DISKUZE K ČLÁNKU Proč McLarenu trvalo rozhodování o týmovém kolegovi Alonsa tak dlouho?

McLaren až minulý týden jako poslední ze všech týmů oznámil svou jezdeckou sestavu: s Fernandem Alonsem, o jehož příchodu jsme psali již dříve, bude závodit Jenson Button, který podle Rona Dennise "rozhodně může Fernandovi nakopat zadek." Proč rozhodování mezi Britem a Kevinem Magnussenem zabralo tolik času?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč McLarenu trvalo rozhodování o týmovém kolegovi Alonsa tak dlouho?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 20.12.2014 00:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» achmed-cz (Hlasovalo 15 lidí) 16.12.2014 15:15
proč by nebyl? Kdyby chtěli po Alonsově boku… »
» achmed-cz (Hlasovalo 9 lidí) 16.12.2014 15:22
ten rozdíl v platu je do značné míry určen… »
» uzivatel000943 (Hlasovalo 9 lidí) 16.12.2014 18:30
ještě je to i o tom, že Jenson je těžší než HAM… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Duncan66

              89.29.32.XXX
              jasny, bude to zajimavy stret a ja muj nazor je, ze by tomu Alikovi mohl poradne zatopit. Ikdyz ty kvaldy, to asi zase dostane nalozeno, jak v zavode uvidime. Ale pokud bude dostavat nalozeno v kvalde a Mcl nebude dominantni auto, tak s dobrymi starty Alonsa a hodne opatrnymi starty Jensna bude muset prakticky kazdy zavod Jenson stahovat a k Alikovi se bude muset casto probijet. Takze to mit jednoduche asi nebude, ale ja osobne mu budu podruhe v historii fandit 13

              + 5 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Eracer

                62.168.11.XXX
                Já si nemyslím, že by byl Alonso nějaký bůhví jaký kvalifikant, třeba bude lepší ale když si vezmu v potaz poslední Jensonovi kvalifikace tak vždy skončil před Fernandem a dovolím si tvrdit že neměl rychlejší auto. Jak říkám uvidíme, nikdo neví jak to dopadne proto je to tak super. Je pravda , že Jenson jde poslední dobou se starty hodně na jistotu a musí je zlepšit ale uvidíme. Těším se. Doufám, že to bude vyrovnané. Nebo na druhé garáži lepší. 11

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  89.29.32.XXX
                  abych pravdu rekl, mozna by me potesilo vic, kdyby Jenson Alonsovi poradne nalozil, nez kdyby Alonso ziskal titul pro Mcl. To budou smisene pocity o tom zadna. ten rok 2007 mu jednoduse odpustit nedokazu.

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    46.47.176.XXX
    Trochu se obávám. Že to přání Dennise, aby Jenson nakopal zadek Alonsovi jsou jen slova pro veřejnost, ale že Jensonovi nikdy nebude umožněn rovnocenný boj.
    Kéž bych se mýlil a Mekáč dal oboum pilotům stejné práva.

    + 6 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      proč by nebyl? Kdyby chtěli po Alonsově boku slabou loutku, vybrali by Kevina.

      + 15 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        46.47.176.XXX
        Už jen ten rozdíl v platech obou pilotů mnohé naznačuje. Nebývá zvykem aby pilot, který dostává zhruba čtyřnásobek, než ten druhý nebyl brán jako týmová jednička.

        + 8 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • achmed-cz

          achmed-cz

          212.24.138.XXX
          ten rozdíl v platu je do značné míry určen přáním sponzorů a Hondy, ne vedením McL. Věřím, že Jenson dokáže být Fernandovi vyrovnaným soupeřem. Přinejmenším mu bude mnohem blíž, než byl letos Kimi.

          + 9 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            46.47.176.XXX
            Já si myslím, že Jenson bude Alonsovi zcela rovnocenným soupeřem.
            Hodně lidí ho pdceňuje, ale během jeho kariéry si na něm vylámalo zuby nejedno zvučné jméno pilotů, ale i jeho šéfů. Jen koukni, kde je dnes Flavio, který tvrdil, že Jenson je rychlý jako patník u silnice.12
            Hodně taky může zahrát počasí. Být deštivý rok, tak bych vsadil na jasnou převahu Jensona.

            + 11 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kubyk002

              37.48.37.XXX
              Být deštivý rok, tak se nejede ani jedna GP, po nehodě Julka, budou zavodníci jezdit za SC nebo stat v boxech i kdyby měli jezdit na intermedialkách...
              Tohleto mně štve, kdysi se zavodilo za každého počasí(Silverstone 2008, kdy se polovina zavodniho pole klouzala a druha delala kolo kolo mlynsky) a teď trošku vodičky a stojí se...

              + 9 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                46.47.176.XXX
                Ono se krátily závody už mnohem dříve.
                Jako příklad uvedu Monako 1984, kdy Senna, který startoval z hloubi startovního pole začal dorážet na vedoucího Prosta. Tehdy ani monzunky nezabránily Balestremu, aby závod stopnul.05

                + 0 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • kik

                  89.176.12.XXX
                  Pokud se nepletu tak ten zavod tenkrat stopnul Jacky Ickx a mel kvuli tomu s Balestrem konflikt. A ze Jacky v desti jezdit umel. Jen mel tenkrat pocit ze je toho deste uz prilis.
                  Ano, zavody se prerusovaly jiz drive - napr. Rakousko 1975 a jedine vitezstvi 'sileneho' Itala Vittoria Brambilly (po projeti cilem navic z radosti pustil volant a temer okamzite havaroval), ale vetsinou to byly pripady kdy situace byla jiz dost extremni. Pokud, rekneme, prselo normalne tak se jelo (Monaco 1972 kdy vyhral J. P. Beltoise nebo Zandvoort 1971 kdy vyhral prave J. Ickx).

                  + 5 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Nějak si nevzpomínám, že by tento závod stopnul právě Ickx, ale ještě teď mám před očima jak Balestre tento krok obhajoval jako jediný správný.
                    Mimochodem právě Ickxe uznávám jako extratřídu jakých se dnes rodí hodně poskromnu.

                    + 2 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  89.177.126.XXX
                  ... a s výjimkou Senny mu za to všichni poděkovali. Dokonce po letech i Senna sám přiznal, že to bylo rozumný.
                  Mimochodem - patří ke zdejšímu koloritu vyzdvihovat Sennu, že se blížil k vedoucímu Prostovi ... a stále se zapomíná přidat to, že úplně stejným tempem stahoval zase Sennu zezadu Stefan Bellof na Tyrrellu. Pokud máme vyzdvihnout mistra volantu na vodě podle tohoto závodu - Bellof byl absolutní jednička! :-)

                  + 7 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    46.47.176.XXX
                    Jeden vydařený závod. A dál?

                    + 1 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • rock

                      37.188.134.XXX
                      Bellof měl těch podařených závodů víc; Estoril 85 (opět v dešti) nebo Detroit 85. Ale v autě, která ma problémy se kvalifikovat v TOP20, to není jednoduchý.
                      btw
                      Vzhledem k okolnostem jeho smrti je zajímavé, že se posty o něm a o Ickxovi objevily nad sebou. Svět je malý...

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                89.102.3.XXX
                to me taky stve, ze se zavody restartuji ve chvili, kdy piloti zacinaji prezouvat na prechodne pneu. To je potom zbytecne plytvani penezi, kdyz Pirelli musi delat i pneu do mokra, kdyz jich 95% nakonec vyhodi. By me zajimalo, jestli ty vyrobene a nepouzite pneu musi zaplatit tymy, ci to plati FIA, pod kterou spadaji komisari, kteri rozhoduji o tom, kdy se zavod zastavi kvuli nekolika kapkam.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.40.199.XXX
              a byt suchy rok tak ma gombik smolu

              + 4 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • mida

          88.101.0.XXX
          Ten rozdíl v platech ale vůbec nemusí být takový, jak se na první pohled zdá. Ron se mohl s Jensonem domluvit na prémiích za body a případně za porážky Alonsa. Tím dal Jensonovi jasně najevo, že to má ve svých rukou a že pokud bude dobrý, tak si přijde na své. Ven samozřejmě přiznali pouze základ, který je mizerný, ale Jenson své peníze dostane s ohledem na výsledky. Víme jenom to, co oni chtějí, abychom věděli.

          + 9 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            46.47.176.XXX
            Že by habaďura na Alonsa?
            Nejen že je to krásná představa, byl by to taky hodně vychytralý tah hodný Dennise.11

            + 9 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.102.3.XXX
            by mohl mit podobnou klauzuli ve smlouve i Alonso, ze v pripade porazky od tymoveho kolegy se mu plat bude kratit na jeho uroven 13

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama