DISKUZE K ČLÁNKU McLaren o jezdecké sestavě: Pracujeme na tom

Závodní šéf týmu McLaren odmítl říci přesné datum, kdy jeho tým oznámí jezdeckou sestavu na rok 2015. Hlasy ze strany fanoušků je prý nijak neovlivní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren o jezdecké sestavě: Pracujeme na tom

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 10.12.2014 09:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 20 lidí) 07.12.2014 11:28
Mclaren Nějak se mi nechce věřit, že se tak… »
» Mac_ (Hlasovalo 15 lidí) 07.12.2014 06:35
Bohužel, McLaren těmi průtahy dává najevo svou… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 08.12.2014 07:25
18 18 18 To snad nemyslíš ani vážně. S… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • vojtano

    37.188.133.XXX
    Kdo vybírá, přebere... Celkem bych McL za dosavadní přístup přál, aby si stávající dvojice našla angažmá jinde (moc nevěřím, že Button v F1 zůstane) a zbyl jim jen FA, který to po prvním neúspěšném testu také zabalí...17

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Jazdci musia byť trpezlivý,... ...lebo nikto nevie, koľko tímov bude na rok v hre v F1, preto sú tímy ako McLaren veľmi opatrné a neradi by stratili svoje hviezdy, ktoré v roku 2014 dokazovali, že jazdiť vedia a je to v F1 v prvom rade o pohonnej jednotke, ktorá od Mercedesu ostala zmrazená na úrovni začiatku sezóny 2014 a auto sa vyvíjalo tak, aby na rok bolo na najlepšej ceste k víťaztvám, ak Honda dokáže urobiť konkurencieschopnú pohonnú jednotku, k tej od Mercedesu. Ja len dúfam, že sa im ich snaženia naplnia a na predsezónnych testoch nám ukážu o čosi viac, nielen so spoľahlivosti, ale aj výkonnosti, novej pohonnej jednotky Honda a taktiež auta pre r. 2015 ! 01

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • vojtano

      37.188.133.XXX
      Zatím bylo otázkou, zda budou mít dobrý motor. Teď není jasné, zda budou mít vůbec jezdce!

      + 2 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • sony

    188.120.209.XXX
    mekáč aby se nám Alonso nerozhodl po prvních testech,jestli postaví dobré auto a bude fungovat motor,jestli testy dopadnou katastrofálně tak si dá rok pauzu04 smlouva nesmlouva s hondou

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar

    176.74.128.XXX
    Pánové z McLarenu... tohle už je vrchol trapnosti, to už snad není ani k pláči.02

    + 12 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.199.XXX
      vrchol trapnosti bolo to co predvadzal button pri (ne)prestupe z baru do williamsu

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Mclaren Nějak se mi nechce věřit, že se tak dlouho nemůžou rozhodnout mezi JB a KM. Znají jejich schopnosti, výsledky, potenciál i požadavky a to už dlouhou dobu. Co je nového? Alonso. U něj neví v podstatě nic. Kolik bude chtít peněz, jak dlouho tam chce být, jestli nebude dělat opět problémy, jestli nebude chtít do "všeho" kecat a vlastně ani to, jestli bude vůbec lepší, než ti dva. Že by ta jasná jednička nebyla až tak jasná? 17

    + 20 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar

      176.74.128.XXX
      Naprosto s Vámi souhlasím, a ještě bych dodal že v situaci kdy mají jen průměrné auto a motor u kterého není jisté že bude fungovat, mě to jejich rozhodování fakt dojímá.
      Alonso to tam po jedné mizerné sezoně zabalí a ten tým totálně rozloží. Ale když to chtějí...

      + 14 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      18 18 18 To snad nemyslíš ani vážně. S jedinou tvojí úvahou souhlasím. Jednička zatím jasná není. Ale neboj se, i zaslepení ignoranti tu jedničku budou muset po pár Velkých Cenách 2015 uznat.03 18
      Jinak píšeš tradičně blábol, na který ti nelze odpovědět jinak než:
      Alonso není Vettel, aby se musel bát Buttona, Magnussena, nebo Ricciarda. A pokud dostane slušné auto, určitě bude odvádět maximum pro jeho vylepšování a pro získání titulů, jak pro sebe, tak pro tým. Ono totiž každému pilotovi se těžko pracuje pro tým, který mu jeho úsilí nevrací.
      A ještě jedna poznámka na závěr. Mrkni se do kalendáře, kdy jsi napsal ten svůj výplod. Po potvrzení pilotů se možná dozvíme, co bylo problémem na nějž se čekalo tak dlouho a možná i to od kdy měli (Alonsa?) podepsaného. Čili v tuto chvíli, se možná ví více o Alonsovi, než o Kevinovi s Jansonem dohromady.13

      + 6 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        147.229.7.XXX
        Je mi celkem jasné, že když napíšu, že něco nevím jistě, budeš to mít za blábol. Protože ty víš jistě naprosto všechno, aniž bys potřeboval důkaz. 12
        Ale na rozdíl od tebe vycházím ve své nejistotě aspoň ze srovnání dřívějších sezon. Tobě stačí označit někoho za zaslepeného ignoranta jen proto, že nesdílí tvoji absolutní jistotu, 03

        + 12 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Miku,Miku, ty umíš pobavit. 12 Připadá ti, že mám naprostou jistotu, když užívám slova jako "možná" (dokonce třikrát)? To už ten tvůj příspěvek vyznívá daleko sebejistěji, než moje reakce. A nejistota, kterou se snažíš po mikovsky vložit do hlav vedení McLarenu působí podivně. Proto jsem ti napsal "poznámku na závěr".
          Je veřejným tajemstvím, že Alonso už má podepsán, dokonce dlouhodobější kontrakt. Tudíž se spíše hraje o JB s KM, respektive o "moc a vliv v McLarenu".
          Dovedu si představit jedině, že by se Dennisovi podařilo Alonsa vyšachovat z týmu a teď se staví Japonci na zadní a jdou Ronovi po krku. Ale to je už hodně za vlasy přitažená spekulace.03
          Za pár dní si povíme, jak to vlastně bylo a kdo byl pravdě blíže. Stejně, jako si můžeme povídat o výkonnosti Schumiho, Rosberga a Hamíka u Merglu a o našich prognózách. O pochybách, které jsi vyjadřoval nad mým přesvědčením atd. atd. Ty totiž rád zpochybňuješ nepohodlné názory, tobě nesympatické lidi a nepohodlné činy. A když se projeví pravda, tak buď bagatelizuješ, nebo napíšeš, že jsi to nemyslel vážně. Popřípadě, že to nikdo nemohl brát vážně.03 12

          + 3 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            147.229.7.XXX
            Když označíš tvrzení že někdo něco neví jistě za blábol, pak tím říkáš, že to jistě vědí! Nebo kde je v té úvaze chyba???

            + 6 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Přečetl jsem si to znovu a nějak mi nedošlo, o co ti vůbec jde. Špatně ses vyspal a měl jsi akutní potřebu někoho shodit, urážet nebo někomu vynadat? 20
            Označil jsi všechno (kromě jedničky) za blábol, aniž bys vysvětlil co je vlastně špatně a proč. Jen jsi tam vsunul pasáž ve stylu: "jak si dovolíš zpochybňovat výkonnost boha Fernanda" (aniž bych jeho výkonnost snižoval), bez jediného argumentu. Zatáhneš do toho z nějakého, pro mne netušeného důvodu Vettela a Ricciarda, se kterými nikdy neměl nic společného a nakonec mi vyčteš že můj příspěvek vyznívá jistě, ikdyž je to evidentně psáno jako úvaha slovy "Že by...." ( tu jistotu jsi zase vyčetl někde mezi řádky ne?)
            A zakončil jsi to mistrovsky. Zpochybňuji rád nepohodlné názory a nesympatické lidi? O čem, že to byla celá tvoje reakce? A já fakt nemůžu za to, když JAKO JEDINÝ nepochopíš ironickou poznámku doplněnou patřičnými smailíky 20 a pohoršuješ se nad tím, že jsem to musel myslet vážně. Mohl bys někdy uvést aspoň jediný příklad, kdy jsem svůj názor změnil (nebo z něj vycouval) po projevení tvé "pravdy"??? Prosím, prosím, aspoň jeden. Pořád jsem z toho obviňován a pořád nikde žádný příklad. 03
            Nechceš se na to vyspat, dát si v klidu kafíčko, vykouřit si doutníček a pak s klidnou hlavou napsat, co ti vlastně na mém prvním příspěvku vadí? 03

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Miku vyspal jsem se dobře, jenom mi připadl ten tvůj názor lacinný a zbytečný. Počkejme si pár týdnů a uvidíme, kdo bude mít pravdu a kdo tu píše jen svá zbožná přání.03
              A příklad? Po oznámení Hamiltona k Mercedesu (cca září 2012) jsem napsal, že Hamilton ukáže jaký že je to Schmacher pilot i jaký je pilot Rosberg. A že Nica "zajezdí". Ty jsi mi na to odpověděl, "jen aby Nico nezajezdil Lewise. A že Rosberg patří k nejlepším pilotům současnosti, když dokázal porážet Schumiho." Dokonce si pamatuji, že padaly i nějaké sázky (sice nikoliv s tebou - tuším, že se sázel Jelda).
              Skončilo to tím, že jsi couvl a napsal, že Schumi už je starý na to, aby konkuroval současným mladíkům a že očekáváš v případě NR a LH vyrovnaný souboj, kdy Lewis na tom možná bude lépe. S čímž jsem se stotožnil, bez slova "možná".
              Dodávám, že v té době Lewisův přestup nechápal nikdo a kritizovali jej i jeho fans. Přesto jsem mu věřil. A tvrdil jsem, že konečně se bude moci Mercedes pohnout z místa a postavit dobré auto, které bude fungovat a se kterým můžou jeho piloti bojovat o titul. Protože do té chvíle u Merglu vše podřizovali Schumacherovi a vždycky z toho vylezl paskvil se kterým Nico Míšu dal. Prakicky všechny tyto názory jsi zpochybňoval. Dnes je jasné, že na tom něco bylo. Stejně jako bude jasné za pár týdnů, jak inteligentní byl ten tvůj původní příspěvek. Toť vše.03 13

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                1.Je můj příspěvek laciný, "inteligentní" a zbytečný? Proč? V čem? Čtení na "půl hodiny" a ani jediný argument co je na tom špatně!!!
                2.Moje zbožná přání? Jaká? Nějaká přání jsem vyjádříl? Kde to proboha čteš?
                3.Z nějakého mně neznámého důvodu máš evidentně touhu se bavit o Schumacherovi. Ikdyž to s mým příspěvkem naprosto nesouvisí. Tak dobře:
                Sám jsi napsal (a je to pravda), že jsem předpovídal vyrovnaný souboj mezi LH a NR s tím, že bude LH o malinko lepší. Ty jsi psal, že ho Lewis zajezdí. A teď mi řekni: Když se mezi nimi rozhodlo až v posledním závodě, to je podle tebe "zajezdí"? Možná jsem zaujatý fanboy, ale já bych řekl, že byli hodně vyrovnaní a Lewis byl o malinko lepší. Proč máš tedy touhu na tom ukazovat, jak jsou tvé předpovědi přesnější??? Já bych se k tomu nevracel s tím, že se ani jeden z nás nějak brutálně nespletl.
                A co se týká couvání. Někde jsem psal, že bude Nico lepší a pak jsem z toho vycouval na to, že bude lepší Lewis? Kdy? To by bylo couvání!!! Tehdy jsme se jen bavili o kvalitách Schumiho. Podle mne mírná převaha Lewise odpovídá kvalitám Schumiho (s ohledem na jeho věk) a to přesně jsem tvrdil i předtím (s ohledem na věk a pauzu by nikdo soudný dominanci Schumiho nemohl čekat). Nechápu, proč ty z toho vytvoříš nějaké couvání z názoru.
                V čem je přednost Mercedesu letos, je většině naprosto zřejmá. Chceš mi tvrdit, že předtím dělali motor na Schumiho a teď se motoráři oprostili od jeho vlivu? Najednou zastáváš tezi o "zlatém šroubováku"? Nejdnou jsou výsledky vozu zásluhou LH a Schumi jim to jen kazil? Takže úspěchy Benettonu a Ferrari naprosto se Schumim nesouvisí, ale u Mercedesu se ukázalo, že Schumi na vůz najednou vliv má? Nemáš v tom jistou nekonzistenci? 03

                + 4 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  K bodům 1 a 2 si vše povíme za pár týdnů. Teď nemá cenu spekulovat (mimochodem, za což jsi mne v minulosti dost odsuzoval).
                  O Schumim se bavit nechci, jen mi to vytanulo na mysli, když jsi prosil o příklad. Jelikož jsme se tu celé tři roky přeli o Schumacherových "kvalitách" a protože první tvoje reakce tehdá byla, že to bude naopak a Rosberg "zajede" Lewise. Bohužel jste ty a několik Schumifans tehdá udělali účelově z Nica TOP pilota možná nejlepšího v poli.03 12 A když se nepotvrzuje ani tento předpoklad operuješ se stářím. Ano věk jistě patří k určitým "hendykepům" sportovců. A podle druhu sportu, hraje jinak významnou roli. Ale pořád jsem přesvědčen, že Schumacher byl natolik dobrý a zkušený pilot, že i ve svém věku, by se špičkovým autem a za pomocí TR titul získal. Tak, jak tomu bývalo po celou jeho kariéru. Já jsem ho nikdy nepovažoval za nějakého nadjezdce, ale také ne za průměr. Pokud jsem někdy napsal, že byl průměrný, tak v kontextu s autem - v průměrném autě byl průměrným pilotem. Jenom jsem viděl lepší piloty, než je on. Tak jako třeba v případě Vettela. Také tam vidím lepší piloty i když Vettel je z nich nejúspěšnější.
                  Žádnou tezi o zlatém šroubováku jsem nikdy nezastával. Jenom jsem tvrdil, že se u Merglu až nezdravě příliš hledělo na Schumacherovy potřeby, hledalo se, kde mu pomoci a co mu bude více sedět. I na úkor Nica, který jej stejnak porážel. Opět jsi překroutil, co jsem napsal. Výsledky Mercedesu nejsou zásluhou Lewise. Jenom Schumacher byl pro Mergl a jejich konstruktéry příliš těžké závaží. Stále se mu snažili pomáhat a vymýšleli nesmysly. Lewis s Nicem se přizpůsobí jakémukoliv autu. A o motoru nemluv, ten byl přece po minulá léta "zmrazen". Píšeš jenom nesmysly, které vkládáš druhým do úst.03 18

                  + 1 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Nevím k čemu se chceš vracet za pár týdnů? Někde jsem psal, že Alonso za Mclaren jezdit nebude??? Kde jsi tohle zase vyčetl? Já jsem pouze napsal, že je tu jistá MOŽNOST, že ještě jeho angažmá nemusí být JISTÉ!!! Kdyby bylo, mohli už zveřejnit smlouvu a oznámit, že se rozhodují mezi zbylými dvěma. Ale Dennis jasně řekl, že se rozhodují mezi 3-mi a NIKOHO zatím nevybrali. Ale čekám, že Alonsa nakonec vezmou, jen se podle mne jedná o podmínkách a PROTO to dlouho trvá.
                    Prosím citaci, kde jsem napsal, že Nico zajede Lewise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                    A vzhledem k tomu, že jsem napsal UŽ PŘED PRVNÍ SEZONOU LEWISE u Mercedesu, že bude mírně lepší, tak netuším na jakém základě jsem názor ÚDAJNĚ změnil. Rozhodně to nemohlo být na základě výsledků, když to bylo už před PRVNÍ SEZONOU!!! Prostě sis to evidentně vytáhl "mezi řádky". Protože pořád považuju Nica za jednoho z nejlepších jezdců v poli. Ale to není to samé, jako že bude lepší než Lewis a ani to není žádné couvání z názoru!!! Rozumíš rozdílu?
                    Jestli u Schumiho nehrál věk takovou roli a měl získat titul, kolik znáš mistrů po 40-cítce??? Prosím vynech 50-tá léta. 03 Je tu několik pilotů mistrů světa, u kterých se začíná mluvit o tom, že jsou za zenitem a u některých se mluví konci kariéry. Alonso, Kimi, Massa (ano není MS), Button. Víš kolik jim je? Nejsou o rok, nebo o 2 mladší, než byl Schumi na konci kariéry. Ale o 10 let!!!!!!! Budou bojovat za 10 let o titul? Nebo budou vůbec v F1? Vzpamatuj se. Chtít po pilotvi v 43 letech titul????? 20
                    Co ti vkládám do úst? Sám doslova píšeš, že byl Schumi pro konstruktéry závaží. To se dá pochopit jinak, než že měl na konstrukci vliv??? A jestli to závaží odpadlo, pak díky Lewisovi, který ho vystřídal. Přesně to jsem napsal. Tak co jsem překroutil, co jsem ti vložil do úst????? A když už měl tedy vliv na konstrukci u Mercedesu, proč je tedy nemožné, že měl na ni vliv i u Ferrari? V čem je rozdíl? Protože na jedné straně z něho vyjde závaží a ve druhém je vliv pozitivní, což bys nerozdýchal?
                    Proč nemám mluvit o motoru? Loni byl jejich motor srovnatelný s konkurencí (ano, protože byl zmrazen!). Letos je o parník jinde. A to je hlavní rozdíl ve voze Mercedes proti loňsku. Ne v Lewisi, ten tam loni byl. 03

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Vynechávám 50-léta a elegantně se přesouvám do let 60-tých. G.Hill získal titul ve svých 39 letech (1968) a jezdil až do r.1975. J.Brabham získal titul ve svých 40ti letech (1966) a jezdil až do roku 1970. V 70-tých letech např. A.Jones získal titul ve svých 34 letech a jezdil do svých 40 let. Tak že ono to jde a šlo dokonce v pokročilém věku být úspěšný. Ve sportu, kde záleží na autě, nebo jiné technice, je věk méně rozhodující.
                      A pokud si vzpomínám, tak jsi mi tehdá dával podobnou otázku, protože jsme se bavili i o Jágrovi, který hraje na světové úrovni i v takto pokročilém věku. Jehož jste (nevím, zda přímo ty), ale zamítli co by příklad konkurenceschopnosti mladým. Přitom si myslím, že Jágr to má ve svém sportu daleko těžší, než piloti F1.
                      K Schumimu, já bych řekl, že vliv na konstrukci auta neměl ani u Benettonu, Ferrari o nic větší, než u Mercedesu. Čili zanedbatelnou, tak jako ostatní piloti. Jenom že se celý tým kolem něho točil a chtěl mu pomoci k zisku legendárního osmého titulu, pro který se vrátil zpět do F1. Vím, že to nemáš rád, ale dle mne tam byla motivace:" Německý pilot v německém autě dojel pro rekordní osmý titul . " A tak na to všichni tlačili více než Michael.
                      Co má společného motor Mercedesu s Lewisem a Schumim? Tak ještě jednou. Lewis neměl žádný zásadní vliv na konstrukci auta Merglu ani loni, ani letos. Prostě to auto nepostavil, jak se mi snažíš vecpat do pusy. Postavili ho konstruktéři. Jenom už nehledali za každou cenu vychytávky, které by měly pomoci jednomu z pilotů.

                      + 2 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        -Samozřejmě uznávám tvé příklady z historie, ale dovolím si poznamenat, že Schumi získal poslední titul starší než Jones a jezdil do vyššího věku a příklad Hilla je už hodně vousatý. 03 Nicméně ani jeden nezískal titul titul mezi 41-43 rokem života, jak bys "očekával" od Schumiho. A v poslední době si ani nevzpomínám na pilota, který po 40 vůbec jezdil. Před Jágrem smekám (na diskusi si nevzpomínám, čím nepopírám že mohla proběhnout!), ale taky jsi určitě postřehl, že od návratu do NHL není v čele kanadského bodování. Schumiho návrat je podle mne celkem srovnatelný. Taky nezklamal, ale špička už nebyl. 03
                        -Fajn, shodneme se, nemají velký vliv na konstrukci. Nějaká motivace je tvůj názor, Nica jsem neslyšel stěžovat si na nějakou TR, ani jsem na trati žádnou neviděl. Na rozdíl od loňské sezony.
                        -Promiň, ty jsi začal s rozdílnými výkony Mercedesu letos a za Schumiho, NE JÁ. A motor je jejich hlavní příčinou. Nic víc. Do pusy jsem ti necpal nic o stavění vozu Lewisem. V předposledním odstavci jsem ti popsal, proč podle mne mu přisuzuješ vliv na kvalitu vozu. Mohl jsi mi vysvětlit, jak jsi to myslel, jestli jsem to já špatně pochopil.

                        + 2 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Vše jsi shrnul rozumně, tak jen pár doplnění-vysvětlení.
                          add1) Od Schumiho jsem nic neočekával (vím, že jsi to dal do uvozovek03 12), očekávání bylo na straně jeho fans. (Aby ne, když sám MS inzeroval svoji motivaci osmým titulem). Já jenom "krotil" jejich euforii, ty jsi se jaksi mimoděk přidával k obhajcům Schumiho. Je fakt, že se věk pilotů v F1 spíše snižuje. Ale nevím, zda je na tom lépe 16ti letý dorostenec, nebo 40ti letý kmet. Já jsem konzervativní a tak věřím spíše těm starým.
                          O Jágrovi jsme určitě mluvili, ale já zase s určitostí nevím, zda jsi ty k němu zaujímal nějaké stanovisko. Co jsi napsal teď je asi přesné.
                          add2) Nico a TR loni. Podle mne by ho Lewis dal i kdyby dojel v Malajsii za ním, jenom bodový rozdíl by byl o pár bodů menší.
                          add3)Motor je rozdílovým momentem až letos. Loni nebyl a přesto Mergl zaznamenal posun z pátého (se Schumim) na druhé (s Lewisem) místo. A raději opět připomenu, že piloti neměli vliv na konstrukci auta, ale měli zásadní vliv na zisk bodů s těmito auty. zatímco Schumi získával vždy méně bodů než Nico, Lewis dokázal získat vždy více bodů se stejným autem, než Nico. Přestože se podle mne stavělo auto spíše pro Schumiho. A loni s to auto rozhodně pro Hamíka postavené nebylo (o letošním se můžeme dohadovat-tam si tak jistý nejsem).Chápeš oč mi šlo?

                          + 1 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama