DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: S Renaultem se na zachování současných V6 motorů shodujeme

Automobilka Renault při zvláštním zasedání své správní rady hodnotil různé možnosti po nekonkurenceschopné sezóně 2014 ve Formuli 1, kde působí jako dodavatel pohonných jednotek. Podle Tota Wolffa se s Mercedesem shoduje na zachování současného formátu motorů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: S Renaultem se na zachování současných V6 motorů shodujeme

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 31.12.2014 05:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 6 lidí) 30.12.2014 11:53
Renault a Mercedes z principu nemohou souhlasit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • crazytunny

    89.24.154.XXX
    úsměvné Renault nejvíce řval po změně jednotek a nedivil bych se kdyby díky minulosti za vším stál Mercedes. Klidně si dovolím spekulaci že Mercedes pracoval na motoru V6 ještě daleko před jeho schválením v F1 (např rok) a chtěl marketingově zaujmout, proto se dohodl s Renaultem, že to bude on kdo bude nejvíce trvat na změně konceptu V8->V6

    A jak píše někdo pode mnou - Horner je směšnej pokud si myslí, že on je ten kdo tahá za nitky a není to ani Wolf, není to nikdo z F1 jsou to jen papalášové ve vedení Renaultu a Mercedesu

    Navíc návrat k V8? vážně -> to je dost utopické

    Spíše mě mrzí že není možné vyvíjet motor během sezóny, stejně jako je to u Aero prvků.

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      85.93.124.XXX
      Podle mě je to jinak... Mercedes na tom motoru pracoval 1000 let před kristem... Jenže v té době neexistovala F1, neexistoval Renault, neexistoval Mercedes, neexistovali auta... Potřebovali příchod Ježíše K. , aby je vykoupil z 1. hříchu a pak už nebyl žádnej problém za cca 2000 let na to přesvědčit Renault, že ty nové motory byly celé jeho nápad...

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    178.209.152.XXX
    Renault a Mercedes z principu nemohou souhlasit se změnou formátu pohonných jednotek. Tyto dvě firmy spolu v sériové produkci úzce kooperují, Tvingo a smart jsou dvojčata stejně jako Kangoo a Citan, do třídy A se montují francouzské motory. Oni přece nepůjdou proti sobě, ani nebudou souhlasit s tak zásadní změnou koncepce, když toto potřebují jako vývojovou laboratoř.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Návrat k motorom V8 neexistuje,... ...už len z jediného dôvodu, že spoterba paliva by nestačila ani na polovicu závodu a teda ak chcú vrátiť motory tam kde boli musia zvýšiť spotrebu, úpravou v pravidlách na pôvodnú výšku. To isté platí aj o bi Turbu, čím by sa odbúral MGU-H, lebo mať miesto dvoch motorgenerátorov, tri by bolo ešte drahšie a SW ešte drahší a zložitejší, pritom všetci usilujú o zníženie ceny pohonnej jednotky, na úroveň tej z r. 2013. 01 Súčasná cesta k tomu nevedie, lebo tirgeneračná jednotka od Mercedesu je štandard a ak sa majú k nemu priblížiť ostaní výrobcovia, t.j. Ferrari a Renault musia sa dohodnúť na odoberaní ERS od Mercedesu a svoje spaľovacie turbomotory a príslušenstvo upraviť v rámci 32 žetónov. 11 Existuje však ešte jedna cesta, vypustiť MGU-H a zjednodušiť ju na úroveň 1,6 V6 Turbo + KERS pre r. 2016, lebo pre r. 2015, je meniť pravidlá neskoro, čo prinesie požadované zníženie ceny pohonnej jednotky, pri zachovaní jej výkonu , krútiaceho momentu, spotreby aj účinnosti, ktorá ešte narastie, lebo v MGU-H dochádza k premene energie, ktorá sa dá získať priamo z paliva, premenou na mechanickú prácu na piest a hlavne zjednodušenie a zlacnenie riadiaceho SW pohonnej jednotky. 01 Človek zírá, že je tam toľko hláv a nik nevie položiť na stôl jednoduché riešenie a nájsť najlepšiu alternatívu, aby sa dohodli, aj keď je to sakramensky jednoduché. 02 Budú v tom asi vážne záujmy nasadiť do produkčných aut niečo, čo tam nepatrí a riadne sa pritom napakovať. 02 Veď húpich zákazníkov s peniazmi stiahnutími gumičkov, ktorí ich nemajú kde dať, sú tucty ! 02 Inak všetko dobré v novom roku !
    01 01 01

    + 15 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      217.66.164.XXX
      Kapře poslední částí jsi odhalil realitu.

      Renault dodává pro Mercedes Kangoo-Citana včetně motorů,Mercedes třídy B je velmi úspěšný hatch,který vychází podvozkovou částí z Megana a byl vyvíjen přímo v Renaultu.
      Nový koncept Renault Eolab bude na 100% do několika let jezdit i pod hvězdou,protože se na vývoji Mercedes určitě podílel.

      Renault je vizionářskou automobilkou a za současného vedení rozhodně nepadá v úvahu návrat ke starým motorům.Navíc Mercedes a Renault jsou dnes tak úzce spojeni,že není možné aby šly proti sobě.Mají naprosto stejné obchodní zájmy.

      Musím se smát,jak u Redbullu myslí,že jsou to oni kdo řídí celou situaci a přitom se všechno odehrává kolem nich a Mercedes s Renaultem jsou dávno dohodnuti na strategii do budoucna.12 .






      + 9 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Věra

      89.233.175.XXX
      Existuje! povídáš tady o spotřebě paliva... tak jim tam přidají šlapky a světe div se a ono to bude jezdit zadara.. Jinak se divím že nikdo nepřišel s tím, dát tam směšovač a do nádrže propan butan.

      + 1 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama