DISKUZE K ČLÁNKU Honda kvůli změně pravidel týkajících se motorů zpochybňuje férovost F1
Honda, nový motorový partner McLarenu, zpochybňuje regulérnost soutěže poté, co Mezinárodní automobilová federace (FIA) dodatečně změnila výklad pravidel pro sezónu 2015.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda kvůli změně pravidel týkajících se motorů zpochybňuje férovost F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000046
(Hlasovalo 9 lidí)
08.01.2015 13:03
Nie, nie je jediná. Pred týmto dátumom musia… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:51 08.01.2015 194.160.178.XXXÁno, Honda má v tomto pravdu,... ...lebo platí rovnosť príležitostí každého výrobcu pohonných jednotiek a po homologácii do 28. února, by mala mať možnosť aj Honda pracovať na pohonnej jednotke tak, ako ostatné tímy Renault, Ferrari aj Mercedes. Myslím , že po stretnutí sa zástupcov výrobcov pohonných jednotiek so zástupcami FIA, sa dohodnú a obíde sa to bez odvolacieho súdu.
-
anonymouse
10:02 08.01.2015 82.119.113.XXXcelý "problém" vznikol vyšpekulovanosťou niektorých týmov, ktoré sa stále snažia nejako obísť pravidlá! monoposty (hlavne pohonné jednotky) mali byť vždy homologizované k začiatku sezóny, a staršie verzie mali byť povolené len s výnimkou FIA. čím vojdeš do sezóny, tým budeš aj počas celej sezóny jazdiť, pravdaže až na povolené úpravy.-
Kapor
12:05 08.01.2015 194.160.178.XXXTu to však FIA povolila... ...v dobrej viere, len pozabudla na Hondu, aby tými Renault a Ferrari dobehli tím Mrecedes, lebo Honda hoci použila pri stavbe plne koncepciu Mrcedesu, trápia ju ešte destské nemoci tejto jednotky. Mercedes tiež neostane stáť a bude pokračovať vo vývoji dovtedy aj s ostatnými, aby dospeli k takej hybridnej jednotke, ktorá nebude zbytočne zložitá a drahá a bude spĺňať všetky atribúty modernej pohonnej jednotky pre F1, ktorá bude nielen výkonná, jednoduchá a lacná, lebo tá čo mal teraz Renault a Ferrari v sezóne 2014, bol len ubohý pekáč, ktorý okrem vysokej ceny ničím neoplýval a bol krokom späť, aj keď to nikto otvorene nepriznal. Nová pohonná jednotka, ktorá vývojom dospeje k tomu, že bude mať nízku cenu, tým myslím na úrovni V8 +KERS a v konečnom dôsledku splní aj normu EURO VI. K tomu je treba, aby špičkoví motorári týchto dodavateľov pracovali na pohonných jednotkách neustále dovtedy, kým všetkci dospejú do štádia, že všetky atribúty sú naplnené a formula F1 sa stane dostupnou pre každý tím, ktorý bude chcieť v nej súťažiť včetne Hondy a budú pre neho platiť rovnaké pravidlá ako pre všetkých výrobcov pohonných jednotiek pre F1. Potom nebude váhať vstúpiť na scénu aj VW, Toyota a BMV a možno aj automobily s Kórei.
-
-
-
-
-
-
eR
11:51 08.01.2015 62.245.107.XXXJenže zatímco ostatní teď mohou měnit pouze cca 48% motoru, tak Honda může pracovat bez omezení. Takže pokud je něco nefér, tak je to nefér na obě strany. Teď má výhodu (a to obrovskou) Honda a březen až květen budou mít výhodu (i když o dost menší) ostatní výrobci.-
skejpa
13:43 08.01.2015 88.146.158.XXXJe otázkou jakou výhodu má teď honda. Víme, že Ferrari i Renault nestíhají využít tokeny, takže nyní vyvíjejí naplno stejně jako Honda. A po homologaci budou vyvíjet jen oni a Honda vůbec. To mi nepřijde úplně fér. Ve výsledku je mi to jedno protože Alonsa rád nemám a mekům prakticky nefandím ale z pohledu nezaujatého fanouška mi to vůči nim (Hondě) nepřijde úplně fér.
Mohli jim třeba na začátku sezóny (po úvodní homologaci) dát 5 tokenů na vývoj v průběhu sezóny pro druhou homologaci a byl by klid.
-
-
seven
13:01 08.01.2015 199.64.72.XXXV téhle situaci by asi bylo rozumné řešení nechat Hondu homologovat k datu a povolit jim pro sezonu 2015 stejný počet tokenů jako ostatním. Tím by se příležitosti srovnaly, nicméně Honda by musela akceptovat že pro 2016 budou na stejném levelu jako ostatní, kteří začínaly vloni, tzn. že na další upgrade by měli stejný (tj.snižený) počet tokenů.
-
-
-
-
-
eR
11:56 08.01.2015 62.245.107.XXXTo by ovšem v F1 nesmělo startovat Ferrari, které má právo veta na cokoliv vyjma pravidel týkající se bezpečnosti. A podle Ferrari poskakuje z jedné strany Bernie a z druhé FIA, podle toho jak si Ferrari píská. Všechny tyto nesmysly jsou zapříčiněny nerovným postavením stájí, kdy Ferrari může vše a ostatní mohou pouze "držet hubu". -
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek