                          odin

                                                          77.240.96.XXX
                                                          1) Miku ty řešíš gumy od 2011 kdy Pirelli dodává gumy na zakázku FIA. A pokud máš pocit, že ti podsouvám, že je řešíš kvůli Vettelovi, tak věř, že to mě ani nenapadlo. Opravdu. V roce 2013 jsem byl změnou kce zklamaný protože Lotus,potažmo Kimi měli velikou šanci na boj o titul. To jejich auto bylo fakt výborný a s těmi "hadry" si rozumělo.
                                                          2) Nevím, že by loňské směsi byly méně konzervativní, než třeba ty z 2012. Podle mne to bylo vždy jen o tom, kdy týmy porozumí chování směsí. Na začátku to bývala hysterie, které jsi se rád účastnil v diskuzích i ty a pak, když se jezdilo na dvě zastávky už o gumách nikdo ani necekl. Loni se o gumách nemluvilo ani na začátku sezóny, protože byly dost "kvalitní" aby vydržely nástup turba. FIA předpokládala problémy týmů v jiných oblastech a tak nebylo třeba řešit ještě umělý problém gum.
                                                          3) To je otázkou, zda by trvanlivé gumy byly pro Nica výhoda. Já si myslím, že asi moc ne. Trvanlivější bývají i tvrdší. A ty jsi právě napsal, že Nico raději měkkčí.
                                                          4) Lewis měl také nepříliš košér momenty. Ok. Ale měl je v soubojích. Rosbergovi trochu vyčítám Monako a kvaldu. I kdyby vyjel neúmyslně (což si nemyslím), proč ještě couval? Aby si pojistil žluté vlajky? Nebo se chtěl vrátit na dráhu a vylepšit své kolo? (Sarkasmus)18 18 Jinak si myslím, že si oba neměli co vyčítat.03

                                                          + 2 / − 5

                                                          ohodnotit kladně záporně

                                                          Reagovat Nahlásit
                                                          • Mike17

                                                            Mike17

                                                            93.99.87.XXX
                                                            1.OK
                                                            2.OK
                                                            3. Dřív bývaly měkké gumy, které vydžely třeba jen 10-15 kol, ale nemusely se TÉMĚR šetřit. O tom mluvím. Ale ano, je to otázka, proto jsem zvýrazil MOŽNÁ.
                                                            4. Třeba proto, aby dovezl vůz do boxů? Nebo měl jít pěšky a nechat ho tam jen proto, aby si Lewis nestěžoval? Stejně už žluté vlajky byly, na tom nic nezměnil. A vlály by dokud by auto nezmizelo za svodidly. Ale je to jedno výsledek to stejně neovlivnilo. A ty nepříliš košér momenty u Lewise také nebyly vždy jen na trati. Souhlas. Nemají si co vyčítat. 03

                                                            + 4 / − 2

                                                            ohodnotit kladně záporně

                                                            Reagovat Nahlásit
                                                            • odin

                                                              odin

                                                              77.240.96.XXX
                                                              3) Asi tuším, jak jsi to myslel s gumami v případě Nica. A vím i tvé důvody kritiky pneu. Jenže výdrž pneu je podle mne relativní věc. Já ti "vytýkám" tvoji stálou kritiku. Přitom když jenom vezmu gumy ze sezón "Pirelli na zakázku", tak vždy záleželo na tom, kdy týmy pochopily jak fungují a okamžitě je dokázaly používat min. 2x déle při stejném zatížení. To prostě není o "špatných" gumách, ale o jejich "utajených vlastnostech". Proto ti také připadá, že v dřívějších sezónách na gumách tak nezáleželo.
                                                              A když vezmu celé období co se o F1 zajímám, tak na gumách záleželo VŽDY.
                                                              V dobách, kdy se ještě nezajíždělo k pitstopům z taktických a strategických důvodů, byli různí výrobci, kteří spolu soutěžili a také vyráběli různě kvalitní pneu. Podle svých schopností. Vývoj šel dál a pitstopy se staly součástí závodů. Podle mne i gumy kdy se tankovalo byly konstruovány na omezenou životnost. Ale byl upřednostněn jejich výkon. Ono si oo tom spíš povíme na srazu...
                                                              4) Miku vždyť Nico jen zacouval blíže k dráze a vystoupil. Nic nikam nevezl. Mrkni se na to. Jde mi o pár metrů couvání.
                                                              Ale tady spor asi nemáme. Oba loni bojovali občas nefér, ale podle mne v mezích snesitelnosti. 03

                                                              + 0 / − 4

                                                              ohodnotit kladně záporně

                                                              Reagovat Nahlásit
                                              • Mike17

                                                Mike17

                                                93.99.87.XXX
                                                A podívej se na to, kolik bylo Laudovi let, když se vrátil a kolik Schumimu. Jen tak mimochodem, bylo to stejně, jako když získal Schumi svůj poslední titul. 03

                                                + 4 / − 2

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          93.99.87.XXX
                                          1b.Opakovaně se ti snažím vysvětlit, že nevidím zaujatost v údajné horší strategii, ale v těch 25s. NIKDY, opakuji NIKDY neznamená výměna navíc ztrátu 25s. VŽDYCKY je tam výhoda nových gum, která těch 25s sníží. Někdy to může být 15s, někdy 0s a často je i zastávka v boxech navíc výhodou. Proto se staví víc jak jednou. A TĚCH 25s JE ZAUJATOST!!! V tomto případě bych se musel podívat na závod. Ale asi to nebyla velká ztráta, když nakonec stejně dojel před SV. Nebo v tomto závodě měl MW vyjímečnou formu a byl výrazně rychlejší a v ostatních závodech zapomněl závodit? Podle mne ne, prostě strategie byly +- pár sekund podobně výhodné.
                                          Nevím jestli jsi extrémista, ale takto vyhraněný názor jsem tu nezaregistroval (netvrdím že ho nikdo nemá!). Jen mám pocit, že kdybys takto posuzoval loňský Mercedes (a i další příklady), musel bys dojít k podobným závěrům. Ale tím netvrdím, že tam nebylo něco fair. Natolik do toho nevidím.
                                          Loňská sezona byla v něčem zajímavější. Na jednu stranu bylo více soubojů a o titulu se rozhodlo později. Na druhou stranu bylo po 3 závodech jasno, že to bude Mercedes a pokud neměli problémy, bylo to v každém závodě jen o výši jejich náskoku. Zbytek jel jen o 3 flek. Nevím, která sezona byla lepší, pro mne jak v čem. Letos očekávám velkou nudu. 03
                                          2. Lichý argument? Tak jaktože nepodlehlo P pozdějšímu nátlaku Ferrari, Lotusu a FI? Pomlouvali je stejně a třeba Alonso si najednou všiml, že se na nich nedá odjet ani jedno rychlé kolo (i přes zmiňované přitvrzení směsí). Proč podlehli RB a ne Ferrari?
                                          3. Proboha kde jsi zase vyčetl, že beru porážku Schumiho za více vyrovnanou než FAxLH????? Prostě jsem uznal, že byl Schumi poražen (což vytrvale přehlížíš). Jen v jeho POSLEDNÍ SEZONĚ měl hodně technický poruch, tudíž náskok NR ve skutečnosti nebyl tak velký, jak ukazují body. Najednou poruchy počítáš jako vinu pilota? Nebo se to nemá zohledňovat? Proč to najednou ignoruješ? U Webbera je to něco jiného, protože jde o RB? Tam body nehovoří jasně??? Najednou!!! Tvůj konzistentní přístup??? 13

                                          + 5 / − 1

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • odin

                                            odin

                                            77.240.96.XXX
                                            1b) Tak to jsem opět špatně pochopil. Ano 25 sec. může být někdy kompenzováno lepším-rychlejším "materiálem". S tvým vysvětlením souhlasím. ALe opět jsme u sezóny, kdy se MW servírovala zastávka navíc a zároveň tu byl tým, který využíval zastávku navíc soupeřů k vlastnímu prospěchu. A který díky nátlaku RedBullu a Mercedesu o tuto výhodu přišel. Koukej na to stejným pohledem. U Webbera byla zastávka navíc výhodou? A proč tedy RedBull tak tlačil na změnu konstrukce pneumatik? Vždyť jim podle tebe muselo stačit jet o jedno přezutí navíc a pneu by jim vydržely. Navíc by si ještě tou zastávkou polepšili? tak se mi zdá že máš ujetou logiku. Ony totiž důvody ke změně byly jiné. Týmy jezdily s podhuštěnými pneu, které jim utěsňovaly difuzor a pomáhaly k maximálnímu přítlaku. U RBR se obcházel zákaz foukání Jedno s druhým souviselo a gumy byly kritickým (nevyzpytatelným) článkem. Proto je potřebovali změnit.13
                                            Já se snažím posuzovat stejně každého. Víš dobře, že nemám problém (také jsem to tu mnohokrát dokázal) zkritizovat Mercedes, McLaren, Ferrari, Lotus... Když se mi něco nezdá férové. Stejně tak si neberu servítky ani při hodnocení Hamiltona, Vettela, Alonsa, Massy,Rosberga, Schumachera, Laudy i jiných. U svých oblíbenců se snažím příliš nekomentovat (nestranit jim).
                                            Pokud by zaznělo z RBR, v Malajsii jsme MW zpomalili a umožnili vyhrát závod SV, neměl bych s tím žádný problém.TR, která byla povolená. Ale místo toho přesvědčovali o rovnosti postavení obou pilotů a o TR ve prospěch MW. Proč tedy tato TR nevyšla? Proč SV po takzvaném pohovoru u Hornera řekl, že by to udělal znovu? Proč MW odjel na 14 dní pryč od týmu a nechtěl s nikým z těch podvdníků mluvit? Proč si MW potřeboval promyslet, zda vůbec dokončí sezónu? Proč se rozhodl odejít z F1?
                                            Ty pořád po mně chceš důkaz, kde MW pomlouvá RBR. Ale Webber je Australan, u něho se takových věcí nedočkáš. Kdyby to byl Alonso, nebo Hamilton, tak víme i to, co se nestalo.
                                            Ale pořád jsem přesvědčen, že RedBull Webbera podrazil a podrážel.
                                            3) Poruchy nejsou vina pilota. Schumiho odstoupení v poslední sezóně nebyly způsobeny pouze poruchami. Už se na to konečně podívej, ať tu nemeleš jen samé nesmysly. Schumi také dvakrát vlastní vinou kolidoval a párkrát odstoupil s kolem ztráty.

                                            + 1 / − 5

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Mike17

                                              Mike17

                                              93.99.87.XXX
                                              1b Odine ne "může být kompenzováno", je "VŽDY KOMPENZOVÁNO". Otázka je jen, jestli je kompenzováno míň jak 25s (pak se dělá miň zastávek) nebo víc jak 25s (více zastávek). Je to okruh od okruhu jiné a na každém okruhu je optimální jiný počet zastávek. A je různě optimální i podle toho, na jakém místě roštu pilot stojí a jak má nastavené auto. Promiň, ale je to jako bych to učil školáka. Se změnou konstrukce to nijak nesouvisí. Měnily se TAKÉ kvůli tomu, že jak sám píšeš, byly nevyzpytatelným článkem. Když 7 závodů vyhraje 7 různých pilotů, je na tom něco divného.
                                              Malajsii nechám na zvláštní komentář.
                                              3. To se mi už asi zdá. Prosím kde počítám do jeho bodů kolize????? Kde píšu, že VŠECHNY odstoupení byly JEN kvůli poruchám????? NIKDE!!!!!!!!!! Řekl jsem pouze, že měl více PORUCH!!! Porucha je selhání jeho vozu. Není to žádná nehoda zaviněná jeho vinou ani vinou jiného. Tohle už je fakt trapné. Místo toho, aby jsi z toho vycouval nějakým závěrem: "ale stejně byl Nico lepší", kterým bys uznal nezpochybnitelné a současně by neutrpělo tvé ego, že ti Schumi vyjde jako looser, tak si tu vymýšlíš že to srovnávám s rokem 2007 nebo že mu počítám k dobru jeho kolize. 20

                                              + 5 / − 2

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • odin

                                                odin

                                                77.240.96.XXX
                                                Ano Miku. Pokud přistoupím na tvé argumenty, pak mi není jasné, proč RedBull určil ve stejném závodě jednomu pilotovi více zastávek a druhému méně. Vždyť oni moc dobře vědí jak je ta která strategie výhodná.
                                                Navíc tohle je úplně jedno. Zase jsi si vybral zástupný problém a utekl od původního sporu. Původní problém byl, že Webber s Vettelem v tomto případě nesvedli rovnocený souboj. Šlo o vrácení pozice. Já jsem chtěl vědět, kdy Webber mohl bojovat s Vettelem a třebas ho i předjet v rovnocenném souboji. A to jsi nedokázal najít ani jediný příklad. Mockrát jsi se tu oháněl Silverstonem. Ale to je právě kabinetní ukázka TR ve prospěch SV. Tam na Webbera řvali z boxů, aby udržoval odstup, přestože byl rychlejší, nakonec ukázal, že na Seba má, ale nepředjel ho.
                                                Pneumatiky. Pamatuji sezónu, kdy také vyhrával každý závod někdo jiný a nikomu to divné nepřipadalo. To jenom tobě.
                                                3) Bože bože. Tonoucí se stébla chytá. Ano, v poslední sezóně měl Schumi více poruch a co to pro tebe znamená? Že by Nica jinak porazil ?18 18 18 Velký smích18 18 18
                                                Já nepotřebuji dokazovat Schumiho jako loosera. Já jsem přesvědčen, že kdyby měl Rosberg ve smlouvě pozici týmové dvojky, tak jak to bylo u kolegů MS v jeho první kariéře, byl by Schumacher ve všech sezónách před Nicem. A zároveň tvrdím, že kdyby ve své první kariéře toto opatření neměl, o nějaký ten titul by byl chudší. Ať už na úkor svého týmového kolegy, nebo by ho o něj připravili soupeři, když by ho obíral o body kolega.

                                                + 2 / − 5

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • Mike17

                                                  Mike17

                                                  93.99.87.XXX
                                                  Vždyť jsem to psal: někdy postavení na roštu a nastavení vozu určí rozdílný počet zastávek v boxech. Děláš, jako by to bylo vyjímečné. 20
                                                  Že nesvedli rovnocenný souboj je jen tvoje verze. Nevznesl jsi jediný důvod, proč byla Markova strategie nevýhodnější. Až na těch (promiň) naprosto stupidních 25s.
                                                  Ano v Siverstone chtěli TR a Mark ji ignoroval. Chtěl jsi souboj, kdy byl Mark ten vzadu? Ten proběhl. Další fakt nemám čas hledat.
                                                  Prosím příklad, kdy během 7-mi závodů za sebou vyhrálo 7 jezdců. Pak mi to divné nepřipadne. Prosím, prosím, prosím příklad. 03
                                                  3. Ty jsi fakt neskutečný!!!!!! KDE KDE KDE KDE KDE KDE KDE KDE KDE KDE píšu, že by ho pak porazil?????? KDE KDE KDE KDE KDE!!!!!!!!!!!!! Já už fakt netuším jak ti to napsat!!!!!!!!!! Ten náskok by byl pouze MENŠÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rozumíš česky, nebo ti to mám přeložit do jiného jazyka????????? Vždyť to tu píšu v každém komentáři. V každém!!!!!!!!!!!!!!!! Ty mi furt podsouváš jednu stupiditu za druhou! A žádnou jsem nenapsal. To je fakt pro tebe tak ponižující jen připustit, že by ten náskok BEZ PORUCH byl menší????? Netušil jsem, že tvé ego má tak mega rozměry.To jen dokazuje tvoji nenávist k němu, víc už to komentovat nemá ani smysl. VELKÝ PLÁČ 20

                                                  + 6 / − 1

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                                  • odin

                                                    odin

                                                    77.240.96.XXX
                                                    Stupidních 25 sec. není . Těch 25 sec. musí pilot stáhnout na trati. Má k tomu lepší "materiál" ale bývá to oříšek vždy. Stačí, aby se dostal za ambiciózního pilota, jedoucího stejnou strategii a má o zábavu postaráno. Alonso kvůli tomu přišel o titul.
                                                    Že svedli rovnocenný souboj? Hm, celou dobu mě tu přesvědčuješ, že MW měl lepší gumy a tudíž na tom byl lépe. V čem tedy byl souboj rovnocenný? Nějak jsi se v těch svých kličkách zamotal. Miku ujasni si to.
                                                    V Silverstonu žádný souboj neproběhl. Podívej se na to. Ty fakt nevíš o čem mluvíš.
                                                    Sezóna 1982 výčet vítězů: Rosberg,Pironi,Watson,Lauda,Prost,Arnoux,Tambay,Alboreto,DeAngelis,Piquet,Patrese. 11 různých vítězů v 16-ti závodech. Ano nebylo to za sebou.
                                                    3)Opět jsi utekl od původního problému. Odpusť si vymýšlení zástupných argumentů a ušetříme spoustu času. Já jsem vždy psal o porážkách Schumiho Nicem. O výši nikdy. Jen když jsi zabrousil do roku 2007 a považoval remízový bodový stav za porážku, jsem dal příklady pro názornost tvého uvažování.
                                                    Že Schumachera rád nemám jsem tu psal mnohokrát i s důvody proč. S egem to nemá nic společného. Závody ve kterých měl Schumi poruchy jsem též probíral a není jasné, zda by náskok Nica byl opravdu menší. Možná ano, možná ne. Kde bereš jistotu, že kdyby MS neměl poruchy (většinou na začátku závodu), že by dojel na bodech? On měl Mergl v těch dobách auto schopné pravidelně bodovat? Skončili až pátí, což představuje boj o chvost bodovaných pozic.
                                                    Miku asi toho necháme. Vždyť ty tu v jednom vlákně dokážeš napsat dvě naprosto odlišná tvrzení.31.1. 15:51 " Protože přesto, že gumy (rozuměj roku 2014) nehrály až takovou roli jako předloni, pořád hrály roli zásadní."
                                                    A pro porovnání: 14.2. 17:48 "V roce 2010-2012 nehrály gumy takovou roli. A kdyby byly takové i loni, MOŽNÁ by to dopadlo jinak." A korunu tomu nasazuje každý tvůj komentář ke gumám od dob, kdy Pirelli dodává pro F1 uměle vyráběné čtyři různé tvrdosti různých vlastností pneumatik. Téměř každý tvůj koment ke gumám je, že ovlivňují výsledky závodů.18 18 18 To už je schíza. Ne?

                                                    + 2 / − 5

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                                    • odin

                                                      odin

                                                      77.240.96.XXX
                                                      U výčtu jmen mi nějak neodešla jména Alboreto,DeAngelis, Piquet,Patrese

                                                      + 2 / − 5

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
                                                    • Mike17

                                                      Mike17

                                                      93.99.87.XXX
                                                      Nevšiml jsem si, že by se Mark za někým zasekl, takže ho o 25s nepřipravili. Tečka.
                                                      Vždycky mají piloti něco jiného (auto, gumy, stav nádrže, zahřátí gum, pozici, počet předjetí....). Podle tvého hlediska není tedy žádný souboj rovnocenný. Pak chápu, že u RB žádný rovnocenný souboj neproběhl. Jako u všech ostatních. Pak to tedy nemá smysl rozebírat.
                                                      Podle Webbera v Silverstonu na Vettela útočil. Opět sám nepostřehl něco, co ty ano. 20
                                                      Ano nebyli po sobě. Za celou historii. Nevím, jestli to tedy připadá vyjímečné jen mně, nebo to podle statistiky vyjímečné je. A už ani neřeším, že jsi našel jediný příklad starý přes 30 let. Opravdu je to vlastně normální (sarkasmus).
                                                      3. Samozřejmě, v žádném z těch závodů kde měl poruchu by nedojel na bodech, protože měl až 5-té nejlepší auto (nadsázka). Hmm, to dává smysl (sarkasmus). Všiml sis kolik pilotů dostává v závodě body??? Ne, to fakt nemá cenu. 20
                                                      - A vrcholem je koment na mé citace. V jednom srovnávám loňské gumy s rokem 2013 a ve druhém s roky 2010-2012. A tobě přijde nesmyslně divné, že jsem došel k různým závěrům a vidíš v tom rozpor. NO JISTĚ, GUMY Z ROKU 2013 BYLY JINÉ NEŽ V ROCE 2010-12!!!!! Ano, Odine, tož je fakt schíza. Nechme toho Odine, tahle diskuse je už opravdu hodně, hodně stupidní. 03

                                                      + 4 / − 2

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
                                                      • odin

                                                        odin

                                                        77.240.96.XXX
                                                        K soubojům. Na sraz vezmu DVD ukážeš mi souboj WebberxVettel ze Silvestone.18 Případně i jiné.
                                                        Ke gumám a tvému srovnání. V obou případech srovnáváš loňské gumy. U mne je loni rok 2014!!!

                                                        + 2 / − 4

                                                        ohodnotit kladně záporně

                                                        Reagovat Nahlásit
                                                        • Mike17

                                                          Mike17

                                                          93.99.87.XXX
                                                          Ano vem a můžeme je srovnat se souboji LHxNR v Monze, Soči, Texasu. 03
                                                          Odinku je rozdíl jestli srovnávám LOŇSKÉ (ano 2014!!!) gumy s těmi z roku 2013 a s těmi z roku 2010. Když budu srovnávat Škodovku s Ferrari a Škodovku s Trabantem, v obou případech srovnávám Škodovku. A dojdu k rozdílným závěrům. V jednom bude Škodovka horší, ve druhém lepší auto. Pro tebe nekonzistence v názorech, pro mne logický závěr.
                                                          Promiň nemám moc času. Jsem ochotný ho část obětovat kvůli diskusi o něčem, ale tohle je diskuse o ho.... Nebudu tím ten čas ztrácet a jdu pracovat. Měj se.

                                                          + 4 / − 2

                                                          ohodnotit kladně záporně

                                                          Reagovat Nahlásit
                                            • Mike17

                                              Mike17

                                              93.99.87.XXX
                                              Odpovědi na otázky k Malajsii:
                                              -Proč tato TR nevyšla? To vědí všichni kromě tebe. Vettel neposlechl příkaz!
                                              -Proč SV řekl co řekl? Že by byl závodník a egoista? Protože to Webber předtím udělal taky?
                                              -Proč MW odjel? Nasraný asi byl. Podle jeho vlastních slov na Vettela. není to tak dávno, co hezky mluvil o "podvodníkovi" Hornerovi. Proč? Měl ve smlouvě ho chválit i po odchodu? 12
                                              -Proč promýšlel konec kariéry a proč odešel? Třeba proto, že neměl šanci na titul, když ho Vettel několik let porážel. Třeba proto, že na to měl věk. Třeba proto, že měl dobrou nabídku od Porsche a v F1 neměl kam jít. Třeba proto, že měla přijít úplně nová auta. Zeptej se jeho.
                                              -Australanství sem netahej, ti si stěžují na něco furt. Na RB si stěžoval taky. Jen nějak zapomněl na to, že mu někdo bránil v závodění a nějak si nevšiml, že mu schválně poškozují auto. 19

                                              + 5 / − 2

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Vlastně jemu v cestě za tituly nevyčítám nic. Vyčítám určitá "pochybení", unfair jednání ostatním.
                              Sázku nedáme, vidím to podobně. I když jako nestranný fanoušek Kimiho, mívám tendenci jej mírně podceňovat.03 12

                              + 0 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama