DISKUZE K ČLÁNKU Green se rozčiluje: Red Bull měl za podvod dostat mnohem tvrdší trest

Trest pro Red Bull za použití příliš ohebných předních křídel v Abú Zabí byl až moc mírný, míní technický ředitel týmu Force India, Andy Green.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Green se rozčiluje: Red Bull měl za podvod dostat mnohem tvrdší trest

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 01.12.2014 08:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovalo 15 lidí) 29.11.2014 07:57
Tesať!!!! Do kameňa. »
» Iscarian (Hlasovalo 7 lidí) 30.11.2014 16:33
Red Bull Jako podvodníci tuto sezónu začali,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Iscarian

    Iscarian

    89.177.211.XXX
    Red Bull Jako podvodníci tuto sezónu začali, jako podvodníci končí... 18

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • *04*

    141.170.129.XXX
    A s tím přichází... ...otázka, zda mohli při startu z boxů, změnit i něco jiného, než jen to křídlo, tedy přenastavit celé auto?
    Tak, jako to už jednou v Abú 2012 udělali Vettelovi a ten dojel až na bednu.
    04

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FoxPw

      213.192.37.XXX
      Při startu z boxů může tým nastavovat, co se mu zlíbí (co je normálně povolené do začátku kvalifikace). Jen nevím, jak by to bylo, kdyby chtěli vyměnit něco na motoru nebo převodovku.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • *04*

        141.170.129.XXX
        ..díky,
        takže nakonec se z trestu stala výhoda....
        04

        + 8 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          213.192.37.XXX
          Tuhle možnost má každý, jen nechápu Lotus, že to neudělali taky. Třeba už na celý nový komplet neměli prachy, stejně by jim to bodově asi moc nepomohlo.

          + 6 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          213.216.61.XXX
          Přímo výhoda to není, ale využili možností, které jim to nabízí. Takže z toho vyšli vcelku lacino. Tady vidíš, proč Andy Green mluví o mírném trestu.

          + 5 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.199.XXX
            toto by mala fia nejak upravit aby auto ktore je diskvalifikovane alebo dostane velky posun na starte, nemohlo zmenit nastavenia z kvalifikacie, lebo takto sa ten trest vyrazne zmiernuje

            + 5 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Mil

    85.93.104.XXX
    Nejsem zrovna fanoušek RB, ale tohle se mi zdá přehnané. Přídavné nádrže je jasný a uvědomělý podvod a myslím, že tenkrát z toho BAR vyšel ještě velmi lehce. Teď s tím křídlem - ani se neví, o kolik víc se to ohýbalo nad limit, mohlo to být neúmyslné, respektive špatný odhad limitu, za což správně následovalo vyloučení z kvalifikace. Že tek efekt potrestání byl nižší, než za motor u Grosjeana je sice pravda, ale tam jsou ty penalizace přece dané a nezávisí na libovůli komisařů.

    + 9 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonymouse

      82.119.113.XXX
      pokiaľ boli klapky vytvorené za účelom ohýbania použitím konkrétneho materiálu, tak je to takmer ten istý vedomý podvod, ako z nádržami... takže aj trest by mal byť podobný ...

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • FoxPw

    213.192.37.XXX
    Na průhyb "přídavných křidélek" nejspíš nejsou přesná pravidla na jeho měření. Tak RB potrestali celkem spravedlivě a spíš je to výstraha pro příště. Pokud někdo použije větší nádrž, tak je to jasně měřitelné porušení pravidel. A pokud chtěl Lotus mírnější trest, tak mohl vyměnit úplně všechno, jako Vettel v USA a startoval by z boxů bez dalších penalizací. Chce to jen přemýšlet a nenechávat si penalizaci na závod s dvojitými body.

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Áno, a preto vy,... ... *** dosiahol Daniel najvyššiu rýchlosť. 11 Mali ho urobiť v Red Bulle tak, ako to urobili vo Williams, že v prvej fáze sa krídlo deformuje ľahko, do povolenej medze, potom ostane ťažšie ohybné a ak tam dajú komisári povolené závažia, tak povolený limit krídlo splní, debilkovia. Volá sa to, že krídlo má nelineárnu deformáciu. 11 Ak ste to nevedeli ***, tak teraz to viete. 18 11
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 12 / − 22

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    194.228.20.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    Tesať!!!! Do kameňa.

    + 15 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama