DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg: Ferrari nebude hrozbou, Vettel bude sledovat jen mé zadní světlo
Nico Rosberg očekává, že bude o titul v roce 2015 znovu bojovat s Lewisem Hamiltonem. Od Sebastiana Vettela a Ferrari žádnou hrozbu neočekává.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rosberg: Ferrari nebude hrozbou, Vettel bude sledovat jen mé zadní světlo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Kapor
10:18 26.01.2015 80.87.214.XXXVšetko napovedia predsezónne testy,.. ...a ja dúfam, že všetko je otvorené, lebo motorári, Ferrari, ale aj Renaultu, môžu handicap Mercedesu vyrovnať a byť dôstojným súperom v poli v r. 2015. Za najväčších súperov Mercedesu však považujem McLaren, Williams a Lotus. Ferrari sa bude zlepšovať len postupne, ako sme u nich zvyknutý.
-
zipp
11:28 26.01.2015 81.19.3.XXXTaky moc nerozumím tomu, co lidi vede k optimizmu ohledně Lotusu...jeden rok se jim povedlo být chvíli vpředu, ale jinak se motají ve spodní půlce pole, loni úplná katastrofa - a to se z počátku roku chvástali, že mají vítěznej vůz..
příští sezónu je očekávám stále ve spodní půlce a budou bojovat o vůbec nějaký body, Mercedes nemercedes
-
Jake HorseRadisher
10:05 26.01.2015 78.102.112.XXXBude sledovat mé zadní světlo? Ale Nico, Nico? Jak by mohl tvoje zadní světlo vidět, přes tu vřavu aut mezi Vámi a ten časový odstup Jedině když dostane kolo... -
-
-
-
-
skejpa
15:10 26.01.2015 88.146.158.XXXNo tak inovativní byl v poslední době jen Mercedes s rozdělním turba. Nepamatuji se už na nic z poslední doby, co by mělo jen Ferrari a opravdu výrazně převyšovalo konkurenční nápady. Snad jen RBR a jejich ohebná křídla, podlahy apod.
Kdo ví, třeba letos překvapí ale nevěřím tomu, podle všech posledních střípků a útržků, co se k nám dostanou.
-
-
Adi
13:57 26.01.2015 176.74.130.XXXTak o F1 se "trochu" zajímám cca 16 let... a těch dominujících jednu dvě sezóny bylo opravdu hodně. Kdo čekal, že Ferrari po drtivém vítězství v r. 2004 bude poraženo Renaultem o rok později? Kdo čekal, že Renault udělá v r. 2007 slabý monopost a neudrží si Alonsa, kdo čekal, že po vynikajícím Williamsu z r. 1997 z toho bude o rok později popelnice? Kdo čekal nadvládu Mclarenu s Mercedesem v roce 1998 a kdo čekal, že bude tak rychle utnuta Ferrari a Schumim? Kdo čekal, že Brawn GP v r. 2009 bez testování všechny přejede? Já nevím anonyme, není to spíš naopak? F1 nám za poslední roky nadělila tolik překvapení, že si rozhodně netroufám cokoliv psát o dominanci Mercedesu. Rozhodně né aniž by proběhl jakýkoliv test, naznačení formy. Takže právě proto, že se o F1 zajímám, tak říkám, NIC není jisté pro nikoho ;) Ty (asi) fandíš Mercedesu a chceš jejich dominanci, což je v pořádku, jenže tvé přání nemusí stačit. Strašně mi vadí, jak tady celkem dost lidí (v čele s Kaporem) mají jasno o nadvládě Mercedesu. Já říkám, počkejme na sezónu...-
-
anonym
15:16 26.01.2015 37.188.232.XXXS těmi překvapeními bych byl opatrnější, určitě by se daly najít lepší příklady. Snad jenom ten Brawn vnímám bez výhrad...
ad 1997 - čekal to každej, kdo viděl, že Williams přišel o tovární motory (o Neweyovi nemluvě)
ad 1998-2000 - návrat Mclarenů na špičku byl vzhledem k jejich zázemí a nedávné historii tak trochu očekávaný, asi v duchu "bude to letos, za rok nebo za dva?". Zvláště když se rozhodně nějaká nadvláda nekonala. Už 1998 Schumacher Hakkinenovi dost slušně zatápěl a 1999 McLareny zachránila jenom Schumacherova pauza (Irvine na to asi fakt neměl a přesto na Hakkinena ztratil dva body). Že je Ferrari dřív nebo později porazí, to se čekalo a že -pokud se to stane- to bude Schumacher, to se bralo jako velmi pravděpodobné.
ad Renault a Alonso - Renault Alonsa neudržel už mnohem dřív. Mám pocit, že to ohlásil už na konci roku 2005 a celou druhou mistrovskou sezónu byl u Renaultu spíš jenom na návštěvě. Že s odcházejícím šampionem bude mít problémy tým sice není pravidlo, ale kupodivu to není ani nijak neobvyklý. Navíc Renault s rozpočtem na špičku nepatřil a to je pak jenom otázka času, kdy už to přestane vycházet.-
Adi
16:17 26.01.2015 176.74.130.XXXTak místo, abys mi napsal ty lepší příklady, když by se určitě daly najít, tak si investoval 11 řádků do toho, abys mi mé příklady "rozmluvil"...ale co už - Williams je asi jedninej, kde se dalo čekat, že pujdou dolů... ale proč šel dolů po sezóně a pul Mclaren s Neweym a Mercedesem? Protože prostě spojení Ferrari, Byrne, Brawn a Schumacher bylo silnější... Alonso to oznámil myslím v polovině sezóny, ale o to nejde, Renault rozhodně podfinancovanej nebyl, jasné, nesypal do toho tolik co Ferrari a Toyota, ale byl na úrovni BMW, Mclarenu (Mercedes), atd... za posledních 25 let dlouhodoběji dominovaly 3 týmy - Williams Renault (1994, 1996 - 1997), Ferrari (2000 - 2004) a Red Bull Renault (2010 - 2013). Osobně si myslím, že Mercedes bude i letos nejsilnější tým, ale nemyslím si, že jejich náskok bude tak veliký jako loni...-
rock
17:11 26.01.2015 37.188.232.XXXMcLaren tehdy nedominoval (ani v tom vítězném r. 1998 a později už vůbec ne), takže ztráta 1.místa v PK nebyla nebyla ani tak o tom, že by McL šel nějak výrazně dolů (to on šel, ale až později); to Ferrari šlo nahoru. Ale to šlo nahoru po kouskách dlouhodobě, předvídatelně, už od příchodu Schumacherovy party. Žádný překvapení, prostě se stalo to, co mohlo přijít klidně o rok dřív nebo později, ale situace k tomu zrála.
Pro mne osobně překvapující? Brawn 2009 a Renault 2005, který jsi zmínil. A třeba Jordan 1999. Nečekal jsem, že to zvládne Benetton 1994 (1995). To, co předváděla Honda 2007-2008.
btw
"za posledních 25 let dlouhodoběji dominovaly 3 týmy"
u toho Williamsu to bylo 1992-1993. 1994 určitě ne...
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek