DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: S Renaultem se na zachování současných V6 motorů shodujeme
Automobilka Renault při zvláštním zasedání své správní rady hodnotil různé možnosti po nekonkurenceschopné sezóně 2014 ve Formuli 1, kde působí jako dodavatel pohonných jednotek. Podle Tota Wolffa se s Mercedesem shoduje na zachování současného formátu motorů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes: S Renaultem se na zachování současných V6 motorů shodujeme
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 6 lidí)
30.12.2014 11:53
Renault a Mercedes z principu nemohou souhlasit… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
crazytunny
12:09 30.12.2014 89.24.154.XXXúsměvné Renault nejvíce řval po změně jednotek a nedivil bych se kdyby díky minulosti za vším stál Mercedes. Klidně si dovolím spekulaci že Mercedes pracoval na motoru V6 ještě daleko před jeho schválením v F1 (např rok) a chtěl marketingově zaujmout, proto se dohodl s Renaultem, že to bude on kdo bude nejvíce trvat na změně konceptu V8->V6
A jak píše někdo pode mnou - Horner je směšnej pokud si myslí, že on je ten kdo tahá za nitky a není to ani Wolf, není to nikdo z F1 jsou to jen papalášové ve vedení Renaultu a Mercedesu
Navíc návrat k V8? vážně -> to je dost utopické
Spíše mě mrzí že není možné vyvíjet motor během sezóny, stejně jako je to u Aero prvků.-
Fanda.LH
14:43 30.12.2014 85.93.124.XXXPodle mě je to jinak... Mercedes na tom motoru pracoval 1000 let před kristem... Jenže v té době neexistovala F1, neexistoval Renault, neexistoval Mercedes, neexistovali auta... Potřebovali příchod Ježíše K. , aby je vykoupil z 1. hříchu a pak už nebyl žádnej problém za cca 2000 let na to přesvědčit Renault, že ty nové motory byly celé jeho nápad...
-
-
uzivatel000635
11:53 30.12.2014 178.209.152.XXXRenault a Mercedes z principu nemohou souhlasit se změnou formátu pohonných jednotek. Tyto dvě firmy spolu v sériové produkci úzce kooperují, Tvingo a smart jsou dvojčata stejně jako Kangoo a Citan, do třídy A se montují francouzské motory. Oni přece nepůjdou proti sobě, ani nebudou souhlasit s tak zásadní změnou koncepce, když toto potřebují jako vývojovou laboratoř. -
Kapor
09:27 30.12.2014 194.160.178.XXXNávrat k motorom V8 neexistuje,... ...už len z jediného dôvodu, že spoterba paliva by nestačila ani na polovicu závodu a teda ak chcú vrátiť motory tam kde boli musia zvýšiť spotrebu, úpravou v pravidlách na pôvodnú výšku. To isté platí aj o bi Turbu, čím by sa odbúral MGU-H, lebo mať miesto dvoch motorgenerátorov, tri by bolo ešte drahšie a SW ešte drahší a zložitejší, pritom všetci usilujú o zníženie ceny pohonnej jednotky, na úroveň tej z r. 2013. Súčasná cesta k tomu nevedie, lebo tirgeneračná jednotka od Mercedesu je štandard a ak sa majú k nemu priblížiť ostaní výrobcovia, t.j. Ferrari a Renault musia sa dohodnúť na odoberaní ERS od Mercedesu a svoje spaľovacie turbomotory a príslušenstvo upraviť v rámci 32 žetónov. Existuje však ešte jedna cesta, vypustiť MGU-H a zjednodušiť ju na úroveň 1,6 V6 Turbo + KERS pre r. 2016, lebo pre r. 2015, je meniť pravidlá neskoro, čo prinesie požadované zníženie ceny pohonnej jednotky, pri zachovaní jej výkonu , krútiaceho momentu, spotreby aj účinnosti, ktorá ešte narastie, lebo v MGU-H dochádza k premene energie, ktorá sa dá získať priamo z paliva, premenou na mechanickú prácu na piest a hlavne zjednodušenie a zlacnenie riadiaceho SW pohonnej jednotky. Človek zírá, že je tam toľko hláv a nik nevie položiť na stôl jednoduché riešenie a nájsť najlepšiu alternatívu, aby sa dohodli, aj keď je to sakramensky jednoduché. Budú v tom asi vážne záujmy nasadiť do produkčných aut niečo, čo tam nepatrí a riadne sa pritom napakovať. Veď húpich zákazníkov s peniazmi stiahnutími gumičkov, ktorí ich nemajú kde dať, sú tucty ! Inak všetko dobré v novom roku !
-
Arnoux
11:55 30.12.2014 217.66.164.XXXKapře poslední částí jsi odhalil realitu.
Renault dodává pro Mercedes Kangoo-Citana včetně motorů,Mercedes třídy B je velmi úspěšný hatch,který vychází podvozkovou částí z Megana a byl vyvíjen přímo v Renaultu.
Nový koncept Renault Eolab bude na 100% do několika let jezdit i pod hvězdou,protože se na vývoji Mercedes určitě podílel.
Renault je vizionářskou automobilkou a za současného vedení rozhodně nepadá v úvahu návrat ke starým motorům.Navíc Mercedes a Renault jsou dnes tak úzce spojeni,že není možné aby šly proti sobě.Mají naprosto stejné obchodní zájmy.
Musím se smát,jak u Redbullu myslí,že jsou to oni kdo řídí celou situaci a přitom se všechno odehrává kolem nich a Mercedes s Renaultem jsou dávno dohodnuti na strategii do budoucna. .
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek