DISKUZE K ČLÁNKU Renault: Elektrická technologie se v budoucnu stane tou hlavní, palivové články nevyvíjíme

Výkonný ředitel společnosti Renault Sport F1, Cyril Abiteboul, hovoří o pokrocích v palivové efektivitě ve Formuli 1. Dotýká se také elektrických technologií a budoucího vývoje motorsportu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault: Elektrická technologie se v budoucnu stane tou hlavní, palivové články nevyvíjíme

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 29.12.2014 09:31 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No, narozprával toho veľa,.. ...ale v podstate nič nepovedal, nič podstatné, lebo mal povedať asi to, že v F1 bolo kľúčové zavedeie trigeneračných jednotiek, ktoré sú normálnou súčasťou kogeneračných jednotiek v energetike, kde gro hrá účinnosť, ktorá je 2,5 krát vyššia dosiahnutá z paliva. V F1 má aj ten efekt, že sa dosiahne väčší gradient, medzi vstupnou hodnotou vzduchu do valca a teplotou zažehu, čím dostaneme väčšiu mechanickú prácu, získanú z paliva a tým aj väčší výkon a krútiaci moment, vysokú účinosť, nízku spotrebu a to, že pohonné jednotky splnia aj normu Euro VI, ak keď to nik nezkúmal a stále hovorí o ekológii. 01
    Potom mal povedať asi to, že Ión-lítiové batérie sa nahradia na rok batériami Lítium-eir a tým sa zníži hmotnosť na jednu sekciu z 26 na 10 kg. 01
    Nakoniec zavádzanie palivových čláknov do Formule E, by robil len človek, ktorý dostal pod stromček umiestnenku do Psychiatrickej liečebne, ako moja suseda ! 02 V zásade sa bude postupovať tak, ako to pred viac ako 150 rokmi urobil Nikola Testa, ktorý na pohon využil potenciál našej Zeme a už ukázal vtedy na to, že sa to dá, kde spojil viacero harmonických tak ,aby získal potrebný výkon a potom za pomoci 12 vákuových trubíc to usmernil, vo viacestnom usmerňovači, hoci nepoznal ani, čo sú to polovodiče a hlavné je, že to fungovalo napájal s tým automobil Ford a jazdil bez palivových článkov a iných somarín, ľudí s vymletými mozgami, ktorí chcú do Formule E zaviesť nezmysly, hlavná vec, že sa na to prešustruje veľa peňazí a nakoniec sa zistí, že je to úplne na hovno. 02

    + 19 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama