DISKUZE K ČLÁNKU Proč McLarenu trvalo rozhodování o týmovém kolegovi Alonsa tak dlouho?
McLaren až minulý týden jako poslední ze všech týmů oznámil svou jezdeckou sestavu: s Fernandem Alonsem, o jehož příchodu jsme psali již dříve, bude závodit Jenson Button, který podle Rona Dennise "rozhodně může Fernandovi nakopat zadek." Proč rozhodování mezi Britem a Kevinem Magnussenem zabralo tolik času?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč McLarenu trvalo rozhodování o týmovém kolegovi Alonsa tak dlouho?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000943
(Hlasovalo 9 lidí)
16.12.2014 18:30
ještě je to i o tom, že Jenson je těžší než HAM… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Duncan66
20:11 16.12.2014 89.29.32.XXXjasny, bude to zajimavy stret a ja muj nazor je, ze by tomu Alikovi mohl poradne zatopit. Ikdyz ty kvaldy, to asi zase dostane nalozeno, jak v zavode uvidime. Ale pokud bude dostavat nalozeno v kvalde a Mcl nebude dominantni auto, tak s dobrymi starty Alonsa a hodne opatrnymi starty Jensna bude muset prakticky kazdy zavod Jenson stahovat a k Alikovi se bude muset casto probijet. Takze to mit jednoduche asi nebude, ale ja osobne mu budu podruhe v historii fandit-
Eracer
08:02 17.12.2014 62.168.11.XXXJá si nemyslím, že by byl Alonso nějaký bůhví jaký kvalifikant, třeba bude lepší ale když si vezmu v potaz poslední Jensonovi kvalifikace tak vždy skončil před Fernandem a dovolím si tvrdit že neměl rychlejší auto. Jak říkám uvidíme, nikdo neví jak to dopadne proto je to tak super. Je pravda , že Jenson jde poslední dobou se starty hodně na jistotu a musí je zlepšit ale uvidíme. Těším se. Doufám, že to bude vyrovnané. Nebo na druhé garáži lepší.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
15:29 16.12.2014 46.47.176.XXXJá si myslím, že Jenson bude Alonsovi zcela rovnocenným soupeřem.
Hodně lidí ho pdceňuje, ale během jeho kariéry si na něm vylámalo zuby nejedno zvučné jméno pilotů, ale i jeho šéfů. Jen koukni, kde je dnes Flavio, který tvrdil, že Jenson je rychlý jako patník u silnice.
Hodně taky může zahrát počasí. Být deštivý rok, tak bych vsadil na jasnou převahu Jensona.-
Kubyk002
15:47 16.12.2014 37.48.37.XXXBýt deštivý rok, tak se nejede ani jedna GP, po nehodě Julka, budou zavodníci jezdit za SC nebo stat v boxech i kdyby měli jezdit na intermedialkách...
Tohleto mně štve, kdysi se zavodilo za každého počasí(Silverstone 2008, kdy se polovina zavodniho pole klouzala a druha delala kolo kolo mlynsky) a teď trošku vodičky a stojí se...-
-
kik
18:45 16.12.2014 89.176.12.XXXPokud se nepletu tak ten zavod tenkrat stopnul Jacky Ickx a mel kvuli tomu s Balestrem konflikt. A ze Jacky v desti jezdit umel. Jen mel tenkrat pocit ze je toho deste uz prilis.
Ano, zavody se prerusovaly jiz drive - napr. Rakousko 1975 a jedine vitezstvi 'sileneho' Itala Vittoria Brambilly (po projeti cilem navic z radosti pustil volant a temer okamzite havaroval), ale vetsinou to byly pripady kdy situace byla jiz dost extremni. Pokud, rekneme, prselo normalne tak se jelo (Monaco 1972 kdy vyhral J. P. Beltoise nebo Zandvoort 1971 kdy vyhral prave J. Ickx). -
anonym
18:47 16.12.2014 89.177.126.XXX... a s výjimkou Senny mu za to všichni poděkovali. Dokonce po letech i Senna sám přiznal, že to bylo rozumný.
Mimochodem - patří ke zdejšímu koloritu vyzdvihovat Sennu, že se blížil k vedoucímu Prostovi ... a stále se zapomíná přidat to, že úplně stejným tempem stahoval zase Sennu zezadu Stefan Bellof na Tyrrellu. Pokud máme vyzdvihnout mistra volantu na vodě podle tohoto závodu - Bellof byl absolutní jednička! :-)-
-
rock
11:16 17.12.2014 37.188.134.XXXBellof měl těch podařených závodů víc; Estoril 85 (opět v dešti) nebo Detroit 85. Ale v autě, která ma problémy se kvalifikovat v TOP20, to není jednoduchý.
btw
Vzhledem k okolnostem jeho smrti je zajímavé, že se posty o něm a o Ickxovi objevily nad sebou. Svět je malý...
-
-
-
-
Duncan66
16:24 16.12.2014 89.102.3.XXXto me taky stve, ze se zavody restartuji ve chvili, kdy piloti zacinaji prezouvat na prechodne pneu. To je potom zbytecne plytvani penezi, kdyz Pirelli musi delat i pneu do mokra, kdyz jich 95% nakonec vyhodi. By me zajimalo, jestli ty vyrobene a nepouzite pneu musi zaplatit tymy, ci to plati FIA, pod kterou spadaji komisari, kteri rozhoduji o tom, kdy se zavod zastavi kvuli nekolika kapkam.
-
-
-
-
mida
16:17 16.12.2014 88.101.0.XXXTen rozdíl v platech ale vůbec nemusí být takový, jak se na první pohled zdá. Ron se mohl s Jensonem domluvit na prémiích za body a případně za porážky Alonsa. Tím dal Jensonovi jasně najevo, že to má ve svých rukou a že pokud bude dobrý, tak si přijde na své. Ven samozřejmě přiznali pouze základ, který je mizerný, ale Jenson své peníze dostane s ohledem na výsledky. Víme jenom to, co oni chtějí, abychom věděli.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek