DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg: Ferrari nebude hrozbou, Vettel bude sledovat jen mé zadní světlo

Nico Rosberg očekává, že bude o titul v roce 2015 znovu bojovat s Lewisem Hamiltonem. Od Sebastiana Vettela a Ferrari žádnou hrozbu neočekává.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg: Ferrari nebude hrozbou, Vettel bude sledovat jen mé zadní světlo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 30.01.2015 08:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 28 lidí) 26.01.2015 08:25
Vettel bude sledovat jen mé zadní světlo Nabízí… »
» Adi (Hlasovalo 19 lidí) 26.01.2015 13:57
Tak o F1 se "trochu" zajímám cca 16… »
» Adi (Hlasovalo 16 lidí) 26.01.2015 09:53
Mercedes + Rosberg Pýcha předchází pád ... co… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jana

    89.233.175.XXX
    Nico Nico, jak si moc věříš si dokázal minulou sezónu , tak tady nemachruj a aby ses nedivil koho světla uvidíš Ty před sebou.. 04

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Všetko napovedia predsezónne testy,.. ...a ja dúfam, že všetko je otvorené, lebo motorári, Ferrari, ale aj Renaultu, môžu handicap Mercedesu vyrovnať a byť dôstojným súperom v poli v r. 2015. 01 Za najväčších súperov Mercedesu však považujem McLaren, Williams a Lotus. Ferrari sa bude zlepšovať len postupne, ako sme u nich zvyknutý. 11

    + 17 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.130.XXX
      No já za nějvětšího soupeře Mercedesu pokládám Red Bull, pak Mclaren s Williamsem. Lotus nemá ani zdroje, ani lidi, aby se vytáhnul zpět na vrchol. Ti budu až za Ferrari.

      + 9 / − 17

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • zipp

      zipp

      81.19.3.XXX
      Taky moc nerozumím tomu, co lidi vede k optimizmu ohledně Lotusu...jeden rok se jim povedlo být chvíli vpředu, ale jinak se motají ve spodní půlce pole, loni úplná katastrofa - a to se z počátku roku chvástali, že mají vítěznej vůz..

      příští sezónu je očekávám stále ve spodní půlce a budou bojovat o vůbec nějaký body, Mercedes nemercedes

      + 11 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    78.102.112.XXX
    Bude sledovat mé zadní světlo? Ale Nico, Nico? Jak by mohl tvoje zadní světlo vidět, přes tu vřavu aut mezi Vámi a ten časový odstup 11 11 Jedině když dostane kolo...

    + 14 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.130.XXX
    Mercedes + Rosberg Pýcha předchází pád ... co víc k tomu dodat? Kde je napsané, že Ferrari nebo Red Bull Renault nebo Mclaren Honda nepostaví srovnatelný balík s Mercedesem? Všechny tyto 3 stáje na to mají jak zdroje, tak technologie a lidi.

    + 16 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.182.9.XXX
      psané to nikde není, ale ten kdo se o F1 zajímá trochu víc než jen závod v neděli, ten jistě tuší že to tak opravdu bude. z veřejných zákulisních informací se toho nechá vyčíst hodně, nico určitě ví i mnohem víc když toto řekl.

      + 15 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Přesně. Ostatní sice mají zdroje ale nemají ani čas ani nějaké extra inovativní nápady, takže si myslím, že se Nico prakticky nemýlí. Jedině Honda by mohla překvapit ale nevěřím tomu.

        + 9 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.130.XXX
          Kde přesně se mohu dozvědět informaci, že Ferrari a Renault nemají žádný "extra inovativní nápady"? A proč by mohla překvapit jedině Honda? Předem děkuji za odpověďi.

          + 5 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            147.229.7.XXX
            Třeba v dnešním článku o tom, že cílem Renaultu je mít ztrátu 30 koní (otázka, jestli cíle dosáhnou, já bych řekl že ne). 30 koní je dost na to, aby aby byli pořád o nějakou desetinku rychlješí než ostatní. 03

            + 9 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • skejpa

            skejpa

            88.146.158.XXX
            No tak inovativní byl v poslední době jen Mercedes s rozdělním turba. Nepamatuji se už na nic z poslední doby, co by mělo jen Ferrari a opravdu výrazně převyšovalo konkurenční nápady. Snad jen RBR a jejich ohebná křídla, podlahy apod.
            Kdo ví, třeba letos překvapí ale nevěřím tomu, podle všech posledních střípků a útržků, co se k nám dostanou.

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.130.XXX
        Tak o F1 se "trochu" zajímám cca 16 let... a těch dominujících jednu dvě sezóny bylo opravdu hodně. Kdo čekal, že Ferrari po drtivém vítězství v r. 2004 bude poraženo Renaultem o rok později? Kdo čekal, že Renault udělá v r. 2007 slabý monopost a neudrží si Alonsa, kdo čekal, že po vynikajícím Williamsu z r. 1997 z toho bude o rok později popelnice? Kdo čekal nadvládu Mclarenu s Mercedesem v roce 1998 a kdo čekal, že bude tak rychle utnuta Ferrari a Schumim? 03 Kdo čekal, že Brawn GP v r. 2009 bez testování všechny přejede? Já nevím anonyme, není to spíš naopak? F1 nám za poslední roky nadělila tolik překvapení, že si rozhodně netroufám cokoliv psát o dominanci Mercedesu. Rozhodně né aniž by proběhl jakýkoliv test, naznačení formy. Takže právě proto, že se o F1 zajímám, tak říkám, NIC není jisté pro nikoho ;) Ty (asi) fandíš Mercedesu a chceš jejich dominanci, což je v pořádku, jenže tvé přání nemusí stačit. Strašně mi vadí, jak tady celkem dost lidí (v čele s Kaporem) mají jasno o nadvládě Mercedesu. Já říkám, počkejme na sezónu...

        + 19 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          90.180.29.XXX
          Nic proti, prekvapeni muze byt, ale predpoklad dominantniho Mercedesu je zcela na miste.

          + 11 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.232.XXX
            Hmm, asi tak. Jestli si Mercedes zachová dominantní postavení loňského roku, to bych se hádat neodvážil. Ale že určitý odstup od soupeřů mít bude, to mi zní docela pravděpodobně.

            + 8 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • anonym

          37.188.232.XXX
          S těmi překvapeními bych byl opatrnější, určitě by se daly najít lepší příklady. Snad jenom ten Brawn vnímám bez výhrad...

          ad 1997 - čekal to každej, kdo viděl, že Williams přišel o tovární motory (o Neweyovi nemluvě)
          ad 1998-2000 - návrat Mclarenů na špičku byl vzhledem k jejich zázemí a nedávné historii tak trochu očekávaný, asi v duchu "bude to letos, za rok nebo za dva?". Zvláště když se rozhodně nějaká nadvláda nekonala. Už 1998 Schumacher Hakkinenovi dost slušně zatápěl a 1999 McLareny zachránila jenom Schumacherova pauza (Irvine na to asi fakt neměl a přesto na Hakkinena ztratil dva body). Že je Ferrari dřív nebo později porazí, to se čekalo a že -pokud se to stane- to bude Schumacher, to se bralo jako velmi pravděpodobné.
          ad Renault a Alonso - Renault Alonsa neudržel už mnohem dřív. Mám pocit, že to ohlásil už na konci roku 2005 a celou druhou mistrovskou sezónu byl u Renaultu spíš jenom na návštěvě. Že s odcházejícím šampionem bude mít problémy tým sice není pravidlo, ale kupodivu to není ani nijak neobvyklý. Navíc Renault s rozpočtem na špičku nepatřil a to je pak jenom otázka času, kdy už to přestane vycházet.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.232.XXX
            ...chybí můj podpis...

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.130.XXX
            Tak místo, abys mi napsal ty lepší příklady, když by se určitě daly najít, tak si investoval 11 řádků do toho, abys mi mé příklady "rozmluvil"...ale co už - Williams je asi jedninej, kde se dalo čekat, že pujdou dolů... ale proč šel dolů po sezóně a pul Mclaren s Neweym a Mercedesem? Protože prostě spojení Ferrari, Byrne, Brawn a Schumacher bylo silnější... Alonso to oznámil myslím v polovině sezóny, ale o to nejde, Renault rozhodně podfinancovanej nebyl, jasné, nesypal do toho tolik co Ferrari a Toyota, ale byl na úrovni BMW, Mclarenu (Mercedes), atd... za posledních 25 let dlouhodoběji dominovaly 3 týmy - Williams Renault (1994, 1996 - 1997), Ferrari (2000 - 2004) a Red Bull Renault (2010 - 2013). Osobně si myslím, že Mercedes bude i letos nejsilnější tým, ale nemyslím si, že jejich náskok bude tak veliký jako loni...

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              37.188.232.XXX
              McLaren tehdy nedominoval (ani v tom vítězném r. 1998 a později už vůbec ne), takže ztráta 1.místa v PK nebyla nebyla ani tak o tom, že by McL šel nějak výrazně dolů (to on šel, ale až později); to Ferrari šlo nahoru. Ale to šlo nahoru po kouskách dlouhodobě, předvídatelně, už od příchodu Schumacherovy party. Žádný překvapení, prostě se stalo to, co mohlo přijít klidně o rok dřív nebo později, ale situace k tomu zrála.

              Pro mne osobně překvapující? Brawn 2009 a Renault 2005, který jsi zmínil. A třeba Jordan 1999. Nečekal jsem, že to zvládne Benetton 1994 (1995). To, co předváděla Honda 2007-2008.

              btw
              "za posledních 25 let dlouhodoběji dominovaly 3 týmy"
              u toho Williamsu to bylo 1992-1993. 1994 určitě ne...

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama