DISKUZE K ČLÁNKU Renault: Elektrická technologie se v budoucnu stane tou hlavní, palivové články nevyvíjíme

Výkonný ředitel společnosti Renault Sport F1, Cyril Abiteboul, hovoří o pokrocích v palivové efektivitě ve Formuli 1. Dotýká se také elektrických technologií a budoucího vývoje motorsportu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault: Elektrická technologie se v budoucnu stane tou hlavní, palivové články nevyvíjíme

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 29.12.2014 09:31 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No, narozprával toho veľa,.. ...ale v podstate nič nepovedal, nič podstatné, lebo mal povedať asi to, že v F1 bolo kľúčové zavedeie trigeneračných jednotiek, ktoré sú normálnou súčasťou kogeneračných jednotiek v energetike, kde gro hrá účinnosť, ktorá je 2,5 krát vyššia dosiahnutá z paliva. V F1 má aj ten efekt, že sa dosiahne väčší gradient, medzi vstupnou hodnotou vzduchu do valca a teplotou zažehu, čím dostaneme väčšiu mechanickú prácu, získanú z paliva a tým aj väčší výkon a krútiaci moment, vysokú účinosť, nízku spotrebu a to, že pohonné jednotky splnia aj normu Euro VI, ak keď to nik nezkúmal a stále hovorí o ekológii. 01
    Potom mal povedať asi to, že Ión-lítiové batérie sa nahradia na rok batériami Lítium-eir a tým sa zníži hmotnosť na jednu sekciu z 26 na 10 kg. 01
    Nakoniec zavádzanie palivových čláknov do Formule E, by robil len človek, ktorý dostal pod stromček umiestnenku do Psychiatrickej liečebne, ako moja suseda ! 02 V zásade sa bude postupovať tak, ako to pred viac ako 150 rokmi urobil Nikola Testa, ktorý na pohon využil potenciál našej Zeme a už ukázal vtedy na to, že sa to dá, kde spojil viacero harmonických tak ,aby získal potrebný výkon a potom za pomoci 12 vákuových trubíc to usmernil, vo viacestnom usmerňovači, hoci nepoznal ani, čo sú to polovodiče a hlavné je, že to fungovalo napájal s tým automobil Ford a jazdil bez palivových článkov a iných somarín, ľudí s vymletými mozgami, ktorí chcú do Formule E zaviesť nezmysly, hlavná vec, že sa na to prešustruje veľa peňazí a nakoniec sa zistí, že je to úplne na hovno. 02

    + 19 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama