DISKUZE K ČLÁNKU Renault váhá: Má nasadit svůj V6 2015 už v Melbourne nebo až později?

FIA povolila týmům vývoj v průběhu sezony - šanci mají výrobci vyvíjet až do GP Španělska. Renault ale zatím neví, kdy nasadí svoji novou specifikaci motoru. Bude vyčkávat až do půlky května jako Mercedes nebo homologuje nový motor už pro první závod?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault váhá: Má nasadit svůj V6 2015 už v Melbourne nebo až později?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 19.01.2015 11:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasovalo 6 lidí) 17.01.2015 19:00
mercedes to udělá chytře mercedes nasadí nový… »
» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 16.01.2015 14:39
Leda v případě, že by chtěli bojovat o titul už… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovali 3 lidé) 16.01.2015 16:08
Tak stále je tu velká neznámá Honda, která… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • rock

                  46.33.96.XXX
                  To není argument. Jestliže jsou tak špatní, že musejí trávit čas reverzním inženýrstvím místo toho, aby něco konkurenceschopného vyvinuli sami, tak si zaslouží ztrácet.

                  + 0 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • 1

                    178.255.168.XXX
                    Uvědom si, že podle prvních odhadů FIA nastavila pravidla tak, že spalovací motor bude mít max. 650 koní a 150 koní dá elektro, tohle překonali v podstatě všichni výrobci, ale mercedes značně víc, takže ano, ferrari a renault odvedli horší práci než mercedes, ale zase bych je za to příliš nehaněl. Je zajímavé, že ferrari s renaultem postavili výkonostně podobný agregát, ale mercedes jim o hodně utekl. Takže dle mého názoru má mercedes nějakou vychytávku, nejspíš v ERS a ferrari s renaultem přišli příliš pozdě na to, v čem tu výhodu mají a teď se snaží najít vlastní řešení. Jiné vysvětlení mě nenapadá, proč by nedokázali vyčerpat dané tokeny

                    + 1 / − 9

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • rock

                      46.33.96.XXX
                      "Špatný" nebo "neschopný" v kontextu F1 vždycky znamená "špatný ve srovnání s..."

                      Vyložení Ludvíci tady samozřejmě nejsou, ti nebyli ani v Catu a Marussii.

                      Ale pořád to nic nemění na tom, že lidi u Mercedesu zvládli svoji práci v daném termínu a líp, než ostatní. Termíny a pravidla na to neměli vliv, protože Mercedesmani se pohybovali v jejich mezích.

                      Takže abych se vrátil k mému prvnímu příspěvku: termíny byly vždycky nastavené tak, aby umožnily vývoj. Akorát někteří to stihli a někteří ne. A protože to někteří zvládli, tak problém není v těch termínech (ergo pravidlech) a problém není ani u těch, co to zvládli. Problém je na straně těch, co to nedali. Jsme v F1, chceme mít těžké podmínky pro všechny, aby se jednotliví účastníci od sebe odseparovali. Aby se oddělilo zrno od plev. Těžko řiditelná a rychlá auta, náročné tratě, přísná pravidla, šibeniční termíny. To všechno sem patří.

                      + 0 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • FoxPw

    213.192.37.XXX
    Mercedes má všechny trumfy v rukou. Dá se předpokládat, že jejich starý motor bude stále lepší, než nový motor od konkurence a tak pozdějším nasazením motoru nic neztratí nebo jen minimálně. O to větší rozdíl bude ve zbytku sezóny.

    + 13 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      85.207.90.XXX
      Tak stále je tu velká neznámá Honda, která kdyby postavila kvalitní motor a McLaren solidní monopost, tak by pro Mercedes nebylo nejvhodnější projet první 4 závody sezony, a pokud by to bylo ve zbytku sezony(po nasazení nových PJ Mercedesu) vyrovnané, tak by to nebyla dobrá zpráva pro Mercedes...
      A pokud letošní PJ Ferrari a Renaultu nebudou lepší, než loňská Mercedesu, tak to bude hodně špatné, pro jejich zákazníky...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • 1

        178.255.168.XXX
        Tak ona je velkou neznámou celá sezona :-) Honda si evidentně věří, ferrari mlčí a jelikož tohle iniciovali, tak se budou snažit využít maximum času pro vývoj i za cenu předem ztracené sezony, renault asi máknul, pokud naznačují, že by nastoupili s novou jednotkou už v austrálii a mercedes to může v klidu celý sledovat a rozhodnout se podle aktuální situace 03

        + 7 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ak má Renault nový,.. ...Turbomotor, mal by ho homologovať a začať s ním už v od 1. VC Austrálie. 01 Tak Mercedes bude mať menšiu šancu získať väčší náskok. 01

    + 22 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      Leda v případě, že by chtěli bojovat o titul už letos, což nevidím reálně. Takže podle mě by měli vyvíjet až do barcelony a radši vyhrát titul o rok později.

      + 5 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Takto majú možnosť,... ...znížiť s Renaultom u Red Bull náskok Mercedesu a získať viac bodov, lebo v konečnom dôsledku Mercedes nebude mať žiaden úžitok z nárastu výkonu, ak ho pneumatiky Pirelli neprenesú zmysluplne na vozovku a zvýši sa len ich opotrebenie, čo sme tu už u Mercedesu mali v r. 2013, kedy mal prekoňovaný motor V8 a prd mu to bolo platné. 02

        + 19 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • 1

          178.255.168.XXX
          kapor, ty techniku, problém mercedesu nebyl v překoňovaném V8, ale v mizerném přítlaku v zadní části vozu a tím i větší smýkání a prokluz kol...

          + 14 / − 18

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            A to isté by sa stalo pri zvýšení výkonu,.. ...teraz ***, lebo fúkaný difuzor je minulosťou a prítlak predstavuje len zlokok toho, čo autá mali v dispozície vtedy. 11 18 ***
            Příspěvek byl redakčně upraven.

            + 18 / − 15

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • 1

              178.255.168.XXX
              vidím, že tvoje úroveň vyjadřování koresponduje s tvými znalostmi
              Je mi Tě líto

              + 12 / − 18

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kapor

                194.160.178.XXX
                Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                + 1 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • 1

                  178.255.168.XXX
                  Na co? Na blábol o minulosti foukaného difuzoru? Kapore sorry, ale si totální diletant, který o F1 ví kulový, ale kážeš tady jako Libuše

                  + 14 / − 18

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • uzivatel000968

                  uzivatel000968

                  95.105.187.XXX
                  ... 02 02 02 ...

                  + 3 / − 20

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Jane

                90.181.220.XXX
                Ona jeho celková úroveň koresponduje s jeho inteligencí...
                Svéprávnému člověku by vadilo že je tady za místního blázna a nevyjadřoval by se.
                Ale on je evidentně zvyklý že ho mají za obecního blázna, tak mu to už přestalo vadit.

                + 14 / − 18

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama