DISKUZE K ČLÁNKU McNish v příští sezoně favorizuje Mercedes a Williams

Podle Allana McNishe musí v McLarenu, Ferrari a Red Bullu pokračovat v restrukturalizaci

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McNish v příští sezoně favorizuje Mercedes a Williams

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 07.12.2014 17:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 11 lidí) 06.12.2014 11:15
Jestli myslíš na 2. místo v PK a 3. mezi jezdci… »
» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 06.12.2014 16:17
Spotřebu měli tuším taky nejlepší, tak asi… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 8 lidí) 06.12.2014 14:45
Já se jen bojím, že rozdíly mezi pohonnými… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    46.39.171.XXX
    je zapotřebí zveřejňovat názory i těch "jezdců" co za svoji kariéru nezískali jediný bod?

    + 1 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • crazytunny

    89.24.154.XXX
    Asi ne Williams letos rozhodně překvapil, ale bojovat s Mercedesy ve 2015? vážně? Ani náhodou, Tovární tým si nikdy nenechá zákazníka šlapat na paty, a věřím že hodně z úspěchů v letošní sezóně měloi to, že Totto vlastnil akcie týmu, aby tam protlačil manželku, tak možná výměnou jim nabídl nějaké menší know-how z továrny, navíc aktualizaci SW vždy dostával Williams ze všech zákazníků první, nicméně už akcie nemá, prodal s velmi velkým ziskem (tuším že nákup-prodej +18%), možná i to je důvod jejich vzestupu a Wolfová je na příští rok potvrzená a tím to "možná" končí...

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.24.154.XXX
      spíše bych trochu nadějí napasoval do RB, kteří nacpou teď peníze do Motoru a dalším černým koňem bude McLaren, kdy Proodmour určitě udělá dobrej aerodynamickej balík, minimálně postaví RB Kopiiauta z letošní sezony a na tom základu budou stavět a vyvíjet dál, věřím ž si hodně nápadů přinesl sebou (viz přední křídlo) uvidime co motor

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No, ak ostanú Renault a Ferrari,... ...na súčasnej úrovni a ihneď sa nepustia do modernizácií svojich motorov a príslušenstva pohonnej jednotky, tak Mercedes sa im bude stále vzďalovať. Naopak na rok vôbec Williams nebude ďalší úspešný tím, ale Red Bull, ktorý zrejme urobí všetko preto, aby si udržal druhú priečku a tretí bude určite Lotus, ktorého jazdci sú omnoho dravejší, ako jazdci Williamsu, ktorí tohto roku mali auto, aby obsadili druhú priečku, no napriek tomu to nedokázali. 02

    + 15 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    109.81.147.XXX
    favoritem Je nepochybně i RB...

    + 4 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Jestli myslíš na 2. místo v PK a 3. mezi jezdci, tak možná. Ale spíš bych vsázel na ten Williams. RB tu zhruba 1s/kolo přes zimu těžko stáhnou.

      + 11 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        78.102.112.XXX
        Já se jen bojím, že rozdíly mezi pohonnými jednotkami budou ještě větší než letos, i když Red Bull to s tím, že Renault ztrácí 70 koní na Mercedes, přehání, tak jelikož Renault teď těžce s vývojem nestíhá, protože musel řešit strašně moc problémů během sezóny, zatímco Mercedes musel řešit maximálně pár drobností (jako palivové hadice), tak mohl vyvíjet mnohem déle a ten jeho náskok mohli ještě prohloubit, uvidíme jak na tom bude Ferrari, které, dle mého soudu měli na konci sezóny nejslabší pohonnou jednotku, ale zase měli ji nejspolehlivější, takže se mohli zaměřit hlavně na zvyšování výkonu, a hlavně u Ferrari co věděli, že udělali zle, tak teď předělávají, a nepřipadá mi, že tohle dělají i u Renaultu... No uvidíme :) Jsem zvědav na rozložení sil v Melbourne...
        Já věřím, že RedBull bude s Willamsem opět nejblíže Mercedesu, ale myslím, že i McLaren bude na tom dobře... otázkou je Ferrari, sice restruktualizují, ale nikdo neví, jestli dobře nebo špatně... navíc jezdecké složení, tedy dva jezdci, kteří dostali od svých týmových kolegů v posledním roce nejvíce naloženo(neříkám, že jsou špatní, to v žádném případě, ale prostě třeba jim současná formule hodně nesedla...)
        Uvidíme :) Každopádně je mi jasné kdo bude opět bojovat o titul a bylo by strašně pěkné, kdyby se mezi ně zamíchal alespoň jeden jezdec z jiné stáje, a byl bych strašně rád, kdyby to byl Valteri nebo Daniel :)

        + 8 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          212.20.119.XXX
          Budou na 100% menší...

          + 3 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Víceméně souhlasím. Ale i kdyby Renault trochu Mercedes výkonově dotáhl (určitě ho nevyrovná), tak mám stejně strach, že příští sezona bude pro Mercedes BODOVĚ ještě dominantnější. Protože očekávám, že Mercedes zapracuje hlavně na spolehlivosti a tudíž bude pro ostatní stáje asi svátkem bojovat aspoň o druhé místo. A jestli u Mercedesu budou mít pořád jednoho závodního inženýra a gumy zůstanou stejné, pak pravděpodobně po prvním závodě prohlásím LH za 3-násobného mistra světa a nedělní odpoledne budu trávit v přírodě. 12
          Ale třeba se pletu a někdo překvapí. 04

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            212.20.119.XXX
            Dá se očekávat, že pracují na spotřebě a spolehlivosti... Nevěřím, že budou růst příliš z hlediska výkonu... Protože jednak jsou nejblíže optimálnímu stavu a potom jsou omezeni jako všichni ostatní... Tzn. spotřebou paliva a počtem závodů na motor tzn. motor musí vydržet 4 závody...

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Spotřebu měli tuším taky nejlepší, tak asi hlavně tu spolehlivost. Jo, Renault se může přiblížit. Jen prý konstrukci moc měnit nebudou, tak nečekám zázraky. Ta vteřina ztráty RB je opravdu moc. Motor Ferrari půjde asi vylepšit víc, ale zase víc ztrácí auto. A Honda? Kdo ví, ale že by udělali výkonější silnější a spolehlivější motor hned první rok.....? Šasi Mclarenu na tom excelentně zrovna nebylo.

              + 9 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                212.20.119.XXX
                Tyhle spekulace na základě ničeho... Uvidí se v Australii... RB ani Ferrari rozhodně nezaháleli... A informace, že nebudou měnit konstrukci atp... To jsou věci co se dočteme... A věci, které využívají v politickém boji, který škodí samotné F1... Kdoví co je pravda...

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Samozřejmě je to jen moje spekulace. Žádné excelentní kontakty v těch fabrikách nemám, tak vycházím z toho co čtu. A při úvaze, že ani Mercedes si nebude válet šunky, malé možnosti změn na motorech a obrovském rozdílu mezi těmi vozy ke konci roku, mi vychází co jsem napsal.
                  Ale jak jsem psal, třeba se pletu. 03

                  + 8 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama